Bitter Sweetz

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 18:00

Jouw recensie over het restaurant Bitter Sweetz

Ivo F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Geweldig! Eindelijk gezond aanbod van biologisch, glutenvrij en lactosevrij! Zeker een aanrader in Den Haag! Wij gaan hier regelmatig heen.
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Wij komen hier graag als we een weekendje in Den Haag zn, sinds vorig jaar. De ene dag geluncht en de andere dag een geweldige verzorgde high tea gehad. De gezellige en enthousiaste eigenaresse geeft je een warm gevoel en een fijn welkom. Mensen met intoleranties voor gluten en lactose hebben ruim de keuze en zullen genieten van de lekkernijen. Voor mij als een walhallaa met mn intolerantie. Bittersweetz staat bij mij boven aan de favoriete lunchroom!
Culicalle .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Bij Bittersweetz kun je genieten van de huiselijke sfeer met een heerlijk taartje of gezond broodje met verse ingredienten.
Wij hebben al meerdere keren genoten van een broodje of de zelf gemaakte taartjes van Suzanne, je kunt hier zowel terecht voor een gluten/lactose vrije lunch als een gezonde lunch.
De verse gemberthee is ook een aanrader! en waar ik ook gelukkig van werd is dat je de taartjes ook gewoon kan meenemen:) Wij komen hier graag weer terug als we in Den Haag zijn.
ellenhk .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken! voor mensen met een gluten en/of lactose allergie ben je hier bij het juiste adres! heerlijke zelfgemaakte taarten en koekjes. Ook de broodjes zijn overheerlijk waarbij je weer kan kiezen tussen "gewoon" brood en glutenvrij. De koffie is er heerlijk en de frisdrankjes zijn anders dan anders. Vooral de frisdrank met citroen en rozenwater is een aanrader!
De bediening is heel relaxed en informeel, het gevoel dat je op visite bent!