Blankehoeve

Beslotenveenseweg 2 9479 TL Noordlaren Nederland Kaart

Over restaurant Blankehoeve

Van gelagkamer tot terras

Gelegen naast het beroemde Pieterpad, in de buurt van de Noord-Nederlandse Golf- en Countryclub en te midden van prachtige weilanden, is dit het ideale punt om op karakteristieke wijze tot rust te komen. Wat maakt restaurant Blankehoeve dan zo karakteristiek? Hun authentieke gelagkamer, de rijke familiegeschiedenis of de mensen die er werken? Het is juist de combinatie van die drie, waardoor een unieke sfeer ontstaat. Hier kun je neerploffen op het terras of in het gezellige restaurant en dan komt de rest vanzelf. Een echte aanrader voor liefhebbers van het klassieke en landelijke gevoel.

Meer informatie over restaurant Blankehoeve

Maandag 12:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Huisdieren welkom , Terras
Renniers .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij vonden de vragen 'is alles naar wens' of 'heeft het u gesmaakt' meer klinken als ingestudeerde zinnetjes. Er was niet echt geinteresseerd. Je voelt dat ze ervan uitgaan dat je toch geen commentaar kunt hebben op hun fantastische keuken. Inderdaad was alles zeer verzorgd, maar we misten de hartelijke ondertoon, het meedenken bij de wijnkeuze, een oprechte interesse voor je keuze en een toelichting op de ingrediënten.
Dat zou voor ons een extra dimensie aan het geheel hebben gegeven.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gisteravond hebben we kunnen genieten van een 3gangenmenu a la carte. Het goedkoopste voor-, hoofd- en nagerecht was gratis. Het voorgerecht, witlofsoep, was heerlijk. Als voorgerecht gekozen voor de vis van de dag. Smaakte voortreffelijk. Nagerecht was lekker, ik ben alleen niet zo'n toetjesmens. Vanwege de sfeer en de vriendelijke dame zeiden we direct voor het diner aan al dat we terug wilden komen en dat gaan we ook zeker doen.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De totale indruk is positief !
Wij denken dat het restaurant in het voorjaar,zomer of najaar nog beter tot zijn recht komt vanwege de terrassen en de mooie omgeving leent zich heel goed voor wandelaars en fietsers !!
Het enige min-puntje was , dat het voorgerecht en nagerecht aan de prijzige kant was !!
Bsinnema .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, mooie keuze aan gerechten. Sympathiek: door de AHrestaurantbon werden tijd en keuze totaal niet beperkt. Wel de kosten natuurlijk. Voor herhaling vatbaar.
Eagle07 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gezellige locatie en leuke ontvangst. De gerechten waren mooi op het bord gepresenteerd. Zag er niet alleen mooi uit, maar het was ook erg lekker. We hebben een prima avond gehad. Een echte aanrader......
Japo .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Eerst even in "het cafe" een voorafje en dat is geen straf.
Goede kaart en de bestelde/opgediende gerechten zagen er verzorgd uit en smaakten prima.
Leuke opstelling van de tafels.
Vriendelijke gastdames.
Een aanrader!!
Frits T.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
De kwaliteit van het 4-gangen menu was op zich goed. Maar door de te grote porties van zowel het voor- als het hoofdgerecht, viel het allemaal wat zwaar op de maag. We hebben een groot deel van de biefstuk laten liggen en det dessert verruild voor een kop koffie. Jammer! Bij de keuze voor de witte wijn was er slechts één mogelijkheid: Chardonnay.... Entourage is ok, huiskamergevoel
Hmvdwerff .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Lekkere gerechten, mochten uit de kaart kiezen.
We maakten gebruik van de AH- restaurantaktie.
Vriendelijk personeel, kinderstoel aanwezig.
Gezellige sfeer!
Fokko.r .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Smakelijke gerechten en een prettige bediening.
Kleine eetgelegenheid waardoor een wat groter gezelschap nadrukkelijk aanwezig was.
Jdevries4 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was verrassend en vernieuwend en van goede kwaliteit. Zeker aanbevelenswaardig.
De service was losjes maar ook vriendelijk.
Het decor is authentiek evenals het gebouw, dus goed bij elkaar passend.
Lwindt .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
carpartio van het rund was het lekkerst, de tongfile was lauw en het voorgerecht zalm zat niet veel smaak aan. De bediening was erg goed.We raden het aan bij onze vriendenkring.O ja,het nagerecht Modder vonden wij ook erg lekker. Wij gingen voldaan weer naar huis.
Vr. Gr. L.Windt.
Ftdewit .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We zijn gastvrij ontvangen. We hebben gekozen voor een tafel op het terras. Mocht de temperatuur tegenvallen dan was de mogelijkheid om alsnog een tafel binnen te krijgen.
Er is een ruime keuze op de menukaart. Ook er is een uitgebreide bierkaart aanwezig. Rib eye en konijnenbout was voor ons het hoofdgerecht. De smaak was voortreffelijk. Ook de bediening was helemaal top. Vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant was een verbouwd herenhuis, landelijk gelegen. Het is een warm en gezellig restaurant.
Johanna67 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We zaten helaas maar met zijn tweeën in het restaurant en dat op vrijagavond. De kaart was beperkt, maar het eten was prima. De bediening was alleraardigst, ze hebben zelfs op ons verzoek de gamba's voor ons gepeld. Vanwege de beperkte kaart gaan we niet zo snel voor een tweede keer.
Marleen A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De Blankehoeve ligt op een mooie locatie, vanaf het terras aan de voorzijde heb je een prachtig uitzicht over de velden. Hiermee kan echter niet de kwaliteit van het eten worden gecompenseerd. Dat is namelijk zeldzaam slecht.

