Bites & Nights @hotelepping

Utrechtsestraat 44 3401 CW IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant Bites & Nights @hotelepping

Bites & Nights @hotelepping is een restaurant dat onderdeel is van Hotel Epping. Josephus Epping begon, op het huidige adres Utrechtsestraat 44, op 21 December 1906 brood- en banketbakkerij Epping.
De 2e generatie Epping, Cees & Annie Epping zagen eind jaren 50 van de vorige eeuw letterlijk geen brood meer in de bakkerij en transformeerden deze in eerste instantie in een cafetaria.

Hotel Restaurant Epping opende 1 juli 1967 haar deur, om zo in het groeiende IJsselstein in te spelen op de vraag naar overnachtingsmogelijkheden.
Nadat Sjef & Martine Epping in de jaren 80 het stokje overnamen, groeide het hotelpand met de aankoop van een oude kapel aan de Kapellestraat naar zijn huidige grootte.

Verschillende verbouwingen en renovaties later zijn wij, uw gastheer en gastvrouw John & Simone, als 4e generatie Epping zeer verheugd om u te mogen verwelkomen in ons hotel restaurant.

Bij Bites & Nights geniet u in ongedwongen sfeer van een hapje en een drankje. U kunt de hele dag terecht. Ontbijten, koffie drinken, lunchen, borrelen of natuurlijk genieten van ons unieke Bites-concept. Bites & Nights werd de afgelopen jaren door onze gasten steevast zeer hoog gewaardeerd en daar zijn we best trots op!

Ze serveren naast onze 74 Bites ook een zeer ruime selectie aan dranken. Zo hebben ze 6 bieren van de tap en stelden ze samen met de IJsselsteinse wijnimporteur Menno Callaars van “Heeren van de Wijn” een mooie wijnkaart samen. Ze dragen het Middeleeuwse stadje een warm hart toe en serveren bijvoorbeeld diverse bieren, welke zijn gebrouwen met graan, gemalen door IJsselsteinse windmolen “de Windotter”. Ook het verleden zijn ze niet vergeten. Met een knipoog naar Bakkerij Epping, bakt onze Chefkok met meel van “de Windotter” ook heerlijk eigen huisgemaakt brood.

Halve fles mineraalwater

Zo 16:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Bites & Nights @hotelepping

Antoinet De H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Geweldig, zeker aan te bevelen , en prima en leuke bediening, je zit ook lekker op je gemak, kan niet beter !!!
????????voor de kok in de keuken
E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Met een groep van 25 personen is alles zeer goed verlopen. Goede service lekker eten. Wist van te voren niet hoe het uit zou pakken om het een ieder naar de zin te maken. Maar een iedereen ging goed gemutst en voldaan huiswaarts.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Eten was heerlijk. Bediening top. Vriendelijkheid en ook als het eten op tafel stond, oog voor de gast. Deze mensen weten wat gastvrijheid inhoud
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Leuke tent met zeer goed bereid eten! Bediening was attent en vrolijk.

Voor de kinderen is er een apart tarief en dat kan ik altijd wel waarderen. Kinderstoelen waren ook beschikbaar en die stonden netjes bij onze tafel te wachten.

Voor herhaling vatbaar!
Aren S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Origineel "All you can eat" concept, met ruime keus uit verschillende soorten gerechten. Met goede aandacht voor voedselintoleranties e.d.
Sjon B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zoals als altijd was elke gerecht weer heerlijk klaar gemaakt door de koks
De bediening was vriendelijk en oplettend
Dus een heerlijk avondtje uit geweest met de familie
O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
wij hadden een gezellig en lekker samenzijn met familie en vrienden. We genoten van alle hapjes die op tafel werden gezet. Ruim twee uur hadden we nodig. zeker voor herhaling vatbaar.
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Een zeer geslaagde dag het eten was prima de bediening was voortreffelijk voor herhaling vatbaar namens de familie bedankt.
Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Al you van eat. Wat achterhaalt dat je per briefje moet doorgeven welke gerechten je wilt. Hierdoor waren wij af en toe vergeten wie welk gerechtje had gekozen. Daarnaast stonden er her en der gerechtigd op de kaart gerechten waarvoor je extra moest betalen, een klein eurotekentje waardoor je dit soms over het hoofd ziet. Het zal transparanter zijn wanneer ze achterop de kaart een kolom maken voor gerechten waarvoor je extra moet betalen.
Eten was lekker, werd leuk opgediend. Personeel erg vriendelijk.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prima gerechten in een gezellig restaurant. Snelle service door vriendelijk personeel. Wel moet mijn stoel vervangen worden. Is teveel doorgezakt. Maar al met al: prima
Danny_Boy .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Leuk concept. Lekker gevarieerd eten voor een goede prijs. Vlotte, vrolijke bediening. Verschillende goede bieren op de tap.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Opnieuw weer heerlijk gegeten. Genoten van de gezelligheid, lekkere eten en goede bediening.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Leuk concept, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten. Leuk om zelf je maaltijd samen te stellen uit allerlei hapjes.Kortom, aan te bevelen en wij gaan nog wel eens terug.
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance met vriendelijk personeel. Leuk al die verschillende gerechten uit verschillende landen.
Lijster B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Altijd weer een warm bad! Super vriendelijke bediening, erg lekker gevarieerd eten. Tegen een hele mooie prijs! Samen met mijn lief heel erg genoten! Tot snel weer!
Karel E.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Er worden producten van goede kwaliteit geserveerd welke met zorg zijn klaar gemaakt.
Personeel is vriendelijk en helpen u graag met het uitleggen hoe het systeem werkt.
Valerie G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Onbeperkt kleine hapjes is een leuk idee.
Een gezellig restaurant met lekker hapjes en vlotte bediening.
Iets meet groente op de kaart zou niet verkeerd zijn.
F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het was geweldig we hebben er van genoten.We hadden dit nog niet eerder gedaan ,maar het was allemaal goed verzorgd en lekket.Personeel vriendelijk
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Leuk concept met veel keus uit kleine hapjes (tapas). Ondanks dat de gerechten op het eerste gezicht wat simpel lijken, is het wel geweldig uitgevoerd en zeer goed op smaak. Bediening is alert en vriendelijk. Al met al een dikke plus en zeker voor herhaling vatbaar!
dominique_dolstra .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Ik ben hier met mijn team wezen eten na een event. Goede bediening, lekker eten en vooral heel flexibel ingespeeld op onze behoefte!