Blend Coffee & Wine

Oranje-Vrijstaatplein 40 1093 NG Amsterdam Nederland Kaart
31-0207371034

Over het restaurant Blend Coffee & Wine

Blend staat voor sfeer, gastvrijheid en eerlijke, gezonde gerechten. Voor iedereen, voor ieder moment van de dag, voor alle gelegenheden.
We werken samen met lokale leveranciers voor de beste en meest verse ingrediënten. Niet alleen omdat het beter smaakt en meer verantwoord is, maar ook omdat we het fijn vinden om met mensen samen te werken die een passie hebben voor wat ze doen.

Geniet bij Blend in de ochtend van échte Italiaanse koffie, in de middag van een smaakvolle en gezonde lunch, of kom ’s avonds gezellig tafelen met vrienden en familie en geniet samen van een goed glas wijn, onze home-made tapas en mediterrane gerechten die je met elkaar kan delen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Blend Coffee & Wine

• : Betaald parkeren in de buurt, korting kaart voor parkeergarage beschikbaar aan de bar

Maandag en dinsdag 08:00 - 20:00
Woensdag en donderdag 08:00 - 22:00
Vrijdag 08:00 - 22:00
Zaterdag 09:00 - 22:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Blend Coffee & Wine

Rick S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Ze hebben fantastische olijven, zeker een aanrader. Flammkuchen Italianen vegetarisch was erg smakelijk, net als de paella. Je merkt dat ze veel energie hebben gestoken in het verbeteren van de bediening. Je wordt nu snel en netjes geholpen!
Galina N.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Goed eten, fijne sfeer, mooie inrichting en vriendelijke bediening! Kortom, een aanrader voor een gezellig avondje uit eten, zowel zakelijk als privé.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
1 hoofdgerecht, fris, koffie, en 2 voorgerechten voor 40 euro, dat is in dit geval enorm overprijsd. We hadden de Boeuf bourguignon, pompoensoep en vitello tonato. Boeuf bourguignon was aardig - soort gaarkeukenvleesjes met aardappelpuree uit een pakje (?), niet speciaal, we zullen maar zeggen dat honger rauwe bonen zoet maakt. De pompoensoep was een soort warm oranje water zonder smaak, nog nooit zoiets gehad. De vitello tonato was een soort rollade met wat vissaus erover. Prima te eten, maar niet de zachte verrukkelijke smaken bij elkaar die de naam van het gerecht belooft. Dit was gewoon niet mijn smaak. Lieve kokkin, als je weer eens een enorm glas heet water in de rechaud bij de soep gooit, proef dan eerst even of de soep nog wel wat smaak heeft...En mannelijke medewerker, als je steeds maar uit de grote plastic bak op de toonbank items pakt en zo uit je hand in je mond stopt, en dat maar de hele tijd door doet, was je handen dan af en toe tussendoor voordat je eten aan een ander opdient..
Valeria V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Lekker eten en goede wijnen. Helemaal prima
Clarie D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten,snelle vriendelijke bediening. Zal in de zomer helemaal een geweldige plek zijn met een groot terras aan het water
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik heb nog nooit een recensie geschreven over eten en drinken dat ik niet geproefd heb. We kwamen hier voor een kop koffie, maar zijn weggegaan zonder iets te bestellen. We hebben zeker een kwartier gezeten zonder dat er iemand naar ons toekwam of een signaal gaf dat we geholpen zouden worden. En het was zeker niet druk. Jammer!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer goed !
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Mooie plek en heerlijke salade gegeten!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Eenvoudig, maar prima.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Blend is een grote glazen wijnklimaatkast waaromheen een restaurant is gebouwd. Jammer maar helaas: tijdens de lunch heb ik me tot een muntthee beperkt. Ik had de pompoensoep met kokos en chili en de sandwich met rillettes van makreel, rode ui en cornichons. Beide gerechten zagen er zeer verzorgd uit en smaakten prima al was de korst van het brood wel erg hard. Waar ik echter wel over val is de prijs van de pompoensoep: 8,50 euro. Ik kende de prijs natuurlijk toen ik de soep bestelde maar ik verwachtte iets heel bijzonders en dat was het niet.
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Weer top genoten bij Blend. Vooraf heerlijk variatie van gerechtjes (gerookte zalm, salade met peer en Plankje charcuterie gegeten. De hertenstoof en Ribvlees samen gedeeld als hoofdgang. Gewoon heel goed. Ook de wijnen waren heel goed: Viognier en Pinot noir uit Languedoc.

