Over het restaurant Black and Blue

Biologisch vlees van de Josper Grill

Bij steakrestaurant 'Black and Blue' doen ze waar ze goed in zijn: lekker vlees klaarmaken, serveren met 100% gezelligheid op een toplocatie. De steaks die gemaakt zijn van mals biologisch vlees en worden bereid onder de Josper houtskoolgrill, overheerlijk! Niet alleen de menu kaart is om over naar huis te schrijven, ook de locatie is charmant. Midden in de Jordaan geniet je van de fijne ambiance bij Black and Blue. met natuurlijk uitzicht op het knusse straatje: de Leliegracht!

Meer informatie over restaurant Black and Blue

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Ilja H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
we waren iets te vroeg maar dat was geen probleem en we werden bijzonder vriendelijk ontvangen. Daarna verliep alles op rolletjes en de bediening was subliem. Vriendelijk en alles met humor en een kwinkslag. Wat zeker opviel was dat de dames net zo adequaat reageerden op een buitenlandse taal en vlot konden schakelen. Prima top service. Eten was geweldig en zeer smaakvol. Kortom een geweldige avond en dinee met een uitstekende sfeer. Een aanrader voor een ieder die goed wil eten tegen een gunstig bedrag. Prijs kwaliteit was prima.
Peitso L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk eten. De bediening was redelijk maar werd steeds slechter, moest zelfs drie keer vragen om een glaasje water.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wij hebben hier gisteren heerlijk gegeten. De bediening was erg goed. We hoefden niet lang op ons eten en drinken te wachten. Fijn ook dat we de bijgerechten kosteloos konden bij bestellen. We zaten wel wat dicht op anderen, maar ondanks dat was de sfeer goed. We zouden zeker teug komen!
Miri L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Super service. Personeel heel aardig en eten kwam snel. Erg lekker en ook niet duur.
Wij komen zeker terug.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Prima eten, goede sfeer, vriendelijke bediening, niets op aan te merken
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Bezocht B&B op een woensdag avond. reservering om 20:00 maar waren vroeg. Kregen de eerste tafel die er vrij kwam dus nog geen 5 min gewacht. wij zaten beneden maar prima plek. Erg gezellig en vriendelijk personeel, dit te samen met een perfect bereide en geserveerde steak is het een adres om nog eens naar terug te gaan, maar dan wel weer reserveren. Het is er altijd druk.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Het vlees.smaakte erg goed. Het vegetarisch gerecht en gegrilde groenten waren nogal flauw en saai van smaak. Heerlijke scropino and rum cocktail. Verder was de bediening erg vriendelijk en vrij vlot. Minpuntje was wel echt het brood wat 5 euro kost en wat niks voorstelt.
Denk dat je hier vooral voor het vlees moet zijn. En als je een lekker drankje wilt drinken.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten.
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was heerlijk! Erg goed vlees, alles goed op smaak. Bij 1 serveerster kregen we alleen niet zo'n hartelijke service, wat wel een beetje jammer was voor het geheel.
Laxmi B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vooral de service was erg onvriendelijk - niet leuk ! Heeft de avond gepest !!!!
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
we zaten gister heel gezellig en de bediening was goed, M.Hakkenbroek
Cherelle N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Spontaan uiteten in Amsterdam. Was een heerlijke avond! Iets meer ventileren in het restaurant mag wel, het stond erg blauw :-).
Guido C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten en de bediening is redlijk. Dit heeft te maken met dat er niet voldoende aandacht is voor details.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gerechten zijn simpel doch prima. Weinig poespas voor een prima prijs. Bediening erg attent en vriendelijk. Ondanks de drukte en lichte chaos toch een persoonlijke benadering en snelle service.
John M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Superservice! Dat zie je niet vaak in restaurant in Amsterdam. Zaten eerst in Kelder maar konden naar boven omdat dat ook besproken was. Ook fijn de wijnen voorproeven! Aanrader. Hoofdmenu is wel op vlees gericht, maar dat was bekend.
Ozzy E.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Voor het eerst hier gegeten. Een leuke gedecoreerde zaak. De kaart was ook fantastisch. Wij hadden een rundercarpaccio vooraf. We hadden allebei een entrecote van 200 gr en die was ook redelijk groot van formaat en prima klaar gemaakt. De frietjes zijn knapperig en kunnen, zo nodig, worden bijbesteld. De mayonaise en de dressing waren zeker niet het beste. Vooral de dressing niet. De bediening is zeer warmhartig en alleen de keuken zag er niet echt gesorteert en hygienisch uit als je naar de toilet gaat en langs de open keuken gaat. Maar niet ultimate genoten, maar voor dit prijs/kwaliteit prima om nog eens langs te komen.
vo .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
totaal ongeschikt om met 2 0f 4 personen te gaan eten. Alleen maar groepen gisterenavond 5 groepen van 15 mannen. Je kan geen woord meer wisselen. 3 keer een andere tafel overal hetzelfde. Het ergste was de kelder een soort hok bij de toiletten ook daar weer een grote groep van 12 mannen. Spijt dat ik niet ben weggegaan. Wat een neptent kan het echt niemand aanraden echt vreselijk.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Black and Blue ligt aan de fraaie Leliegracht binnen de grachtengordel en net buiten de Jordaan. Het ziet er allemaal leuk uit: een paar tafeltjes buiten, een rijtje tafeltjes beneden tegenover de tapkast en een grotere ruimte een paar treden naar boven. Ook opvallend waren de drie goedlachse meisjes in de bediening die erg veel lol met elkaar hadden dat op mij afstraalde. Maar ik kwam om te lunchen. Bij de muntthee werd een smakelijke kleine macaron geserveerd. Weer eens iets anders. Ik had de soep van venkel en linzen en de focaccia met gegrilde kip, pindasaus en seroendeng. De soep was verrukkelijk al vond ik het focacciabrood dat erbij geserveerd werd een beetje droog. Over het broodje met de gegrilde kip was ik ook zeer tevreden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Carsten O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Ik had gereserveerd voor drie personen, de gelegenheid was mijn vaders 60e verjaardag. We kregen een tafel in de kelder, die sowieso al niet erg gezellig is, maar prima. We moesten echter met zijn drieën aan een tweepersoons tafeltje gaan zitten. Ik heb nog gevraagd of wij aan een wat grotere tafel mochten gaan zitten, dit mocht niet omdat ze die wilden bezetten met vier personen. Hierdoor zat mijn vader tussen onze tafel en de tafel achter hem bekneld en met zijn rug naar de gasten achter hem, aan de kopse kant: een erg krappe en rare situatie. We hebben direct besteld maar het voorgerecht kwam pas na een uur, het hoofdgerecht kwam wel wat sneller. We kregen een kleine portie friet en sla maar konden altijd zonder kosten bijbestellen. Het was echt een kinderportie, en dat voor die personen. Ik snap dat ze geen eten willen verspillen, maar men kon toch wel bedenken dat twee porties friet en sla wel echt het minimale is voor drie personen. Dat werd dus snel bijvragen, maar dit kwam pas toen ik mijn steak al op had.

Het eten was prima en het meisje dat ons hielp was zeer vriendelijk. Zij heeft nog haar best gedaan om ons aan een andere tafel te zetten, maar zij had geen invloed op de tafelplanning. Omdat wij zo krap zaten en de service zo slecht was, wilden we eigenlijk zo snel mogelijk weg. Dus geen extra fles wijn besteld en geen nagerecht. Voor zowel ons als het restaurant een gemis. Ik ben in lange tijd niet meer zo teleurgesteld in een restaurant, ik kom hier dan ook nooit meer terug.