Foto's van gerechten

Over het restaurant Black and Blue

Biologisch vlees van de Josper Grill

Bij steakrestaurant 'Black and Blue' doen ze waar ze goed in zijn: lekker vlees klaarmaken, serveren met 100% gezelligheid op een toplocatie. De steaks die gemaakt zijn van mals biologisch vlees en worden bereid onder de Josper houtskoolgrill, overheerlijk! Niet alleen de menu kaart is om over naar huis te schrijven, ook de locatie is charmant. Midden in de Jordaan geniet je van de fijne ambiance bij Black and Blue. met natuurlijk uitzicht op het knusse straatje: de Leliegracht!

Meer informatie over restaurant Black and Blue

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Black and Blue

Valentijn D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Gezellig restaurant, levendige sfeer, prima eten en lekkere wijn. Internationale bediening, dat zie je veel in Amsterdam, maar hier was het personeel in tegenstelling tot andere plekken die we hebben bezocht, erg vriendelijk.
Paul-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Kleine porties, dessert beetje karige keus..
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijke bief en vis, door ingewikkelde dieetwensen van mijn tafelgenote ging iets mis, maar goed opgevangen. De gegrilde groenten waren ook heel lekker. Het werd na half 9 heel druk en vooral luidruchtig, misschien goed om de akoestiek te bekijken? Verder een aanrader!
N.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Wij hadden de halve kreeft, deze was lauw en n beetje aan de taaie kant, de steak van de chef 200gr was medium rare besteld, neigde meer naar medium, maar was prima te doen, de frites waren lekker en kosteloos bij te bestellen. De salade daarentegen was n drama, deze komt in n emmertje, zonder dressing, dus je moet zelf de sla mengen, met n bijgeleverde dressing, vanwege de croutons, is dit al bijna niet te doen en als het al lukt, dan zou je dus de salade van je houten steak plankje, moeten eten, dit is niet te doen en is definitief n verbeterpunt. Het ananas dessert, was best smaakvol, alleen hoort dit geserveerd te worden met vork en mes. Wij kregen het met 'n lepel, toen ik naar 'n mes en vork vroeg, heeft onze hostess Linda dit direct naar de tafel gebracht en zich excuseert, normaal gesproken, wordt dit gerecht overigens wel met mes en vork geserveerd. Vervolgens heeft zij t dessert van de rekening gehaald, vanwege het ongemak, daarmee is zij in onze ogen zeer service gericht en zorgde Linda er hoogst persoonlijk voor dat de avond naar wens en soepel verlopen is. Complimenten.
Feiko K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Gezellige sfeer en heerlijk gegeten.
Soms werd vergeten de oude lege glazen en flessen van tafel te halen, maar verder een zeer vriendelijke bediening. Zal er zekrr terug komen.
P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Een absolute aanrader! We hebben heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk en snel! Ik hoop hier snel weer
terug te komen!
Bernard K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Mooie inrichting, lekker gegeten, goede bediening.
Annelieke E.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Ik vond het eten wel lekker maar ik zou het iets fijner vinden als je niet zo dichtbij anderen gasten zit.
Z.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
precies goed Kwaliteit van de gerechten zeer goed ik heb 600g Black Angus goed smaak ,wachttijd van bestelen tot eten kort , so perfec avontuur
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
een top locatie in centrum van Almere
Eduardo N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Excelente
B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Black Angus steak met halve kreeft gekozen, zeer lekker vlees en top bereiding. Een aanrader!
Stoelen zitten goed, de zaak is ook mooi aangekleed.
Personeel is heel vriendelijk. De attentheid kan nog iets beter om echt een 10 te scoren.
N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Ontzettend lekker gegeten, leuke ambiance, vriendelijk personeel. Was erg druk hierdoor moesten we wel wat langer wachten op het drinken.
Tina Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
De chocolade dream was heeeerlijk! De beste lava cake van dit jaar dat ik heb geproefd. Alleen de hele kreeft, wij haden een hele kreeft bestelt, een half kreeft was wel normale “maat” maar de andere was veel kleiner, dus kunnen beter 2x halve kreeft bestellen.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
erg lekker gegeten, zeer correcte bediening :). Ik had alleen in mijn reservering aangeven graag buiten te willen zitten, dat komt dan niet door. Gelukkig konden we na het voorgerecht wel naar buiten.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Zijn hier al voor de 3e keer geweest! Leuk personeel, goed eten en een goede sfeer op een toplocatie!
M. S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Good meat!!!
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heel fijn dat er zo goed rekening kon worden gehouden met ons strenge dieet! Bediening was erg behulpzaam en vriendelijk. We hadden beide een hele vis, alleen 1 was niet helemaal gaar en werd teruggenomen en een nieuwe klaargemaakt. Groenten hadden naar mijn mening iets meer gemogen, dat was erg weinig. Verder heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance!