Meer informatie over restaurant Bla Bla

Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

6,1
Mylène B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Op een woensdagavond hier met zn tweeen gegeten.
Plaatsgenomen op het terras. Heerlijk rustig plekje uit de zon, wat fijn was omdat het 30+ graden was.
We hebben de tapasschotel besteld. Meer dan voldoende hapjes. De hapjes zelf zijn weinig verassend voor een vegetarier (o.a pompoen, spinazieflapje, tortilla, aubergine salade) Daarentegen zijn ze zo goed en hoog op smaak gebracht dat je dat snel vergeet. Met name de spinazieflap en polenta puntje waren erg lekker.
Prijs kwaliteit verhouding heel goed.
Service is prima, niet bijzonder. Decor is zoals genoemd gedateerd. Maar het eten maakt dit allemaal meer dan goed.
Eveline J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Een goede vegetarische keuken waar we regelmatig eten. Je kiest een uitgebreid menu met verschillende gerechten die je op 1 bord krijgt. Hoewel we ons bord meestal niet leeg krijgen, nemen we vooral altijd nog de lekkere paddestoelenloempia's.
Mark N.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Zoals altijd was het weer heerlijk eten bij Bla Bla. De gerechten zijn altijd zo divers en uitgebreid dat je eigenlijk helemaal niet in de gaten hebt dat er geen vlees aan te pas komt.
Het enige minpunt is de inrichting die nu toch wel heel erg gedateerd is. Die stoelen en tafels kunnen toch echt niet meer! Maar wat wij toch erger vonden: overal hangt spinnenrag, de tafels plakten en de wijnglazen waren niet schoon. Als hier wat meer aandacht aan besteed gaat worden, dan komen we hier graag weer terug.
Dankjewel M010 voor je reactie, vieze glazen en spinrag, dat kan uiteraard niet. Dit hebben we natuurlijk gelijk aangepakt. De rest van de inrichting zullen we ook kritisch bekijken. We zien jullie dan ook graag binnenkort weer terug.
Conny N.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Eten is hier vegetarische. Dit is voor het eerst dat ik vegetarisch eten lekker en bijzonder vind. We hadden 2 menu's genomen - zeer gevarieerd. Prijs hoeveelheid vinden we wat scheef. We hadden na het eten nog honger en zijn zelfs naar een ander restaurant gegaan om verder te eten
Fijn dat jullie ons eten zo kunnen waarderen, heel jammer dat het voor jullie niet genoeg was.
We staan namelijk juist bekend om onze riante porties. We hadden dit dan ook graag geweten voordat jullie weggingen, dan hadden we dat zeker goed gemaakt met wat extra gerechten.
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Lekker vegetarisch gegeten bij Bla Bla. Wij waren gecharmeerd van het in bakjes en schaaltjes geserveerde eten, erg smaakvol. Helaas is het restaurant zelf niet erg sfeervol. Zonde! Tijd voor een make-over wat ons betreft.
Krekatos .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Leuk restaurant met een goede kaart. Wij komen hier graag om lekker veganistisch te eten. Geen probleem voor de kok om hier mee om te gaan. Als wij van tevoren reserveren en vragen of het veganistisch kan, wordt er speciaal voor ons sorbetijs zonder dierlijke middelen gekocht, erg leuk!

Locatie is ook goed, goed te bereiken met auto en openbaar vervoer. Goede muziek en lekker eten, wat wil je nog meer?
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Heerlijk gegeten in dit vegetarische restaurant. Vooraf de Kreta-mix, goede olijven met uitmuntende kaas in dragon. Vers broodje erbij, goede olijfolie, smaakvolle rode Tempranillo.
Als hoofd deelden we 1 winterse Mezze bord en 1 bord met quiche en nog van alles, eerste was eigenlijk voor 2 personen, maar werd niet moeilijk over gedaan. Rijk gevulde borden met veel verschillende smaaksensaties, een feest op je bord! De notenballetjes en de quiche waren de hoogtepunten, maar alles smaakte goed en we gingen met goed gevulde buik weer terug richting centrum Rotterdam. We komen nog terug om volgende keer wel een gaatje over te houden voor de toetjes! Vriendelijke service, decor is eenvoudig, maar prima.
