Bistrot Neuf

Haarlemmerstraat 9 1013 EH Amsterdam Nederland Kaart
31-204003210

Over het restaurant Bistrot Neuf

Speels en vakkundig tegelijk

Neuf wordt in het Frans gebruikt als aanduiding van eerste in zijn soort. Deze bistrot is gespecialiseerd in eerlijk, herkenbaar en ongecompliceerd Frans eten. Dit kan tevens een warme lunch zijn en waar vindt je dat nog in Amsterdam! De opmaak is speels maar de vakkunde straalt ervan af, en die zie je ook terug bij de warme bediening. Alle wijnen gaan per glas en vormen de basis van de maaltijd.

Meer informatie over restaurant Bistrot Neuf

Op loopafstand van het centraal station
  • Kom je met de auto?
    Op loopafstand van het centraal station

Maandag t/m zondag 12:00 - 23:00 (let op, reserveringen tussen 17:00 en 20:00 kunnen een tijdslimiet hebben)

24 december: 12:00-15:00 18:00-23:00

• Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Top
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Acceptabele prijzen. De Zeebaars die ik had als hoofdgerecht was erg goed. Hier ga ik zeker nog eens eten.
rdr1 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
We hebben met z'n drieën genoten van een heerlijke cote de boeuf! Zo lekker, dat we de sla helemaal hebben vergeten. Fijne wijnadviezen ook.
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Toprestaurant, alleen hadden we een wijnarrangement en dat hadden we beter niet kunnen doen. In totaal 270 euro met zijn tweetjes, en ruim 150 euro extra voor de wijn (12,50 per glas). Redelijk aan de prijs voor een dergelijk restaurant.
Don G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Zeer deskundig en gastvrij personeel.
Goede temperatuur in de zaak en ook de gerechten komen mooi opgemaakt op tafel.
Je zit ruim en aangenaam.
James C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heel vaak hier geweest, altijd betrouwbaar en goed
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
bij hoofdgerecht "hertenragout" hadden wat meer groente en aardappeltjes gekund ; en met reservering was duidelijk iets mis gegaan: ik kon kiezen uit 18.00 of 21.00 uur, gekozen voor 18.00 uur met het idee ruimte tot 21.00 uur, we komen binnen en er werd direct op een niet erg vriendelijke manier gezegd dat we om 20.15 uur klaar moesten zijn, men zou 's middags hierover gebeld hebben, hetgeen pertinent niet waar is, geen van mijn telefoons gaf een telefoongesprek aan. We hebben de koffie maar elders gedronken
Geachte heer Seegers,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze service en het eten te verbeteren en zullen uw terugkoppeling hiervoor gebruiken.

Om zoveel mogelijk mensen een kans te geven om bij ons te eten en aangezien wij een vrij klein restaurant zijn, zijn wij genoodzaakt om een strakke planning aan te houden als het gaat om boekingen. Wij zullen altijd zoeken naar een manier om iedereen rustig te laten genieten van een mooie avond. Belangrijk hierin een een heldere en open communicatie met onze gasten, het lijkt er op dat het hierin is mis gegaan met uw boeking. Mijn welgemeende excuses hiervoor.
Wij zijn constant op zoek naar een manier om dit te verbeteren, zowel binnen ons team als met onze boekingspartners zoals IENS. Ik zal er persoonlijk zorg voor dragen dat uw situatie word besproken om er voor te zorgen dat zoiets in de toekomst niet meer voor komt.

Nogmaals excuses!

Met vriendelijke groet,

Bistrot Neuf
Andreas B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk 3 gangen lunch menu bij Bistrot Neuf voor maar 25 Euro. Dame van de bediening vriendelijk en kundig en koks weten wat ze doen. Klassiek Frans eten.
Edmond H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
leuke tent maar erg slordig qua bedieining. zowel bij voorgerecht als nagerecht ging bij 1 van ons 4-en verkeerd. wel prettige sfeer maar niets bijzonders qua eten
jeai-pierre M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
vriendelijke ontvangst, fijne kaart en rustige omgeving. Wijnkaart goed, gerechten met smaak
restaurant is enigszins een pijpenla, maar de zitplaatsen zijn goed.
Wel mag iets gedaan worden aan de temperatuur; de deur stond open tijdens ons bezoek 's middags waardoor het vrij koud was. Op onze vraag of de deur dicht kon, werd gemeld dat het dan binnen te warm werd. misschien een idee om naar een andere temperatuur regelende oplossing te zoeken?.
Marie Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Verzorgd en uitstekend eten. Lekkere wijn.
Onno H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, al kregen we wel gelijk te horen dat we van 6 tot 8 mochten blijven. Was voor ons echter geen probleem. Klassiek Franse keuken, erg lekker met name het voorgerecht van tarte tatin. Porties waren voor ons net iets te groot, wat je niet zou verwachten in zo'n type tent. Maar goed, het was erg lekker dus op ging t wel.
Lex R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prima gegeten hier. Bouillabaisse was goed op smaak, maar kon wat warmer. Een of 2 dichte schelpen; niet ok. Hoofdgerechten prima. Bediening correct,
KY Y.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten
Antony V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Hoorde van vrienden dat de kwartel top is.... Na wat afspraken in de stad maar even naar binnen gegaan en alleen nog plek aan de BAR. En dat midden inde zomer. Dan doe je vast iets goed ;-)

Kwartel komt in mooi tempo in de gezellige zaak. Zij is werkelijk fan-tas-tich. Sappig met knetterend mooie saus. Heerlijk glas Spåtburgunder der bij. Nou vooruit twee dan want glas ( perfect licht gekoeld ) is zó leeg.

Kom snel voor de lams-rump want mijn Franse buurvrouw is zeer enthousiast.

Supertent. Nog steeds en dat al bijna al bijna acht jaar. 09-09-2009
Josee V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Namen commentaar/adviezen serieus en deden er ook iets mee!
Folkert S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Goed eten, attente bediening. Altijd goede sfeer.
Pam D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wanneer je echt een avond 'uit' wilt, dan is Bistro Neuf mijn aanrader! Super gastvrije, vriendelijke medewerkers in de bediening en in de keuken die de Kunst van Hospitality verstaan!
Zij weten je de gehele avond te ontzorgen met heerlijk eten, mooie wijnen.
Dank voor wederom een hele fijne avond!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Goede wijn en Prettige sfeer en bediening.Top!
ronald B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Gisteravond met vrienden gegeten. Vanaf binnenkomst tot vertrek was alles goed. Bediening zeer vriendelijk, attent, vlot, correct en toch los. Gewoon helemaal goed. Dan het eten... De chef Pascal had voor een een 4-gangen verrassingsmenu samengesteld. Werkelijk meer dan genoten en dit met lekkere begeleidende wijnen. We hebben een fijne avond gehad. Complimenten voor het team.