Bliek Eten en Drinken

Markt 26 4351 AH Veere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bliek Eten en Drinken

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 10:30 - 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Hier een paar jaar geleden ook al eens geluncht en nu via de Top 10 van Veere dit weer gekozen. Het was weliswaar zonnige, maar koude dag, maar niettemin zat het binnen op een tafeltje na vol en het bleef druk. Ondanks de drukte en een leuk geschreven verzoek je te realiseren, dat de bediening ook bestond uit mensen, werden we vrij vlot en prettig geholpen. Wij zijn niet zo van die kunstige broodbouwwerken, waarbij je je afvraagt of jij nou de enige onhandige bent. Gelukkig hadden ze ook gewoon tosti's, dus namen we elk een tosti ham/kaas; dit bleken er pp twee te zijn, dus ruim bemeten en absoluut de eerste uren geen hongergevoel meer. Een adresje om te onthouden.
Marianplak .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Er gaat niets boven een overheerlijke bolus van Bliek! Goede, vriendelijke bediening en een gezellig terras in het rustieke Veere.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Overheerlijke appelstrudel en cappucino ! Maar de bediening was erg onder de maat! Een verkouden serveerster die handfree stond te niesen achter de counter.De jongen maakte het nog erger door met zijn handen aan zijn natte neus te wrijven en aan zijn kleding wat klungelig stond weg te moffelen.Tot overmaat van ramp ging hij naar buiten en in het zicht even zijn neus leeg te spuiten door hieraan met zijn vinger te drukken. gewoon naar binnen en verder met klanten helpen! Dus een tip!! Hou de Griep binnen en blijf bij Bliek buiten!
JB1970 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Pizza gegeten, aangeven stond op de borden "ambachtelijke" pizza maar mijns inziens kant en klare bodem (karton). Echt niet lekker en veel te vet.

Ook had men verkeerde pizza klaar gemaakt, toen wij dit tegen personeel zeiden kragen we te horen dat ze dat al dachten. Gewoon op tafel zetten en kijken hoe men reageert.

Daar zijn ze ons dus niet meer maar dat zal men daar een zorg zijn.
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Net met vier man gegeten. Eten was goed bediening slecht. Moesten heel lang wachten, personeel was meer geinteresseerd in elkaar dan in de klanten. Hadden nog een ijsje willen hebben, maar hebben die elders gekocht vanwege de desinteresse van de bediening. Eens maar nooit weer. Jammer!
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Afgelopen pinksterweekend zijn wij hier met z'n 4en geweest voor een lunch, waren hier al eens eerder geweest, een paar jaar geleden. Was prima bevallen, en deze keer weer! Absoluut goed, de lunchkaart is vrij uitgebreid, ook voldoende variatie voor mijn vriendin die vegetariër is. Heerlijke koffie! Erg druk binnen, maar we werden snel en vrolijk geholpen, daar kunnen ze hier en daar een voorbeeld aan nemen. Design van het restaurant is nog altijd even mooi en gezellig als we ons herinnerden! Enige minpunt was het bar slechte weer! Volgende keer dat we in Zeeland zijn gaan we zeker weer terugkomen.
John S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Wij zijn al vaak in Veere geweest, maar hadden hier nog nooit gegeten. Super locatie, midden op een pittoresk pleintje. Erg goed bevallen; de bediening was vlot en attent. Prijs/kwaliteit is in orde, heerlijke pizza's en niet bijzonder duur vergeleken met sommige andere zaken in de omgeving. De koffie die wij na het eten dronken, was erg goed, en behoorlijk royaal qua hoeveelheid.
Erg positieve ervaring!
Jacomine81 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2013
Zeker aan te raden bij een bezoek aan Veere. Wij komen al meerdere jaren zo nu en dan bij deze zaak, en daar is een reden voor: mooie ligging in het schitterende Veere, heerlijke koffie en huiswijn, en een prima menukaart!
Personeel is bovendien erg vrolijk en vlot, dat is nogal eens anders in veel andere zaken...
Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde, niet bijzonder goedkoop, maar daar krijg je dan ook wat voor! Grote porties. Ze staan hier ook bekend om de Zeeuwse bolussen en brood en gebak uit eigen bakkerij, en dat is zeer zeker verdiend!
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Op 31 Maart jl hebben mijn vrouw en ik de lunch bij Bliek gebruikt, ik had een tosti, mijn vrouw een portie poffertjes. De tosti was ok, echter de poffertjes waren niet gaar, taai, oneetbaar eigenlijk. Hier de ober over aangesproken en die maakte excuses, zou een nieuwe portie brengen en heeft een tonic van het huis aangeboden, prima zou je zeggen. Echter met de tweede portie was precies hetzelfde aan de hand, taai, niet gaar en gewoon harde stukken. De ober opnieuw aangesproken en de poffertjes uiteraard niet opgegeten. De ober zie dat hij er verder ook niets aan kon doen, op onze vraag of de poffertjes vers gemaakt waren of elders vandaan kwamen gaf hij schoorvoetend toe dat de poffertjes niet vers gebakken worden, en in de magnetron gaan, dat verklaarde voor mij alles. De naam meesterbakkers suggereert m i iets anders. Toen we de rekening vroegen werd er gewoon het volle bedrag berekend (17 euro ongeveer) en de ober vertelde ook nog dat we bij het pinnen fooi konden geven. Klacht ingediend bij Bliek en die verzekerde ons dat de poffertjes altijd smaken, met andere woorden wij zijn niet goed snik, niet naar toe gaan dus.