Biz Bize

van de Wateringelaan 1 2274 CA Voorburg Nederland Kaart

Over restaurant Biz Bize

Turkse specialiteiten

Geniet van de traditionele Turkse keuken. Begin je avond goed met een keur aan meze: een dienblad vol met lekkere hapjes. Daarna geniet je van een heerlijk stuk geroosterd vlees en smaakvolle groenten. Sla ook het dessert niet over: verleidelijk zoet en vol van smaak.

Meer informatie over restaurant Biz Bize

7,2
6,7
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Bij hen wat eten opgehaald maar ik vond het zo tegenvallen! Turkse pizza was smakeloos en de salade die erin gaat ook (normaal is die heel pittig en lekker fris). Ook de gestoofde groenten vonden we niet lekker! Jammer maar helaas....:(
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Na een drukke zondag met veel regen, uitgeweken naar het buurt restaurant Biz Bize. Even een snelle Turkse hap. Snelle bediening, lekker Turks bier en de Iskender Kebab was lekker en ruim voldoende in hoeveelheid. Ik ben blij met dit lekkere Turkse eethuis in de buurt.
Evonne D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Met zijn zessen hier op 2e Paasdag gegeten. Mijn man en ik komen hier al jaren en deze keer namen we familie mee. Geweldig lekker eten, zeer vriendelijke en attente service, en een goede prijs. We hebben weer een superavond gehad.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Enorm teleurstellende ervaring gehad bij Biz Bize vanavond. Dit restaurant was nog wel een van onze favorieten, maar na vanavond komen wij hier niet meer terug!! Eerst moesten we anderhalf uur wachten op ons hoofdgerecht. Toen we hier iets van zeiden, kregen we een drankje van het huis aangeboden, prima. Volgens de eigenaar was het 'bizar' in de keuken... Toen ons eten dan toch eindelijk kwam, bleek mijn 'stoofpotje' een bakje flauwe groenten te zijn die dreven in een laag olie met hier en daar een flintertje vlees. Na een paar happen heb ik de rest laten staan. De iskender kebab was wel redelijk. De eigenaar kwam informeren of alles naar wens was, maar toen ik vriendelijk zei dat ik het niet zo lekker vond, stond hij met zijn mond vol tanden en kreeg ik geen enkele reactie. Behalve een forse rekening... Zonde van het geld, niet voor herhaling vatbaar!
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Klein buurtrestaurant en een hele goede! Hartelijke en persoonlijke verwelkoming door de eigenaar Achmed. Vooraf hadden we warm en knapperig Turks brood met 2 sausjes. Eén broer had een lamsstoofpotje (sultan kebab), de andere broer gebakken lamsvlees met aubergine (ali nazik). Beide erg lekker. Dit alles wordt geserveerd met 2 soorten rijst (of patat) en salade. En wederom dat lekkere Turkse brood. De porties zijn ruim. Het interieur heeft wat Turkse elementen (lampjes, kleedjes), maar is verder niet bijzonder. Pluspuntje is de Turkse muziek. Je kunt er ook eten afhalen. Parkeren is in een blauwe zone, maar 's avonds moet het geen probleem zijn (als je nog een plekje kunt vinden). Zeer voor herhaling vatbaar!
Fransvanderzandt .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Vorige week dit adres via Iens gevonden, werd aanbevolen als Iens TOPPER. Zeer gastvrije ontvangst en bediening. Hier ben je echt welkom en is men blij met je komst. Dat kan helaas niet van elk restaurant gezegd worden. We hebben heerlijk gegeten, linzensoep, gevulde paprika, heerlijk gegrilde lamskoteletjes, Ali nazik en 2 soorten rijst en salade erbij. Alles smaakte heerlijk. Het was gezellig druk in het restaurant en toch kreeg ieder genoeg aandacht. Aan het eind kregen we nog een stukje baklava om te proeven. Lekker en niet overdreven zoet. Kortom: dit restaurant is een aanrader en een echte TOPPER.
Tomas M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Het eten was heerlijk, hoofdgerecht lekker maar wel wat veel. Het voorgerecht met allemaal verschillende hapjes was super, samen met lekker brood. Bediening is vriendelijk, ontspannen.
Nico1986 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Tijdens het stappen met vrienden in Voorburg, zijn we spontaan deze restaurant binnen gelopen. We hebben hier heerlijk gegeten. Het eten was lekker en zat niet zwaar op onze maag. De gepofte paprika was uitstekend.

