Bites

5,5
6,8
A.E. D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Bij binnenkomst dachten wij gelijk, dit is echt een zeer gezellig en sfeervol restaurant met een prachtige aankleding die wij juist in Noordwijk een beetje missen!! Maar, beste mensen, wat bleek dit in praktijk een grote teleurstelling, zo jammer!! Deze zaak verdiend een betere leiding, want daar ontbrak het volledig aan!! Niemand snapte er iets van, er loopt een jonge dame in de bediening met hele lange haren die zij boven je tafel en bord steeds moest weg halen, anders zat zij met die haren gewoon op je bordje, en dat kan natuurlijk niet!
Wij hebben echt verschrikkelijk slecht gegeten!! Gebruik gemaakt van de 2 for 1 aanbieding die deze maand geldig is in Noordwijk, niets maar dan ook niets klopte!! wij kregen een bites-menu kaartje en hadden de keus uit 5 bites, maar na een keuze gemaakt te hebben, bleek dat meer dan de helft niet meer aanwezig was en dus op!! De z.g. koude bites waren warm en de warme bites waren lauw en compleet fantasieloos op het schaaltje gekwakt! Wij vroegen om ravioli, maar kregen niet gare spagetti met een petroleum (truffel) smaak, biefstukreepjes over een paar blaadjes sla waar je niet doorheen kon komen, enz. Het nagerecht, crème brulé, was gewone vla zonder de gebrande (brulé) suiker met een gebroken lange vinger er in De paar glazen wijn die wij hadden besteld, werden niet toegelicht en met een willekeurige hoeveelheid ingeschonken, het eerste glas normaal het tweede glas DE HELFT van de eerste, enz., enz. Er klopte echt niets!! De wachttijden van de gerechten waren ook veel te lang, Ook kregen wij geen kans om dit tijdig aan de bedienende ober te melden, daar hij elke confrontatie uit de weg ging! Dit restaurant hoort op deze manier niet thuis in Noordwijk en moet ook zeker niet meer meedoen met de 2 for 1 actie!! (ondanks de verontschuldiging van de ober)
EricSo .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Gisteren zijn wij wezen eten bij Bites. Na het lezen van wisselende recensies hebben wij het er toch op gegokt. En helaas, verkeerd gegokt. Het restaurant doet zijn naam eer aan, want de "gerechten" zijn na 2 keer happen op. Veel te kleine porties voor een veel te hoge prijs! Je verwacht voor de prijs wel een beetje smaakvol eten, maar het was niet bijzonder. Daarnaast was de bediening behoorlijk chaotisch en kregen wij de indruk dat de eigenaar zijn (personeels)zaakjes niet op orde had. Kortom, wat een gezellige en vooral smaakvolle avond zou worden, eindigde in een deceptie. Zeker nadat wij de rekening gepresenteerd kregen. Voor ons dus nooit meer naar Bites! Jammer en zeer teleurstellend.
Kempinga .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Ik hou wel van dat moderne en nu vele restaurants overstappen op Bites (er zat vroeger in het zelfde pand een tapas bar: niet onsuccesvol) moest ik het in Noordwijk ook maar gaan proberen.
Maar het was dat ik de verkeerde avond leek te hebben uitgekozen. Niet mijn dag want personeels was er neit en heel erg druk bezig met.jawel....haar gasten...maar het was haar duidelijk teveel.
De bites die we konden bestellen waren lekker maar niet echt culinair. Nou verwacht ik geen haute cuisine maar voor die prijs mag het toch allemaal net iets meer. Of in kwaliteit en anders zeker in kwantiteit.
We hopen dat deze zaak zijn koppie boven water kan houden. Aan het meisje van de bediening zal het niet liggen; ze wil wel maar haar baas moet haar snel helpen aan een collega om haar te ontlasten.
Jurjen V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
vanavond met een groep van 24 geboekt bij Bites Noordwijk. Om 17:30 binnen. Nu 20:45 en nog maar 1 gang gehad.
Zeer slechte service, volledig onderbemand.
Eten is prima, maar duurt op deze manier tot middernacht tot het desert.
Net 2e gang. Usuyaki, mijn partner ook. Droog en groenten aangebrand.
Mijn advies: nu zeker mijden.
Arm personeel, eigenaar moet zich schamen en een friettent beginnen.
Ba R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Door de goede recensies hier zin om Bites te proberen. Dat was dus eens en nooit meer, jammer genoeg.
