Blankehoeve

Beslotenveenseweg 2 9479 TL Noordlaren Nederland Kaart

Over het restaurant Blankehoeve

Van gelagkamer tot terras

Gelegen naast het beroemde Pieterpad, in de buurt van de Noord-Nederlandse Golf- en Countryclub en te midden van prachtige weilanden, is dit het ideale punt om op karakteristieke wijze tot rust te komen. Wat maakt restaurant Blankehoeve dan zo karakteristiek? Hun authentieke gelagkamer, de rijke familiegeschiedenis of de mensen die er werken? Het is juist de combinatie van die drie, waardoor een unieke sfeer ontstaat. Hier kun je neerploffen op het terras of in het gezellige restaurant en dan komt de rest vanzelf. Een echte aanrader voor liefhebbers van het klassieke en landelijke gevoel.

Meer informatie over restaurant Blankehoeve

Maandag 12:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Blankehoeve

D V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
De vriendelijkheid en gastvrijheid, de oprechte interesse in de gasten, de transparantie, het heerlijke ontbijt wat word geserveerd op desgewenst tijdstip en de geweldige service van de eigenaren en het personeel dat uitblinkt door ervaring en professionaliteit. Het restaurant is pure kwaliteit en het eten was geweldig goed.
Een overnachting in de herberg is rustig, met fijne bedden en schone kamers. Het maakt dit een erg fijne herberg om te verblijven en wij waren dan ook aangenaam verrast. Wij komen zeker nog eens terug.
howa .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wat een negatieve ervaring deze keer in Blankehoeve . De vorige keer heerlijk eten gehad , en alles kon , maar nu was er niets mogelijk , en we werden rounduit onvriendelijk bejegend. We besloten een viergangen verrassingsmenu te bestellen .In de menukaart staat dat je je wensen door kunt geven . Onze wensen waren: een persoon luste geen vis, en de vegetarier hield niet zo van paddestoelen. Hier werd erg moeilijk over gedaan , terwijl het de vorige keer totaal geen probleem was. Het voor gerecht was prima , alleen een van ons vond in zijn carpaccio een sticker met: "tot zondag houdbaar". (het was zondag). Tussengerecht een slechte paddestoelen risotto met een beetje kaas. Het hoofdgerecht was voor de vlees eters lekker. Ze vonden het een goed stuk vlees, maar voor de vegetarier , een uitgedroogde paddestoelen ravioli. Echt droog ,alsof het dagen gelegen had. dessert was ok . Maar 2 gerechten met paddestoelen , terwijl je vraagt om juist geen paddestoelen ..... Ook de frieten :,zeer weinig voor 4 personen , en niet gaar . We komen voorlopig niet meer terug . jammer, wat de plek is geweldig.
Alleida B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten in mooie locatie. Gerechten zijn met zorg en smaak gemaakt. Dus wel een aanrader. Echter hadden wij het prettig gevonden dat we geïnformeerd waren dat er een Nieuwjaarsconcert van 16-19 uur zou plaatsvinden. De band was prima maar helaas overstemde het optreden ons tafelgesprek, waardoor onze herinnering wel wordt vertroebeld. Ook jammer dat we tijdens ons mailcontact over de reservering niet zijn gewezen op de mogelijkheid van het groepsmenu, dan hadden we hier zeker voor gekozen, aangezien er jeugd bij was.
Jans V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De bediening zou iets vlotter kunnen zijn door iets vaker hun gezicht te laten zien in het restaurant voor eventuele vragen en of om te kijken of men nog iets wil drinken.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Als eerste werden we verrast door de mooie locatie en de sfeervolle inrichting. De bediening was zeer vriendelijk en adequaat. De porties waren precies goed en het eten was heerlijk, we gaan zeker nog een keer bij de Blankehoeve eten.
J. en J. E.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij zijn hier al vaker geweest en en hebben wederom prima gegeten met een lekker flesje wijn, in een knusse, romantische ambiance.
Bochove V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een goede ambiance met vlotte bediening. Nette zaak en ruime parkeer gelegenheid .
het geheel is aan te bevelen ook voor groepen .
Cnos .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Blankehoeve: Prima gastheerschap, lekker relaxte omgeving, prima parkeren, lekker eten.
Flesje witte huiswijn wel flink aan de prijs. Maar smaak was ok.
Kortom aan te raden!
shvdveen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
wij hebben met de AH aktie daar gegeten alles was goed maar het voorgerecht was zeer summier en ook het nagerecht is kwa prijsverhouding te duur met kaart valt het dus mee maar als je er zo zonder AH aktie gaat eten
is het te duur. het hoofdgerecht daar in tegen was erg lekker en kwa prijsverhouding goed .
H. Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Na een eerdere positieve ervaring zijn we met onze dochter verwachtingsvol weer naar de Blankehoeve gegaan. Onze dochter wilde graag een kindermenu met kipnuggets. Vlak voordat het eten werd opgediend kregen we te horen dat er geen kipnuggets waren en dat er alleen keuze was tussen frikandel en kroket. Beide snacks vindt ze niet lekker. Ze kreeg een bordje frieten, appelmoes en wat sla. Als hoofdgerechten hadden we de entrecote en de kalfsonderrib. De entrecote was aan de droge kant en dreef in een wat waterige jus. De kalfsrib was prima. In de salade die werd bijgeserveerd zat veel zand. Na dit gemeld te hebben, kregen we van de serveerster de lauwe mededeling dat ze dit zou meedelen aan de keuken. Als nagerecht bestelden we tweemaal een nagerecht roomijs, advocaat en slagroom met warme chocoladesaus. Daarbij verzocht ik één van de nagerechten zonder advocaat te serveren. Tot onze verrassing werden beide nagerechten met advocaat geserveerd. Onze dochter kreeg ongevraagd een glas ijs met slagroom dat we later als "dame blanche" terugvonden op de rekening. Op mijn opmerking dat we dit niet besteld hadden en dat er niks met mijn verzoek m.b.t. het nagerecht was gedaan, werd niks gedaan. Op de rekening vonden we ook de prijs voor het tot alleen frietjes gedegradeerde kindermenu. De serveerster had er wat vanaf gehaald en kwam op € 5,00 uit. Voor een paar frietjes aardig aan de prijs!! Al met al een zeer teleurstellende ervaring!! Wij komen er eerst niet weer terug....
Marielouisegroeneweg N.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
De smaak van de voorgerechten was vrij vlak. Salade met Granny smith was met teveel olie besprenkeld en naar de appel moest je zoeken. Het voorgerecht van 3 soorten zalm was in een tartaartje doorelkaar gehusseld. De smaak van het hoofdgerecht met zuurkool en fazant viel ook tegen.
Jose N.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De bediening was vriendelijk, ondanks dat zij alleen bediende.
Mijn partner bestelde een steak. Daar was niets mis mee. Ik bestelde het Vegetarisch verrassingsmenu.
Dat was werkelijk een grote teleurstelling. Vier struikjes lauwe brocoli met in het midden iets van schorseneren in een heel flauw sausje. Alles was lauw en smakeloos. Wel een verrassing, dus, maar geen prettige. Daarvoor moest ik ook nog 20 euro betalen. Ik pikte nog wat salade mee van mijn partner en die was niet aangemaakt. Ik moest ook nog vragen of het geluid van de boxen wat zachter kon. Daar zat ik vlakbij, werd mij medegedeeld. Tja...
Wij gaan er niet meer heen. Veel te duur voor veel te saai.
marjon.beckers .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten !!! Groot voordeel is, dat je kunt kiezen van de kaart. Het goedkoopste voor-hoofdgerecht is dan gratis. De sfeer is gemoedelijk en warm. De gastheer-vrouw zijn zeer vriendelijk. Een aanrader !!!
renniers .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij vonden de vragen 'is alles naar wens' of 'heeft het u gesmaakt' meer klinken als ingestudeerde zinnetjes. Er was niet echt geinteresseerd. Je voelt dat ze ervan uitgaan dat je toch geen commentaar kunt hebben op hun fantastische keuken. Inderdaad was alles zeer verzorgd, maar we misten de hartelijke ondertoon, het meedenken bij de wijnkeuze, een oprechte interesse voor je keuze en een toelichting op de ingrediënten.
Dat zou voor ons een extra dimensie aan het geheel hebben gegeven.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gisteravond hebben we kunnen genieten van een 3gangenmenu a la carte. Het goedkoopste voor-, hoofd- en nagerecht was gratis. Het voorgerecht, witlofsoep, was heerlijk. Als voorgerecht gekozen voor de vis van de dag. Smaakte voortreffelijk. Nagerecht was lekker, ik ben alleen niet zo'n toetjesmens. Vanwege de sfeer en de vriendelijke dame zeiden we direct voor het diner aan al dat we terug wilden komen en dat gaan we ook zeker doen.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De totale indruk is positief !
Wij denken dat het restaurant in het voorjaar,zomer of najaar nog beter tot zijn recht komt vanwege de terrassen en de mooie omgeving leent zich heel goed voor wandelaars en fietsers !!
Het enige min-puntje was , dat het voorgerecht en nagerecht aan de prijzige kant was !!
bsinnema .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, mooie keuze aan gerechten. Sympathiek: door de AHrestaurantbon werden tijd en keuze totaal niet beperkt. Wel de kosten natuurlijk. Voor herhaling vatbaar.
eagle07 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gezellige locatie en leuke ontvangst. De gerechten waren mooi op het bord gepresenteerd. Zag er niet alleen mooi uit, maar het was ook erg lekker. We hebben een prima avond gehad. Een echte aanrader......
japo .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Eerst even in "het cafe" een voorafje en dat is geen straf.
Goede kaart en de bestelde/opgediende gerechten zagen er verzorgd uit en smaakten prima.
Leuke opstelling van de tafels.
Vriendelijke gastdames.
Een aanrader!!
Frits T.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
De kwaliteit van het 4-gangen menu was op zich goed. Maar door de te grote porties van zowel het voor- als het hoofdgerecht, viel het allemaal wat zwaar op de maag. We hebben een groot deel van de biefstuk laten liggen en det dessert verruild voor een kop koffie. Jammer! Bij de keuze voor de witte wijn was er slechts één mogelijkheid: Chardonnay.... Entourage is ok, huiskamergevoel