Bleeckerstreet

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Lang
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Leuk concept en verrassende gerechten! Helaas veel wachttijd tussendoor en als afsluiter stukjes glas in de cheesecake, dat was wel een domper.
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Gezellig sfeervol restaurant.Voor een leuke prijs en een leuk concept lekker gegeten. Aardige bediening. Prima restaurant. Voor herhaling vatbaar.
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Vanavond met oude collega's afgesproken bij Bleeckerstreet. op een wat gebrekkige manier werd ons uitgelegd wat de kaart in hield. Omdat wij elkaar al een paar jaar niet gezien hadden , lieten wij de keuze aan de bediening, De kleine gerechtjes waren kwalitatief matig en, smakeloos opgediend.
De meeste hapjes die we hebben gekregen waren allemaal gefrituurd en dan kon je ook ruiken aan je kleren toen ik thuis kwam. Verder was de bediening slecht en rommelig en waren de toiletten ook niet fris.
Al met al geen aanrader
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vorig weekend een afscheidsetentje van het werk. Gezellig met de zomerfeesten op pad en vierdaagsedruk geboekt om dit te vieren met een etentje bij het nog onbekende Bleeckerstreet. Eenieder koos voor een keuzemenu van 23,50 euro van diverse tapas. Al snel kregen wij 3 gerechtjes op tafel, garnalen in knoflookolie, een risottokoekje, bedje van zalm. Net begonnen met ons eerste hapje ook wel tapas genaamd, kwam ongevraagd de volgende lading al op tafel. Satéstokjes met satésaus, rendang, patat, gevulde warme brie en een groentepakketje. Men was niet te stoppen. Dus toch maar ingegrepen, want zo wil je beginnen aan je 3e tapas en is deze al koud. Laat staan dat je van plan bent de rest ook nog te proeven. Ook na de wens bij de bediening neergelegd te hebben bleef men doof voor ons advies en kwam men met de volgende schaal. Weer terug verwezen naar de warme keuken. Echt ontspannen zitten en genieten is er dan niet meer bij. Je voelt je opgejaagd en het lijkt of men onze tafel zo snel mogelijk vrij wil hebben om de volgende gasten te overstelpen met een lading tapas die als fastfood naar binnen gewerkt schijnt te moeten. Afijn veel afgekoelde tapas die je toch echt lekker warm zou willen eten, maar dit is zo onmogelijk en moet je het doen met een koude hap! De prijs/kwaliteitverhouding is hierdoor ver beneden peil. Enige pluspunt is de entourage en een koud drankje met deze warme vierdaagsedagen. Bediening erg gemaakt vriendelijk, spontaan staat hier niet in de 'Van Dale'. Daar er genoeg goede restaurants met dito aanbod van tapas in Nijmegen aanwezig zijn, was dit een ervaring die ons hier nooit doet wederkeren! Blexitstreet dus.....
Michèle C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten. Leuk concept met shares dinning. Maar wat vooral super was: hoe er rekening werd gehouden met een notenallergie: navragen bij de kok, gerechten aangepast en telkens duidelijk uitzoeken of iets wel of niet gegeten kon worden. Dan eet je niet alleen lekker maar ook ontspannen
Prisca .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Je kan heerlijk dineren bij Bleekerstreet. De gerechten zijn ontzettend smaakvol en vers. De gerechten komen geleidelijk achter elkaar, precies. Het idee van het eten delen is heel leuk, je proeft veel meer. Het personeel is ook vriendelijk en snel.
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Er ontbreekt een lichte salade met een frisse dressing. Ik ben nu voor de tweede keer geweest, maar het is de laatste keer. Die deur!!!!! Als je daar in het hoekje wordt gezet gaat die deur om de haverklap open. Ofwel door mensen die per ronde gaan roken. Ofwel door mensen die vragen of er nog plaats is. En het is echt koud als de deur opengaat. Op zich zou het niet erg zijn als de deur goed sluit, maar dat die dus niet. Een tip: zet een dranger op die deur en hang een bordje op de voordeur als het vol is. Wij moesten best lang wachten op de tweede ronde, terwijl er 2 mannelijke bediendes erg hun best deden om twee jongere dames van alles te voorzien. Nee, dat was hoogst irritant. Voor mij in ieder geval de laatste keer. Jammer dat de Amuse er niet meer is.
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Leuke sfeer en leuk concept. Vast bedrag voor het eten. Eten was ook goed en voor ieder wat wils. Personeel ook zeer vriendelijk. Wij hebben een leuke avond gehad. Zeker voor herhaling! ????
Romy B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Met 9 personen geweest en heerlijk gegeten !! Altijd super lekker en gezellig daar , al meerdere keren geweest , gin tonic proeverij zeker een aanrader ! En degene die ons bediende de avond was super enthousiast en behulpzaam !
Remi S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Een wat terughoudend decor, maar wat een fijn concept! Dit restaurant is vooral leuk als je met een groep bent. Waar je voor all you can eat normaal bij een sushi of een tapasrestaurant moet zijn heeft dit restaurant zich het concept aangemeten de 'normale' kaart, met gerechten die je in veel restaurants terug kunt vinden, aan te houden. De gerechten zijn hierbij echter tot eenhaps-gerechten gemaakt, waardoor je eigenlijk alles wel kunt proeven op een avond, en wat is het heerlijk! Zeker een aanrader, maar wel met groepen. Met zijn tweetjes zit je te snel vol denk ik.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
In eerste instantie kregen we het idee dat we weer in het volgende lijstje-kruisje restaurant waren aanbeland.

