Bites & Nights @hotelepping

Utrechtsestraat 44 3401 CW IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant Bites & Nights @hotelepping

Bites & Nights @hotelepping is een restaurant dat onderdeel is van Hotel Epping. Josephus Epping begon, op het huidige adres Utrechtsestraat 44, op 21 December 1906 brood- en banketbakkerij Epping.
De 2e generatie Epping, Cees & Annie Epping zagen eind jaren 50 van de vorige eeuw letterlijk geen brood meer in de bakkerij en transformeerden deze in eerste instantie in een cafetaria.

Hotel Restaurant Epping opende 1 juli 1967 haar deur, om zo in het groeiende IJsselstein in te spelen op de vraag naar overnachtingsmogelijkheden.
Nadat Sjef & Martine Epping in de jaren 80 het stokje overnamen, groeide het hotelpand met de aankoop van een oude kapel aan de Kapellestraat naar zijn huidige grootte.

Verschillende verbouwingen en renovaties later zijn wij, uw gastheer en gastvrouw John & Simone, als 4e generatie Epping zeer verheugd om u te mogen verwelkomen in ons hotel restaurant.

Bij Bites & Nights geniet u in ongedwongen sfeer van een hapje en een drankje. U kunt de hele dag terecht. Ontbijten, koffie drinken, lunchen, borrelen of natuurlijk genieten van ons unieke Bites-concept. Bites & Nights werd de afgelopen jaren door onze gasten steevast zeer hoog gewaardeerd en daar zijn we best trots op!

Ze serveren naast onze 74 Bites ook een zeer ruime selectie aan dranken. Zo hebben ze 6 bieren van de tap en stelden ze samen met de IJsselsteinse wijnimporteur Menno Callaars van “Heeren van de Wijn” een mooie wijnkaart samen. Ze dragen het Middeleeuwse stadje een warm hart toe en serveren bijvoorbeeld diverse bieren, welke zijn gebrouwen met graan, gemalen door IJsselsteinse windmolen “de Windotter”. Ook het verleden zijn ze niet vergeten. Met een knipoog naar Bakkerij Epping, bakt onze Chefkok met meel van “de Windotter” ook heerlijk eigen huisgemaakt brood.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bites & Nights @hotelepping

Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker eten! Veel keuze uit diverse regio’s. Aanrader!

Restaurant is erg gezellig en ziet er goed uit. Snel weer een keer!
D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Het was super ! We hebben heerlijk gegeten. En goed ingericht, de tafels staan prima opgesteld. En zeker een pluspunt je kan gewoon een gesprek voeren. Kortom helemaal goed. Komen zeker terug.
R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
heerlijk tapas gegeten in een sfeervolle inrichting, lekker stoelen, relaxte sfeer, vriendelijke bediening en een redelijke prijs. Gaan zeker nog een keer terug. Aanrader!
Btigitte Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening is vriendelijk.
M.H. L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
De gerechters waren goed, maar een beetje klein.wij waren met 8 personen en hebben toch ook een paar keer een besteld gerechtje niet gekregen, dat is jammer en mag eigenlijk niet voorkomen.
Verder was de bediening in orde en men was vriendelijk.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Leuk concept. Prima bediening. Eten was ok. Jammer dat er voor de €29,95 bij veel van de NIET gefrituurde gerechtjes een supplement wordt gerekend van €2,00 (op de kaart staat slechts een €) Wij hebben hierdoor gewoon een persoon extra afgerekend. Overdreven.
andrea236 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prima verzorgd, werd goed rekening gehouden met mijn allergie.
Rustig restaurant, nette en goed verzorgde porties.
Erg klantvriendelijk personeel
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Prima avond gehad bij Bites & Nights. Vriendelijke bediening, lekker eten en een goede ambiance. Prijs/kwaliteit verhouding redelijk ok.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Erg lekker avond uit met heerlijke gerechten te bestellen in je eigen tempo.
Was inmiddels ons 2e bezoek ook deze keer geen negatieve opmerkingen, gewoon goed!
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Lekker eten en goed gastheerschap. Het bites concept maakt dat je van alles kunt proeven. Een proeverij met hapjes van 4 continenten. Lekker en leuk om te doen. De mensen zijn bijzonder vriendelijk. We hebben een heel gezellige avond gehad.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Rustige setting, lekkere gerechtjes en vriendelijke bediening. T-Bone gerechtje had beter gekund, maar verder een absolute aanrader!
Corrien D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten, goede snelheid en zeer vriendelijk personeel. Aanrader met meerdere personen het all you can eat model is leuk met een aantal mensen.
Boukje V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De nieuwe kaart vond ik wat onoverzichtelijk. Ook miste ik wat favorieten van de oude kaart waarvan ik verwacht had dat deze wel zouden blijven.
Verder wederom weer genoten.
baukestrobos .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer gezellige avobd gegad. Met prima eten. Prihs kwaliteit is in orde. Stukje extra service is aanwezig. Oprechte belangstelling voor de klant. Ook het jonge personeel zijn zeer klantvriendelijk.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een leuk concept, diverse kleine hapjes op je eigen tempo te bestellen. Alles ook mooi opgemaakt. Zeker aan te bevelen. Hebben een heerlijk avond gehad.
Desirée G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten bij Bites & Nights. Relaxte setting, waar je ook heerlijk kunt natafelen zonder weggekeken te worden. Prettige bediening.
Sylvia U.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
gezellig eten met die kleine hapjes, heel afwisselend en voor ieder wat wils.
Vier bites per persoon, zijn voor ons voor de lunch meer dan genoeg
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg lekker gegeten zeer ruime keuze. Geen super grote porties waardoor je van veel verschillende gerechtjes wat kan nemen. En zeer vriendelijk personeel. Een echte aanrader en komen er zeker terug!!
Pascalle C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gisteren gezellig met 14 collega's gegeten, top avond gehad. De sfeer was goed en we hebben heerlijk gegeten.
Voor herhalig vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gevarieerd tapasmenu, Zeer smakelijk en vlot geserveerd. Ook een fijne bierkeus van de tap, kortom een prima avond uit!