Bitter en Zoet

Hospitaallaan 16 9341 AH Veenhuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Bitter en Zoet

Alle ingrediënten voor een geslaagde maaltijd

Restaurant Bitter en Zoet kweekt jouw maaltijd op eigen, Drentse bodem. Wat niet uit de moestuin of boomgaard komt, wordt zo puur en eerlijk mogelijk ingekocht. Het is een gezellig komen en gaan van gasten die in het hotel verblijven, een bezoek aan de sauna hebben gebracht of eropuit geweest zijn in de Drentse natuur. Er is zelfs een bakkerij die biologische broden en onweerstaanbare bonbons maakt en verkoopt. Meer heb je niet nodig!

Meer informatie over restaurant Bitter en Zoet

Neem vanaf station Assen buslijn 14 richting Drachten-Leeuwarden en stap uit bij halte Gen. van den Boschweg. vanfa hier is het 10 minuten lopen naar Bitter en Zoet.
  • Kom je met de auto?
    Neem op de A28 afslag 33 en volg de routeborden richting Norg. Neem in Huis ter Heide de afslag Veenhuizen en volg dan de borden naar Bitter en Zoet.
  • : Parkeerplaats (gratis)

Maandag t/m zondag 08:00 - ca. 22:00
- Ontbijt 08:00 - 10:00
- High Tea 12:30 - 16:30

Jouw recensie over het restaurant Bitter en Zoet

Kina K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Jammer dat de wijn zo veel geld kost.... waarom eigenlijk... ook zuinige glazen.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Toplocatie! We hebben hier genoten!
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
heerlijk gegeten en je proefde echt de smaak van vers gemaakte producten van elk gerecht. ook werd er rekening gehouden met mijn zwangerschap en alles goed verteld detail waaruit elk besteld gerecht bestond. zeker waard om weer heen te gaan. ????????
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
De lunch was slecht maar het diner heeft alles goed gemaakt
De vis was heerlijk, de wijn verrukkelijk maar vooral de bediening van Jos was TOP!
Die man heeft vertand van wijn en van service bieden!
Dat heeft alles goed gemaakt ! Ga er dus gerust heen!
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vandaag een verrassend lekkere lunch genoten bij Bitter en Zoet. Mijn vrouw had het kaasbroodje en ik had broodje tonijn/zalm. Ronduit heerlijk en uiterst vriendelijke bediening. Een echte aanrader!
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Nog nooit van mijn leven zo’n slechte smakeloze salade gegeten
Er was geen enkele verfijning in te herkennen
Zuur als azijn, de groeten gegrild?? Die hadden de pan nog nooit aangeraakt!
Die kok is vergeten na te denken of op zijn minst vergeten te leren koken
De bediening was prima, die man had snel door dat het niet te eten was
Hij heeft de salade opnieuw laten maken, maar er was nauwelijks verbetering.
Jammer ........ gaan we hier vanavond nog eten als hotelgasten? Liever niet.... geen vertrouwen
Karin .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten met biologische eerlijke producten, goede bediening, goede wijn! Daarnaast ook een prachtige omgeving zodat je eerst een mooie wandeling kunt maken. Super, Veenhuizen heeft het!
H.G.J. S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Eenvoudig, verwacht geen luxe van de hotelkamer, bedden goed, maar restaurant te duur voor hetgeen je verwacht van een verrassingsmenu,
Het verrassingsmenu, waren de gerechten die gewoon van de menukaart geserveerd werden.Geen reden om terug te komen bij Bitter en Zoet
Anna P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten! De bediening straalt veel enthousiasme en plezier in het werk uit. Het eten is erg lekker. Je proeft alles wat op je bord ligt, niks overheerst. Wat een fijne belevenis!
Anne C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
vriendelijke en prettige sfeer en bediening en lekker eten.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Op een van de laatste mooie dagen van het najaar hebben we geluncht op het terras. Er zaten behoorlijk wat mensen buiten. De tafeltjes waren niet schoon gemaakt. Toen ik daar iets van zei was de reactie van de ober 'ja' en ondernam vervolgens geen enkele actie. Lunch was verder redelijk maar niet meer dan dat. Vooral de soep viel wat tegen, simpel kopje soep met wat brood.
Jacob B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
mijn man en ik hebben het als erg gezellig ervaren
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben voortreffelijk gegeten Zaterdag avond en de gerechten werden ook heel mooi opgediend. De bediening was prima. Voor ons klopte het allemaal en we komen zeker terug alhoewel wij al eerder kennis hadden gemaakt met de kwaliteit van het restaurant. fam. D. Bakker uit Oosterwolde
kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Prima verzorgd eten, zeer gastvrije bediening. Royale ruimte om te zitten. Je voelt je gast.
aan te bevelen!
Marten V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gerechten en vlotte en vrolijke bediening!
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Zoals vaker weer heerlijk gegeten. Zorgvuldige bediening met tijd voor een praatje. Kortom aanrader voor wie iets meer wil uitgeven dan doorsnee lokaal restaurant
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hadden gereserveerd om 20:00. Kon niet eerder vanwege pauper voorstelling. We waren er 20:10 dat is niet netjes ok, we hadden moeten bellen maar hoe we ontvangen werden is ronduit schandalig. Meneer keek pontificaal op zijn horloge en zei dat we wel snel moesten zijn want hij had net 80 man gehad! We hadden paella besteld, de garnalen waren koud en de knokkels niet goed gespoeld; vol met zand. Lam was wel ok. Verder kwamen ze niet langs of er nog drinken moest zijn, we hebben zelf iemand met veel moeite moeten wenken om nog 1 glaasje wijn te krijgen. Het hele restaurant zat vol met vliegen, zó smerig! Dit was absoluut geen €97 waard!!! Nooit meer bitter en zoet, zonde van je geld!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prachtige lokatie. Leuk personeel dat ook de grenzen durft op te zoeken qua communicatie. Eten is goed. He menu was beperkt gezien groot aantal gasten vanwege aanpalende theatervoorstelling, maar eigenlijk geen probleem.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima eten en gezellige, wat informele bediening. Mooie locatie. Goed te combineren met bezoek aan gevangenismuseum in Veenhuizen.
Jeanette H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Prachtige locatie, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Tempo aangepast, zodat we keurig op tijd waren voor de voorstelling van het Pauperparadijs.