BIT Grill and Café

Meer informatie over restaurant BIT Grill and Café

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

J C D V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Weer prima gegeten in een fijne ambiance.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Op een maandagavond ,niet de meest drukke horeca avond ,in een goed gevuld BIT restaurant verbleven
Voorgerecht kort aangebakken zalm geshared (niet omdat we hollanders zijn )gedeeld om plaats te maken voor het runderstaartstuk. Welnu een absolute aanrader,goed avn stuctuur en gaarte . Bediening uitstekend temeer omdat er iest van een tijdsdruk lag ivm met een bezoek aan Youp van t Hek .Iedereen weet dat je daar beter niet te laat kan komen. BIT een absolute aanrader en niet de laatste keer dat we daar gegegeten hebben
Davidvon .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Lang wachten op het hoofdgerecht, personeel niet altijd even attent.
Rib Roast (57 euro 2 pers) bevat 30% vet en komt niet overeen met foto op menu, entrecote zou medium gebakken worden maar was rauw, een fles wijn (Amarone 45 euro) werd onterecht op de rekening gezet (gecorrigeerd na mijn controle van de rekening). Simpele patat en groente bij de hoofdgerechten.
Rekening meer dan 400 euro voor 4 personen, dat is een slechte prijs/kwaliteit verhouding.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wat kan er in een jaar veel mis gaan. Was het in december 2015 nog een leuke eetgelegenheid waar je voor een redelijke prijs prima kon eten, nu gaan ze me er niet meer zien. Het eten en de locatie is okay, maar hoe mis kan je gaan als je denkt met een DJ de sfeer te verhogen?... Het staat inderdaad op hun website dat deze er is op vrijdagavond, maar ten eerste was de goed alcohol drinkende DJ slecht, ging de 'muziek' van hard naar heel hard en zaten wij ongeveer onder zijn speaker. Een normaal gesprek was niet te voeren. We hadden 2 weken van te voren gereserveerd, en dan toch zo'n slechte tafel krijgen. De koffie en thee gelukkig aan de andere kant van de zaak kunnen nuttigen. Tip aan de manager: als je probeert net zo hip te zijn als gelegenheden als dit in het buitenland (hoewel ik de doelgroep bij BIT anders inschat, kan aan mij liggen); zet de DJ pas na 22:00 uur aan, huur een goede DJ in, zet m op een goede plek. Maak er ruimte voor, dan maar wat tafels minder, maar geen overlast. Echt jammer dus. Dit was A BIT TO MUCH. Over en uit.
Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima ambiance, vol en gezellig restaurant. Eten was goed.
Ursula16 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Super lekker gegeten. Vriendelijke bediening en ontvangst.
Dit was zeker voor herhaling vatbaar. Wij zullen hier zeker opnieuw weer eten.
US
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Enthousiast waren wij hier vanmiddag op het terras beland. Heerlijk in het zonnetje hebben wij een lunch menu, bestaande uit een kopje soep en een broodje, besteld. De bestelling werd een beetje snauwerig opgenomen. Na ongeveer 10 min kwam de soep. 2x een kreeftensoep en een keer een tomaat (terwijl we 2x tomaat en een keer een kreeft hadden besteld). We besloten het zo te laten, maar toen we een hap namen waren allebei de soepen lauw/koud. Toen we hier wel wat van zeiden en vroegen of de soep even opgewarmd kon worden, draaide de ober zijn ogen naar boven alsof we iets heel geks vroegen. De kreeftensoep was niks meer dan een kreeft-in-een-zakje soep met anderhalve verdwaalde garnaal. Tomatensoep was warm wel lekker. Nadat we dik 40 minuten hebben gewacht op 2 broodjes carpaccio en een met kaas hebben we de rekening gevraagd voor de soep en de drankjes en zijn we weg gegaan. Op het moment dat we opstonden kwam de bediening aan met 2 broodjes en werd diegene verteld door een andere ober dat die mensen 10 min eerder al opgestapt waren. Bizar slechte service en dit is echt geen aanrader om naartoe te gaan!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Aantal keer geluncht en nu tweemaal gedineerd. Het eten is prima, de bediening is snel en vriendelijk en de sfeer is goed. Aanrader is het staartstuk met de chimichurri.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De kwaliteit van het eten is goed alhoewel bij opdienen niet super warm. De ruimte is modern maar sfeervol, en de tafels staan op voldoende afstand van elkaar. Helaas zit je niet rustig als het een beetje drukker wordt . Dat ligt ws aan de akoestiek; vooral in het lage gedeelte is die gewoon erg slecht. De bediening is prima, persoonlijk, en met zorg.
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
zeer prettige bediening, leuke avond uit.
eten lekker , wijn ook , prijs redelijk
helaas zaten we onder een geluidsbox, geluidsnivo was minder
Toos P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Bediening vriendelijk maar beetje chaotisch. Eten was erg goed en lekker. Heel rumoerig binnen. Ze laten de buitendeur openstaan omdat het personeel baar buiten moet voor het terras waardoor je op de trek zit en het koud hebt. Ben benieuwd hoe ze dat in de winter gaan doen. Heel onprettig.
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Centraal gelegen in de stad. Prima gegeten, bediening was vriendelijk. Op zich vond ik de muziek prima (er was een dj) maar soms wat aan de harde kant zodat je luid moest praten. Overigens geen last van geluid van de andere tafeltjes. Je zit niet te dicht op elkaar. Kortom, komen er zeker terug.
Emmajo1 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Heerlijk gegeten! Met name de risotto is een absolute aanrader.
Fijne bediening en een mooie ambiance hebben ons een gezellige avond bezorgd.
Jan Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Heerlijk gezeten op het terras, gezellig druk. Niet iedereen kwam gelijktijdig aan en daardoor moesten we (deels) redelijk lang wachten op een drankje. Eten was prima!
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Afgelopen zaterdag hier voor het eerst 's avonds gegeten met vrouw en zoon.

