Bites & Nights @hotelepping

- Diner

Jouw recensie over het restaurant Bites & Nights @hotelepping

baukestrobos .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer gezellige avobd gegad. Met prima eten. Prihs kwaliteit is in orde. Stukje extra service is aanwezig. Oprechte belangstelling voor de klant. Ook het jonge personeel zijn zeer klantvriendelijk.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een leuk concept, diverse kleine hapjes op je eigen tempo te bestellen. Alles ook mooi opgemaakt. Zeker aan te bevelen. Hebben een heerlijk avond gehad.
Desirée G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten bij Bites & Nights. Relaxte setting, waar je ook heerlijk kunt natafelen zonder weggekeken te worden. Prettige bediening.
Sylvia U.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
gezellig eten met die kleine hapjes, heel afwisselend en voor ieder wat wils.
Vier bites per persoon, zijn voor ons voor de lunch meer dan genoeg
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg lekker gegeten zeer ruime keuze. Geen super grote porties waardoor je van veel verschillende gerechtjes wat kan nemen. En zeer vriendelijk personeel. Een echte aanrader en komen er zeker terug!!
Pascalle C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gisteren gezellig met 14 collega's gegeten, top avond gehad. De sfeer was goed en we hebben heerlijk gegeten.
Voor herhalig vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gevarieerd tapasmenu, Zeer smakelijk en vlot geserveerd. Ook een fijne bierkeus van de tap, kortom een prima avond uit!
Jane D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Op aanraden van vriendin hier gereserveerd om met Moederdag te eten omdat de kinderen van het AllYouCanEat concept houden. De start was goed. Genoeg keuze op de kaart. Je bestelt in 5 rondes, per ronde kun je per persoon 4 gerechtjes bestellen door deze op een formulier aan te kruizen. Gerechtjes worden dan afwisselend geserveerd, dat is prima. Zaten wel smakelijke gerechtjes tussen maar niet hoogstaand.
Alleen na ronde 3 hebben we erg lang moeten wachten. Anderen kregen wel hun gerechten. Uiteindelijk maar eens gevraagd waar de andere gerechtjes bleven. Bleek ons formulier zoek te zijn. Opnieuw moeten bestellen, daardoor zat er tussen ronde 3 en 4 meer dan een uur. Een van ons moest daarom ook eerder weg. Meteen maar de 5e ronde met toetjes besteld want het duurde echt te lang. Meeste wel lekker maar de poffertjes erg droog, niet vers, of ze uit de magnetron kwamen.
Al met al geen aanrader. Wel excuses aangeboden gekregen maar ik kom hier niet meer.
Piet En Roos H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
De verse fritter, kipstokjes,tonijnwrapjes, en Syries broodrolletjes ,mango bavarois waren heerlijk ,maar de poffertjes erg droog en bijna geen suiker
Vriendelijke bediening ,alles was goed op tijd
Was netjes ,maar niet gezellig aangekleed ,dat is een puntje ,maar wij Khomeini zeker terug
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
We hadden eerder lovende kritieken gehoord. Dus maar een keer proberen.
De inrichting is stijlvol en netjes.
De bediening attent, vriendelijk en beleefd.
De keuze in gerechten is ruim en gevarieerd. We vonden het allemaal lekker, maar niet echt heel bijzonder.
Toch een hele gezellige avond gehad.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Prima restaurant met smaakvolle kleine gerechtjes. De keuze bepaal jezelf d.m.v. het aankruisen van de gerechtenkaart. Deze zijn origineel, niet zoals wij kennen van de bekende Spaanse tapas.
Bediening is vlot, attent en gastvrij. Voor een avondje uit met vrienden is dit een prima keuze!
L V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Niet hoogstaand, gewoon lekker. Jammer van de biefstuk die erg taai was maar voor de rest lekker gegeten en het was gezellig!
Nicky A.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Hele fijne sfeer en erg attente bediening,
De gerechten lieten soms iets op zich wachten omdat we met een groep waren maar dat was geen probleem.
