Bleeckerstreet

Kelfkensbos 29 6511 TB Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bleeckerstreet

Onze naam is Bleeckerstreet, een straat in Manhatten NY, een straat gevuld met oude boutiekjes, bars en leuke restaurants uit alle werelddelen.
Wat doen wij? Eindeloos genieten in de breedste zin. Voor een vast
bedrag van 29,95 de hele avond genieten van gerechten uit de hele wereld, deze serveren wij in het midden van de tafel zodat jullie kunnen delen,
proeven en genieten. Warme, koude, hartige, zoete gerechten........
het is aan jullie.
Zomaar wat gerechten
Spicy chickenwings, Sashimi, pulled pork,
Spicy Inktvis, Kreeftensoep,
Catalaanse mosselen, NY Ribbs,
Thai chicken sate, Kalfssucade,
Entrecote.
Gin-tonics als aperitief?
Wij serveren u graag een van
onze heerlijke gins met passend
garnituur en de juiste tonic.
Bent u nog niet bekend met deze
heerlijke appetizers en wel
nieuwsgierig, vraag dan om een mini proeverij om kennis te maken met de wereld van de gins. Kijk op onze gin-tonickaart voor de varianten.

Meer informatie over restaurant Bleeckerstreet

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bleeckerstreet

Mike V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Erg lekker gegeten, in een lekker omspannen sfeer. Het personeel begreep goed de behoeftes van de klanten. Kwaliteit van het eren os erg goed. Voor herhaling vatbaar!!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Een restaurant met een sharing formule. Je bestelt 3 of 4 gerechtjes van top kwaliteit per keer. Een erg leuk gezellig restaurant met een top bediening. Midden in het centrum van Het altijd gezellige Nijmegen
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Veel gerechten op de kaart en ook de drankkeuze was groot. Fijne, sociale bediening! Ik zou dit zeker aanraden ????
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten en goede service. Ondanks de drukte van de kerst was en bleef er aandacht voor elke gast. Als laatste weg gegaan met een goed gevuld buikje!
Babette P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Fantastische ervaring, echt alleen maar lekkere gerechtjes die met een goede doorlooptijd worden geserveerd. Ook zeker geen gelegenheid waar je naar verloop van tijd weggekeken wordt. Het restaurant zat dus ook compleet vol. Leuke en vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug!
André en Dorenda S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Eten prima in orde en ruime keus. Wat meer gastheerschap zouden wij waarderen... zelf je jas ophangen in de kelder... Op de plaats waar wij zaten, achterin, ontwikkelde zich een walm. Alsof je naast een bbq zit..... erg jammer .... thee/ koffie zijn we dan ook op een andere locatie gaan drinken. Een evt. volgende keer..... plaats voor in het restaurant!
Jacinta V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Niet alles was naar mijn persoonlijke smaak maar je kan ook niet alles lekker vinden.
Wij hadden behoorlijk wat allergenen hebben ze echt supergoed rekening mee gehouden! Heel erg bedankt hier voor. De service was perfect.
Tot de volgende keer!
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Een zeer fijne avond gehad, waarbij we onze hapjes fijn hebben kunnen delen. Het duurde soms wat lang voordat er eten kwam, waardoor de trek snel wegtrok en dat is jammer. Omdat we met zoveel waren, was het goed geweest als jullie hadden aangegeven dat een portie ook in halve hoeveelheden kon worden besteld. Zo waren er een paar die bijvoorbeeld een gerecht met kaas lekker vonden, maar de helft wilde het juist niet. En het is jammer dat het dan blijft liggen. Daar zou ik eventueel ook bij gasten volgende keer aangeven dat dit mogelijk is, als ze al weten dat sommigen dat gerecht niet willen eten. Verder hele fijne sfeer en het eten is erg goed!
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Een erg leuk restaurant, leuke ambiance, vriendelijke bediening en heerlijke gerechtjes om te delen. een lekkere wijn. zeker een aanrader.
jolande B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wij waren voor het eerst in Bleeckerstreet maar zeker niet voor het laatst.
Het is een sfeervol restaurant met een uitgebreide menukaart.
de gerechten waren erg lekker en hun huis-gin smaakte er prima bij.
Ook de bediening was erg vriendelijk en attent.
Kortom een top-avond
Samira T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Ben met mijn vriendinnetjes al 3x wezen eten en afgelopen keer was het zo slecht eten net lekker of te lang gebakken of koud
Zo jammer!
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Dit was ons eerste etentje bij Bleeckerstreet, maar zeker niet het laatste. Alles was top, de gerechten, de bediening, de inrichting. Werkelijk elk gerechtje wat we op hebben viel in de smaak en we hebben bijna alles van de kaart op!
Echt een aanrader!
Iris L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Wat een vriendelijke en leuke gastheer is de eigenaar! Weer heerlijj gegeten, genoten van een fles heerlijke rode wijn en een drankje van het huis bij het toetje! Bedankt!
Pleun L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Kwaliteit gerechten met aandacht bereid, goede service en gezellig sfeer! Zeker een aanrader voor een avondje lang tafelen.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Erg lekker gegeten, Het sharing concept is ook superleuk. Zeer gevarieerde kaart. Spareribs waren wel minder(erg droog).
Charlotte D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer en super bediening!
L. K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Goede, vriendelijke bediening. Keuze gerechtjes zeer divers, dus voor ieder wat wils. Wat ons betreft een aanrader.
Parkeergarage Kelfkensbos aan de overkant van de straat; ideaal!
Nina T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Lekker eten, goede bediening en in tegenstelling tot veel andere restaurants waar je onbeperkt kunt eten een leuke huiselijke sfeer.
Jantina V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten en veel aandacht van de kok voor onze vriendin met allergie voor olijfolie. Ze kwam speciaal naar onze tafel.
Jamal S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk eten en een gezellige sfeer. Het shared dining concept zorgt voor een leuke avond met je gezelschap! En dat voor een mooie prijs.