Bitterzoet

Fonteinstraat 1 5211 HP Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bitterzoet

Michael V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gezellige plaats voor een lunch op een goede locatie in het centrum. Hoewel de broodjes wel wat aan de prijs waren, smaakte alles erg goed. Wij hadden een broodje met carpaccio en een broodje met gegrilde paprika. De bediening was bijzonder vriendelijk.
Tester23 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Ik heb hier meerdere malen gegeten en telkens viel op dat het personeel bijzonder weinig plezier heeft in het werk. Ze staan en lopen er met chagrijnige gezichten rond. Het is zelfs wel eens voorgekomen dat de kok ruziede met de eigenaresse in het bijzijn van de gasten.

Het decor is mooi, de sfeer ook van iets kleins, gezelligs. Maar als je zo slecht wordt bediend en boos toegekeken wordt door met name de eigenaresse en haar andere personeelsleden, dan moet je je afvragen of je deze zaak voort moet zetten.

Het eten beviel eigenlijk prima, maar vandaag hadden we een nog bevroren carpaccio (flinterdun laagje à 9 euro) op een warm bord uit de vaatwasser. Bij het betalen werd excuses aangeboden en of we het in een ''zakje mee wilden nemen''. Iedereen die in de horeca werkzaam is weet dat dit er niet smakelijker van zal worden. We konden overigens gewoon de volle pond betalen voor dit onsmakelijke broodje.

Deze slechte service ben ik beu, dus voor mij geen Bitterzoet meer.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Vorige week besloten om Bitterzoet nog eens een kans te geven na een eerdere negatieve ervaring. Helaas zijn wij wederom dusdanig teleurgesteld (in met name de service) dat wij het niet waard vinden om hier nog eens terug te komen.

Om positief te beginnen: het is een gezellige kleine zaak die tevens goed bereikbaar is in het centrum van Den Bosch.

Het eten is echter zeer middelmatig, waarbij de prijs/kwaliteit verhouding absoluut zoek is. De huisgemaakte tonijnsalade is lekker, maar de broodjes met mozzarella en carpaccio zijn zwaar ondermaats.

Grootste punt van kritiek is echter de bediening. Het verbaasd mij dan ook niks dat ik tussen de overige Iens-recensies een aantal zeer negatieve ervaringen hiermee lees. Al bij het binnentreden van de zaak werden wij bijna "weggekeken". Er is geen persoonlijke aandacht, en ook een lach kan er niet vanaf. Het personeel staat voortdurend (allen met chagrijnige blik) achterin de zaak met elkaar te kletsen. Erg onprofessioneel, en vooral erg zonde.

Voor ons geen Bitterzoet meer.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Elke keer als je met kinderen binnenkomt, staan de gezichten van de bediening op onweer. De koffie en thee is prima, maar dit was echt de laatste keer. Als je niet vriendelijk behandeld wordt heb ik al gegeten en gedronken.
Jori B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Erg lekkere broodjes! Brood is van het Vlaams brood Huys en beleg is royaal en van goede kwaliteit. Prima bediening, leuke lokatie. Wel vrij tochtig in de serre.