Blijburg aan Zee

Kan beter
Lang
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Een regelrechte ramp, Harira soep besteld en smaakte naar schaap geen kruiden, niets. Op een aardige manier gemeld bij de kok en niets meer gehoord van de kok, na vragen bij het personeel daarna ook niet.
Simpele tosti met smerige smaakloze fabrieks- kaas ook niet te eten. en was nagenoeg koud. Daarna maar niets meer besteld.
Antoinette B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Dat was eens maar nooit meer eten in Blijburg. We hebben extreem lang moeten wachten op ons eten, wat bij uit serveren ook nog eens koud bleek. Na een klacht werd het gerecht in de magnetron opgewarmd inclusief salade en garnering. De kip was niet gaar en de bediening was rommelig en chaotisch.
kitty T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Slechte service en een bezoek is niet aan te raden tenzij je gewoon even in de zon wilt zitten zonder iets te gebruiken. Eerst moet je zelf op zoek naar een menukaart. Deze lag volgens iemand van het bedienend personeel wel "ergens in het restaurant of bij de kassa" dus moest maar even zelf (wij zaten buiten alwaar geen bediening wat op zich geen probleem voor ons was). Wij hebben geweigerd zelf op zoek te gaan waarna de dame in kwestie zonder iets te zeggen op zoek ging naar een kaart, echter haar gezicht sprak boekdelen. Vervolgens duurde het een eeuwigheid voordat je je bestelling (een paar stukjes brood met dip en 6 bitterballen) kon komen ophalen en voor het gemak ruimden ze de tafels buiten ook maar niet af zodat het serviesgoed van je voorgangers gewoon bleef staan. Ze vroegen dan wel of het had gesmaakt waarop we helaas moesten antwoorden: dit zijn de restanten van onze voorgangers.
Nee, Blijburg is niet om blij van te worden en zeker niet voor herhaling vatbaar.
L B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Blijburg geeft een besloten feestje en meldt op de website dat ze om 16.00 dichtgaan. Om kwart voor twee werd onze tafel terwijl de bestelling nog liep, opgedoekt met lichte haast. Het bedienende meisje vroeg - zonderoverdrijven - bij opname van de bestelling ; wil je iets eten - wat wil je eten ? Ze pleurde het nog net niet op de tafel...
Bij de koffiebestelling in de ochtend werd me medegedeeld dat dit tien minuten kon duren. Blijburg, jammer dat ik vandaag mijn geld bij jou besteed heb. Bij de voorbereidingen voor een besloten feest, kun je je gasten niet wegsturen, ga dan helemaal dicht en doe je dingetje.
titialambers .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wat was het gezellig en zo lekker gegeten!
De lekkerste soep die ik in tijden gegeten heb: Mexicaanse mais soep met koriander!
Vakantie in eigen land. Tot snel.
grzesznik .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijke plek natuurlijk, uniek in Amsterdam. Het eten was prima maar relatief duur, de bediening totaal onoplettend -- ze kijken niet rond en vergeten van alles. Onze serveerster checkte of het hoofdgerecht glutenvrij was (hadden we aangegeven bij de reservering), maar ik reageerde er achteraf sterk op, dus dat was het beslist niet: erg slordig! Hoe dan ook, met zo'n fantastische locatie en beter personeel kan dit een heel bijzonder restaurant worden.
PaulLiku .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
We hadden zin om na het werk nog even gezellig een hapje te eten en te genieten van deze mooie dag. Lekker naar Blijburg. Om 19.00 uur een voorafje en twee hoofdgerechten besteld. Het voorafje kwam al na zo'n 10 minuten. Toen was het wachten begonnen. Na 20.00 toch maar 's informeren hoe het met eten staat. De serveerster kijkt even in haar apparaatje en zegt "er is iets niet goed gegaan excuus" en loopt weg. Ze komt niet meer terug. We gaan er maar vanuit dat onze bestelling met prio wordt behandeld. 20.15 is het eten er nog niet. Na wat boze blikken richting keuken loopt de serveerster naar de keuken. Ik heb de indruk dat dan pas de bestelling doorgegeven wordt. Als om 20.30 nog steeds geen eten doorkomt zijn we er klaar mee en lopen naar de kassa. Daar staat de bedrijfsleider oid als we hem vertellen dat we een dik uur op ons eten hebben zitten wachten vraagt hij "maar heeft het wel gesmaakt?". Als we zeggen "geen idee we hebben het nog steeds niet" schrikt hij maar doet verder niets. "Dat is klote". Dan komt de serveerster er nog bij en zegt "het is bijna klaar". Het hoeft niet meer. Terwijl we ons voorgerecht en de drankjes afrekenen komt een andere serveerster met onze bestelling! "Nu hoeft het niet meer!". Wat een ontzettend slechte service. De bediening loopt overal maar vooral nergens. Je moet veel moeite doen om aandacht te krijgen. Geen oog voor de gasten! Ik kom hier nooit meer! Jammer het voorgerecht was lekker en de hoofdgerechten bij de andere gasten zagen er lekker uit ... maar ja met zo'n slechte service zien ze ons niet meer terug!!!
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Fantastische lokatie hele goeie en ontspannen zweer opeens helemaal weg uit de stad in 15 minuten. Of je in het buitenland bent. Heerlijk gegeten met mooie gerechten op de kaart. Bediening vriendelijk en blij :-) daar word ik blij van!
CB54 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Vandaag geluncht bij Blijburg en ik vond de prijs-kwaliteitverhouding van het eten samen met de ,meer dan simpele , lunchkaart beneden peil.
Mijn klapstuk kwam bij de rekening : € 3.50 voor een karaf leidingwater met een blaadje munt erin !!!! Echt dit heb ik nog nooit en ook nog nergens meegemaakt .
Ik vind " salon socialisme " in de horeca niet kunnen .
Ingeborg H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Eten was lekker. Alleen hoofdgerecht (Rotolo) was lauw. Bediening in geen tijden zo slecht ervaren. In totaal door 5 verschillende meisjes bediend. Hoofdgerecht werd geserveerd toen voorgerecht nog niet afgeruimd was. Niemand komt vragen of je nog iets wilt of alles in orde is. Een soort "zombie" situatie. Bediening loopt rond alsof ze zelf ook niet goed weten hoe of wat.
Rekening was dus een probleem. Niemand wist hoe of wat, dus ze lieten ons gewoon zitten. Toen ik naar de "hoofd aansprakelijke" vroeg, werd ik bot in Engels gevraagd waarom en wat mijn tafelnummer is. Wij zaten vlakbij de bar en ik wees dus daar naar toe en zei dat ik geen idee had welk nummer wij hebben. Eigenlijk was het een beetje lachwekkend. Zelden zo slecht bediend. Nogmaals eten was lekker, dus eigenlijk sneu voor de keuken. Door bediening wordt het verpest.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Goede sfeer, met lekker veel afwisselende plekjes binnen en buiten. De service was goed, al onze vragen werden goed opgepakt, maar het was jammer dat er zo weinig ervaren medewerkers leken rond te lopen. Dus lastig om iemands aandacht te vangen en veel moest nagevraagd worden. De hoofdgerechten (curry, steak en pasta) voor de volwassenen waren goed, de voorgerechten (te) gewoontjes van smaak. Het eten voor de kinderen was vrij smakeloos, zelf de pita margaritha werd niet opgegeten. Dus iets meer keuze en smaaksensatie zou fijn zijn (bv curry die n beetje pittig is ipv helemaal niet).
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Heerlijke lunchsalade met bulgur gegeten. Heel prettige plek, mooi uitzicht en fijn dat er genoeg gezonds (en smakelijks) te kiezen is op de kaart.
Nico1990 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Hele mooie, lekker, gezonde, betaalbare salade gegeten. Complimenten! Verder genoten van leuke, vrolijke muziek. En natuurlijk van de heerlijke ambiance van een strandtent zoals die vroeger geweest moeten zijn. Niet overvol, maar relaxt. Leukste terras van Amsterdam!
Engel08 V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Blijburg is een geweldig initiatief, en heeft alle turbulentie doorstaan. Prachtige unieke locatie, ook met slecht weer. Maar het eten is echt onder de maat, zo jammer, want goed eten zou het af maken. En het personeel is aardig maar echt te onervaren. Dat maakt het gewoon net niet die ervaring waar je op hoopt.
fransboom .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Een leuk verjaardagsfeest gevierd in de kapel. Fantastische locatie. Lekkere hapjes en royaal gevulde vegetarische wraps. Heerlijke huisgemaakte maissoep afgetopt met verse munt.Een aanrader om een feest te houden!
bakker7 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We waren afgelopen zondag met het gezin bij Blijburg.
Wat een feest is het daar gezellige bediening goede koffie en wat kleine kaart maar wel zeer lekker. En dan ook nog een gezellige kofferbak markt en een live muziek. ik zeg we komen zeker terug.

