Bites & Nights @hotelepping

Utrechtsestraat 44 3401 CW IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant Bites & Nights @hotelepping

Bites & Nights @hotelepping is een restaurant dat onderdeel is van Hotel Epping. Josephus Epping begon, op het huidige adres Utrechtsestraat 44, op 21 December 1906 brood- en banketbakkerij Epping.
De 2e generatie Epping, Cees & Annie Epping zagen eind jaren 50 van de vorige eeuw letterlijk geen brood meer in de bakkerij en transformeerden deze in eerste instantie in een cafetaria.

Hotel Restaurant Epping opende 1 juli 1967 haar deur, om zo in het groeiende IJsselstein in te spelen op de vraag naar overnachtingsmogelijkheden.
Nadat Sjef & Martine Epping in de jaren 80 het stokje overnamen, groeide het hotelpand met de aankoop van een oude kapel aan de Kapellestraat naar zijn huidige grootte.

Verschillende verbouwingen en renovaties later zijn wij, uw gastheer en gastvrouw John & Simone, als 4e generatie Epping zeer verheugd om u te mogen verwelkomen in ons hotel restaurant.

Bij Bites & Nights geniet u in ongedwongen sfeer van een hapje en een drankje. U kunt de hele dag terecht. Ontbijten, koffie drinken, lunchen, borrelen of natuurlijk genieten van ons unieke Bites-concept. Bites & Nights werd de afgelopen jaren door onze gasten steevast zeer hoog gewaardeerd en daar zijn we best trots op!

Ze serveren naast onze 74 Bites ook een zeer ruime selectie aan dranken. Zo hebben ze 6 bieren van de tap en stelden ze samen met de IJsselsteinse wijnimporteur Menno Callaars van “Heeren van de Wijn” een mooie wijnkaart samen. Ze dragen het Middeleeuwse stadje een warm hart toe en serveren bijvoorbeeld diverse bieren, welke zijn gebrouwen met graan, gemalen door IJsselsteinse windmolen “de Windotter”. Ook het verleden zijn ze niet vergeten. Met een knipoog naar Bakkerij Epping, bakt onze Chefkok met meel van “de Windotter” ook heerlijk eigen huisgemaakt brood.

Halve fles mineraalwater

Zo 16:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Bites & Nights @hotelepping

Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Al you van eat. Wat achterhaalt dat je per briefje moet doorgeven welke gerechten je wilt. Hierdoor waren wij af en toe vergeten wie welk gerechtje had gekozen. Daarnaast stonden er her en der gerechtigd op de kaart gerechten waarvoor je extra moest betalen, een klein eurotekentje waardoor je dit soms over het hoofd ziet. Het zal transparanter zijn wanneer ze achterop de kaart een kolom maken voor gerechten waarvoor je extra moet betalen.
Eten was lekker, werd leuk opgediend. Personeel erg vriendelijk.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prima gerechten in een gezellig restaurant. Snelle service door vriendelijk personeel. Wel moet mijn stoel vervangen worden. Is teveel doorgezakt. Maar al met al: prima
Danny_Boy .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Leuk concept. Lekker gevarieerd eten voor een goede prijs. Vlotte, vrolijke bediening. Verschillende goede bieren op de tap.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Opnieuw weer heerlijk gegeten. Genoten van de gezelligheid, lekkere eten en goede bediening.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Leuk concept, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten. Leuk om zelf je maaltijd samen te stellen uit allerlei hapjes.Kortom, aan te bevelen en wij gaan nog wel eens terug.
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance met vriendelijk personeel. Leuk al die verschillende gerechten uit verschillende landen.
Lijster B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Altijd weer een warm bad! Super vriendelijke bediening, erg lekker gevarieerd eten. Tegen een hele mooie prijs! Samen met mijn lief heel erg genoten! Tot snel weer!
Karel E.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Er worden producten van goede kwaliteit geserveerd welke met zorg zijn klaar gemaakt.
Personeel is vriendelijk en helpen u graag met het uitleggen hoe het systeem werkt.
Valerie G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Onbeperkt kleine hapjes is een leuk idee.
Een gezellig restaurant met lekker hapjes en vlotte bediening.
Iets meet groente op de kaart zou niet verkeerd zijn.
F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het was geweldig we hebben er van genoten.We hadden dit nog niet eerder gedaan ,maar het was allemaal goed verzorgd en lekket.Personeel vriendelijk
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Leuk concept met veel keus uit kleine hapjes (tapas). Ondanks dat de gerechten op het eerste gezicht wat simpel lijken, is het wel geweldig uitgevoerd en zeer goed op smaak. Bediening is alert en vriendelijk. Al met al een dikke plus en zeker voor herhaling vatbaar!
dominique_dolstra .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Ik ben hier met mijn team wezen eten na een event. Goede bediening, lekker eten en vooral heel flexibel ingespeeld op onze behoefte!
Boukje V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wederom weer heerlijk gegeten.
Roberta V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Geweldig, de chef-kok komt vragen of de dames appelkruimel willen als toetje ... heerlijk ;-)
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijke avond in een mooie setting. Eten was goed en de doorlooptijd was prima voor een avond uit. De keuze in van het menu is ruim, dus voor iedere wens van smaak is er voldoende keuze.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Prettige ontvangst. We konden door het ontbreken van muziek een goed gesprek voeren. Eten was erg lekker en er was volop keuze. Prettige bediening. Prima prijs.
Manon J.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Wederom weer heerlijk gegeten en erg gezellig gehad! Dit keer met vrienden. Door de kleine, heerlijk gerechtjes sta je niet binnen een uur weer buiten. Echt genieten en voor herhaling vatbaar.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Gezellige sfeer, lekker eten met prima wijn van de Heeren. Soms wat levendig doordat hotelgasten door het restaurant gedeelte in en uit lopen, maar was voor ons niet storend.
Matthijs B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Leuk concept waardoor er voor een ieder wat wils is. Eten is van goede kwaliteit!
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Uitermate geslaagde avond met vrienden dankzij de super lekkere hapjes, grote variëteit an smaakstijlen, verfijnde wijnen, diversiteit aan bieren, goede sfeer, snelle en vriendelijke bediening.