Ruime keuze uit allerlei bites, voor ieder wat wils.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
als start van de vakantie hier gegeten, het was erg lekker en de gerechtjes komen vlot. De bediening is vriendelijk en de uitgebreide bierkaart is top. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed
poeliepoel .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Het 'all you can eat' concept werd duidelijk uitgelegd en we bestelden vol enthousiasme de eerste ronde 4 gerechtjes, zoals vitello tonnato, carpaccio, soepje etc. ook de volgende ronde allerlei leuke dingen als gegratineerde, meditterane aardappels, wokgerecht, wrap. Als 'hoofdgerecht biefstuk, sate en varkenshaas met bijgerechten. het vlees was wel wat taai, de rest ok. Als dessert de heerlijke mangobavarois en creme brulee. toen zaten we heel erg vol. Kortom: je krijgt meer dan voldoende voor 29,95, de bijbehorende wijn is goed betaalbaar en het is een volle avond tafelen.
Eric F.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Gister met vriendin binnengelopen om eindelijk het "all-you-can-eat" concept te proberen. Ik was al heel lang niet geweest, puur omdat je gewoon eerder iets pakt aan het plein of de Benschopperstraat, maar we waren allebei super enthousiast. Het was hartstikke druk, dat zie je van buiten slecht en dus was het nog gezelliger dan verwacht ook. Mooi ingericht en de hapjes vonden we eigenlijk allemaal lekker; 4 gangen, van de 5 mogelijk, was meer dan genoeg en ik ben een grote eter ;-) Flesje Pouilly Fumé erbij voor een nette prijs en onze avond was top!! 100% Zeker voor herhaling vatbaar; thanks!
andrea236 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Tapas gegeten als avondeten, eigenlijk per ongeluk binnen gelopen omdat we niets anders konden vinden in eerste instantie.
Absoluut geen spijt gehad van onze keuze.
Jammer dat de kaaskroketjes op waren maar er was genoeg andere keuze.
De vijf grondes die je kan kiezen waren ook ruim voldoende .
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Bites & Nights heeft prima tapas, het eten is ruim voldoende (hoewel de courgette in tempura beslag was bitter, in tegenstelling tot de kip yakitori die heerlijk was). Jammer is dat dit restaurant ook als 'bar met hapje' wordt gebruikt. Naast ons zat een zeer luidruchtig gezelschap waardoor we elkaar niet meer konden verstaan. We hebben een andere tafel gevraagd, welke er gelukkig ook was, anders waren we weggegaan.
Martijn F.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Het was druk, deze zaterdag. We hadden gereserveerd en dat was nodig ook: toen wij eenmaal aan tafel zaten was er geen stoel meer vrij. De drukte had tot gevolg dat we een half uur op ons eerste drankje en de menukaart moesten wachten. De ober maakte uitgebreid zijn excuses en was de rest van de avond zeer gastvrij.
We hadden geen recensies gelezen voordat we bites and nights bezochten, anders hadden we waarschijnlijk afgezien van het All You Can Eat Menu. Dit houdt in dat je 5 ronden lang vier hapjes mag kiezen. Twintig stuks dus, wat echt veel te veel was voor ons. Ronde 4 en 5 hebben we dus niet veel meer besteld. Tien bites was voldoende geweest. Over de kwaliteit van de diverse hapjes niets dan lof, al hadden we de keuzes zelf achteraf wat beter kunnen opbouwen, door in ronde 2 al met de warme gerechten te beginnen.
Het decor is niet bijzonder; het past bij een hotel. De nineties Top-40 muziek was in het begin van de avond verrassend, maar hing ons aan het eind van de avond de keel uit. Bij het afrekenen zat een buitenlandse barklant zowat bovenop het pinapparaat; vervelend. Daar kan het hotel echter weinig aan doen.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Het was heerlijk! 5 ronden en dan max 4 gerechtjes per persoon. We waren met z'n tweetjes en de meeste gerechtjes kon je makkelijk delen dus we hebben echt heel veel verschillende hapjes op. Persoonlijk vind ik dat altijd veel lekkerder dan 1 groot stuk vlees.
Ik vond alle hapjes erg goed en de wijn was heerlijk. Al met al een zeer geslaagde avond!