Fijn adresje!
dineradam .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Vandaag geluncht bij Blend, maar viel helaas tegen. Ik nam de bruschetta met iberico ham en uienmarmelade en was teleurgesteld toen ik het kreeg. Ham en marmelade waren heerlijk, maar het werd geserveerd op een schuitje/toast, erg jammer, helemaal voor het geld dat je ervoor betaald. Zou op een vers geroosterd broodje veel beter tot zijn recht komen!
Helaas service ook niet top. Aan tafel met pin betaald zonder rekening. Daarna bedachten we dat het totaalbedrag vrij hoog was. Bleek dat we rekening van verkeerde tafel hebben gekregen. Duurde vrij lang voor we wisselgeld kregen, maar wat ik vreemder vond is dat er geen enkele excuses werden aangeboden door bediening!
Mooie tent, eten is wel lekker, maar ik vond de prijs/kwaliteit verhouding niet juist.
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Heerlijk adres voor een borrel met een hapje, al dan niet aan het terras aan het water.
Opvallend is de verrukkelijke Portugese pastel de nata, buiten Portugal nog nooit zo goed geproefd!
We hadden hier een heerlijke roasted sandwich met buffelmozarella en truffel, spareribs van de Lindenhoff en een salade caprese. Allemaal heerlijk uitgevoerd.
Verder hebben ze hier de heerlijkste bio wijnen..ook veel per glas.
Een heerlijk adresje ;)
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Vorige week hier met een vriendin gelunched. Broodjes op zich oké, duurde wel vrij lang met 3 tafels op het gehele terras. Daarbij had het bord zeker groter gemogen aangezien nu alles er vanaf viel, en zijn de messen ook wel toe aan een slijpbeurt. Bediening komt echt niet verder dan je bestelling op tafel knallen en weer opruimen als je klaar bent, dame binnen achter de bar wel erg vriendelijk. Geen echte afgang, maar wij schuiven weer een paar terrasjes verder volgende keer.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Lekker eten en zeer goede wijn! Prijs-kwaliteit is erg goed. Ben hier sinds de opening regelmatig geweest, maar iedere keer is de service ontzettend slecht. Continue moest ik zelf naar de bar lopen om iets te bestellen, er kwam vrijwel nooit iemand aan je tafel en de live muziek op vrijdagavond is veel te hard!
Annemiek W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Twee keer geweest op een zaterdagmiddag met een krantje. Relaxte sfeer, goede cappuccino en leuk decor. Personeel let daarentegen niet goed op. Moest elke keer naar de bar om opgemerkt te worden. Wekt irritatie op. Verder lekker gezeten met goed taartje!
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Een goed glas wijn als eerste kennismaking, had mij als buurtgenoot nieuwsgierig gemaakt naar een diner bij Blend. Samen met een vriend schreef ik in op een speciale wijn/spijs avond in samenwerking met wijnhandel Okhuysen. Voor een restaurateur een zeer overzichtelijk gegeven: je weet hoeveel mensen er komen, wat ze gaan drinken en wat ze gaan eten. De ontvangst maakte niet die indruk. Om ons heen hadden sommige mensen een glas wijn op tafel staan, bij ons duurde dat even. Het eten was smaakvol en voldoende maar niet bijzonder en daarom viel het me eigenlijk tegen. De aandacht van het personeel beperkte zich tot het opdienen en afruimen aangevuld met wat standaard beleefdheden. Het is woekeren met de ruimte in Blend: als gezelschap zit je aan (te) kleine tafeltjes in een café opstelling dicht naast elkaar. Met het oog op de wijnproeverij was dat niet zo'n bezwaar en raakte je ook nog eens aan de praat met het gezelschap naast je. Als je komt om gezellig met elkaar te tafelen, zal Blend niet mijn keuze zijn.
Claire T.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Verrassend lekker gegeten vanavond. Was al eerder bij Blend geweest, maar nu wat uitgebreider van de kaart gekozen. Het is het team van Blend gelukt om veelal klassieke gerechten op een moderne manier te bereiden en te serveren. Als starter Bruschetta met bospaddenstoelen nemen. En vergeet ook niet de Pata Negra Ribs, een variant op spare ribs. Probeer wat te delen want dan kan je meer verschillende gerechten proberen. Het wordt allemaal aantrekkelijk gepresenteerd en de bediening is uiterst vriendelijk. Wat ook handig is voor een passende glaswijn. Daar kunnen en willen ze je veel over vertellen. Het was er goed vol vanavond, een grote groep stond aan de bar. Dat maakte de sfeer gezellig en de akoestiek is er zo goed dat je er geen last van hebt.
Gaby R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Met een aantal vriendinnen hebben we een wijnproeverij gedaan bij Blend. Wat erg geslaagd was! Heerlijke wijnen met een goede uitleg en lekker eten. Het was helaas niet erg druk die avond, maar de sfeer in het restaurant is prima, dus dat merkte je niet echt. De bediening is heel prettig. Kortom een aanrader!
Valeria V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
We kwamen er eigenlijk alleen voor een cappuccino, om deze nieuwste aanwinst in onze wijk te kunnen bekijken. Maar de sfeer was zo gezellig, en de cappuccino smaakte zo fijn dat we hier toch maar bleven eten. En wat was het een fantastische avond! Een ruime, prachtige locatie met mooie verlichting en goede akoestiek, stijlvol ingericht maar ook warm, echt iets bijzonders in Amsterdam. Het uitzicht op het terras aan het water maakt het geheel tot een speciale belevenis. De keuze van Europese wijnen is enorm (ook per glas!), buitengewoon en betaalbaar. En gelukkig deed het eten er niet voor onder. We hadden een charcuterie plank, een makreel-terrine en een aantal biologische gerechten geserveerd in schattige weckpotjes. Alle gerechten smaakten lekker, vooral in combinatie met de aanbevolen wijnen. Ook de bediening was leuk, gemotiveerd en snel.

Alles klopte hier. We komen zeker snel terug!