Ikbenyes .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij dit vegetarische restaurant, heel verschillende gerechtjes die allemaal erg lekker waren, verrassende combinaties. Het is even een stukje fietsen vanaf het centrum maar zeker de moeite waard. De service was vriendelijk, maar had wat assertiever gekund. Aankleding van het restaurant was eenvoudig. De chocoladecake is ook zeker een aanrader! Prijs-kwaliteit verhouding was prima. Ik zou hier best nog een keer terug willen komen.
Samer A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
De service was echt relaxed. Lekker gewoon zoals de rest van het restaurant ook uitstraalt. Het restaurant is een van de laatste echt gezellige restaurantjes inplaats van de gemaakt gezellige restaurantjes van tegenwoordig. Het eten was echt lekker en goed. Het vlees werd niet gemist omdat de gerechten 100% vegetarisch-proof zijn. Het vlees wordt totaal niet gemist omdat de maaltijd klopt en het is niet eens heel duur.
Ga ik vaker heen.
Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad bij ons. Dankjewel. We zien je graag snel weer.
Rolf M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Wat een leuk restaurantje. Vorige week gegeten met mijn vriendin en haar zoontje. Eenvoudige keuze, slechts 3 gerechten. Werkelijk heerlijk gegeten. Als carnivoor kan ik iedereen dit restaurant warm aanbevelen. Gelukkig heb ik veel vegetarische vrienden! Snel weer eens heen! Alleen is de inrichting wat sober en leek de bediening wat onwennig. Geen reden om niet terug te komen.
Dankjewel voor je reactie, we zijn blij dat je ons eten zo goed kunt waarderen. We zien je dan ook graag binnenkort weer. De bediening is dan vast wat minder onwennig!
Amiel .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Het restaurant Bla Bla in Delfshaven heeft al jaren hetzelfde fijne concept. Je kunt kiezen uit enkele samengestelde menu's die op de wand achter de bar hangen. Als je met je partner bent kun je in een verliefde bui het toetje voor twee nemen. Lekker vegetarisch eten in een ongedwongen, huiselijke sfeer.
Hallo Amiel, dankjewel voor je reactie. Het concept is inderdaad al ruim 30 jaar oud! Fijn dat dit nog steeds zo goed gewaardeerd wordt.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Was lang geleden (2 jaar) dat ik er was geweest, dus wel weer eens leuk, was heerlijk weer, dus buiten gezeten, helaas ging net de zon onder, dus werd het er wat frisser, maar aan het weer kunnen zij niks doen. Gezellige jongen die bediende.
Het eten was waanzinnig lekker vond ik en ook mijn vriend (voor een niet vegetarische) was hij erg enthousiast.
Ik zou zeggen gewoon gaan.
kost wat meer, maar je krijgt wel persoonlijke aandacht van zowel een kok die liefde in het eten stopt als de bediening!
Bedankt Martine voor je reactie. Fijn dat je proeft dat we alles met liefde doen. Kom je snel weer?
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
In dit vertrouwde restaurant weer heerlijk gegeten, deze keer een Indiaase schotel. Vriendelijke bediening. In het prachtige Delfshaven gelegen.
Dankjewel erik b voor je reactie, daar doen we het voor!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Bla Bla is een knus vegetarisch restaurantje met heel gezellige inrichting en prima eten. Doordat er een halve bovenverdieping is, heeft het restaurant iets knus en iets ruimtelijks. De notenpasteitjes waren heel smakelijk. Het eten is zo lekker dat zelf een echte carnivoor die mee was het erg lekker vond. De bediening was heel vriendelijk.
