Blauw Eten & Drinken

Kloosterstraat 4 5051 RD Goirle Nederland Kaart

Over het restaurant Blauw Eten & Drinken

Delen en ontdekken

Bij Blauw wisselt de menukaart regelmatig en is er voor ieder wat wils. Met het shared dining concept ben je altijd verzekerd van een gezellige avond. Samen deel je kleine gerechtjes en zo maak je kennis met het gevarieerde aanbod. Dit moet je een keer geprobeerd hebben!

Meer informatie over restaurant Blauw Eten & Drinken

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Diane B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij gaan vaker naar Blauw. Nog steeds dik tevreden. Erg goed.

Fam. Boskman
Gerry G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Ben zeer tevreden over Restaurant Blauw , het rumoerige kwam bij dit bezoek door een groep van 12 jonge vrouwen die nogal hard getaald aanwezig waren.
Maar dat doet aan het lekkere goed verzorgde eten niks af.
Blauw krijgt voor mij altijd een dikke 10 !!!
karel1534 V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Met 10-en heerlijk geluncht, gerechten heerlijk, bediening uitstekend, kortom goed en gezellig
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk geluncht niets op aan te merken, maar de wachttijd was heeeel lang
ruim anderhalf uur nadat we binnen waren hadden we slechts 1 gerechtje op we hebben verschillende
keren om moeten vragen voor het volgende gerechtje kwam.
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Met geluidsniveau bedoel ik de muziek. Jammer genoeg geen achtergrondmuziek maar stampmuziek.
Diny K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
ondanks de grote drukte nooit lang hoeven wachten..bediening is vriendelijk ..gerechtjes lekker en gevarieerd..
graag komen we terug
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gebruik gemaakt van lunch unlimited. Bijzonder lekker gegeten en de keus was meer dan voldoende. Gaan zeker nog een keer terug.
Lianne R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, plezierige bediening!
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super Lekker gegeten ,verjaardag dineetje ,komen zeker nog een keer terug
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met 4 personen gezellig en goed geluncht. gaan we meer doen.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Erg lekker gegeten, maar er lag glas onder onze tafel, kruimels op de vloer en het was er frisjes
David O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten, mooie bordopmaak, gemoedelijke sfeer en goede prijs. alles klopt hier. Een van de beste restaurants in Goirle en omstreken.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Op zondag gebruncht met de kinderen hier. De prijs/kwaliteitsverhouding is onovertroffen. Voor 12,50 kun je onbeperkt kiezen uit twee soepjes, plm broodjes, 4 salades en 4 pasta's. We hebben gesmuld! Pompoensoep is verrukkelijk, broodje carpaccio heerlijk, broodje huisgemaakte saté prima. Drankjes zij acceptabel geprijsd. We zitten een excuus te bedenken om hier weer snel terug te gaan. Auto komende we voor de deur parkeren.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ja daarben ik al een paar keer geweest,het is goed eten & drinken,goed verzorg en gast vrij personeel behulp zaam.dus petje af.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
was lekker en gezelligmet familie heeft genoten vande sfeer en het eten ,daarna toetje was heerlijk gastvrij en hoflijk,bediening is correct
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten gezellige sfeer en een zeer leuke locatie zeker voor herhaling vatbaar
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zaterdag-avond. Erg druk en helaas wat rumoerig. Behalve de inrichting(veel harde materialen) is natuurlijk ook het gedrag van sommige gasten de oorzaak. Iedereen wil zijn zegje doen en om dan de afstand te overbruggen wordt de volume -knop flink open gedraaid. Maar gelukkig, de positieve opmerkingen winnen het. Eten perfect, voldoende keus en bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Dus, voor herhaling vatbaar.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben heerlijk geluncht en komen graag nog eens terug.
C. S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteren met vier personen a la carte gegeten (3 gangen keuzemenu). Ondanks dat we alle vier een ander voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht hadden, kwam alles keurig met mooi opgemaakte borden tegelijk op tafel. De bediening was zeer vriendelijk en correct. Voor mij was de salade met lauwwarme in knoflookolie gebakken gamba's met zalm en en tonijn verrukkelijk! Een puntje van aandacht is echter de amuse. We kregen gamba's en een glaasje met gepureerde zalm. Heerlijk, daar valt niets op aan te merken, maar het was wel sneu voor mijn schoonmoeder die geen vis lust. Misschien een tip om één amuse met vis en één amuse met vlees (of vegetarisch) aan de gasten aan te bieden? Verder hebben wij een heerlijke avond gehad!
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Erg goede bediening! Zeer vriendelijk. Het 3 gangen-menu was heerlijk, het was alleen erg warm binnen. We komen zeker nog eens terug voor de Tapas!