Halve fles mineraalwater

Maandag t/m zondag 07:00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant BIT Grill and Café

Tse King N.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Eten is altijd goed. Zeker waar voor je geld. Vandaag was de service net iets minder dan normaal omdat het vrij druk was.
Jos J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zeer sfeervol, super bediening, uitgebreide menukaart. Zowel vlees als vis is van zeer goede kwaliteit.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Er was verwarring over de oude en de nieuwe menukaart. Daardoor kregen we een ander nagerecht dan we bestelden. Overigens was dit wel erg lekker.
Anne-marie S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten!!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Prima eten daar. Heerlijk vers en correcte en vriendelijke bediening. Tandenstokers zouden op tafel niet misstaan.
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Voor het eerst bij BIT gegeten. Aangenaam verrast: het eten was zeer goed en het waren grote porties. De bediening was heel vriendelijk. De aankleding is modern maar toch sfeervol. Wij komen zeker terug want er staat genoeg op de kaart, dat nog geprobeerd moet worden.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Vriendelijke medewerkers
Reynier S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
4 meatlovers
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Gezellig restaurant met een leuke kaart. Heb heerlijk gegeten. Is voor herhaling vatbaar.
Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Wat hebben we genoten! Het rook al heerlijk toen we binnenkwamen. We hadden een groot stuk rundvlees en dat was echt perfect! Heerlijk rokerige smaak, perfect op temperatuur. Ook het dessert was erg lekker. Daar komt nog bij dat we heel vriendelijk geholpen werden. Zeker een aanrader.
Leonard M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Met 4 personen gegeten.
Frites was duimlengte en behoorlijk doorgebakken.
Burgers niets bijzonders . Bediening was slordig en niet alles zat erbij. Vaste bediening ontbreekt. Steeds een ander aan je tafel.
2e glas wijn kwam na 2x vragen, terwijl het eten bijna op was.
Het is daar niet gezellig en onrustig. Huilende baby's en akoestiek is slecht.
Lijkt wel een wachtlokaal spoorwegrestauratie.
Eenmaal thuis de nota bekeken en is 3 x € 1,00 berekend voor een plak kaas die niet op de hamburgers zat.
Ontvangst was vriendelijk en beloofde een gezellig etentje te worden.
Nooit meer.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vlees van topkwaliteit, heerlijke bijgerechten. In de bediening ging echter alles, maar dan ook alles mis. We kregen de rekening al, terwijl het eten nog moest komen. Er ging iets mis met onze bestelling, waardoor we heel lang op onze biefstukjes moesten wachten. Vervolgens kwam alleen het vlees, de sauzen en bijgerechten bij het vlees kwamen nadat we de biefstukken al op hadden. De taartjes kwamen 15 minuten na de koffie etc etc. Dit kan allemaal een keer gebeuren, maar het meest storende was wel hoe men met onze klacht omging. Geen excuses, maar volop in de verdediging. De bediende kon er ook allemaal niks aan doen, het lag allemaal aan zijn collega’s etc. Kortom: erg jammer, want dit heeft toch onze ervaring mbt dit restaurant in een negatief daglicht gezet.
Mandy W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
gezellig restaurant, maar verschrikkelijk onsmakelijk gegeten. voor een verjaardag met 8p gereserveerd en gegeten. de carpaccio was waterig, de risotto smakeloos, de ribroast zo taai dat hij door niemand van het gezeldschap is opgegeten en de steak tartare werd zeer onsmakelijk gereserveerd.

ook het serveren van brood in een papieren zak kwam nogal onsmakelijk over, maar dat is een persoonlijke smaak.

bij het personeel is geklaagd over de staat van eten, maar er werd hier verder geen actie op genomen. nabellen met het management leerde dat de klacht niet was doorgekomen.

nadat het management de klachten vernam is er verder geen enkele vorm van compenssatie geboden en werd enkel gesteld dat het de smaak van het gezeldschap was die eraan mankeerde.

