Over het restaurant Black and Blue

Biologisch vlees van de Josper Grill

Bij steakrestaurant 'Black and Blue' doen ze waar ze goed in zijn: lekker vlees klaarmaken, serveren met 100% gezelligheid op een toplocatie. De steaks die gemaakt zijn van mals biologisch vlees en worden bereid onder de Josper houtskoolgrill, overheerlijk! Niet alleen de menu kaart is om over naar huis te schrijven, ook de locatie is charmant. Midden in de Jordaan geniet je van de fijne ambiance bij Black and Blue. met natuurlijk uitzicht op het knusse straatje: de Leliegracht!

Meer informatie over restaurant Black and Blue

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Mathias A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Was top! Heerlijk gegeten goede service en leuke sfeer
Sam R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijke steek. Wat langer moeten wachten maar dat was niet erg toen we onze overheerlijke steak kregen.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Een ontzettend gezellig sfeervol restaurant waar alles klopt. Allereerst een vriendelijk welkom en vervolgens valt het mooie interieur en goede verlichting direct op. Onze gerechten waren heerlijk en bijgerechten werden gratis aangevuld. Timing van het personeel was heel goed, niet te opdringerig oid. Absoluut een aanrader
Valéry S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heel erg lekker gegeten, heel fijne service en fijne sfeer en omgeving. We konden meteen in de wachtrij voor een tafeltje buiten waar we binnen enkele minuten zaten. Verder konden we heerlijk lang tafelen.
Jacqueline N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlak!
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Fantastisch eten. Doordat er kleine porties friet en salade werd aangeboden en aangevuld waar nodig waren de frietjes continu heet en werd er uiteindelijk niets weg gegooid. Fijn om te zien dat de verspilling hierdoor werd geminimaliseerd.
Gegrilde warme ananas met pistacheijs is een lekkere combinatie.
Wel rommelige bediening. We hebben 5 verschillende serveersters gehad waartussen de afstemming niet geheel vlekkeloos verliep.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Erg mooi restaurant, met hippe elementen en nog verrassend groot! Het restaurant beslaat 3 etages (kelder, waar ook de open keuken is, begane grond en een tussenverdieping). Onze tafel stond precies op de rand van de tussenverdieping, waardoor we een mooi uitzicht hadden over de begane grond. De ontvangst was prima, ondanks dat we een half uur te vroeg waren. De kaart is uitstekend, niet teveel gerechten, maar genoeg keuze. Vooraf hadden een selectie van bruschetta's en een kruidenboterstokbrood. Die bruschetta's waren echt heerlijk! Wat wij een minpunt vonden was de vrij jonge bediening en hier ging dan ook iets fout; we hadden met onze serveerster afgesproken dat we wel alvast de voor- en hoofdgerechten door zouden geven, maar dat we zelf zouden aangeven wanneer we die wilden hebben. Dus niet meteen! En daar ging het dus fout. Ondanks dat we er niet om gevraagd hadden, kwamen de voorgerechten te vroeg. Dit was erg jammer. Binnenkort gaan we het zusje Brasserie Bleu proberen.
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
prima
Ilja H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Zo fijn geholpen, werd ook gefeliciteerd met mijn verjaardag wat ik eerder al had aangegeven, gewoon heerlijk genoten met mijn man als afsluiter van deze geweldige dag.
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
we waren iets te vroeg maar dat was geen probleem en we werden bijzonder vriendelijk ontvangen. Daarna verliep alles op rolletjes en de bediening was subliem. Vriendelijk en alles met humor en een kwinkslag. Wat zeker opviel was dat de dames net zo adequaat reageerden op een buitenlandse taal en vlot konden schakelen. Prima top service. Eten was geweldig en zeer smaakvol. Kortom een geweldige avond en dinee met een uitstekende sfeer. Een aanrader voor een ieder die goed wil eten tegen een gunstig bedrag. Prijs kwaliteit was prima.
Peitso L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk eten. De bediening was redelijk maar werd steeds slechter, moest zelfs drie keer vragen om een glaasje water.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wij hebben hier gisteren heerlijk gegeten. De bediening was erg goed. We hoefden niet lang op ons eten en drinken te wachten. Fijn ook dat we de bijgerechten kosteloos konden bij bestellen. We zaten wel wat dicht op anderen, maar ondanks dat was de sfeer goed. We zouden zeker teug komen!
Miri L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Super service. Personeel heel aardig en eten kwam snel. Erg lekker en ook niet duur.
Wij komen zeker terug.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Prima eten, goede sfeer, vriendelijke bediening, niets op aan te merken
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Bezocht B&B op een woensdag avond. reservering om 20:00 maar waren vroeg. Kregen de eerste tafel die er vrij kwam dus nog geen 5 min gewacht. wij zaten beneden maar prima plek. Erg gezellig en vriendelijk personeel, dit te samen met een perfect bereide en geserveerde steak is het een adres om nog eens naar terug te gaan, maar dan wel weer reserveren. Het is er altijd druk.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Het vlees.smaakte erg goed. Het vegetarisch gerecht en gegrilde groenten waren nogal flauw en saai van smaak. Heerlijke scropino and rum cocktail. Verder was de bediening erg vriendelijk en vrij vlot. Minpuntje was wel echt het brood wat 5 euro kost en wat niks voorstelt.
Denk dat je hier vooral voor het vlees moet zijn. En als je een lekker drankje wilt drinken.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten.
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was heerlijk! Erg goed vlees, alles goed op smaak. Bij 1 serveerster kregen we alleen niet zo'n hartelijke service, wat wel een beetje jammer was voor het geheel.
Laxmi B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vooral de service was erg onvriendelijk - niet leuk ! Heeft de avond gepest !!!!
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
we zaten gister heel gezellig en de bediening was goed, M.Hakkenbroek