Over het restaurant Black and Blue

Biologisch vlees van de Josper Grill

Bij steakrestaurant 'Black and Blue' doen ze waar ze goed in zijn: lekker vlees klaarmaken, serveren met 100% gezelligheid op een toplocatie. De steaks die gemaakt zijn van mals biologisch vlees en worden bereid onder de Josper houtskoolgrill, overheerlijk! Niet alleen de menu kaart is om over naar huis te schrijven, ook de locatie is charmant. Midden in de Jordaan geniet je van de fijne ambiance bij Black and Blue. met natuurlijk uitzicht op het knusse straatje: de Leliegracht!

Meer informatie over restaurant Black and Blue

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Black and Blue

Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Goeie service van Alex! Garnalen en burata waren fantastisch! Net zoals de Black and blue steak! Wij komen zeker terug!
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gelunched met een lekker glas verdicchio wijn. Wat een ontzettend aardig en attent personeel
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Vooraf niet een simpel stokbroodje maar mooi getoast en met gesmolten kruidenboter. Tournedos was goed bereid. Frietjes en salade kun je onbeperkt bijbestellen, helemaal top!
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima eten, prima ambiance. Verwachtingen tav vlees waren te hoog gespannen, steaks zijn elders veel beter. Niks bijzonders, beetje toeristisch maar dus niet slecht.
Tamara L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Jammer dat het zo lawaaierig is
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Mooie goed verzorgde zaak, erg druk (zowel binnen als buiten) en sfeervol ingericht. Prettig ontvangst echter was de reservering via Iens niet bekend, desondanks snel een tafel gekregen. Bediening zeer attent en deed haar uiterste best maar er ging best veel mis. Het was dan ook behoorlijk druk. Waarschijnlijk vanwege de hoge verwachtingen door de vele goede recensies was het eten helaas teleurstellend, de kreeft vooraf was taai/hard. De garnalen in knoflook daarentegen zeer goed echter beide tournedos die we als hoofdgerecht hadden waren niet goed/volgens bestelling gebakken waardoor m.n. de grote variant (250gr) aan de taaie kant was. Het dessert, ananas van de Josper was goed.
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Really good!
Friso T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heel lekker eten, vriendelijke bediening en goede ambiance, Een aanrader
Satish K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het menu is niet uitgebreid, maar ik heb heerlijk gegeten. Vooral de optie Surfit! is erg fijn!
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker eten, goed maar niet heel bijzonder. Service was prima. Interieur erg mooi en verzorgd.
Aandachtspunt, toiletten, deze zien er qua interieur mooi uit maar zijn erg slordig, als er iemand af en toe even checkt of het netjes is en zo nee er even een doekje doorheen haalt, dan zou het heel anders ogen.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker leuke bediening goede stoelen waar je lekker lang op kunt zitten.
B B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima service, vriendelijke bediening, heerlijk vlees eten is dit de hotspot! Goede kwaliteit en hele fijne sfeer. Een aanrader!
Tommaso T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Excellent meat
Mathias A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Was top! Heerlijk gegeten goede service en leuke sfeer
Sam R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijke steek. Wat langer moeten wachten maar dat was niet erg toen we onze overheerlijke steak kregen.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Een ontzettend gezellig sfeervol restaurant waar alles klopt. Allereerst een vriendelijk welkom en vervolgens valt het mooie interieur en goede verlichting direct op. Onze gerechten waren heerlijk en bijgerechten werden gratis aangevuld. Timing van het personeel was heel goed, niet te opdringerig oid. Absoluut een aanrader
Valéry S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heel erg lekker gegeten, heel fijne service en fijne sfeer en omgeving. We konden meteen in de wachtrij voor een tafeltje buiten waar we binnen enkele minuten zaten. Verder konden we heerlijk lang tafelen.
Jacqueline N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlak!
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Fantastisch eten. Doordat er kleine porties friet en salade werd aangeboden en aangevuld waar nodig waren de frietjes continu heet en werd er uiteindelijk niets weg gegooid. Fijn om te zien dat de verspilling hierdoor werd geminimaliseerd.
Gegrilde warme ananas met pistacheijs is een lekkere combinatie.
Wel rommelige bediening. We hebben 5 verschillende serveersters gehad waartussen de afstemming niet geheel vlekkeloos verliep.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Erg mooi restaurant, met hippe elementen en nog verrassend groot! Het restaurant beslaat 3 etages (kelder, waar ook de open keuken is, begane grond en een tussenverdieping). Onze tafel stond precies op de rand van de tussenverdieping, waardoor we een mooi uitzicht hadden over de begane grond. De ontvangst was prima, ondanks dat we een half uur te vroeg waren. De kaart is uitstekend, niet teveel gerechten, maar genoeg keuze. Vooraf hadden een selectie van bruschetta's en een kruidenboterstokbrood. Die bruschetta's waren echt heerlijk! Wat wij een minpunt vonden was de vrij jonge bediening en hier ging dan ook iets fout; we hadden met onze serveerster afgesproken dat we wel alvast de voor- en hoofdgerechten door zouden geven, maar dat we zelf zouden aangeven wanneer we die wilden hebben. Dus niet meteen! En daar ging het dus fout. Ondanks dat we er niet om gevraagd hadden, kwamen de voorgerechten te vroeg. Dit was erg jammer. Binnenkort gaan we het zusje Brasserie Bleu proberen.