Tja... het decor, je moet ervan houden. Donker, semi-chique, niet mijn smaak. Maar de grootste tegenvaller was het eten. Op zich qua smaak aardig. Niet hoogstaand, maar gewoon best lekker. Alleen echt belachelijk kleine porties, waardoor we met elk 3 bites alsnog honger hadden. En zulke grote eters zijn we echt niet! Prijs - kwaliteit slaat de plank hier volledig mis. Verder vieze glazen en te weinig personeel, waardoor de serveerster er gestrest bij liep. Ik hoop dat ze aanpassingen doen aan de porties (van vrienden die er vorige week hebben gegeten hoorde ik namelijk precies hetzelfde verhaal) anders vrees ik dat ze de concurrentie met aardig wat Echt goede restaurants in Noordwijk gaan verliezen.
Carlijne L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Top zaak! Echte aanrader! Personeel heel vriendelijk, alsof je thuis bent! Het eten is top! Nog nooit zo goed gegeten!!!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Met 24 man het bijzaaltje afgehuurd incl eten en drinken, ,Afgesproken was dat er eten drinken en iemand achter da bar zou staan.. Niks van dit alles, Zelfs de muziek was niet aangesloten (alleen op de wc) Na 1 bak patat en lauw bier te hebben gehad zat er niet meer in.. De Baas zou ons dan ook alles terug betalen.. Nu 3 maanden verder en vele belofte,s en nog meer leugens nog steeds niks gezien.. Ik weet niet hoe deze man zaken doet maar op deze manier zal hij het niet lang vol houden.. Al met al een dikke 1
Ron3301 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wij dachten een gezellig dagje Noordwijk af te sluiten met een lekkere maaltijd bij Bites. In eerste instantie zag het er bij binnenkomst goed uit dus we gingen er met goede moed voor zitten. Helaas werd het een deceptie. Het eten was bijzonder weinig, lauw en totaal smakeloos. Het bestek was smerig en de glazen niet goed gespoeld. De bediening was chaotisch en weinig klantvriendelijk. Op klachten werd lacherig gereageerd en weggewuifd. De rekening loog er uiteindelijk ook niet om. Prijs kwaliteit verhouding is totaal niet in balans. Mijn advies zou zijn om lekker door te lopen naar een goed restaurant. Voor ons in ieder geval nooit meer naar Bites.
KirstendeRooij .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Wow, een aanwinst in Noordwijk! Een heerlijke smaaksensatie van verschillende fusion gerechten. Alles perfect bereid en heerlijk vers. Echt genoten. De ceviche was prachtig fris, de peking duck heb ik nog nooit met zo'n knapperige korst en sappig van binnen gehad en de garnalen in knoflookolie knapten van versheid bij het kauwen. We kregen er op aanraden van de eigenaar mooie wijnen bij. Bijzonder vriendelijke service. Bites is in een zijstraatje van de boulevard met een trap naar beneden. Leuke inrichting, gezellig en sfeervol. Wij waren enorm tevreden!
Ernst K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Heerlijk gegeten, grote porties voor de "kleine bites". Helaas is het personeel wel erg onder de maat en onprofessioneel vergeleken met het heerlijke eten, jammer!
Cobie S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Ik heb de eer om de eerste recentie over dit restaurant achter te laten.
Na alle restaurants die ik bezocht heb in noordwijk moet ik zeggen dat ik dit toch wel een van de mooiste schoonste zaken vind die ik ben tegengekomen.
Mooie grote ramen waardoor je eigenlijk beschut onder de sterrenhemel onder genot van een van de heerlijke wijnen met live muziek heerlijk kunt dineren.
Ze zijn nog niet heel lang open, een maandje vermoed ik. Maar heb hier ondanks ik niet vaak in Noordwijk ben toch al 5 keer gegeten.
Wat het fijne is van dit restaurant is dat je kleine gerechten kunt bestellen (a 10€) dit geeft je dus de mogelijkheid om veel verschillende gerechten te proeven. Ik heb inmiddels de hele kaart mogen proeven en moet bekennen dat ieder gerecht fantastisch smaakt. Het zijn voor 'kleine' portie toch flinke hoeveelheden maar zo ontzettend lekker dat het nooit genoeg lijkt te zijn.
De gastheer en zijn team een geweldige combinatie zijn! Ze geven je een welkom gevoel zijn vrolijk, behulpzaam en erg attent.
Veel succes en hopelijk tot snel