Blauw Eten & Drinken

Kloosterstraat 4 5051 RD Goirle Nederland Kaart

Over het restaurant Blauw Eten & Drinken

Delen en ontdekken

Bij Blauw wisselt de menukaart regelmatig en is er voor ieder wat wils. Met het shared dining concept ben je altijd verzekerd van een gezellige avond. Samen deel je kleine gerechtjes en zo maak je kennis met het gevarieerde aanbod. Dit moet je een keer geprobeerd hebben!

Meer informatie over restaurant Blauw Eten & Drinken

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lianne R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, plezierige bediening!
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super Lekker gegeten ,verjaardag dineetje ,komen zeker nog een keer terug
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met 4 personen gezellig en goed geluncht. gaan we meer doen.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Erg lekker gegeten, maar er lag glas onder onze tafel, kruimels op de vloer en het was er frisjes
David O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten, mooie bordopmaak, gemoedelijke sfeer en goede prijs. alles klopt hier. Een van de beste restaurants in Goirle en omstreken.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Op zondag gebruncht met de kinderen hier. De prijs/kwaliteitsverhouding is onovertroffen. Voor 12,50 kun je onbeperkt kiezen uit twee soepjes, plm broodjes, 4 salades en 4 pasta's. We hebben gesmuld! Pompoensoep is verrukkelijk, broodje carpaccio heerlijk, broodje huisgemaakte saté prima. Drankjes zij acceptabel geprijsd. We zitten een excuus te bedenken om hier weer snel terug te gaan. Auto komende we voor de deur parkeren.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ja daarben ik al een paar keer geweest,het is goed eten & drinken,goed verzorg en gast vrij personeel behulp zaam.dus petje af.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
was lekker en gezelligmet familie heeft genoten vande sfeer en het eten ,daarna toetje was heerlijk gastvrij en hoflijk,bediening is correct
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten gezellige sfeer en een zeer leuke locatie zeker voor herhaling vatbaar
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zaterdag-avond. Erg druk en helaas wat rumoerig. Behalve de inrichting(veel harde materialen) is natuurlijk ook het gedrag van sommige gasten de oorzaak. Iedereen wil zijn zegje doen en om dan de afstand te overbruggen wordt de volume -knop flink open gedraaid. Maar gelukkig, de positieve opmerkingen winnen het. Eten perfect, voldoende keus en bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Dus, voor herhaling vatbaar.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben heerlijk geluncht en komen graag nog eens terug.
C. S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteren met vier personen a la carte gegeten (3 gangen keuzemenu). Ondanks dat we alle vier een ander voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht hadden, kwam alles keurig met mooi opgemaakte borden tegelijk op tafel. De bediening was zeer vriendelijk en correct. Voor mij was de salade met lauwwarme in knoflookolie gebakken gamba's met zalm en en tonijn verrukkelijk! Een puntje van aandacht is echter de amuse. We kregen gamba's en een glaasje met gepureerde zalm. Heerlijk, daar valt niets op aan te merken, maar het was wel sneu voor mijn schoonmoeder die geen vis lust. Misschien een tip om één amuse met vis en één amuse met vlees (of vegetarisch) aan de gasten aan te bieden? Verder hebben wij een heerlijke avond gehad!
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Erg goede bediening! Zeer vriendelijk. Het 3 gangen-menu was heerlijk, het was alleen erg warm binnen. We komen zeker nog eens terug voor de Tapas!
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het eten (samengesteld 3-gangen menu) was erg lekker en de service erg vriendelijk en kundig. Decor niet echter niet samenhangend (lijkt wel dat het eerder een Chinees of Sushi restaurant is geweest) en het was er zo rumoerig dat je elkaar slecht kom verstaan, terwijl het restaurant half vol zat.
manser .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Uitstekend restaurant met leuke formule. wij waren met gasten en hebben ons prima vermaakt.

zeker een aanbeveling waard bij onze vrienden.
X_S .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Gisteren samen met m'n vriendin gegeten bij Blauw. Wij hebben gebruik gemaakt van Blauw ulimented. Alle gerechtjes die wij geproefd hadden, waren we zeer over te spreken. De smaken werden goed op elkaar afgestemd en niks te overdreven, voor mij een teken dat er goed over de gerechten is nagedacht.
De sfeer in het restaurant was goed en het zag er strak uit. Voor ons een aanrader en komen zeker nog een keer terug.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Uitstekende kwaliteit van de gerechten.
Een aanrader, dit restaurant.
Klein minpuntje: het houten plafond en de houten vloer versterken het geluid enorm. Daardoor is het er erg (te) luidruchtig. Wel een heel gezellige, eigentijdse inrichting.
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteren bij Blauw gegeten en het was heerlijk. Wij hebben gekozen voor het verrassingsmenu met 15 kleine gerechten. Deze zijn mooi opgemaakt en smaken top.
Wij gaan zeker nog een keer terug!
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
We hebben genoten van een heerlijke avond bij Blauw. Samen met mijn vriendin het shared dining gekozen. Vijf voor, tussen en hoofdgerechtjes geselecteerd door de chef. Dat was echt top! Een aanrader. Prijs was dik in orde. Samen voor 79 euro een heerlijke avond gehad. Kortom gewoon doen. En de bediening was daarnaast ook erg goed. Attent en met de nodige productkennis. Bedankt blauw!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Alle gerechten zijn lekker, maar een extra vermelding voor het seizoen soepje die was super lekker. Alles is ruim voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen.