Bites & Nights @hotelepping

Utrechtsestraat 44 3401 CW IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant Bites & Nights @hotelepping

Bites & Nights @hotelepping is een restaurant dat onderdeel is van Hotel Epping. Josephus Epping begon, op het huidige adres Utrechtsestraat 44, op 21 December 1906 brood- en banketbakkerij Epping.
De 2e generatie Epping, Cees & Annie Epping zagen eind jaren 50 van de vorige eeuw letterlijk geen brood meer in de bakkerij en transformeerden deze in eerste instantie in een cafetaria.

Hotel Restaurant Epping opende 1 juli 1967 haar deur, om zo in het groeiende IJsselstein in te spelen op de vraag naar overnachtingsmogelijkheden.
Nadat Sjef & Martine Epping in de jaren 80 het stokje overnamen, groeide het hotelpand met de aankoop van een oude kapel aan de Kapellestraat naar zijn huidige grootte.

Verschillende verbouwingen en renovaties later zijn wij, uw gastheer en gastvrouw John & Simone, als 4e generatie Epping zeer verheugd om u te mogen verwelkomen in ons hotel restaurant.

Bij Bites & Nights geniet u in ongedwongen sfeer van een hapje en een drankje. U kunt de hele dag terecht. Ontbijten, koffie drinken, lunchen, borrelen of natuurlijk genieten van ons unieke Bites-concept. Bites & Nights werd de afgelopen jaren door onze gasten steevast zeer hoog gewaardeerd en daar zijn we best trots op!

Ze serveren naast onze 74 Bites ook een zeer ruime selectie aan dranken. Zo hebben ze 6 bieren van de tap en stelden ze samen met de IJsselsteinse wijnimporteur Menno Callaars van “Heeren van de Wijn” een mooie wijnkaart samen. Ze dragen het Middeleeuwse stadje een warm hart toe en serveren bijvoorbeeld diverse bieren, welke zijn gebrouwen met graan, gemalen door IJsselsteinse windmolen “de Windotter”. Ook het verleden zijn ze niet vergeten. Met een knipoog naar Bakkerij Epping, bakt onze Chefkok met meel van “de Windotter” ook heerlijk eigen huisgemaakt brood.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bites & Nights @hotelepping

Thijs L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Voldoende keuze in gerechten. Goede kwaliteit. Gezellig restaurant. Vooraf wel even aangeven dat een aantal gerechten een toeslag hebben. Dat voorkomt misverstanden bij het afrekenen.
Roberta V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wat een geweldige ervaring weer en .. de appelkruimel was er weer terug op de kaart speciaal voor ons. het was weer een smaakvolle ervaring, tot gauw!
Gon F.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Ik heb vaker hier gegeten omdat ik de sfeer hier erg goed vind. Ook staan de tafeltjes niet dicht bij elkaar. Prima is dit hier. Wel vond ik dit keer, het was al wel een klein jaar geleden dat ik hier voor het laatst at, dat de gerechtjes veel kleiner waren geworden maar ook was niet alles even lekker. Er waren heerlijke gerechtjes en er waren minder goede gerechtjes. Dus aan de kwaliteit schortte het dit keer enigszins. Zeker vergeleken met eerdere keren. Toch zou ik dit concept zeker weer bij vrienden en familie aanbevelen.
wessel M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Lekker tapas achting hapjes met een internationaal tintje.
Marianne61 E.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Uiterst vriendelijke ontvangst. Om ons gezelschap van 10 man niet te lang te laten wachten, kregen wij al snel drie rondes bites gepresenteerd. Zeer attent, maar toen bleef voor onze eetlust alleen nog ruimte voor een nagerecht over. Liever hadden we zelf keuzes gemaakt voor de bites en was 1 vaste ronde bites voldoende geweest. Dat gaan we de volgende keer bij de reservering erbij vermelden. Verder een sfeervol restaurant, kwaliteitsgerechten en heerlijke wijnen. Qua akoestiek raad ik aan de ruimte met meer geluiddempende materialen in te richten. Restaurant is een aanrader voor wie sfeervol en lekker wil eten met een prima service.
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Altijd lekker eten bij Bites & Nights.
En waar voor je geld ????
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Ruime en verassende keuze op de kaart.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Wij waren er met een groep van 7 (3x kind+4 volw.) op een maandagavond. Op wat hotelgasten na zaten we er alleen. Gezellige inrichting, achterin een beetje donker. Sommige stoelen kunnen wel een nieuw stofje gebruik, veel vlekken. Hier en daar waren wat plafondplaten en spots aan vervanging toe. Verder qua inrichting wel gezellig. Bites niet heel spannend maar goed van smaak en formaat. We hebben wel een aantal dingen niet gehad en andere dubbel, maar al met al prima avond gehad.
gejab .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ontvangst was hartelijk. Dit is vergelijkbaar met tapas maar dan van alle windstreken uit heel Europa. het is avondvullend je mag van alle gerechtjes onbeperkt eten. Bediening leuk en vriendelijk nemen de tijd om uitleg over de gerechten te geven.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heel gezellig. Bediening vriendelijk en snel. Zoveel keuze uit verschillende gerechtjes. Omdat het kleine gerechtjes zijn kan je heel veel verschillende proeven. Wij hebben er van genoten.
Roberta V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Het was even geleden maar de Bites waren weer heerlijk vertrouwd ... nu de appelkruimel nog even terug op de kaart haha. Echt een aanrader!
jannie V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Wij vonden het erg donker, vooral van buiten, ziet er daardoor gesloten uit.Leuke formule met allemaal kleine gerechtjes, allemaal smakelijk. Gastvrije bejegening.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker eten! Veel keuze uit diverse regio’s. Aanrader!

Restaurant is erg gezellig en ziet er goed uit. Snel weer een keer!
D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Het was super ! We hebben heerlijk gegeten. En goed ingericht, de tafels staan prima opgesteld. En zeker een pluspunt je kan gewoon een gesprek voeren. Kortom helemaal goed. Komen zeker terug.
R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
heerlijk tapas gegeten in een sfeervolle inrichting, lekker stoelen, relaxte sfeer, vriendelijke bediening en een redelijke prijs. Gaan zeker nog een keer terug. Aanrader!
Btigitte Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening is vriendelijk.
M.H. L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
De gerechters waren goed, maar een beetje klein.wij waren met 8 personen en hebben toch ook een paar keer een besteld gerechtje niet gekregen, dat is jammer en mag eigenlijk niet voorkomen.
Verder was de bediening in orde en men was vriendelijk.
Beste heer/mevrouw Ligthart,
Dankuwel voor u recensie. Wij hebben er voor gekozen om de gerechtjes klein te houden. Zo kunt u veel van de kaart proberen en de gerechtjes die u heel lekker vindt meerdere malen bestellen. U hoort inderdaad alle gerechtjes die u besteld te krijgen. Een enkele keer gaat dat wel eens fout op de wat drukkere avonden. We hopen u nog een keer te mogen ontvangen in ons restaurant
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Leuk concept. Prima bediening. Eten was ok. Jammer dat er voor de €29,95 bij veel van de NIET gefrituurde gerechtjes een supplement wordt gerekend van €2,00 (op de kaart staat slechts een €) Wij hebben hierdoor gewoon een persoon extra afgerekend. Overdreven.
Beste mevrouw van Doorn,
Dankuwel voor uw recensie en leuk om te horen dat u het een leuk concept vindt en dat u de bediening als prettig heeft ervaren.
Jammer dat u het zo ervaren heeft dat er op veel gerechtjes een meerprijs zit.
Het zijn er namelijk in het totaal maar 6 van de 74 gerechtjes die op de kaart staan.
Wij hebben ervoor gekozen om ook wat luxere gerechtjes op de kaart te zetten, deze hebben een meerprijs van 2 euro per stuk. 1 daarvan is een kinderijsje waarbij de beker meegenomen mag worden. Er blijven dan nog 58 gerechtjes over zonder meerprijs, waarvan er 42 niet uit de frituur komen. We hopen dat we u ervan kunnen overtuigen bij een volgend bezoek ook uit deze gerechtjes zonder meerprijs een goede keuze te kunnen maken.
andrea236 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prima verzorgd, werd goed rekening gehouden met mijn allergie.
Rustig restaurant, nette en goed verzorgde porties.
Erg klantvriendelijk personeel
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Prima avond gehad bij Bites & Nights. Vriendelijke bediening, lekker eten en een goede ambiance. Prijs/kwaliteit verhouding redelijk ok.