Meer informatie over restaurant Bistrot du Bac

Woensdag t/m Vrijdag 18:00 - 22:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 16:00/18:00 - 22:30

JH W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Als wij echt lekker willen eten in een ongedwongen sfeer waar elke gast zichzelf kan zijn, laten we ons verwennen door Remco en zijn team. En elke keer weer kijken we terug op een superavond. Wat kan hij lekker koken en wat is het er goed toeven, zoals een bistrot bedoeld is.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Samen met mijn man hier wezen eten. Het restaurant heeft werkelijk de uitstraling van een Parijse bistro, gerechten zijn smakelijk. Wel zaten we een groot gedeelte van de avond naast een vrij drukke groep die erg aanwezig was (luid gepraat e.d.). Het is een vrij klein restaurant waardoor men sowieso al redelijk dichtbij elkaar zit. Dat heeft een gezellige uitstraling, maar kan soms (in ons geval) minder goed uitpakken wanneer je een rustig gesprek wilt voeren met elkaar. Gelukkig merkte de eigenaar na een poosje op dat dit niet heel fijn was en verplaatste ons naar een van hun balkon tafels. Erg attent en oplettend waarvoor dank!
Pim P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Gisteren met zijn 4en gegeten. Eten was prima.
Erg krap qua opzet. Zaten bijna bij de buren op schoot. Ventilatie is ook matig
Bediening erg mager. Terwijl de koffie nog niet op was werd de rekening op tafel gegooid, nog geen 2 minuten later kwam de ober al vragen of we contant of per pin wilden betalen.
Jassen lagen ondertussen al klaar. We werden echt naar buiten gewerkt.
Jammer omdat bij de reservering gemeld werd dat er om 21.15 een nieuwe ronde start. Begin dan niet om 20.15 je klanten al naar buiten te werken. Erg onplezierige afsluiting van de avond.
victor42 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Bistrot du Bac wederom met een bezoek vereerd. Helaas met wisselende ervaringen. Deze keer ging het niet goed. De foie gras als voorgerecht (€ 6,00 supplément) was van doorsnee kwaliteit, de opmaak met wat toast was erg basaal. Mar net voldoende. Het ging mis met het pièce de boeuf (voor 2 personen). Dit stuk vlees bevatte wel heel veel vet, terwijl het bij het bereiden hiervan niet had geprofiteerd. Eerder taai dan mals. Een onvoldoende. Degene in de bediening moest een ontevreden klant tevreden stellen met een persisterende kok, die het vlees uitstekend vond. Hulde aan deze dame. Ambiance en service erg goed. Jammer dat de afzuifinstallatie in de keuken niet goed werkt. 's Avonds stonken onze kleren zo, alsof het leek dat we naar Bruintje Beer geweest waren.
Anne-Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Leuke tent en heel lekker eten! Echte Franse gerechten staan op de kaart, alles smaakte erg goed! Het vlees is hier een stuk beter van kwaliteit dan bij de buurman! Gezellige aankleding en goede service!
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Bij Du Bac klopt alles, het restaurant waar je niet teveel mensen over moet vertellen, omdat het precies zo moet blijven, zoals het is. Bediening heeft verstand van zaken en is zeer gastvrij. De kaart klassiek Frans en toch altijd verrassend. Niet de goedkoopste bistro, maar iedere euro waard. Hier waant men zich in Parijs voor een avond.
Edwinvanooijen .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wederom een pareltje op Katendrecht. Direct al bij binnenkomst krijg je een warm gevoel van de entourage en gastvrijheid. Wij zaten aan het raam met een prachtig uitzicht op de kerstbomen en het Deliplein. Wij kozen voor het 3 gangen menu van vlees en vis met vooraf een oester en een glaasje champagne. De bijpassende wijnen zijn van goede kwaliteit. Hier weten ze wat koken en dineren is. Dit restaurant is zeker een bezoekje waard.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Voor het eerst bij Bistro du Bac, op aanraden van velen. Het decor en de inrichting geweldig en leuk frans! Het eten was goed maar de service en bediening matig. Wij hadden een tafeltje op de vide aan de keuken, dat was geen goed idee. Daarnaast kwamen de oesters pas na het voorgerecht en werd voor mijn partner de verkeerde vis geserveerd. Ook werd er niet gehandeld na het verzoek voor een dessertwijntje en dachten wij, laat maar. Bediening was vriendelijk, maar vooral het keukenpersoneel liet merken dat het wel genoeg was voor die avond. Jammer..
Jalermo 1.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Vanmiddag weer een geweldige middag gehad bij onze favoriete bistro.
Heerlijke oesters wijn en gerechten.
Bediening zoals altijd lekker vlot.
Tpo de volgende keer.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten, erg vriendelijk prersoneel. Tafeltjes buiten zijn wel erg krapjes, maar de inrichting is Frans. Kaart is goed. En de oesters zijn zeker een aanrader erg lekker!!!
