BITE

Zondag 15.00 - 22.00

Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant BITE

Henriet V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk 5 gangen menu gegeten. Goede bediening en goede wijn. En niet duur. Top avond
Hendrien D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Vriendelijke en goede bediening. Het eten was verrassend en lekker. Het geluidsniveau was soms irritant.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Modern, stijlvol concept. Slim om in te spelen op trends in de markt wat betreft diverse soorten gerechten. De huidige voedselmarkt is aan het veranderen en als restaurant kan je hier goed op inspelen, dat gebeurt erg goed hier! Wij hadden een keuze gemaakt om meerdere gangen te nemen en de diversiteit was zeer goed. Prijs en kwaliteit prima in balans, goede wijn, en niet onbelangrijk: heerlijke koffie. Tot slot een compliment over de keuze van het meubilair, de stoelen zaten ondanks dat wij bijna 4 uur binnen waren geweest heel fijn! Absoluut een restaurant om nog eens langs te gaan.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Ontzettend goed gegeten erg vriendelijk personeel. Zeker een aanrader! Top
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten is puur en erg smaakvol. Verrassende combinaties tegen een aantrekkelijke prijs . Vriendelijk personeel met kennis van zaken.
Marieta S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prima gegeten alleen vond ik persoonlijk hier en daar het eten te zout.
null N.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk gegeten van het 3 gangen verrassingsmenu!
Rupert A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Dit adres ga ik onthouden! Het is een gezellige zaak waar je ongedwongen en gezellig goed kan eten voor redelijke prijzen. De bediening is vlot en vriendelijk, en hebben er zelf ook plezier in. Maar niet onbelangrijk is het eten er uitstekend van kwaliteit. Ik begrijp dat de zaak nog geen jaar bestaat, maar het loopt er goed. En ik begrijp wel waarom. Als ze de kwaliteit en sfeer handhaven zien ze mij er zeker terug. Als je mijn receptie nuttig vond vink dat dan aan, dan heb ik er ook wat aan.
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wat een aanwinst voor Veenendaal, heerlijk gegeten met zn zessen en vriendelijke bediening....super!!!
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Geweldig gegeten!
D. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Geweldig gegeten, zoals eerdere keren. Wat een goede kok! Perfect klaargemaakte en originele gerechten. Prijs-kwaliteitverhouding beste restaurant van Veenendaal. Zeer goede bediening, vriendelijke eigenaars en personeel.
Helena M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Positief verrast door restaurant Bite, na toch al goede recensies te hebben gelezen. Het eten was vers, en de smaken perfect in balans. Wel veel gebonden sauzen naar mijn smaak. Verder niets op aan te merken, we hebben genoten van alle vijf verrassingsgerechten. Geen uitgebreide wijnkaart, maar als de andere wijnen op de kaart net zo goed zijn als wijn uit Puglia die wij dronken, dan is dat ook dik in orde. Fijne ambiance, vrolijk personeel. Top.
Jacquelien U.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Ons laten verrassen met een driegangenmenu. Overheerlijk, mooi opgemaakte borden, prettige correcte bediening en uitleg over geserveerde.
Bite is een aanwinst voor Veenendaal en omstreken. Ze doet haar naam méér dan eer aan: Bewust, Inspirerend, Toegankelijk en Eerlijk.
Een aanrader: zeer goede kwaliteit-kwaliteit verhouding.
eroosjen .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben 2e Kerstdag hier voor de 2e keer gegeten. Nu met 7 personen, 3 van ons het 6 gangen menu en 4 het 7 gangen Kerstmenu.
De smaken waren goed, leuke gerechtjes. Het extra gerechtje voor de mensen met 7 gangen was een kaasplankje, helaas was dit wel heel erg klein, kwam op 1 plankje alsof het voor 1 persoon was i.p.v. voor 4 personen(die kregen ieder een klein mee eet schoteltje) heel dunne en kleine stukjes kaas. Dat was jammer. De bediening was weer attent en leuk.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Top!
Niets op aan te merken.
Heerlijk gegeten
Super bediening.
Desiree E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Verassende combinaties van gerechten/ kruiden , dat is wat ik graag wil ervaren bij een etentje. Net even anders .
Ontspannen sfeer en de de hoeveelheid van de gerechten was zeer goed. Tevreden!
Mart L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
bediening vriendelijk. Uitleg gerechten duidelijk en prettig. Lekker gegeten in fijne sfeer.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Mijn favoriete restaurant; waanzinnig lekker en mooi eten en top bediening!
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een echte aanwinst voor Veenendaal.
We hebben genoten van het verrassingsmenu en de goede wijn en de fijne bediening
G m D.
Zo als altijd tiptop.