Blauw Eten & Drinken

Kloosterstraat 4 5051 RD Goirle Nederland Kaart

Over het restaurant Blauw Eten & Drinken

Delen en ontdekken

Bij Blauw wisselt de menukaart regelmatig en is er voor ieder wat wils. Met het shared dining concept ben je altijd verzekerd van een gezellige avond. Samen deel je kleine gerechtjes en zo maak je kennis met het gevarieerde aanbod. Dit moet je een keer geprobeerd hebben!

Meer informatie over restaurant Blauw Eten & Drinken

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Blauw Eten & Drinken

Diane B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Wij kwamen al bij restaurant Blauw toen ze nog wat meer bekendheid moesten krijgen en waren toen vol lof. Culinaire hoogstandjes voor een schappelijke prijs. Dat was een jaar of vier geleden. In de tussentijd verschillende keren nog geweest maar nu juli 2018 na de derde keer ontevreden weggegaan. De bediening was nu vriendelijk en aardig. Nu is alleen het eten is niks speciaals meer! Volgens mij wordt er een standaard sausje gemaakt en in elk vleesgerecht gebruikt met een kleine aanpassing. Zo had de vis ook dezelfde saus, die er helemaal niet bij paste en niet lekker was. Het is écht jammer. Waarschijnlijk niet meer dezelfde kok. Of ze willen uitzuinigen op producten terwijl je eerst toch ook unlimited menu had en het toen wel goed was. Het was helemaal niet druk en op elk gerecht moest je 20/30 min. wachten en gerechtjes worden vergeten. Wij gaan er nu zeker niet meer naartoe en net zoals wij jaren geleden mond op mond reclame voor hun maakte, zullen we dat nu ook doen, in negatieve zin!
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Voor het eerst dit restaurant bezocht en op een stille woensdagavond. Vriendelijke, behulpzame bediening. Leuke kaart met diverse mogelijkheden om te combineren of om te kiezen voor een verrassingsmenu. Gekozen voor een driegangendiner.
Als voorgerecht een salade met ossenhaaspuntjes. Zeer goed verzorgd en smakelijk! Hoofdgerecht: Surf en Turf, Ierse Steak met Gamba's. Mooi verzorgde schotel met diverse lekkere, kleine stukjes groente. Nagerecht: Dame Blanche (neem ik meestal). Prima ijs met slagroom op kruimelkoek en een extra pluim voor de warme (!) en bijzonder lekkere chocoladesaus. Kortom: een zeer geslaagd diner, voor herhaling vatbaar!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk getafeld, goeie prijs, hele fijne bediening. Het was niet geweldig druk op 6 december. We hebben een geweldige avond gehad !
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Personeel was vriendelijk en het eten was goed .wij zijn tevreden naar huis gegaan
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer lekkere gerechten die mooi opgediend zijn met een prima smaak!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Evenals de vorige keer was alles dik in orde. De kaart was gewisseld maar ook nu smaakte alles van het verrassingsmenu weer prima.
Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was goed ik reserveer alleen niet meer via iens
Bep E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Super goed
Noor B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
We hebben vanavond heerlijk gegeten. Menu van de chef. We werden verrast met 3x5 heerlijke afwisselende gerechten, keurig garnituur erbij. Bediening supersnel en vriendelijk goede bediening
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Voor herhaling vatbaar.
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor herhaling vatbaar.
Desiree K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was erg lekker. De service was prima en erg snel. Mooie zaak. Ik zou zeker nog eens terug gaan.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Met de familie hier gegeten, het leukste van dit restaurant zijn de kleine gerechten waarvan je onbeperkt kan genieten en alles was overheerlijk!
Mirella H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een zeer leuke zaak met detail voor van alles !Erg gezellig en sfeervol!
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel .
Wij hebben genoten van de lunch unlimited,dat is echt een aanrader!
petra S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
we hebben lekker geluncht
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij hebben gekozen voor de proeverij. Van alles dat op tafel kwam hebben we genoten. Het afsluitende toetje was een plaatje en smaakte bijzonder.
Jurgen O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Altijd goed eten en drinken voor betaalbare prijs
Millanie M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben erg gezellig gegeten met ons gezin. De gerechten mogen wat sprankelender en met wat verassende combinaties. Ook merkte we dat er vaak dezelfde dressing/saus op gerechten zat. De wraps waren echt niet de moeite door weinig vulling. Daarentegen was de saté heerlijk en de seizoenssoep ook verassend lekker. De tonijnsalade en carpaccio waren goed. Het concept om diverse lunchgerechten te kunnen combineren sprak ons echt aan.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer goed en met 8 personen zeer tevreden kan niet beter grton
Aniek D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Eten was top! Leuk concept! Service was redelijk. Als tip, neem lege glazen mee als er drinken gebracht word en kom niet voor elk leeg glas gelopen. Gaan hier zeker terug en raden het restaurant aan bij vrienden