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Vanaf binnenkomst waan je je even in Frankrijk....wat een leuke inrichting en uitstraling van het restaurant! De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en gastvrij. De kaart bevat een beperkt aantal voor- hoofd- en nagerechten maar zijn stuk voor stuk typisch Frans (veel orgaanvlees) en spannend qua samenstelling. De gerechten smaakten stuk voor stuk fantastisch! Een absolute aanrader voor liefhebbers van de Franse keuken!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Dit is echt een restaurant voor foodies. Ik was dit keer hier met wat minder avontuurlijke eters. Daar gingen ze trouwens heel leuk mee om. Gelukkig durfden mijn tafelgenoten de ribeye wel aan, ik heb die ook geproefd, daar kom ik nog een keer voor terug. Zelf had ik de tarbot. Heerlijk!
En dan de toetjes! Ik nam er twee, eerst de kir royale, cassisijs met champagneschuim. Daarna de koffie creme brulee. Superlatieven schieten te kort.
Vorige keer vond ik het al buitengewoon lekker, tot mijn verbazing kon het dus nog lekkerder. Een 10 dus.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Een bistro op Katendrecht waar ik op donderdagavond met een vriend terechtkwam. Een mooi en zeer smaakvol voorgerecht, hetzelfde voor het hoofdgerecht (2x tarbot), en een mooi toetje toe. Een lekker flesje witte Chardonnay wijn, en bij de koffie nog een likeurtje. Bediening is no-nonsense. Inrichting van de zaak sober, maar niet verstorend tijdens het eten. Een aanrader, zeker als je weer eens van een bistro wilt genieten.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
met zijn zijn tweetjes gegeten. Gebeld en konden in eerste shift, dit is voor ons prima.
tafeltje bij de deur, maar geen probleem omdat iedereen al binnen was dus geen in en uit loop.
Het eten was lekker, voorgerecht gebakken makreel en zwezerik. Hoofdgerecht Lam en Confit de Canard, patat met mayonaise(deze was zurig van smaak wat wij niet lekker vinden hierbij) en nagerecht aardbeien en kaas.
Wijnkeus was lekker.
De bediening was vriendelijk en vlot.
Minpunt was dat bij binnenkomst het erg rook, de geur zat ook in kleding. Lijkt wel of afzuiging niet goed werkt?
Prijs kwaliteit is goed. Terugkomen we zeker nog een keer
Beate1 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Goed in veel opzichten. Sfeervol lokaaltje, vriendelijke attente en kundige bediening, leuke lokatie, lekker eten, kortom goed verzorgd in alle opzichten. Te letterlijke Parijse vertaling hoeft van ons niet, decoratie aan de muur wat standaard nostalgische reclame posters en portretten Piaff, Gainsbourg etc. Muziek wel erg pittoresk Montmartre en voila zeggen doet allemaal iets geforceerd aan. Liever het eten nog wat Franser... coquilles st. jacques graag klassiek en niet op zijn Hollands opgeleukt, desserts lekker maar niet perse Frans. Keuze wijnen niet optimaal voor Frans restaurant. Kwaliteit eten goed maar niet subliem en kleine porties. Prijs/kwaliteit daardoor niet helemaal in overeenstemming. Wel heel leuke avond gehad verder.
Nick K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Franse keuken op zijn Rotterdams op het mooie hippe Katendrecht. Eten was goed, heerlijke combinaties en mooie decoraties.
Spijtig alleen dat ik bijna mijn buurman op schoot zat.
Kim R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Werkelijk het gevoel krijgen dat je even niet in Rotterdam bent maar in Frankrijk. Steengoede bediening, lekkere oesters, heel goede cote de boeuf en zalige wijnen.
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Leuke bistro op het deliplein. Werken met shifts.

Gekozen voor de specialiteiten van de dag, langoustines en de cote de boeuf. Niet fantastisch, een beetje smakeloos. Kwaliteit van het vlees matig. Desserts goed.

Bedienend personeel goed maar niet bijzonder.

Qua decor goed, leuk zaakje. Tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar.

Schoen wringt bij de prijs/kwaliteit. Erg prijzig voor hetgeen geboden wordt.

Jennet123 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
GEWELDIG! beste franse restaurant van rotterdam, en de bediening, bijzonder attent, en heel kundig. Het eten was perfect, precies voldoende, de desserts waren al helemaal om voor om te rijden. nogmaals fenomenaal!
Erwin A.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Prima en degelijk maal in sfeervol toprestaurant. Knus, maar ook open, met bediening in tempo (twee shifts). Een bistro zoals een bistro in hip Rotterdam moet zijn: vlot, overzichtelijk en eerlijk eten. Heb genoten van de krab als voorgerecht, de lamsrack en, ultieme test voor bistro, de crème brulee. Niets meer aan doen, zo laten.