De sfeer was zeer aangenaam en de service heel vriendelijk.
Het is het zeer waard om hier nog eens een bezoek te brengen.
Aino .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Ik kom hier al jaren, omdat het altijd lekker en vers is. Er wordt gewoon goed gekookt. Veel heerlijke groenten bijvoorbeeld. Sowieso (te) grote porties. De voorgerechten bijvoorbeeld. Persoonlijke behandeling. Goede stoelen. Je voelt je welkom. Op een onverwachte plek. Van harte aanbevolen!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Gezellig, sfeervol Turks restaurant. Vriendelijke en lieve bediening in Nederlands en Turks.
Positieve recensie gelezen over de Iskender Kebab, dus het hoofdgerecht werd Iskender kebab, kalfsvlees van de draaigrill met yoghurt, knoflook en tomatensaus. Dit smaakte zeer goed en was heerlijk gekruid. Voor herhaling vatbaar. Een topper van een restaurant op een plek waar je dit niet verwacht. Zeer betaalbaar ook.
Christine K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
We hebben hier een leuke en intieme avond gehad met heerlijke Turkse gerechten! Biz Bize (Turks voor 'onderonsje') heette vroeger Harput, maar is overgenomen door nieuwe eigenaren die Turks zijn maar ook vloeiend Nederlands spreken.
De gerechten waren heerlijk, zoals de mooi geserveerde combinatie van voorgerechten, de mixed grill en de stoofpot van lamsvlees. De vriendelijke en enthousiaste eigenaar en de lekkere Turkse wijn uit Anatolie maakten de avond compleet. Echt een aanrader, zomaar in een woonwijk in Voorburg.
Tbruik .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Prima hier gegeten.Turkse pizza, nergens zo lekker. Zeer vriendelijke bediening, die goed nederlands spreek, dat is wel fijn. gezellige sfeer, en zeker betaalbaar!
Whitecake .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Ik kom al jaren bij Biz Bize en val elke keer weer voor de stoofschotel Ali...met aubergine en yoghurt. Mijn verschillende tafelgenoten kiezen vaak voor een spies of grill gerecht en zijn net zo enthousiast. De maaltijden worden op een mooie schaal met sla, frites en vaak 2 soorten rijst opgediend. Het brood met de sausjes verdient echt een dikke 10 ! Je voelt je echt even op visite bij een Turkse familie i.p.v. eten in een restaurant. Men geeft je het gevoel de belangrijkste gast van de avond te zijn.
Evonne D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
Wij komen hier regelmatig. Het eten is zeer lekker, de bediening (eigenaar) is erg vriendelijk en attent, en de prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend. Als je snel wilt eten, dan kan dat. Als je lekker uitgebreid en lang wil tafelen, kan dat ook. Alles op de kaart smaakt echt super; van Turkse pizza's tot en met de Iskender kebab. Ook een aanrader is de Patlican kebab (met vlees en aubergine); heerlijk mals en smakelijk. Echt Turks eten op zijn best, geserveerd in een relaxte sfeer.
Gasterij .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Hartelijke ontvangst, goede uitleg bij het menu. Klantvriendelijk. We maakten een opmerking over de lege kaarsenstandaard. De waxine lichtjes bleken op, maar binnen 10 minuten kwam er een hulp aan aanlopen met een zak waxine lichtjes. Is dat geen service? Het eten was heerlijk. Voor toe een enorme ijscoupe met baklava en ijs. Complimenten voor de kokkin. Tot slot kregen we nog koffie/thee van het huis. Echt een aanrader! Wij wensen deze jonge ondernemers veel succes.
Anonymous85 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2013
Normaal schrijf ik niet snel een recensie over een restaurant maar dit moet ik delen.Na vele verhalen te horen gekregen.. en erg nieuwsgierig was. Eindelijk gisteren hier weze eten met me neven, broertje en oom.
Ben erg verrast door de de heerlijk maaltijd! De positieve verhalen die ik heb gehoord hebben het allemaal waar gemaakt. Het broodje biz bize met lamsgehakt was heerlijk! Je proeft dat het met vele liefde is gemaakt :)
Het restaurant klein knus en vind het heel sfeervol. Vriendelijke aardige mensen en ik ga zeker in de toekomst vaker komen :)
Jammer dat ze niet bezorgen in Rotterdam. Zeker een aanrader om er te gaan eten. De prijzen zijn redelijk voor wat je op je bord krijgt. Zeer tevreden
Kees-Bep .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
We hebben de afgelopen weekend een tafeltje gereserveerd bij Biz Bize. We werden vriendelijk ontvangen en begeleid bij de keuze naar gerechten. De gerechten zijn niet overdreven gekruid en het smaak was verrukkelijk. De Baklava als toetje met ij en slagroom is een aanrader. Het was lang geleden dat we zo gezellig hebben gegeten. BizBize tot gauw :)
Arwin .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Ga al met grote regelmaat hier eten sinds ik in Voorburg woon.
De eigenaren (getrouwd stel) slagen er keer op keer in om een heerljk gerecht neer te zetten.

Hele vriendelijke bediening die ervoor zorgt dat alles naar wens is. Ook heb je de mogelijkheid om de gerechten te halen of te laten bezorgen.

Aanrader is de "Iskender Kebab" of de "Mixed Grill" waarvan het vlees heerlijk mals en lekker gekruid is. Dit geldt eigenlijk voor alle vlees gerechten. Ze hebben ook vegetarische gerechten op de kaart, maar deze nog niet geprobeerd omdat ik te veel geniet van de vlees gerechten. Een andere tip: Kies voor het Turkse rijst bij de gerechten in plaats van de friet, dit is lekker in combinatie met het vlees.

Als toetje zou je de Baklava met ijs moeten proberen. Heerlijke Baklava welke niet overdreven zoet is met lekkere vanille ijs.