Het bestelde mandje brood met smeersels kwam in 1e instantie niet door, bij navraag kwam dit wel door.
Wachttijd viel mee, circa 30 minuten, voordat onze (eenvoudige) hoofdgerechten (hamburgers) kwamen.
Smaak was goed.
Erg weinig groente/sla op je bord, bijna niets. De totale portie is hierdoor aan de kleine kant. Dat kan tegenwoordig toch veel beter....Door het ontbreken van voldoende groente/sla maakt dit het gerecht duur.

Prijs voor een glas wijn (Chianti Classico) is lager op de menukaart dan op de rekening ?? Belangrijk minpuntje.
Marieke-dejong .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben lekker gegeten, het personeel is vriendelijk en er hangt een leuke sfeer (goede muziek). We hebben lekker lang kunnen natafellen.
ErnaK .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij waren met 8 personen en ik realiseer mij heel goed dat het dan allemaal wat langer kan duren maar her duurde wel HEEL HEEL erg lang. Het bedienend personeel heeft ons niet gewaarschuwd en dat zou toch zo correct zijn geweest.
Verder werd er ook nog ongevraagd een hoofdgerecht gewijzigd. Het bleek dat de kabeljauw op was en deze werd ongevraagd vervangen door een moot zalm. Dit werd pas gemeld bij het uitserveren van de hoofdgerechten, het bord met zalm werd ongevraagd neeergezet en pas bij onze melding dat dit fout was, werd er verteld dat zij dit als alternatief boden. Wij hebben niet eens de keuze gekregen om zelf een altenatief te kiezen en om alsnog een alternatief te kiezen terwijl alle anderen het hoofdgerecht al hadden is voor oons niet acceptabel. Ook de groenten die bij de kabeljauw geserveerd had moeten worden, zat niet bij de zalm. Voor een gerecht van €18,50 was dit alles beschamend. Gappig dat op de rekening alsnog de kabeljauw vermeld stond. Een echt excuus kon er niet vanaf, de keuken kreeg de schuld en daar moesten wij het mee doen.
Wij komen hier nooit meer en zulen het ook niet aanbevelen bij anderen.
Ik ben nog boos!!
Nicheller .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ik moest erg lang wachten op mijn eten. Ik vond dit erg teleurstellend. Personeel was vriendelijk en werkte hard, maar het eten mag echt iets sneller worden bereid.
MariekeT .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten! De service was uitstekend. Met allergieën en dieetwensen ivm zwangerschap werd goed rekening gehouden. Dit bezoek was zeker voor herhaling vatbaar!
Chantal93 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Een heerlijke avond gehad bij BIT.
De charcuterie om mee te beginnen.
Deze wordt heel leuk geserveerd, het is veel en vooral lekker! Daarna mogen genieten van een lekkere malse BIT burger.

Het ziet er allemaal ook van binnen erg netjes uit wat de sfeer heel prettig en aangenaam maakt.