BITE

Zondag 15.00 - 22.00

Uitmuntend
9,4
9,4

Jouw recensie over het restaurant BITE

Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Een restaurant die zich duidelijk onderscheidt van andere restaurants in Veenendaal.
Dus top dat jullie één jaar bestaan en succes voor het komende jaar!
nelleke U.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Goed restaurant, enthousiaste bediening, mensen met passie.
Heerlijk gegeten!
Een echte aanrader.
Gerd-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Prima tent: leuke bediening, erg spontaan en ook hele leuk en vooral smakelijk verrassingsmenu
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten - mooie smaakvolle gerechten waaraan zorg is besteed! Compliment
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Wij hebben op een dinsdagavond bij bite gegeten. Er waren maar vijf tafeltjes bezet. Het eten, verrassingsmenu was erg goed. De bediening was vriendelijk.
Annemarieke V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Het culinaire 4 gangen Bite menu was perfect. De speciale aandacht voor de jarige waarderen wij zeer. Wij komen terug!
????
Corine K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Genoten van een verrassend verassingsmenu, dat werd geserveerd door vriendelijk en deskundig personeel
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Enthousiaste jongens die weten hoe ze een gast welkom moeten laten voelen! Een avondje hier is een verwennerij. Lekkere bijzondere gerechten. M’n vriend en ik hebben allebei voedselallergieën. Dat maakt uit eten gaan soms lastig en minder leuk. Deze jongens weten hoe ze daarmee om moeten gaan en weten alsnog een superlekker menu te serveren. Doorgeven wat je niet mag/wil, en de kok maakt er alsnog iets bijzonders van. Voordeel als alles vers bereid wordt. Top!! We gaan zeker terugkomen! Ga zo door jongens!!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijke avond gehad. Eten, de wijn en de bediening top!
Tot de volgende keer!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
heerlijk gegeten met 8 personen! leuke, spontane bediening en een paar uitmuntende koks. Echt een aanrader. ga zeker zo door
Martina V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Helemaal top!!
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Vriendelijk en hartelijk welkom. Leuk concept in het verrassingsmenu een soort culinaire reis. Wordt keurig rekening gehouden met persoonlijke wensen. Lekkere gerechten met veel variatie, kortom een aanrader.
melle V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
De dressing van de rauwkost vonden wij te vettig zat weinig smaak aan
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het 4-gangen verrassingsmenu heeft ons echt verrast. Een smaaksensatie. Zo veel verschillende smaken op één bord. Echt heerlijk. We komen zeker nog terug.
Twan W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Bediening is helemaal top en hebben gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Ging iets kleins mis met het eten qua voorkeur maar werd super en snel opgelost. Wij komen hier zeker weer terug als we in de buurt zijn!
Ricardo F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Waanzinnig prettige service! Oprecht en kwalitatief fantastisch eten! Een waar cadeautje. Juist door hun unieke kaart en de warme service! Zeker een aanrader!
Nicolet T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Als je van echt lekker eten houdt moet je bij Bite gaan eten. Een aanwinst voor Veenendaal.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
ohja... en de rekenening hadden ze 4 menu's aangeslagen terwijl wij met zijn 2en waren... Beetje slordig verder top! Heerlijk gegeten, zat lekker vol, Niet te veel, Niet te weinig.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten.
Wij kozen voor het 5 gangen verrassing's menu en daar hebben wij geen moment spijt van gehad.
Doen wij de volgende keer zeker weer, echt een aanrader zo'n verrassing's menu.
1 minpuntje, het duurt soms een beetje te lang het wachten tussen gerechten en ze waren onze frietjes vergeten en toen hadden wij ons hoofdgerecht al op anders werd het koud natuurlijk, maar dat kan gebeuren.
Maar dat het soms zo lang duurt kan een beetje storend zijn, hadden wij bij ons allereerste bezoek ook alleen toen was het nog erger, het viel nu al weer mee vergeleken met de vorige keer. Maar verder zeker een 10 waardig!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Hartelijke ontvangst, attente bediening, goede service. Sfeer en eten fijn en lekker. Geluid is nog een verbeterpunt maar is men mee bezig.