Blauw Eten & Drinken

Kloosterstraat 4 5051 RD Goirle Nederland Kaart

Over restaurant Blauw Eten & Drinken

Delen en ontdekken

Bij Blauw wisselt de menukaart regelmatig en is er voor ieder wat wils. Met het shared dining concept ben je altijd verzekerd van een gezellige avond. Samen deel je kleine gerechtjes en zo maak je kennis met het gevarieerde aanbod. Dit moet je een keer geprobeerd hebben!

Meer informatie over restaurant Blauw Eten & Drinken

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Op zondag gebruncht met de kinderen hier. De prijs/kwaliteitsverhouding is onovertroffen. Voor 12,50 kun je onbeperkt kiezen uit twee soepjes, plm broodjes, 4 salades en 4 pasta's. We hebben gesmuld! Pompoensoep is verrukkelijk, broodje carpaccio heerlijk, broodje huisgemaakte saté prima. Drankjes zij acceptabel geprijsd. We zitten een excuus te bedenken om hier weer snel terug te gaan. Auto komende we voor de deur parkeren.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten gezellige sfeer en een zeer leuke locatie zeker voor herhaling vatbaar
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zaterdag-avond. Erg druk en helaas wat rumoerig. Behalve de inrichting(veel harde materialen) is natuurlijk ook het gedrag van sommige gasten de oorzaak. Iedereen wil zijn zegje doen en om dan de afstand te overbruggen wordt de volume -knop flink open gedraaid. Maar gelukkig, de positieve opmerkingen winnen het. Eten perfect, voldoende keus en bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Dus, voor herhaling vatbaar.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben heerlijk geluncht en komen graag nog eens terug.
Cschepens .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteren met vier personen a la carte gegeten (3 gangen keuzemenu). Ondanks dat we alle vier een ander voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht hadden, kwam alles keurig met mooi opgemaakte borden tegelijk op tafel. De bediening was zeer vriendelijk en correct. Voor mij was de salade met lauwwarme in knoflookolie gebakken gamba's met zalm en en tonijn verrukkelijk! Een puntje van aandacht is echter de amuse. We kregen gamba's en een glaasje met gepureerde zalm. Heerlijk, daar valt niets op aan te merken, maar het was wel sneu voor mijn schoonmoeder die geen vis lust. Misschien een tip om één amuse met vis en één amuse met vlees (of vegetarisch) aan de gasten aan te bieden? Verder hebben wij een heerlijke avond gehad!
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Erg goede bediening! Zeer vriendelijk. Het 3 gangen-menu was heerlijk, het was alleen erg warm binnen. We komen zeker nog eens terug voor de Tapas!
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het eten (samengesteld 3-gangen menu) was erg lekker en de service erg vriendelijk en kundig. Decor niet echter niet samenhangend (lijkt wel dat het eerder een Chinees of Sushi restaurant is geweest) en het was er zo rumoerig dat je elkaar slecht kom verstaan, terwijl het restaurant half vol zat.
Manser .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Uitstekend restaurant met leuke formule. wij waren met gasten en hebben ons prima vermaakt.

zeker een aanbeveling waard bij onze vrienden.
X_S .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Gisteren samen met m'n vriendin gegeten bij Blauw. Wij hebben gebruik gemaakt van Blauw ulimented. Alle gerechtjes die wij geproefd hadden, waren we zeer over te spreken. De smaken werden goed op elkaar afgestemd en niks te overdreven, voor mij een teken dat er goed over de gerechten is nagedacht.
De sfeer in het restaurant was goed en het zag er strak uit. Voor ons een aanrader en komen zeker nog een keer terug.
Ennair .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Uitstekende kwaliteit van de gerechten.
Een aanrader, dit restaurant.
Klein minpuntje: het houten plafond en de houten vloer versterken het geluid enorm. Daardoor is het er erg (te) luidruchtig. Wel een heel gezellige, eigentijdse inrichting.
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteren bij Blauw gegeten en het was heerlijk. Wij hebben gekozen voor het verrassingsmenu met 15 kleine gerechten. Deze zijn mooi opgemaakt en smaken top.
Wij gaan zeker nog een keer terug!
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
We hebben genoten van een heerlijke avond bij Blauw. Samen met mijn vriendin het shared dining gekozen. Vijf voor, tussen en hoofdgerechtjes geselecteerd door de chef. Dat was echt top! Een aanrader. Prijs was dik in orde. Samen voor 79 euro een heerlijke avond gehad. Kortom gewoon doen. En de bediening was daarnaast ook erg goed. Attent en met de nodige productkennis. Bedankt blauw!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Alle gerechten zijn lekker, maar een extra vermelding voor het seizoen soepje die was super lekker. Alles is ruim voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen.
Debbycorveleijn .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Fijn dat je gewoon van de kaart mocht kiezen. Gerechten werden opgediend als kunstwerken. Genoten van deze avond
Gerry G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
De salade scampi's vis vond ik verrukkelijk!!

De bediening was erg traag deze keer.

Maar we hebben lekker gegeten in een gezellig restaurant!!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
De sfeer was geweldig. De ontvangst vriendelijk en attent. Het eten voortreffelijk. alle gerechten werden om mooi opgemaakte borden geserveerd. Alles van amuse, voorgerechten, hoofdgerechten (vlees en vis) en de nagerechten waren zeer lekker. Een echte aanrader.
Pollaert .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
De ontvangst was prima. Zeer vriendelijk personeel. De carpaccio was heerlijk. Kabeljauw had een beetje saus bij gemogen, en van het "Blauw"toetje had ik spijt, was een beetje vlak van smaak. Had ik toch de appelstrudel moeten nemen, jammer. De sfeer en de bediening was prima. Huiswijn lekker. Vorige keer lekkerder gegeten. Maar gaan wel een keer terug.
DinyK .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Ons groepje bestond uit 4 personen. En allemaal zijn we positief over dit kleine restaurant.
De sfeer is goed , het personeel is vriendelijk, het decor is simpel maar smaakvol.
Ik vond als voorgerecht de salade ossehaaspuntjes erg lekker.
De gerechten worden erg mooi opgediend. Erg jammer is dat hierbij alleen maar frietjes geserveerd worden , die overigens wel erg lekker waren, maar dit is zó standaard.
Waarom geen keus in b.v. gepofte aardappel, puree , of iets dergelijks.
Maar we hebben allemaal heerlijk gegeten .
Ook nog een leuke verrassing.. we kregen van de zaak een drankje aangeboden !
Wij gaan zeker nog eens terug.

Wilvissers .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
eten was heerlijk, 1x entre cote en 1x sucade. Bediening erg vriendelijk en professioneel. Leuke entourage. Een aanbeveling voor een ieder!
Ansvanunen .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Het eten was voortreffelijk. Wij aten de vis vd dag. Heek met gamba's.
Wij willen nog wel een keer terug maar dat is bij Blauw niet mogelijk voor 31 januari.
Wij kwamen hier ook al zonder AH-restaurant actie en gaan zeker weer terug.