Foto's van gerechten

Over het restaurant Black and Blue

Biologisch vlees van de Josper Grill

Bij steakrestaurant 'Black and Blue' doen ze waar ze goed in zijn: lekker vlees klaarmaken, serveren met 100% gezelligheid op een toplocatie. De steaks die gemaakt zijn van mals biologisch vlees en worden bereid onder de Josper houtskoolgrill, overheerlijk! Niet alleen de menu kaart is om over naar huis te schrijven, ook de locatie is charmant. Midden in de Jordaan geniet je van de fijne ambiance bij Black and Blue. met natuurlijk uitzicht op het knusse straatje: de Leliegracht!

Meer informatie over restaurant Black and Blue

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Black and Blue

Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
erg lekker gegeten, zeer correcte bediening :). Ik had alleen in mijn reservering aangeven graag buiten te willen zitten, dat komt dan niet door. Gelukkig konden we na het voorgerecht wel naar buiten.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Zijn hier al voor de 3e keer geweest! Leuk personeel, goed eten en een goede sfeer op een toplocatie!
M. S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Good meat!!!
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heel fijn dat er zo goed rekening kon worden gehouden met ons strenge dieet! Bediening was erg behulpzaam en vriendelijk. We hadden beide een hele vis, alleen 1 was niet helemaal gaar en werd teruggenomen en een nieuwe klaargemaakt. Groenten hadden naar mijn mening iets meer gemogen, dat was erg weinig. Verder heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance!
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijke grote verse dorade en mijn mannen hadden beide een perfect bereide steak. Bediening aardig, attent, gezellig. Inrichting warm en van deze tijd. Akoustiek wat minder, je moet je goed concentreren om je gesprekspartner te horen.
Melano W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten bij Black and Blue. We zijn voor een flinke rib-eye voor twee gegaan, waarbij we flink wat jaloerse blikken van de tafels om ons heen zagen. Vlees was zeer smaakvol en mals bereid, de garnituur (friet en salade) niet bijzonder; je moet hier echt zijn voor het vlees. Vanwege een fout hebben we meer dan een half uur gewacht op ons dessert, maar de gegrilde ananas met pistachenoten en -ijs was het dubbel en dwars waard.
Rustig eten is er niet bij, want het was erg rumoerig waardoor je je tafelgenoot amper verstond. Desalniettemin komen we graag nog een keer terug om wat anders van het menu te proeven.
Brano C.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Steak zelf kon iets beter. Rest was uitstekend.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Met de Hema lunchbon hier geluncht en was prima, vriendelijk personeel (wel een beetje jammer dat we een Engels sprekende serveerster hadden, die overigens wel super vriendelijk was) vaak als je met een lunchbon of een Groupon bon of met de Albert Heyn actie ergens gaat eten zijn ze niet zo vriendelijk (moeten ze niet aan die dingen meedoen) maar hier was het erg goed en lekker
Satish K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Ik ben hier nu voor de 2e keer geweest. De kaart is goed. Voor iemand die geen rund eet, is de keus wat kliener. Maar wat er is, is lekker en de porties zijn goed.
Je wordt snel en bediend, vriendelijk benaderd.
Wat mij betreft een aanrader!
Els J.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Wij hebben genoten van ons diner!
Wel jammer dat de tafeltjes zo dicht bij elkaar staan, het was niet echt een dinertje voor 2... we konden woord voor woord verstaan wat de tafels naast ons vertelden.
Maar zeker een aanrader!
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Ierse waiter was aardig alleen 'rather overdoing it', tegen het irritante aan, m.i.
Mijn disgenote, al wat ouder, ergerde zich aan het feit dat ze verplicht werd engels te verstaan en te spreken.

Kreeft was heerlijk!
tatika F.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Excellent food - service so so.
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker eten, goede bediening alleen spijtig dat we tss 2 luidruchtige groepen zaten, aan de ene kant Duitsers en aan de andere kant Engelse waardoor het soms rumoerig was, maar de locatie was top!
Ana F.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Súper realmente genial
Huib M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Er zijn voor mij 3 dingen belangrijk. Eten, personeel en omgeving. Laatste 2 waren echt fantastisch. Het eten was goed en lekker, maar geen verrassing.
R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten, leuke enthousiaste bediening.
Restaurant was wel warm en aan de rumoerige kant.
Wij komen zeker een keer terug, een aanrader!
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Eten prima, echter te druk en te weinig ruimte.
Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Gezellige bediening, lekker eten en hele fijne ambiance!
V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijke sfeer, gezellige bar en totale ambiance goed. Zeer prettige bediening, snel, adviseur qua wijnkeuze en met humor. Heerlijk eten, echt een aanrader. Klein detail maar oh zo fijn Rituals in de toiletten aanwezig en kleine handdoekjes, netjes verzorgd!
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, mooie ambiance en geweldige bediening. Wij hebben hier met z'n vijven op vrijdag 23 maart gegeten. Joel