Dankjewel voor je fijne reactie. Hier worden we blij van.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Hallo ik heb met mn vriend gegeten bij Bla Bla het eten was lekker, maar het was er heel koud en de aankleding van het restaurant is echt niet gezellig, oude rare stoelen geen tafelkleed of bloemetje op tafel of een kaarsje nog niet eens een waxinelichtje. De wc stonk ook de dameswc vond ik niet echt een klapper, de bediening was heel aardig jongen achter de bar en de dame die kookte was ook heel aardig. Wel genoeg gegeten maar ik ging niet weg daar naar huis toe van goh wat was het gezellig jammer. Ze moeten die tent echt oppimpen. dat was het
Hallo anja83, excuus voor de late reactie, maar het reageren op Iens is pas sinds enige tijd mogelijk.
Het interieur is inmiddels enigzins opgepimpt, we hopen dan ook dat je het bij een eventueel volgend bezoek beter naar je zin zult hebben.
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Bij binnenkomst schrok ik van de inrichting. Armzalige verlichting, hele lelijke tafels en stoelen en erg ongezellig. Het eten was niet bijzonder. Ik had de quiche schotel en de aardappels daarop hadden een vreemde onaangename smaak, die zelfs niet met de bijbehorende saus lekker waren. De keuze qua voorgerechten en nagerechten is lekker uitgebreid. In een niet-vegetarisch restaurant vind ik de vegetarische keuzes veel beter en veel lekkerder. De bediening is zeer vriendelijk en vooral zeer geduldig.
Heel jammer dat je het zo slecht hebt getroffen bij ons. Het is alweer een tijd geleden en het interieur is enigszins opgeknapt. We hopen dat je ons binnenkort nog een kans geeft om het goed te maken.
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Vorige week hier gegeten als niet-vegetariër en ik moet zeggen, prima bevallen. Het eten heeft een goede structuur met een bite, waardoor je vlees of vis totaal niet mist. Mijn disgenoot was als vegetariër ook tevreden over het aanbod en het is zeker voor herhaling vatbaar. De notengehaktpasteitjes zijn een aanrader, heerlijk van smaak en structuur. De zaak zou er wel beter op worden als het interieur wat opgepimpt zou worden.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Heel lekker gegeten hier! En je krijgt een goed bord vol. De keuze uit 3 hoofdgerechten lijkt beperkt, maar uiteindelijk vind je zeker iets van je gading. We waren met een groep van 9 en iedereen heeft lekker en goed gegeten. Zelf heb ik de geitenkaaspasteitjes als voorgerecht gegeten, hmm heerlijk! Als hoofdgerecht koos ik de quiche met truffelolie en ik ben gek op truffels dus ik heb echt zitten smullen. Lekkere wijn bij de gerechten, prima te combineren. De bediening is vriendelijk. Het pandje is monumentaal en aan de rand van het mooie Delfshaven. Inrichting vond ik wat gedateerd. Al 30 jaar een goed adres voor lekker vegetarisch eten.
Erwin Z.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Was even afwachten gezien sommige recensies maar we hebben goed gegeten. Neem de risottoballetjes vooraf, erg lekker. We hadden alle drie verschillende schotel: indiaas, arabisch en frans. Alle drie prima. Prijs kwaliteit tikkeltje stevig maar gezien de beperkte keuze vegetarisch restaurants in Rotterdam, Bla Bla zeker aan te bevelen.
RoelandFotograaf .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Veel eten, dat lijkt hier vooral het devies. De smaken zijn goed, maar passen niet altijd bij elkaar. Dat komt doordat ze 4 of 5 gerechten bij elkaar kiezen die niets met elkaar te maken hebben. Maar als vegetarier is het wel leuk om eens ergens te zitten en gewoon keuze uit alles te hebben!. Vlotte service, simpel, gezellig en informeel. Lange pijpela van een zaak waar je beetje weggestopt zit, intiem of te klein, aan u de keuze, ik vond het wel leuk. Prijzen zijn schappelijk, dus ik kom hier zeker nog eens.