Voorgerechten: Vitello tonnato en mosterdsoep. De mosterdsoep was acceptabel, had voldoende smaak. Van de vitello tonnato poogt men door de presentatie iets te maken, de smaken zijn alleen een teleurstelling. Het gerecht was veel te koud, vlees kwam net uit de koelkast en was niet mals te noemen. De grove stukken rauwe rode ui zijn voor de smaak veel te overheersend.

Hoofdgerechten: Vegetarische maaltijdsalade en de rib eye steak.
De vegetarische salade was een inspiratieloos, fantasieloos niet geheel vers hoopje ellende. Slappe asperges en twee stukken geitenkaas die duidelijk net van een rol waren afgesneden. Slechte opmaak, prijs-kwaliteit verhouding volledig zoek.
De rib eye steak was volledig doorbakken en miste iedere smaak. Tenzij flauw als een hoogwaardige smaak kan worden aangeduid. Na twee stukjes te hebben geproefd besloten deze niet verder aan te raken. De rib eye serveert men met groenten die uit een potje Hak lijken te komen en een 'saus' uit een zakje van het één of het ander. De "kok" moet zich schamen.

Als enigszins positief kan nog worden opgemerkt dat de bediening vriendelijk is. Zowel het voor- als het hoofdgerecht heeft men niet in rekening gebracht. Volledig terecht uiteraard.

Kortom de Blankehoeve, een absolute afrader.

Konigin .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Wij bevelen de Blankehoeve van harte aan! Wij hadden een heerlijke avond. Het eten is verfijnd, de bediening is gastvrij en de entourage sfeervol. Het oude pand met dito inrichting is weer eens wat anders dan de gewone moderne stil. Mooi en gezellig.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het eten was heerlijke (parelhoen), prachtige plek vlak bij het bos, vriendelijke sfeer, makkelijk parkeren, leuke inrichting.
Jokesip .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Zondag 10/07/16

Erg lekker gegeten bij de Blankenhoeve. De vegetarische maaltijd sprong er echt uit, daar was over nagedacht en dat proefde je.
Maar ook de steak was lekker mals en goed gebakken.
Vriendelijk personeel en een fraai terras.
Teun_lia .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We werden gastvrij ontvangen door de gastvrouw.
Het restaurant is in oude staat en heeft daardoor een goede sfeer.
De menu kaart is eenvoudig. De gastvrouw legt goed uit wat er deze avond wordt aanbevolen door de kok. Wij hebben beide dit menu genomen en waren zeer tevreden.
Het eten was heerlijk bereid en werd op voorverwarmde borden geserveerd. Hierdoor kun je rustig eten.
Lekker speciaal bier zowel van het vat als op de fles.
wij gaan zeker nog een keer terug.
Inaschott-t .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
was uitstekend, hielden goed rekening met mijn dieet er was geen invalidetoilet waar ik in kon met rolstoel maar met serveerster oplossing gezocht
Psmilda .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
De ontvangst was hartelijk. Het eten was lekker, met de juiste smaken (asperges). De salade was iets te grof en de knoflook sous iets minder geschikt. De locatie is landelijk in oude stijl. Er was die avond een bruiloft dat een beetje geluid veroorzaakte.