Bitter Sweetz

Meer informatie over restaurant Bitter Sweetz

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 18:00

Ivo F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Geweldig! Eindelijk gezond aanbod van biologisch, glutenvrij en lactosevrij! Zeker een aanrader in Den Haag! Wij gaan hier regelmatig heen.
Esther1984 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Wij komen hier graag als we een weekendje in Den Haag zn, sinds vorig jaar. De ene dag geluncht en de andere dag een geweldige verzorgde high tea gehad. De gezellige en enthousiaste eigenaresse geeft je een warm gevoel en een fijn welkom. Mensen met intoleranties voor gluten en lactose hebben ruim de keuze en zullen genieten van de lekkernijen. Voor mij als een walhallaa met mn intolerantie. Bittersweetz staat bij mij boven aan de favoriete lunchroom!
Culicalle .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Bij Bittersweetz kun je genieten van de huiselijke sfeer met een heerlijk taartje of gezond broodje met verse ingredienten.
Wij hebben al meerdere keren genoten van een broodje of de zelf gemaakte taartjes van Suzanne, je kunt hier zowel terecht voor een gluten/lactose vrije lunch als een gezonde lunch.
De verse gemberthee is ook een aanrader! en waar ik ook gelukkig van werd is dat je de taartjes ook gewoon kan meenemen:) Wij komen hier graag weer terug als we in Den Haag zijn.
Ellenhk .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken! voor mensen met een gluten en/of lactose allergie ben je hier bij het juiste adres! heerlijke zelfgemaakte taarten en koekjes. Ook de broodjes zijn overheerlijk waarbij je weer kan kiezen tussen "gewoon" brood en glutenvrij. De koffie is er heerlijk en de frisdrankjes zijn anders dan anders. Vooral de frisdrank met citroen en rozenwater is een aanrader!
De bediening is heel relaxed en informeel, het gevoel dat je op visite bent!
MarijeGoods .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Wat een ontzettend gezellig en sfeervol tentje!
Niet in het minst door de aanwezigheid van eigenaresse Suzanne die je hartelijk ontvangt en vol passie verteld over haar eten en lunchroom.
We aten een glutenvrije boterham met avocado en gegrilde groente en een gewone boterham met tonijnsalade , beide zeer smakelijk.
Toe kozen we voor een znikkerz en een brownie , ook lekker maar voor mij als afgekickte suikerverslaafde nog wat aan de zoete ( ahorn) kant.
Er hangt een fijne losse, huiskamer achtige sfeer en de inrichting en kleurstelling zien er zorgvuldig hierbij gekozen uit.
Ik vind wel dat de quantiteit/ prijs verhouding wat beter kan m.n. de taartpunten die nu echt puntjes zijn.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Het is erg gezellig en de bediening is zeer direct en persoonlijk met 200% aandacht.
Ik had een zeer lekker kopje koffie met een heerlijk stukje zelf gemaakte taart.
Glutenvrij is de specialiteit van Bitter Sweetz.
Ook namen we een flesje speciale cola,dat had een bijzondere smaak.
Het is erg schoon en het uitzicht op de oude molstraat is erg leuk.
De heerlijke taarten zijn allemaal zelf gemaakt en dat proef je direct.
In het eten komen geen E-nummers of iets dergelijks voor.
Wij komen zeer zeker terug bij Bitter Sweetz.