Bites & Nights @hotelepping

Utrechtsestraat 44 3401 CW IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant Bites & Nights @hotelepping

Bites & Nights @hotelepping is een restaurant dat onderdeel is van Hotel Epping. Josephus Epping begon, op het huidige adres Utrechtsestraat 44, op 21 December 1906 brood- en banketbakkerij Epping.
De 2e generatie Epping, Cees & Annie Epping zagen eind jaren 50 van de vorige eeuw letterlijk geen brood meer in de bakkerij en transformeerden deze in eerste instantie in een cafetaria.

Hotel Restaurant Epping opende 1 juli 1967 haar deur, om zo in het groeiende IJsselstein in te spelen op de vraag naar overnachtingsmogelijkheden.
Nadat Sjef & Martine Epping in de jaren 80 het stokje overnamen, groeide het hotelpand met de aankoop van een oude kapel aan de Kapellestraat naar zijn huidige grootte.

Verschillende verbouwingen en renovaties later zijn wij, uw gastheer en gastvrouw John & Simone, als 4e generatie Epping zeer verheugd om u te mogen verwelkomen in ons hotel restaurant.

Bij Bites & Nights geniet u in ongedwongen sfeer van een hapje en een drankje. U kunt de hele dag terecht. Ontbijten, koffie drinken, lunchen, borrelen of natuurlijk genieten van ons unieke Bites-concept. Bites & Nights werd de afgelopen jaren door onze gasten steevast zeer hoog gewaardeerd en daar zijn we best trots op!

Ze serveren naast onze 74 Bites ook een zeer ruime selectie aan dranken. Zo hebben ze 6 bieren van de tap en stelden ze samen met de IJsselsteinse wijnimporteur Menno Callaars van “Heeren van de Wijn” een mooie wijnkaart samen. Ze dragen het Middeleeuwse stadje een warm hart toe en serveren bijvoorbeeld diverse bieren, welke zijn gebrouwen met graan, gemalen door IJsselsteinse windmolen “de Windotter”. Ook het verleden zijn ze niet vergeten. Met een knipoog naar Bakkerij Epping, bakt onze Chefkok met meel van “de Windotter” ook heerlijk eigen huisgemaakt brood.

Halve fles mineraalwater

Zo 16:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Bites & Nights @hotelepping

L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Lekker gegeten, ruim voldoende keuze uit de diverse gerechtjes.
Gezellige zitjes voor kleine groepje en ook voldoende ruimte voor grotere groepen.
Desiré V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Een gezellige start met een keur aan hapjes, feestelijk dessert ivm 12, 5 jaar huwelijk. Fijne bediening en een rustig tempo tussen de rondes.
baukestrobos .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Hartelijke ontvangst. De Bites hebben voor ieder wat wils. Maar weinig spannend en veel gefrituurde dingen. Iets meer aandacht en spanning in de gerechten zou wat mij betreft mogen. Wel leuk ingespeeld op de gelegenheid waarvoor wij daar aten.
Eten in een rustige omgeving. Stoelen zitten heerlijk, maar mogen wat mij betreft even naar de stoffeerder voor een nieuw stofje. Vlekken en kale plekken. Al met al niet slecht, maar zeker ruime voor verbetering.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het was heerlijk en super gezellig.
Zeker voir herhaling vatbaar.
Snelle bedingen.
De kleine hapjes maken hetl leuk zodat je verl dingen kan proeven en proberen.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Vrijdag 7 december heerlijk met vrienden bij bites & nights gegeten, was weer super goed. Top!
Goede bediening alles naar wens.
Trudy H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Leuk om verschillende gerechten te kiezen. Heel vriendelijke bediening. Hulpvaardig ook. we hebben er heel gezellig gezeten
NAgterberg .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Weer lekker gegeten!! Verschillende hapjes van een goede kwaliteit. Ook makkelijk met kinderen omdat er een goede keuze is voor ze.
Fletch F.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Was een goed initiatief om een wijn avond te organiseren met "de Heren van de Wijn" en een afgevaardigde van de
familie Endrizzi uit Italie. De wijn en de gerechten waren zeer goed op elkaar afgestemd en het was allemaal even lekker! Bediening is losjes correct en gezellig, niets is teveel en alles kan! Kortom een dikke tien! Volgend jaar weer.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Snelle bediening, leuke afwisselende hapjes, geen haute cuisine maar eenvoudig bereid. Lekker maar niet bijzonder. Mooie inrichting, voldoende privacy/ruimte aan tafel, gezellig restaurant. Jammer van de frequente in- en uitloop van hotelgasten door het restaurant, maar evengoed gezellig, smakelijk en avondvullend getafeld.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het eten was goed .goed verzorgd.ik had 1ding genomen dat was minder maar de rest was goed .
De bediening was goed en vriendelijk.
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Vijf jaar geleden in dit restaurant gegeten toen was het nog war meer haute cuisine. Nu leuk concept maar de keuze erg basic. Met uitzondering van de sushi, de rib eye en de viskroketjes die waren erg goed. De sfeer was prima en de bediening goed. Een prima keuze voor een leuk avondje zonder al te veel hoge verwachtingen.
B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Op vrijdagavond 2 november hebben wij met 6 personen gegeten bij jullie.
Het was erg gezellig en lekker.
Dit was voor ons de 2e keer, en we komen zeker nog een keer terug!
V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten.
Veel keuze.
Verrassende bites.
Gastvrije, spontane, vlotte bediening.
Een aanrader voor een leuk avondje uit.
E. C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Zeer goed restaurant goede bediening goede sfeer zijn in voor een grapje alleen wij zaten bij de deur en dat was af en toe fris verder een 9
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten, snelle bediening en hoefden niet te lang op ons eten te wachten.....Binnenkort maar weer eens eten daar
L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Een leuk restaurant met een variatie aan tapasgerechten. De inrichting is modern, sfeervol en intiem. Ook de dessert-tapas waren gevarieerd en overheerlijk!
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Het waren lekkere gerechten.en erg afwisselende keuze De desserts vonden we iets tegenvallen.Ze waren erg eenvoudig.Wellicht is hier meer afwisseling in aan te brengen.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De avond begon veelbelovend. 74 kleine gerechtjes op de kaart waaruit je kon kiezen, 3 per ronde. De gerechtjes waren echt
klein en de gerechtjes waar een bijbetaling van 2 € op zat, hebben we niet genomen. Het eten was lekker, prima. In het begin van de avond, toen het nog niet zo druk was, gingen de rondes voorspoedig, maar tegen de tijd dat we aan de dessert rondes begonnen, hebben we -naar onze mening- onnodig lang moeten wachten op iets wat niet bereid hoeft te worden. Het werd goed gemaakt met een drankje van de zaak, maar dit lijkt ons toch een aandachtspunt.
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Lekker gegeten en fijn rekening gehouden met de glutenallergie. Top!
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018