niet aan te raden!
DanielT21 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Met vrienden geweest. Het was erg druk. De bediening was vlot. Het vlees is top.
Ik had kip, het was smaakvol en sappig. Zeer geslaagd en gezellig avond gehad daar. Jammer dat ik geen rund en kalfsvlees eet. Maar als voormalig steak liefhebber is dit echt een goed tent voor de vlees liefhebbers.
Julius D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prijs-Kwaliteit eten is prima. Decor in de grote serre is plezierig. Bediening is vlot en voorkomend. Akoestisch is dit restaurant helaas een drama: de geluidsinstallatie produceert een uiterst irritante bas drone/zoem, die fluctueert met muziek die niet te onderscheiden valt, je kunt niet horen of er pop, jazz of anderszins gedraaid wordt. De geluidsoverlast lijkt het meest op een vrachtwagen met koelinstallatie. De bediening hoort het niet (meer), maar mag van het management slechts in een deel van het restaurant de muziek uitzetten, waardoor de overlast blijft. Onbegrijpelijk.
BonAppetit020 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ik heb tijdens mijn vakantie lang getwijfeld of ik dit nog moest plaatsen, maar ik heb toch besloten het te doen:
Onlangs hier gaan eten met een groep van 10 man tijdens een weekendbezoek aan Den Haag. Niks aan te merken op het eten, maar... toen de ober de voorgerecht platters kwam bezorgen benaderde hij ons logischerwijs achterlangs. Eén van onze groep had hem niet zien naderen en stak zijn arm uit op het moment dat de ober er stond, wat de ober hinderde in het neerzetten van de plaat. Ontstemd smeet de ober deze toen op tafel. Toen wij vroegen wat er aan de hand was, bitste hij ons toe dat wij hem expres gehinderd zouden hebben. Zijn boosheid verbaasde mij maar ik zei: "ach laat het joh, je gaat toch niet in discussie met een klant?" Zijn antwoord naar mij: "hoezo niet? T**F OP!"

Hier werd een duidelijke grens overschreden en iedereen aan tafel (gemiddelde lengte 1m90) stond op. De ober snelde weg, maar ik heb de gemoederden bedaard en toen aan een andere ober gevraagd om de manager. Die kreeg ik te spreken maar toen ik het geval uitlegde kwam er slechts een apatische reactie uit. Excuses kwamen er pas toen ik zélf noemde dat men de groep wel excuses verschuldigd was. Hij wilde niet de desbetreffende ober zelf laten langskomen om sorry te zeggen, "het leek hem geen goed plan". Een andere oplossing droeg hij ook niet aan.

Uiteindelijk hebben we allen 1 gratis drankje gekregen maar wederom pas na ons eigen aandringen op een goedmaker. Ik moet zeggen dat de andere obers hun uiterste best hebben gedaan om de restaurant ervaring alsnog aangenaam te maken, wij danken hen hiervoor.

Echter dat men iemand in dienst heeft die zoiets uit zijn mond krijgt naar klanten is ABSURD. Tegelijkertijd is het wel te snappen dat dit voor kan komen, als ik kijk naar de milde en PASSIEVE reactie van de restaurant manager die op dat uur dienst draaide. Met dergelijke "leiding" kunnen laag-bij-de-grond gedragingen blijkbaar getolereerd worden.

Al met al, goed eten, maar ik ben nog nooit zo onbehoorlijk bejegend in een restaurant!
Gertjan B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Vandaag toch weer even gaan lunchen in Bit want het blijft een geweldige locatie. Het eten was nu veel beter. Service en tempo uitstekend. Ga zo door!
Gertjan B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Ook teleurstellend. 25 mei Bit bezocht. Gevraagd aan de ober of de Bit Big Burger zonder kaas is want ik wil geen kaas. Ober geeft aan dat het zonder kaas is. Vervolgens na een uur wachten, kwam deze Burger met kaas. Weer 6 minuten wachten. Daarna kwam de burger koud terug. Weer wachten. Vervolgens is iedereen klaar met eten terwijl ik nog moet beginnen.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Teleurstellend. Lang wachten en dan krijg je rib eye van 60 euro lauw op je bord. Als "oplossing" wordt die dan in de oven opgewarmd... Smaak was al niet bijzonder en daar werd het niet beter van.

Gelukkig werd mijn klacht wel goed opgelost door de manager. Service dus wel goed