Bites & Nights @hotelepping

Zaterdag 08:00 - 23:00
- Ontbijt 08:00 - 12:00
- Ontbijt 08:00 - 10:30
- Diner

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
JaneHo .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Op aanraden van vriendin hier gereserveerd om met Moederdag te eten omdat de kinderen van het AllYouCanEat concept houden. De start was goed. Genoeg keuze op de kaart. Je bestelt in 5 rondes, per ronde kun je per persoon 4 gerechtjes bestellen door deze op een formulier aan te kruizen. Gerechtjes worden dan afwisselend geserveerd, dat is prima. Zaten wel smakelijke gerechtjes tussen maar niet hoogstaand.
Alleen na ronde 3 hebben we erg lang moeten wachten. Anderen kregen wel hun gerechten. Uiteindelijk maar eens gevraagd waar de andere gerechtjes bleven. Bleek ons formulier zoek te zijn. Opnieuw moeten bestellen, daardoor zat er tussen ronde 3 en 4 meer dan een uur. Een van ons moest daarom ook eerder weg. Meteen maar de 5e ronde met toetjes besteld want het duurde echt te lang. Meeste wel lekker maar de poffertjes erg droog, niet vers, of ze uit de magnetron kwamen.
Al met al geen aanrader. Wel excuses aangeboden gekregen maar ik kom hier niet meer.
Piet En Roos H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
De verse fritter, kipstokjes,tonijnwrapjes, en Syries broodrolletjes ,mango bavarois waren heerlijk ,maar de poffertjes erg droog en bijna geen suiker
Vriendelijke bediening ,alles was goed op tijd
Was netjes ,maar niet gezellig aangekleed ,dat is een puntje ,maar wij Khomeini zeker terug
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
We hadden eerder lovende kritieken gehoord. Dus maar een keer proberen.
De inrichting is stijlvol en netjes.
De bediening attent, vriendelijk en beleefd.
De keuze in gerechten is ruim en gevarieerd. We vonden het allemaal lekker, maar niet echt heel bijzonder.
Toch een hele gezellige avond gehad.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Prima restaurant met smaakvolle kleine gerechtjes. De keuze bepaal jezelf d.m.v. het aankruisen van de gerechtenkaart. Deze zijn origineel, niet zoals wij kennen van de bekende Spaanse tapas.
Bediening is vlot, attent en gastvrij. Voor een avondje uit met vrienden is dit een prima keuze!
L G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Niet hoogstaand, gewoon lekker. Jammer van de biefstuk die erg taai was maar voor de rest lekker gegeten en het was gezellig!
Nicky A.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Hele fijne sfeer en erg attente bediening,
De gerechten lieten soms iets op zich wachten omdat we met een groep waren maar dat was geen probleem.
Ruime keuze uit allerlei bites, voor ieder wat wils.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
als start van de vakantie hier gegeten, het was erg lekker en de gerechtjes komen vlot. De bediening is vriendelijk en de uitgebreide bierkaart is top. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed
Poeliepoel .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Het 'all you can eat' concept werd duidelijk uitgelegd en we bestelden vol enthousiasme de eerste ronde 4 gerechtjes, zoals vitello tonnato, carpaccio, soepje etc. ook de volgende ronde allerlei leuke dingen als gegratineerde, meditterane aardappels, wokgerecht, wrap. Als 'hoofdgerecht biefstuk, sate en varkenshaas met bijgerechten. het vlees was wel wat taai, de rest ok. Als dessert de heerlijke mangobavarois en creme brulee. toen zaten we heel erg vol. Kortom: je krijgt meer dan voldoende voor 29,95, de bijbehorende wijn is goed betaalbaar en het is een volle avond tafelen.
Efern .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Gister met vriendin binnengelopen om eindelijk het "all-you-can-eat" concept te proberen. Ik was al heel lang niet geweest, puur omdat je gewoon eerder iets pakt aan het plein of de Benschopperstraat, maar we waren allebei super enthousiast. Het was hartstikke druk, dat zie je van buiten slecht en dus was het nog gezelliger dan verwacht ook. Mooi ingericht en de hapjes vonden we eigenlijk allemaal lekker; 4 gangen, van de 5 mogelijk, was meer dan genoeg en ik ben een grote eter ;-) Flesje Pouilly Fumé erbij voor een nette prijs en onze avond was top!! 100% Zeker voor herhaling vatbaar; thanks!
Andrea236 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Tapas gegeten als avondeten, eigenlijk per ongeluk binnen gelopen omdat we niets anders konden vinden in eerste instantie.
Absoluut geen spijt gehad van onze keuze.
Jammer dat de kaaskroketjes op waren maar er was genoeg andere keuze.
De vijf grondes die je kan kiezen waren ook ruim voldoende .
