BIT Grill and Café

Maandag t/m zondag 07:00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant BIT Grill and Café

Mandy W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
gezellig restaurant, maar verschrikkelijk onsmakelijk gegeten. voor een verjaardag met 8p gereserveerd en gegeten. de carpaccio was waterig, de risotto smakeloos, de ribroast zo taai dat hij door niemand van het gezeldschap is opgegeten en de steak tartare werd zeer onsmakelijk gereserveerd.

ook het serveren van brood in een papieren zak kwam nogal onsmakelijk over, maar dat is een persoonlijke smaak.

bij het personeel is geklaagd over de staat van eten, maar er werd hier verder geen actie op genomen. nabellen met het management leerde dat de klacht niet was doorgekomen.

nadat het management de klachten vernam is er verder geen enkele vorm van compenssatie geboden en werd enkel gesteld dat het de smaak van het gezeldschap was die eraan mankeerde.

niet aan te raden!
DanielT21 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Met vrienden geweest. Het was erg druk. De bediening was vlot. Het vlees is top.
Ik had kip, het was smaakvol en sappig. Zeer geslaagd en gezellig avond gehad daar. Jammer dat ik geen rund en kalfsvlees eet. Maar als voormalig steak liefhebber is dit echt een goed tent voor de vlees liefhebbers.
Julius D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prijs-Kwaliteit eten is prima. Decor in de grote serre is plezierig. Bediening is vlot en voorkomend. Akoestisch is dit restaurant helaas een drama: de geluidsinstallatie produceert een uiterst irritante bas drone/zoem, die fluctueert met muziek die niet te onderscheiden valt, je kunt niet horen of er pop, jazz of anderszins gedraaid wordt. De geluidsoverlast lijkt het meest op een vrachtwagen met koelinstallatie. De bediening hoort het niet (meer), maar mag van het management slechts in een deel van het restaurant de muziek uitzetten, waardoor de overlast blijft. Onbegrijpelijk.
BonAppetit020 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ik heb tijdens mijn vakantie lang getwijfeld of ik dit nog moest plaatsen, maar ik heb toch besloten het te doen:
Onlangs hier gaan eten met een groep van 10 man tijdens een weekendbezoek aan Den Haag. Niks aan te merken op het eten, maar... toen de ober de voorgerecht platters kwam bezorgen benaderde hij ons logischerwijs achterlangs. Eén van onze groep had hem niet zien naderen en stak zijn arm uit op het moment dat de ober er stond, wat de ober hinderde in het neerzetten van de plaat. Ontstemd smeet de ober deze toen op tafel. Toen wij vroegen wat er aan de hand was, bitste hij ons toe dat wij hem expres gehinderd zouden hebben. Zijn boosheid verbaasde mij maar ik zei: "ach laat het joh, je gaat toch niet in discussie met een klant?" Zijn antwoord naar mij: "hoezo niet? T**F OP!"

Hier werd een duidelijke grens overschreden en iedereen aan tafel (gemiddelde lengte 1m90) stond op. De ober snelde weg, maar ik heb de gemoederden bedaard en toen aan een andere ober gevraagd om de manager. Die kreeg ik te spreken maar toen ik het geval uitlegde kwam er slechts een apatische reactie uit. Excuses kwamen er pas toen ik zélf noemde dat men de groep wel excuses verschuldigd was. Hij wilde niet de desbetreffende ober zelf laten langskomen om sorry te zeggen, "het leek hem geen goed plan". Een andere oplossing droeg hij ook niet aan.

Uiteindelijk hebben we allen 1 gratis drankje gekregen maar wederom pas na ons eigen aandringen op een goedmaker. Ik moet zeggen dat de andere obers hun uiterste best hebben gedaan om de restaurant ervaring alsnog aangenaam te maken, wij danken hen hiervoor.

Echter dat men iemand in dienst heeft die zoiets uit zijn mond krijgt naar klanten is ABSURD. Tegelijkertijd is het wel te snappen dat dit voor kan komen, als ik kijk naar de milde en PASSIEVE reactie van de restaurant manager die op dat uur dienst draaide. Met dergelijke "leiding" kunnen laag-bij-de-grond gedragingen blijkbaar getolereerd worden.

Al met al, goed eten, maar ik ben nog nooit zo onbehoorlijk bejegend in een restaurant!
Gertjan B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Vandaag toch weer even gaan lunchen in Bit want het blijft een geweldige locatie. Het eten was nu veel beter. Service en tempo uitstekend. Ga zo door!
Gertjan B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Ook teleurstellend. 25 mei Bit bezocht. Gevraagd aan de ober of de Bit Big Burger zonder kaas is want ik wil geen kaas. Ober geeft aan dat het zonder kaas is. Vervolgens na een uur wachten, kwam deze Burger met kaas. Weer 6 minuten wachten. Daarna kwam de burger koud terug. Weer wachten. Vervolgens is iedereen klaar met eten terwijl ik nog moet beginnen.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Teleurstellend. Lang wachten en dan krijg je rib eye van 60 euro lauw op je bord. Als "oplossing" wordt die dan in de oven opgewarmd... Smaak was al niet bijzonder en daar werd het niet beter van.

