Bistrot des Alpes

Utrechtsedwarsstraat 141 1017 WE Amsterdam Nederland Kaart
31-206207393

Over restaurant Bistrot des Alpes

Alsof je in de bergen zit

Dankzij de Franse keuken van restaurant Le Bistrot des Alpes lijkt het alsof je je in de bergen bevindt. Maar het is niet alleen het menu, ook de hele sfeer waardoor je je in de Alpen waant. De producten en de wijnen komen volgens de eigenaren echt uit de Franse Alpen. Er hangt een fijne en ongedwongen sfeer, die door de houten wanden wordt versterkt.

Meer informatie over restaurant Bistrot des Alpes

Kees D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Isoldepqs .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Fijne,persoonlijke stek. Vriendelijk bediening. De eigenaren hebben er echt altijd zin in. Een aanrader. Het eten is heerlijk en de sfeer is gezellig, knus.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Bistro des alpes is een aanrader voor een ieder die dol is kaasfondue of raclette. Wij gingen voor een kaasfondue met eekhoorntjes brood wat een aanrader is.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Geweldige service elke keer weer. Mooie sfeer, authentieke inrichting en het eten was fantastisch!!!! In de Alpen krijg je het niet beter!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten in bistrot des alpes!!! Alles wat je mag verwachten van een Franse Alpen stube komt hier tot zijn recht...hele gezellige inrichting, goede vriendelijke service en top kwaliteit eten. Of je nu voor raclette, fondue of kalfswang gaat...allemaal even goed:-)
Hier kom ik zeker vaker terug!!!
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wat een geweldig nieuw (voor ons dan) knus Zwitsers restaurantje ontdekt, in een heel leuk straatje en super attente en lieve mensen. Met zorg wordt het eten bereid in de open keuken. En heel leuke die ouderwetse ski cabine in het restaurant. Mijn man vond met name ook de Genepi errrrg lekker :)
We komen hier zeker gauw nog een keer terug.
Jj.sijl .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Hartelijke en warme ontvangst. Deskundige en zeer gastvrije bediening. Het eten (de kaasfondu met vooraf charcuterie en een rillette van forel, alsmede na het hoofdgerecht het dessert Gourmand met allemaal kleine gerechtjes) was zonder meer voortreffelijk. We hebben alle vier heerlijk gegeten; prachtig ook dat het allemaal -tot en met de wijnen toe- streekgerechten uit de Savoie zijn. Het zat zo goed als vol en was erg gezellig, maar van die drukte had je geen last. Aanrader, deze mensen verdienen zonder meer een groter 'platform'.
Gerdo E.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
De Gastvrouw Dieuwertje herkende me nog van vorige bezoeken. Erg leuk! Het eten is smaakt verrukkelijk. En hoe het restaurant eruit ziet is geweldig!
Joachim F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer prettige en huiselijke sfeer in dit niet pretentieuze familierestaurant. Buitengewoon vriendelijke bediening en lekker eten.
E. P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
een hartelijk en warm welkom, hielden goed rekening met het feit dat nog een voorstelling hadden om 20.00 en een uitsteken kaasfondue, dito wijn en heerlijk blond bier uit de Alpen.
Mirj .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten met onze vrienden.Zeer goede diverse smaken.
attente bediening, Prijzen niet hoog qua kwaliteit en service.Een aanrader
Nicolette N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Persoonlijke ontvangst; tafel gereserveerd met voornaam op leitje.
Het personeel zeer attent. Iets extra's bij verjaardagen. Gezellig en lekker gegeten.
Margo K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten,onder andere Tartiflette en Kaasfondue. We vonden de sfeer huiselijk en warm. Het eten was van een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen graag terug.
Damiano A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Zeer lekker gegeten,Een verrassend leuk restaurant geheel ingericht als chalet met originele en lekkere producten uit de Savoie. goede ambiance Heel vriendelijk en professioneel personeel.
Uitstekende streekgerechten uit de Haute Savoie. . Prachtige wijnen een top avond !!!!!
Wij komen hier zeker terug om de Racette en Gratin de crozets proberen
Maurits K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg gezellige huiskamer sfeer met zeer vriendelijke bediening. We hebben erg lekker gegeten en ik zou graag nog eens terug komen.
Annelot L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten in bistrot des Alpes! Waan jezelf voor één avond in de bergen. Het enige wat mist is de sneeuw als je weer naar buiten stapt.
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ontzettend sfeervol, gezellig en ontspannen restaurant. Bediening was ontzettend vriendelijk en attent. Maar het belangrijkste: het eten was super. Aanrader!
Mairon C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten, zocht een Frans restaurant in het centrum buiten het toeristengebied. Was aangenaam verrast door de goede service en goede kwaliteit van de gerechten! Gekozen voor menu van de dag, inclusief dessert. Geen groot restaurant maar juist daardoor een intieme, warme sfeer. Ondanks dat het vol was had je toch een goed gevoel van privacy. Ik kom er zeker terug.
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Erg leuk, gezellig klein restaurant. Heel leuk ingericht met authentieke Alpen sfeer en kabelbaangondel. Prettig, vriendelijke bediening, ondanks dat we te vroeg waren en het restaurant eigenlijk nog niet geopend was, toch meteen bediend. Lekkere wijnen, heerlijke kaas. Racletten op een houtskool 'bbqtje', is heel leuk en lekker.