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Bites & Nights heeft prima tapas, het eten is ruim voldoende (hoewel de courgette in tempura beslag was bitter, in tegenstelling tot de kip yakitori die heerlijk was). Jammer is dat dit restaurant ook als 'bar met hapje' wordt gebruikt. Naast ons zat een zeer luidruchtig gezelschap waardoor we elkaar niet meer konden verstaan. We hebben een andere tafel gevraagd, welke er gelukkig ook was, anders waren we weggegaan.
Martijn F.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Het was druk, deze zaterdag. We hadden gereserveerd en dat was nodig ook: toen wij eenmaal aan tafel zaten was er geen stoel meer vrij. De drukte had tot gevolg dat we een half uur op ons eerste drankje en de menukaart moesten wachten. De ober maakte uitgebreid zijn excuses en was de rest van de avond zeer gastvrij.
We hadden geen recensies gelezen voordat we bites and nights bezochten, anders hadden we waarschijnlijk afgezien van het All You Can Eat Menu. Dit houdt in dat je 5 ronden lang vier hapjes mag kiezen. Twintig stuks dus, wat echt veel te veel was voor ons. Ronde 4 en 5 hebben we dus niet veel meer besteld. Tien bites was voldoende geweest. Over de kwaliteit van de diverse hapjes niets dan lof, al hadden we de keuzes zelf achteraf wat beter kunnen opbouwen, door in ronde 2 al met de warme gerechten te beginnen.
Het decor is niet bijzonder; het past bij een hotel. De nineties Top-40 muziek was in het begin van de avond verrassend, maar hing ons aan het eind van de avond de keel uit. Bij het afrekenen zat een buitenlandse barklant zowat bovenop het pinapparaat; vervelend. Daar kan het hotel echter weinig aan doen.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Het was heerlijk! 5 ronden en dan max 4 gerechtjes per persoon. We waren met z'n tweetjes en de meeste gerechtjes kon je makkelijk delen dus we hebben echt heel veel verschillende hapjes op. Persoonlijk vind ik dat altijd veel lekkerder dan 1 groot stuk vlees.
Ik vond alle hapjes erg goed en de wijn was heerlijk. Al met al een zeer geslaagde avond!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
We waren met een grote groep waar het concept van Bites & Nights goed bij past. Kruis in vijf rondes (per persoon maximaal 4) kleine gerechtjes aan en genieten maar. 'All you can eat' noemt de eigenaar het. Daarmee lijkt het alsof het om grote hoeveelheden gaat, maar de nadruk ligt vooral op klein en fijn (behalve de frites misschien). Spek met hoi sin, het spare ribje en de makreel waren heel erg goed. Er zijn ook kleine salades, soepjes en nagerechten. De prijs-kwaliteitsverhouding van de wijnen is prima. Kortom: helemaal niet verkeerd om eens uit te proberen. Behalve de koffie dan. Daar is gemakkelijk een kwaliteitsslag te maken.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Prima lunch met het bites concept, heerlijke kleine hapjes. Allemaal goed op smaak en mooi op het bord. Mooie tent en een goede stoel.
DX .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Vorige week hier gegeten met het nieuwe All you can eat-concept. De bediening moet er nog even aan wennen, maar het eten was fan-tas-tisch! 'High end tapas' is hoe ik het het beste kan omschrijven. Absolute aanrader!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Gezellig met een groep de verschillende bites voorbij laten komen. Zeer ruime keuze, dus voor elk wat wils. Gerechten waren prima op smaak en na de standaard max. 10 bites zit je echt wel vol. Mijn tip: De chorizo kroketten.
PetraSV .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Heel lekker gegeten bij Bites & Nights. Het 10 bites menu gekozen. Teveel om op te noemen, maar ik vond onder andere de gegrilde Courgette met tomaten salsa, de Cola kipsticks en het Sorbetijs erg lekker. De kaart is erg uitgebreid. De porties zijn prima: Mijn 6 tafelgenoten zaten vol na de 10 Bites, ik was al eerder afgehaakt. De bediening was heel plezierig, het restaurant zelf prettig ruim opgezet en mooi ingericht!
Jan-Brigitte G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
We hebben samen heerlijk gegeten , manlief koos voor de gewone kaart en ik voor de verrassingseffect menu en die was heerlijk , kwamen vragen waar je echt niet van houdt helemaal top geen spijt .
De service was ook helemaal goed , alleen kregen wij niet gelijk ons eten opgediend zodat we eigenlijk na elkaar zaten te eten dit is wel een vebeter punt als je niet voor het zelfde kiest , wij komen zeker nog terug !!!
J H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
onze ervaring met dit restaurant was niet speciaal. wij hebben gekozen voor de tapas maar vonden er eigenlijk niet veel aan. 2 gerechten die warm moesten zijn werden koud geserveerd en de porties waren erg karig. ook weinig sfeer in het restaurant door kale muren en te veel ruimte tussen de tafels. smaak vam het eten was best ok maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.