Gelukkig werd mijn klacht wel goed opgelost door de manager. Service dus wel goed
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
gezellige zaak met eenvoudige keuken
van zeer goede kwaliteit en attente medewerkers , wat wil een mens nog meer !
Perfect gegaarde en malse biefstuk , heerlijke kreeft en friet zoals het hoort .
Het kan dus wel in Den Haag !
daphne Z.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Kreeftensoep was echt niet lekker, we konden het niet opeten. Broodje Pastrami had weinig smaak en was te zuinig belegd.
Hamburger was oké, alleen de friet was erg lekker.
LisSoof ..
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een van mijn favoriete restaurants! Het eten is er erg lekker. Vooral de steak tartaar is een aanrader! Bij binnenkomst een warm welkom, en de sfeer in dit restaurant is erg goed.
Een goede fles wijn (Verdejo) en een broodje vooraf, wat gebracht wordt in een zak, leuk! Vooraf de steak tartaar en vitello tonato. Het is allebei een flinke portie en de smaak is erg goed. Met het hoofdgerecht wilde we een uurtje wachten (we zaten al best vol), dit was geen probleem. Als hoofdgerecht hadden we de rib-eye en surf en turf. Het vlees was erg zacht en mals en de frites goed gebakken. Ik heb samen met mijn vriend een heerlijke avond gehad!
Tot snel!
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Voor het diner naar BIT, maar we waren veel te vroeg omdat we het winkelen zat waren. Geen probleem, er werd direct een tafel voor ons in orde gemaakt. Supervriendelijke bediening die onthoudt wat je besteld hebt en erg attent is. Verschillende gin tonics op de kaart, leuk! Vooraf steak tartare, zelf op smaak te brengen, erg goed. De ander een flink bord lekkere vitello tonnato. Daarna een perfect rood gebakken haasbiefstuk en een heerlijke hamburger met knapperige friet. Dit alles voor een alleszins redelijke prijs. Zo vroeg op de avond was er ook nog geen harde muziek, dus prettige ambiance. Wij komen graag terug!
TINA D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Onwijs vriendelijk personeel , goede service en lekker eten . Kan het iedereen aanbevelen .
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
kwaliteit van het eten is goed!
Keuze kerstmenu gelukkig uitgebreider dan in eerste instantie aangeboden.
Jammer dat de gewone kaart niet mee deed (voor een klein stukje)
Bij een verzoek voor alternatief van frieten helaas alleen pure in de aanbieding.
Vraag naar Extra groenten werd wel goed opgelost.
Mooie en sfeervolle winkel, jammer dat ze te veel naar een eetcafe neigen, met een kleine aanpassing is het weer een echt restaurant, maar goed (dat vind ik leuk) en ander vind het misschien juist andersom,
Kortom, het was een goede afsluiting van eerste kerstdag om hier te eten.
NLPat .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het was koopavond en er was een grote groep binnen. Men heeft excuses aangeboden voor de wachttijd tussen voor-en hoofdgerecht en gecompenseerd met gratis koffie en thee. De muziek kan een tandje lager!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Weer prima gegeten in een fijne ambiance.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Op een maandagavond ,niet de meest drukke horeca avond ,in een goed gevuld BIT restaurant verbleven
Voorgerecht kort aangebakken zalm geshared (niet omdat we hollanders zijn )gedeeld om plaats te maken voor het runderstaartstuk. Welnu een absolute aanrader,goed avn stuctuur en gaarte . Bediening uitstekend temeer omdat er iest van een tijdsdruk lag ivm met een bezoek aan Youp van t Hek .Iedereen weet dat je daar beter niet te laat kan komen. BIT een absolute aanrader en niet de laatste keer dat we daar gegegeten hebben
Davidvon .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Lang wachten op het hoofdgerecht, personeel niet altijd even attent.
Rib Roast (57 euro 2 pers) bevat 30% vet en komt niet overeen met foto op menu, entrecote zou medium gebakken worden maar was rauw, een fles wijn (Amarone 45 euro) werd onterecht op de rekening gezet (gecorrigeerd na mijn controle van de rekening). Simpele patat en groente bij de hoofdgerechten.
Rekening meer dan 400 euro voor 4 personen, dat is een slechte prijs/kwaliteit verhouding.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wat kan er in een jaar veel mis gaan. Was het in december 2015 nog een leuke eetgelegenheid waar je voor een redelijke prijs prima kon eten, nu gaan ze me er niet meer zien. Het eten en de locatie is okay, maar hoe mis kan je gaan als je denkt met een DJ de sfeer te verhogen?... Het staat inderdaad op hun website dat deze er is op vrijdagavond, maar ten eerste was de goed alcohol drinkende DJ slecht, ging de 'muziek' van hard naar heel hard en zaten wij ongeveer onder zijn speaker. Een normaal gesprek was niet te voeren. We hadden 2 weken van te voren gereserveerd, en dan toch zo'n slechte tafel krijgen. De koffie en thee gelukkig aan de andere kant van de zaak kunnen nuttigen. Tip aan de manager: als je probeert net zo hip te zijn als gelegenheden als dit in het buitenland (hoewel ik de doelgroep bij BIT anders inschat, kan aan mij liggen); zet de DJ pas na 22:00 uur aan, huur een goede DJ in, zet m op een goede plek. Maak er ruimte voor, dan maar wat tafels minder, maar geen overlast. Echt jammer dus. Dit was A BIT TO MUCH. Over en uit.
Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima ambiance, vol en gezellig restaurant. Eten was goed.
ursula16 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Super lekker gegeten. Vriendelijke bediening en ontvangst.
Dit was zeker voor herhaling vatbaar. Wij zullen hier zeker opnieuw weer eten.
US