Bistrot Neuf

Haarlemmerstraat 9 1013 EH Amsterdam Nederland Kaart
31-204003210

Over het restaurant Bistrot Neuf

Speels en vakkundig tegelijk

Neuf wordt in het Frans gebruikt als aanduiding van eerste in zijn soort. Deze bistrot is gespecialiseerd in eerlijk, herkenbaar en ongecompliceerd Frans eten. Dit kan tevens een warme lunch zijn en waar vindt je dat nog in Amsterdam! De opmaak is speels maar de vakkunde straalt ervan af, en die zie je ook terug bij de warme bediening. Alle wijnen gaan per glas en vormen de basis van de maaltijd.

Meer informatie over restaurant Bistrot Neuf

Op loopafstand van het centraal station
  • Kom je met de auto?
    Op loopafstand van het centraal station

Maandag t/m zondag 12:00 - 23:00 (let op, reserveringen tussen 17:00 en 20:00 kunnen een tijdslimiet hebben)

Jouw recensie over het restaurant Bistrot Neuf

Dionne W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Fantastische avond gehad. Alles was perfect! Service was goed en het eten was verukkelijk. Zeker een plekje waar ik vaker wil komen en het aanraden aan andere waard
PC V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Professionele bediening, goede keuken met eerlijk en goed bereide gerechten. Echt onvervalste bistro keuken.
Wijnkaart is uitgebreid en veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar. Wat ons betreft mogen de wijnen per glas in twee hoeveelheden worden aangeboden (0.1 en 0.2 cl) zodat je wat meer de kaart kunt doorproeven zonder gelijk teveel alcohol tot je te nemen. Ook hopen wij er stiekem om dat de hoeveelheid zuur/zoet per liter per wijn aangegeven gaat worden zodat je je een idee kunt vormen of je met een strakdroge, droge of halfdroge wijn te maken hebt. Dat is nu gokken.
De ribeye bearnaise/madeirasaus is geweldig. Wat ons betreft ook hier graag de hoeveelheid vlees op de menukaart vermelden. Het was wel erg veel (overigens geweldige kwaliteit) vlees.
Het was zeer zeker (weer) voor herhaling vatbaar.
machteld K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Eten viel tegen. Artisjok was niet gaar en van slechte kwaliteit. Geen vlees op de bladeren. Na een opmerking van ons om dit aan te passen reageerde de bediening heel correct en beleefd om dit op te lossen. Na overleg met de keuken bleek dat de kok dit niet goed opnam, niks aan de hand met dit gerecht wij waren een stel zeurpieten. Wij eten met elkaar al veel jaren buiten de deur, nog nooit eerder geklaagd! Jammer de rest was goed. Vooral de bediening was zeer behulpzaam en vriendelijk! Maar die kok dat is jammer.
Visser D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Chef wil af en toe meer ingredienten dan goed is voor het in balans brengen van de smaken. Heerlijke wijn! Goede en charmante bediening die goed lijkt in te speken op de types aan tafel.
Mikky H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten.
Lex R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Paar keer hier gegeten. Kwaliteit van het eten is elke keer goed geweest. Goede wijnen . Slechte akoestiek.
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Mooi bedrijf met vakbekwaam vriendelijk personeel. Wel wat kleine tafeltjes, maar dat is dan ook het enige
zeer kleine minpuntje maar verder heerlijk gegeten.
Kabas .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heeeeerlijk gegeten! Fijne ontvangst en geweldige bediening, prettige ongedwongen sfeer. Iedere keer weer geweldig. Hier wil je terug blijven komen.
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijke zondaglunch gehad, goed verzorgd met zeer vriendelijke bediening en lekkere wijn.
Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
José V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk eten, Franse keuken, hoog niveau, ruime kaart met spannende gerechten, excellente wijnen, fijne ambiance, prima bediening
Joanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Ontvangst was vriendelijk maar tafeltje voor 2 achterin viel erg tegen. Achterin alles op en in elkaar zodat je niet rustig met je partner kan praten zonder dat de 'buren' je hele gesprek mee kunnen luisteren...
Hierom om een ander tafeltje gevraagd. Gekregen, wel voorste tafeltje in de zaak, bij deur. Terwijl er, in onze beleving, nog tafeltjes vrij waren, Een tafeltje was zelfs nog vrij toen wij weer de zaak verlieten... dat was dus een beetje jammer. Maar deed niets af aan het lekkere eten, goede bediening en hebben een heerlijke avond gehad.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Op zich prima gegeten, maar sommige gerechten zijn iets overpriced in vergelijking met wat je er voor krijgt. Ze hebben wel echt hele goed wijnen voor onder de 30 euro, dat doen ze erg goed.
Jorn G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Bistrot Neuf. Fijne bediening en heerlijke gerechten. Zeer grote wijnkaart om uit te kiezen. Een aanrader!
Michela P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
zeer gekwalificeerd en hoffelijk personeel, zeer elegante plek, heerlijk eten! als we terugkeren naar Amsterdam, eten we er nog een.
Jasper C.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Prima bistro. Mooie gerechten goede prijs kwaliteit verhouding

De wijnkaart bevat vele wijnen die ook per glas kunnen worden bestelt.
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige sfeer!
Luuk J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Aangenaam gegeten. De ambiance is goed. De bediening is vlot. Goede wijnkaart en zeer capabele keuken. Het hoofdgerecht (kreeft) was heerlijk. Wellicht enig minpuntje was het voorgerecht (de brandade van kabeljauw); daar hadden we ons iets meer van voorgesteld, maar het deed geen afbreuk aan een hele goede over-all ervaring.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Fijne plek in Amsterdam. Het was erg druk, dat was te merken bij de bediening, die wat gehaast overkwam. Goede gerechten voor een redelijke prijs.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hebben hier 1e kerstdag gegeten, het kerstmenu was uitstekend! Heerlijke smaken en uitstekende wijn.
De medewerkers zijn zeer vriendelijk en snel.
Wij komen nog een keer terug. Aanrader!