Bite Me!

Anna Paulownaplein 9 2518 BK Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bite Me!

Kan beter
Lang
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
ludwien .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Per toeval hier terecht gekomen. Wat een teleurstelling! De kaart klonk veelbelovend maar nadat we ontzettend lang op ons eten moesten wachten (zonder enige excuses), kregen we een paar hele kleine porties. Echt belachelijk weinig voor de prijzen die ze vragen. De thaise noodlesalade was een minisalade met wat komkommer en pepertjes zonder enige bijzondere smaak, en dat voor 12,50. De andere gerechten waren wel lekker maar prijs /kwaliteit is totaal uit verhouding en we zijn daarna nog ergens anders moeten gaan eten. Zeker niet aan te raden.
Naam W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Leuk pleintje als je buiten zit, prijs-kwaliteit verhouding iets aan de dure kant. Indiase kip was heerlijk gemarineerd en mals, huisgemaakte (?) sambal bij de cassave subliem. We wilden brood met smeersels vooraf maar het brood was op!? Wel heel raar voor een restaurant... Na ieder 2 gerechtjes had mijn partner nog honger en is daarna nog ergens anders iets gaan eten want we vonden het eten net iets te duur. Bediening verder aardig.
Nina H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Op een onverwachte heerlijke zonnige zondag kwamen wij terecht op het terras van bite me! Top plek! Super gezellig pleintje, lekkere wijn, goed eten en lieve bediening. Een aanrader voor iedereen! Het voelde als een mini vakantie in Nederland. Bedankt voor de fijne avond!
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Hier gegeten op een zonnige zaterdagavond. Wel binnen, want het terras op het gezellige plein zat vol. Geen bijzonder interieur. Vriendelijke bediening. In dit restaurant is geen onderscheid tussen voor- en hoofdgerechten. Ergens wel zo prettig. Na een broodmandje met smeersels, had één broer de pina colada gamba's en de andere broer de gerookte zalm. Beide erg lekker en mooi gepresenteerd. Daarna namen we beiden de ceviche van tonijn. Supervers en botermals. Wat ook erg lekker was, waren de knapperige, gedroogde erwtjes als garnering. Hiervan zou je best een gezonde snack kunnen maken! De pinot grigio was weinig smaakvol, maar de chardonnay was was dat wel. Afgesloten met een Irish coffee. Totaal betaalden we 100 euro. Hiervoor prima gegeten op een mooie lokatie. Parkeren is lastig.
RayPlay .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Met de zon nog op het terras is het prima toeven op het mooie plein. Het menu bleek anders te zijn dan op de site was aangegeven (sorry #1). Een half uur na onze bestelling werd ons verteld dat de vongole er niet meer waren (sorry #2). Inmiddels waren we naar binnen gegaan alwaar we een uur na onze bestelling werden geserveerd (sorry #3).
Het eten is okay. Jammer dat de gewokte mosselen met tijm, rozemarijn en piri piri kruiden vooral zwemmen in knoflook en een dikke laag olie.
De bediening is vriendelijk.
Mooie locatie wanneer je buiten kunt zitten.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
We hebben met zijn vijven lekker gegeten. Een at vegetarisch, volop keus. De lam was erg lekker! Maar ook de gamba's en mosselen. De bediening was vriendelijk en als het zonnig is kan je mooi op een rond plein in het zonnetje eten. Tenslotte zijn de prijzen redelijk. Kortom, aan te bevelen!
Etty V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Hier geluncht met z'n vijven op het terras, op de eerste zomerse dag van het jaar. Mooie omgeving met de bomen in bloei. De wijnkaart is goed met voldoende keus en redelijke prijzen per glas. De menukaart had voor elk wat wils, lekker om samen te proeven en te genieten. De service was redelijk efficiënt (wel jammer dat de leerling alleen de glazen mag brengen en leeg ophalen, maar geen bestelling mag opnemen) en erg vriendelijk. Ook de desserts waren zeer smakelijk. Van harte aanbevolen!
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij bite me. Van buiten af lijkt het groter, maar binnen is het heel knus en gezellig. Alles op de kaart leek ons lekker, maar de keuze was zo gemaakt. De mosselen waren overheerlijk van smaak, zo ook de ceviche van tonijn.

