Black

Prinsengracht 703 1017 JV Amsterdam Nederland Kaart
31-207870398

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Soep van de dag
      Rundercarpaccio
      Gamba's van de Josper
  • Hoofdgerechten
    • Piepkuiken
      Schelvis en papillotte
      Vegetarische curry
      Tournedos Black Angus 250 gr. (+ €7,50)
  • Nagerecht
    • Bananencake
      Chocolade crumble
      Scroppino

Over het restaurant Black

Daar waar grote culinaire broer Black & Blue focust op signature steaks en Bistro Brasserie Bleu op golden oldies uit de Franse cuisine, staat onze derde culinaire telg BLACK Amsterdam voor best of both worlds! We zijn gelegen in het hart van de volksbuurt de Jordaan, Amsterdamser kan je het haast niet krijgen.

Bij ons begin je de dag met een shot cafeïne van onze goedlachse barista’s, geniet je tijdens je lunchbreak van een knapperige croque monsieur of dineer je met verse gamba’s, steaks, salades en zelfs een seafood platter. No worries, natuurlijk met meer dan genoeg opties voor jou als vegan, vegetariër, glutenvrijliefhebber of Bourgondiër. Verwacht pure kwaliteit en on-Amsterdamse service in een Instagramwaardige setting. Do we need to say more?

Meer informatie over restaurant Black

Dagelijks geopend: 09:30 -23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Black

Yuma M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Trendy restaurant en (toch) gezellig! Hier gegeten dankzij de AH actie dus een beperkt menu. Maar alles was heerlijk! En goede vriendelijke bediening. Top!
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
7,-€ voor een glaasje wijn vind ik Niet kunnen!
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Fijne sfeer en restaurant ziet er mooi uit. Eten was redelijk en de service was aardig. Gewoon lekker rustig dineren is prima
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Het eten was goed, vriendelijke bediening. We hebben een hele leuke avond gehad.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Lekker en gezellig gegeten. Helaas was de temperatuur in het restaurant niet optimaal. Eerder koud wel klein excuusje. Monteur komt morgen. Niet eens een drankje van het huis. Entree van restaurant bracht ook veel kou mee naar binnen. Kortom, ik kom hier niet terug ondanks het goede eten.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Heerlijke Butcher Steak met pepersaus, verrukkelijke mayonaise bij de frietjes, prima Chardonnay en Malbec. Bediening kan iets professioneler en je zit heel dicht tegen je buren aan. Inrichting: gezellig licht, mooi behang en subtiele spiegels.
Gon V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
De lekkerste gamba's ooit....bereid in de josper. Daarna een tournedos, eveneens uit de josper was ook geweldig en afgesloten met een heerlijke scroppino.
Zeker een aanrader!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Bijzonder sfeervol ,vriendelijke bediening en mooie inrichting alles klopte.
Gelegen aan de gracht , eten was heerlijk kom zeker nog eens terug
G I.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Netjes ontvangen en een plekje voor 2 toegewezen gekregen (we hadden gereserveerd met AH bon). Leuk aangekleed en alles ziet er gezellig (en nieuw) uit. Je kon een keuze maken uit een vooraf samengesteld menu omdat we gebruik maakte van de AH bon. 3 voorgerechten, 4 hoofdgerechten (waarvan 1 met bijbetalen) en 3 nagerechten. Genoeg tijd om eerst rustig de opties te bekijken en nadat we een keuze hadden gemaakt kwam het eten gelukkig vrij vlot, maar met genoeg tijd ertussen. Op de Bavaria na die een beetje tegen viel een goede keuze en in totaal €50,- euro kwijt (inc. drank) voor twee personen, dus dat is best prima. Eten was goed (disclaimer: ik ben geen fijnproever). Al met al een positieve reactie 8/10!
JosephineM B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Een heel gezellig, warm restaurant met aardige bediening. Het eten is van goede kwaliteit. Toch nog 3 puntjes ter verbetering. Bij het hoofdgerecht was er nauwelijks groente en dat misten wij echt. Lekker eten betekent ook gezond eten. De frietjes smaakten vettig. Vermoedelijk is de olie of het vet te lang gebruikt en dan krijg je precies die smaak. Er staan te veel tafeltjes in dit restaurant wat voor geen enkele privacy zorgt en leidt tot een jas in je gezicht, spullen van onze tafel verschuiven waarbij er bijna een glas wijn van mij sneuvelde. Ik kon het nog net voorkomen. Ondanks deze puntjes is het zeker de moeite waard hier te eten. Wij hebben enorm genoten.
Katja L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Prima eten en (op 1 heer na) erg vriendelijk personeel. Interieur helemaal van nu. Zitconfort dik in orde. Wel heel warm en lawaaiig. Onbeperkt friet, leuk! Kaasplank zeer royaal. Kun je gerust met 2 van genieten. Mosselen klein, maar smaakvol. En een ruime portie. Aanrader: vegetarische schotel. Tournedos ligt er wat verloren bij op een -in verhouding- enorme houten plank. Burgers prima, maar beter well done ipv medium bestellen.
Harly L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Wij zijn met 5 mensen via AH restaurant actie bij Black uit eten geweest. Prijs en kwaliteit verhouding is tegen gevallen. 2 van ons hebben kipkuiken besteld, daar zat geen smaak in. 3 van ons hadden vis besteld, die was ok met peper en zout erbij. Twee personen hebben amper van het hoofdgerecht gegeten. Wij hadden verwacht dat ze daar nog iets zouden doen, door bijvoorbeeld extra toetje aan te bieden, zodat ze toch met een volle maag naar huis gaan. Maar helaas, wij kregen te horen dat we eerder hadden moeten zeggen, dan hadden ze nog iets er aan kunnen doen. Ze kwamen voordat we 1 hap namen vragen of het naar wens was, daarna niet meer. Ze hadden op z'n minst extra toetje kunnen aanbieden. Bij het afrekenen hadden ze gelukkig nog wel 3 verse munt thee van de rekening gehaald. Natafelen zagen wij niet meer zitten, gezien de service en zijn direct na het toetje onverzadigd naar huis gegaan.
Silbia B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Erg leuk tentje, heerlijk gegeten en erg vriendelijk en gastvrije bediening..
Een verjaardag om nooit te vergeten.
Groetjes de meisje Bach ????
Elvira J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Prachtige kerstdecoratie, enthousiaste vriendelijke bediening. Kerstmenu was uitmuntend en de wijnen pasten er uitstekend bij. Echt een topavond.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Erg sfeervol en lekker eten.
Cos N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten ????????????????
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Gezellig ingericht restaurant met leuke kerstsdecoraties. Met 3 anderen geprofiteerd van de AH-actie. Kwaliteit en opmaak gerechten was goed, mooi en verzorgd. Bediening was vriendelijk en pakt kleine wijzigingen goed op. Enige minpunt was de hoge bijbetaling (€7,50) bij de tournedos. Was niet helemaal in verhouding.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk eten in een gezellig restaurant, prima!!
Lotte R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Lekker gegeten en een gezellige sfeer
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Licht vond ik niet prettig.