Bistrot Utrecht Centraal

Stationshal 2a 3511 Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistrot Utrecht Centraal

Bistrot Utrecht Centraal is gevestigd binnen de stationshallen van Utrecht Centraal. Bereikbaar met elk OV richting Utrecht Centraal.
  • : Jaarbeurs Utrecht en Hoog Catharijne

Maandag t/m zondag 07:30 - 21:30

6,7
6,4
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Bistrot Utrecht Centraal

Inge T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Broodje mozzarella moet er al een poos gelegen hebben: brood was niet meer vers, tomaat melig, basilicum verlept. Dat zag ik pas toen ik kon gaan eten nadat ik 10 minuten (!)in de rij had gestaan met 2 boodschappentassen een bordje met broodje en een verse jus. Bediening tergend langzaam. Ben niet terug gegaan omdat ik trein moest halen: geen tijd meer. Niet voor herhaling vatbaatbaar. Jammer.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Na bezoek aan de musical Mama Mia besloten wij te eten in Bistrot Utrecht in het centraal station. Dit is ons niet bevallen. Uit de hoeveelheid pizza's die op de menu lijst waren vermeld konden wij slechts kiezen uit de Margarita en Salami. De gekozen Margarita was zo slecht ( smakeloos, flauw, dikke broodbodem ) dat wij deze pizza's voor het grootste gedeelte op onze borden achter lieten. Weggegooid geld. De bestelde jus d'orange leek meer op een soort Fanta. Duvel smaakte prima.
Peek2 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Bistrot Centraal lift mee op de trend van lokaal, duurzaam en eerlijk. De inrichting is sfeervol, het personeel ongedwongen en vriendelijk. De bestelde salades en de frites waren erg lekker. Jammer dat de twee porties frites niet meer heet waren omdat ze pas uitgeserveerd werden toen de bestelde pizzapunten klaar waren. Tot zover de positieve punten.
Dan nu de verbeterpunten: De pizzabodem was dik en krokant en had dus weinig met een pizzabodem te maken. De lift wordt niet aangegeven (is deze er eigenlijk?) waardoor veel reizigers met zware koffers de trappen moeten beklimmen. En tot slot: er is geen toilet maar je wordt na je dure consumpties naar een betaald NS toilet doorverwezen. Dit kan echt niet.
Peek2 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Bistrot Centraal lift mee op de trend van lokaal, duurzaam en eerlijk. De inrichting is sfeervol, het personeel ongedwongen en vriendelijk. De bestelde salades en de frites waren prima. Jammer dat de twee porties frites niet meer heet waren omdat ze pas uitgeserveerd werden toen de bestelde pizzapunten klaar waren. Tot zover de positieve punten.
Dan nu de verbeterpunten: De pizzabodem was dik en krokant en had dus weinig met een pizzabodem te maken. De lift wordt niet aangegeven (is deze er eigenlijk?) waardoor veel reizigers met zware koffers de trappen moeten beklimmen. En tot slot: er is geen toilet maar je wordt na je dure consumpties naar een betaald NS toilet doorverwezen. Dit kan echt niet!
Fijnproef R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Vandaag had ik wat vertraging ivm met een storing rond Schiphol. Ik besloot dus een een verdieping omhoog te gaan in de stationshal van Utrecht centraal om wat te gaan lunchen. Bistrot was een zeer aangename verrassing! Erg gemoedelijke en fijne sfeer waar zowel formeel als informeel werd geluncht. Een mooi selfservice concept waar gastvriendelijkheid volgens mij hoog in het vaandel staat. Zowel bij het bestellen van mijn foccacia met boerenkaas (echt een aanrader!!) als bij het afrekenen bij de kassa werd ik door meerdere personeelsleden begroet. Goede koffie en verse sap hebben mijn lunch nog eens goed afgemaakt. Al met al een hele goede ervaring en op deze manier vind ik vertraging helemaal niet zo erg.
Melissa G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Net na de opening geweest. Rommelig, druk, onduidelijk, pizzastukje besteld (duur!!!!), die kreeg je meteen, daarna in de rij om af te rekenen, ondertussen pizza koud. Opnieuw laten verwarmen, waarna je je tanden er op brak. Na deze ervaring niet meer geweest.
Rowina R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het is niet erg duidelijk wat hun concept is. Er wordt niet duidelijk aangegeven dat het zelfbediening is. Ook ligt er geen menukaart op de tafels, zelfs geen peper en zoutstelletje. We hadden een salade en een muffin besteld. Ik vond het erg duur voor wat je kreeg. Het personeel lijkt erg onervaren en er lijkt geen leidinggevende aanwezig te zijn. Het is ook verwarrend dat je naar de algemene wc moet op het station. Voor ons nooit meer!
Marko J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Vriendelijke bediening, maar de medewerkers lijken zonder uitzondering jong en onervaren. Men kijkt elkaar vaak vragend aan. De opzet van het restaurant helpt ook niet mee, het is onduidelijk wat je waar moet bestellen en afrekenen. Het is geen zelfbedieningsrestaurant, maar heeft wel die opzet. Verder is het vrij prijzig, en is de kwaliteit daar niet naar.
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Eten/service: Moeilijk om hier een antwoord op te geven omdat ik alleen een croissant en mijn tafelgenoot een exclusieve brownie op had. De croissant was nog koud toen deze uit de oven kwam. De prijzen voelen hier te hoog aan. Bistrot Centraal moet echt met de prijzen omlaag. Er zijn maar liefst 4 verschillende horeca gelegenheden op de boven-passage van Utrecht Centraal waar weinig mensen zitten. En beneden in de stationshal zijn maar liefst 7 horeca gelegenheden die beter in prijs zijn. Passanten publiek zal bij Bistrot Centraal niet komen (iedereen moet de trap op vanuit de stationhal) dus het moet excelleren ergens anders in.