Genoten van de spring rolls en de frietjesmet parmazaan. Het lamsvlees was zo zacht. Alles is mooi, vol smaak bereid. De bediening is super, behulpzaam, vriendelijk en speelde op alles in! Wij komen zeker terug
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Gisteravond met een leuk gezelschap van 9 mensen heerlijk getafeld bij Bite Me. We hadden een reis door de keuken besteld en dat kan ik iedereen aanraden. Van mosselen tot krokante kip, heerlijke reepjes bavette in een lichte sojasaus enz. enz. tot het verrassende Grand Dessert, het was allemaal heerlijk. Kaasplankje, prima wijnen. Deze zaak is echt TOP. Vooraf een uurtje op het gezellige terras doorgebracht. Het Anna Paulownaplein is een Hot Spot. Maar vertel het niet aan iedereen a.u.b. Het is nu nog gezellig!
Eefjevh .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Heerlijk buiten op het terras van Bite Me! kunnen zitten met een wijntje en een biertje. De bediening is erg vriendelijk en snel. Het eten was ook lekker, we kozen voor een trio van kleine burgers, beef, lam en falafel. Met name de beef en lam burger waren erg lekker.
Kortom, een leuk restaurantje, goede locatie en lekker eten!
Valery D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Onwijs lekker gegeten en goed geholpen! Gevarieerd menu, met allemaal kleine hapjes uit verschillende landen. Leuk plekje in Den Haag. Wij gaan zeker terug komen!
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Leuk concept, mooie en verrassende gerechten en een leuke locatie. Prima combinatie en echt een aanrader. Ook het terras is geweldig!
Eindjes .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wat een verrassing! Eigentijdse no nonsense-inrichting, toch soort van knus - mede dankzij de kleinschaligheid van het restaurant. Verder een verrassende kaart: 'hip' shared dining met gerechten van over de hele wereld. Het is aanvankelijk even zoeken op de kaart - hoe werkt het? Hoeveel/weinig moet je bestellen om voldaan naar buiten te stappen? En is het niet een béétje raar, die 'wereldwijde' kaart? Dat laatste doet wel vermoeden dat de keuken op prefab basis werkt, maar jongens, laat je daar vooral niet door weerhouden, want je eet prima, hoor. Oké het kan misschien subliemer, maar de het niveau van de gerechten overtreft echt de categorie 'ergens even een hapje eten'. Kies een focus (wij kozen voor Azië), scharrel gerechten die bij elkaar passen bij elkaar, bestel iets en bestel gewoon nog iets als je meer wil. De wijn is aan de prijs, maar erg goed. De toetjes zijn prachtig. Fijn geroezemoes, leuk gemengd publiek en natuurlijk fijn uitzicht op het mooie Anna Paulownapleintje. Al met al een heel fijne ervaring.
jeanster .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Super gezellig en ontspannen maar bovenal heerlijk gegeten. Fijne kleine hapjes om te delen, maar niet te klein! Als voorgerecht delen we eerst brood (lijkt wel scone) lekker zoet. Dan volgen Lamskotelet, crostini bavette en groene asperges in crispy jacket. Om je vingers bij af te likken. Gaan we door naar hoofd: Naast mij salade Libanese, in open soort flat bread geserveerd. Ruime portie en heerlijk. Zelf salade tonijn tataki niet heel uitgesproken qua smaak maar prima visje. Tegenover mij verdwijnt de grilled steak als vanzelf. Dankzij de aanzienlijke hoeveelheden zit een na er niet meer in. Ik moet hier dus voor terugkomen. Daar kijk ik naar uit. Bediening prettig informeel. Voor sommigen misschien te. Het was wel stilletjes, maar ja zondagavond he.
Zwiebel .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Eten verrassend lekker. Kleine porties, die je na twee a drie gerechtjes volledig vullen! Bovendien zijn de desserts, met name de banoffee, sterk aan te raden! Bediening is super en helpen je vriendelijk en gericht bij het maken van je keuze. Leuk ingericht, met leuke achtergrondmuziek. Geeft een sfeervol gevoel. Zeker het terugkomen waard.
bassocontinuo .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Nu drie maal gegeten hier. Dit is een heerlijk terras om in de zomer een luie middag of avond door te brengen! Je kan al de verschillende gerechten delen met je tafelgenoten en zo een ware proeverij houden. De bediening is wisselend: van heel hip en cool tot "stoor me niet", maar alles komt tot nu toe prima aan en we zijn tenslotte allemaal mensen!
Het publiek dat dit plein 's avonds aandoet heeft voor een gedeelte een hoog " PC Hooftstraat gehalte" en dat leidt tot hilarische taferelen af en toe. Echt een levend terras dus! Zal hier in de zomer nog wel terugkomen!
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Alsof je op vakantie bent. Op een warme avond op dit bomvolle terras op het sfeervolle ronde plein is het een feest om er te zitten, te kijken, te drinken en te eten. Knap hoe de bediening zoveel aandacht heeft op die enorme hoeveelheid terrasgasten. De drankjes en gerechtjes komen vlot. Al die tapas-achtige hapjes uit de verschillende landen van de wereld zien er aantrekkelijk uit en smaken behoorlijk goed. Al zijn de lamskoteletjes klein en zijn de grillstrepen te donker, ze smaken mals en sappig. De garnalenbolletjes met amandel zijn uitstekend, maar de saus erbij is veel te scherp. De kleine doorgesneden artisjok valt helaas tegen. De gekruide frietjes in papier in een klein friteuzenetje zijn goed gekruid en een populair gerecht op dit terras. Al met al is het een feest om hier een paar uur te bivakkeren.
gerardbrennink .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Mooie locatie, zeker als het goed weer is. Vriendelijke bediening. Op zich leuk concept met verschillende hapjes die niet slechts zijn, maar nooit top. Onmogelijke opgave ook om expert te zijn op alle keukens, maar nogmaals, niet slecht en goed vertoeven.
Christien J.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Al vaker hier gegeten en nog nooit teleurgesteld.
Het personeel is erg gastvrij en de open keuken versterkt het huiskamer gevoel. Iedereen neemt de tijd voor je en helpt je graag met de kaart en probeert je nooit teveel eten in 1 keer te laten bestellen. Je bestelt kleine hapjes tot je vol bent, om te delen of voor jezelf.
De wijnkaart is origineel en goed geprijsd en het personeel weet waar ze het over hebben.