En dat was ook zo, maar men is het duidelijk op een wat hoger niveau gaan zitten. Goed verzorgd interieur, prettige bediening en hier en daar wat originelere gerechtjes.

Alls niet wereldschokkend maar gewoon lekker eten met een aangenaam prijsniveau.
HarmCornielje .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Vorige week voor de 5e keer wezen eten bij Bleeckerstreet en het verveeld nooit. Met iedere keer weer lekkere wisselende gerechten, een uniek concept, leuke wijnkaart en een fijne ongedwongen sfeer is het elke keer weer een echte beleving. Wij komen snel weer terug!
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Gisteren voor de tweede keer gegeten bij Bleeckerstreet. we waren vorige keer op een donderdag en deze keer op een zaterdag. Het was behoorlijk druk waardoor de kwaliteit ook minder was en de service. Ze waren een keer de bestelling vergeten door te geven aan de keuken waardoor het zeker drie kwartier heeft geduurd voor de volgende gang kwam.
Ook was het vervelend warm, en de akoestiek maakte een gesprek bijna onmogelijk.
De wijn was wederom heerlijk! Volgende keer komen we niet in het weekend.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Eens was het vorig restaurant Appels en Peren mijn favoriet, nu de opvolger Bleeckerstreet! Begonnen met een heerlijk plankje met brood, tapenade, ham, loempiaatjes en garnaaltjes en daarna begon de verwennerij. Alles smaakte erg goed, er was voldoende keuze en het was leuk om alles met elkaar te delen. De stoelen zitten heerlijk, er zijn div.ronde tafels en het is fantastisch gedecoreerd. Wij komen zeker vaker!
Onze-eetclub .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Een heel fijn restaurant, leuk concept. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Men houdt zelfs rekening met mensen die een maagverkleining hebben gehad. Uitstekende service een manager/eigenaar die goed de klant aanvoelt en met je meedenkt. Zeker geen doorsnee shared dining concept/houding, de klant staat voorop.
MrlnDnk .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Gisterenavond heerlijk gegeten bij Bleeckerstreet ter ere van de verjaardag van mijn vriend. Een gezellig restaurant met een ongedwongen, relaxte sfeer waar heerlijke gerechtjes geserveerd worden! Voor ieder wat wils, is een goede one-liner voor de menu-kaart van dit restaurant. Van oosters tot Amerikaans, van draadjesvlees tot quinoa-salade. En het mooie van alles?! Alles smaakt ook nog eens super en ziet er fantastisch uit! Twijfel je om naar Bleeckerstreet te gaan? Niet doen, en gewoon gaan! Je zal er geen spijt van hebben.
Danielle1991 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Afgelopen vrijdag heerlijk wezen eten met mijn vriend. Waren hier voor de 2e keer, omdat de 1e keer zo goed bevallen was. Het concept is leuk, en het eten is heerlijk en van goede kwaliteit. 1 minpunt, de spare ribs (te droog). Verder een aanwinst voor Nijmegen!
Enjoy-eat-drink .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Vorige week wezen diner bij Bleeckerstreet. Een mooi restaurant, verzorgde inrichting en sfeervol. Het was (onverwachts?) erg druk waardoor de bediening en de keuken er flink aan moesten trekken. Wel werd netjes gecommuniceerd dat het waarschijnlijk allemaal wat langer ging duren. Het wachten op onze eerste gerechtjes duurde dan ook ruim 45min. Daarna ging het vlotter! Aanraders: lamstikka en het stoofpotje. Tegenvallers: spareribs, saté en de maiskoekjes. Leuk concept, vriendelijk personeel, ga zeker nog eens terug!
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Je kunt oneindig "kleine porties" blijven bestellen, die je vervolgens deelt met de tafelgenoot. De smaak was prima. Het werd ook vlot geserveeerd. De bediening was goed en vlot, hoewel er een rondliep alsof ze een beetje boos was. De kaart had voldoende variatie. Persoonlijk vond ik de muziek wat hard staan en daar bovenuit was er nog veel rumoer van enkele groepen. Maar het gesprek met mijn tafelgenoot was nog prima te doen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Super gegeten bij Bleeckerstreet. Uitleg over de gin & tonic proeverij. Onbeperkt eten op een hele andere wijzen dan dat ik ken. Gezellig leuk en lekker. Kom er zeker terug!