ElisabethB .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Het eerste drankje kwam nog redelijk snel. Het 2e drankje kwam ook na 2 keer vragen nog niet. De patat was om 17.30 al op. En toen we de kaart nog een keer vroegen omdat we een dessert wilden. Kwam ook deze helaas niet. Toen we de rekening kregen, werd er even vermeld dat ze de spa rood er vanaf had getrokken...die had ik dus ook nooit gekregen! Toen we bij vertrek vertelden dat we eigenlijk nog een dessert hadden gewild maar dat ze de kaart niet had gebracht was het antwoord: nou dan neem je maar een handje bananensnoepjes mee! Ongeïnteresseerd en bijna onbeschoft personeel. De kandelaar met brandende kaarsen in (!!!) de peuterhoek was een goed voorbeeld van het onnadenkende personeel!
Eten was ook niks bijzonders. niet voor herhaling vatbaar. Of het moet voor het uitzicht zijn...
Beste Elisabeth,

Heel erg spijtig om dit te lezen. Onze excuses voor de gang van zaken. Dit is niet hoe wij normaal werken. We zouden je graag opnieuw willen uitnodigen om Blijburg een herkansing te geven.
Bij interesse stuur even een mailtje naar paul@blijburg.nl

Met vriendelijke groet,
Blijburg aan Zee
Brechtje D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Sinds de herbouw echt top place to be! Super service (on-Amsterdams attent, vriendelijk en snel!), lekkere sfeer en goede kaart. Who needs Bloemendaal als we ook Blijburg hebben!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Onwijs lekker ontspannen setting net buiten de drukte van Amsterdam. Verrast door de heerlijke recepten. Bobotiepie en groentecurry met zwarte rijst zijn echt smaak cadeautjes! Gewoon doen. Ook als je liever een steak met friet eet.
Lekkereten .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Heerlijke namiddag bij Blijburg.
Super fijne plek geworden, mooi, gezellig, knus.
We hebben met zijn vieren lekker geborreld en gegeten.
Bij de borrel genoten wij van de flammkuchen met spiegeleitjes ( Yummy! )
en de "deelborrel" ; lekkere kaasjes, worstjes, brood met dips, alles van goede
kwaliteit, lekker!
Later hebben wij nog de dagspecial (Thaise mosselen), de groentencurry en de boboti gegeten, alles super lekker en bijzonder mooi gepresenteerd, kleurrijk en vers, TOP!
Bediening was lief maar een beetje chaotisch, het was lekker vol dus dat is ze vergeven.
Wij hebben een hele fijne avond gehad en komen zeker terug!