Decor: Erg leuk zitten boven de stationshal en sporen. Wel een 7 ipv 8 omdat door teveel aanbod van horeca het te leeg is en er meer personeel dan klanten zijn.
Nicole1955 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Bij binnenkomst is nergens duidelijk aangegeven waar je kunt bestellen en iedereen loopt door elkaar heen.Jong personeel staat te klungelen. We hadden tomatensoep besteld die er uit zag als gepureerde tomaten en koud !! werd geserveerd.Na de klacht kregen we de borden terug met lauw warme smakeloze tomatenpuree.geen succes.
Melissa G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Afgelopen donderdag geluncht, het was gigantisch druk en maar twee kassa's open. Stukje pizza van 10x10cm kost €6,95, absoluut te duur. Pizza moest opnieuw opgewarmd worden, want eer je betaald hebt is 'ie koud. Wellicht een idee om eerst af te laten rekenen en dan het eten te laten halen. Zag er wel sfeervol uit, maar ik ga voortaan ergens anders heen.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Bistrot Centraal ziet er gelikt uit maar de service en het eten is waardeloos. Bij binnenkomst begint de verwarring al omdat niet duidelijk is waar je moet bestellen. Vervolgens wordt bij het afrekenen verteld dat de bestelling binnen 5 minuten klaar is. Uiteindelijk heb ik een uur moeten wachten tot de bestelling klaar was omdat het meerdere keren vergeten was. Vervolgens werd mijn vis van de dag koud opgediend en was de smaak ook zeer matig. Mijn partner had een verse pasta carbonara besteld waar de carbonara in geen velden of wegen te bekennen was. Het bord was enkel gevuld met verse pasta. Kortom Bistrot Centraal is zeker geen aanrader wat mij betreft.
Gerwin E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Na jaren wachten is er eindelijk een horecaconcept op Utrecht centraal waar je fatsoenlijk en gedurende een iets langere tijd kan zitten. Je kan prima zitten en zowel aan de spoorzijde als aan de stationszijde kan je prima van je afkijken; het is wel leuk om lekker ongestraft mensen te kijken tijdens het eten. Hoewel dit prima is krijgt het decor maar een 7 en dit komt doordat het binnen nog behoorlijk tocht waardoor je je jas aan moet houden tijdens het eten.

Samen met mijn vriend gingen we voor de pasta maar dat was eens maar nooit weer; half gare pasta met een saus waarmee je denk ik niemand een plezier doet. Als je een beetje fatsoenlijk pasta wilt eten kun je beter een pasta halen in de stationshal.

De service is daarnaast ook niet heel geweldig. Het is een beetje onduidelijk waar je moet bestellen, de afhandeling van de bestelling is traag en het personeel is duidelijk nog niet goed ingewerkt; het zou dus zomaar kunnen zijn dat dit over de loop van de tijd verbetert. Daarnaast vind ik dat je van het personeel wel mag verwachten dat ze buiten de spits het eten aan tafel komen brengen. Nu was het; hé de pasta is klaar, dus kom het maar even halen! Hoewel het misschien bij het concept hoort ben ik er niet heel erg van gediend.
Reinier K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Ik heb met een groepje mensen gezellig geborreld bij Bistrot Centraal. De sfeer is er goed. Perfecte plek om de vrijdagmiddagborrel te houden.