Bistrot des Alpes

Utrechtsedwarsstraat 141 1017 WE Amsterdam Nederland Kaart
31-206207393

Over het restaurant Bistrot des Alpes

Alsof je in de bergen zit

Dankzij de Franse keuken van restaurant Le Bistrot des Alpes lijkt het alsof je je in de bergen bevindt. Maar het is niet alleen het menu, ook de hele sfeer waardoor je je in de Alpen waant. De producten en de wijnen komen volgens de eigenaren echt uit de Franse Alpen. Er hangt een fijne en ongedwongen sfeer, die door de houten wanden wordt versterkt.

Meer informatie over restaurant Bistrot des Alpes

9,6

Jouw recensie over het restaurant Bistrot des Alpes

huiskamp .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten! We aten de seizoensgerechten: een schitterende forelfilet en mals, zacht hertenvlees. Het dessert (café gourmand en dessert van de maand) eveneens heerlijk. Prachtig opgemaakte gerechten. Als we in de gelegenheid zijn, komen we terug!
Miriam P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Een erg gezellige en relaxte tent. Wij hebben lekker gegeten. En eindelijk weer eens attente en lieve bediening. Het voelde alsof we even op vakantie waren.
Iiro H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Bistrot des Alpes. Eten was heel erg lekker en de bediening was zeer attent en prettig. Echt een aanrader.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk klein restaurant, van te voren reserveren . Een voortreffelijke keuken, de meeste gerechten met kaas als basis.
Marjon N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Typisch Franse gezelligheid en sfeer.Smaakvolle gerechten en zeer attente bediening. Merci
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Diewertje en Thibault hebben een gezellig, sfeervol restaurant met heerlijk eten. Wij aten kaasfondue met een kaas/vleesplateau vooraf. We hebben genoten. Service is zoals altijd top! We komen gauw weer terug!
Mo D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Gezellige plek, goede service, heerlijke kaasfondue. En dat vlakbij Carre. Ik kom terug om de rest van hun kaart te proberen.
Michiel F.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Op alle vlakken een topper. Gastvrij en hartelijke ontvangst, goede service in een ontspannen sfeer. Warme inrichting in de stijl van een Frans bergrestaurant. Genoten van de foie gras, een tartiflette en een goede Genepi als afsluiting. Geen minpunten te vinden. We komen zeker nog vaker terug bij Bistrot des Alpes.
Susan H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Wat een gezelligheid en heerlijk eten!
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker eten. Vriendelijke bediening. Wel wat moeite met gesprek verstaan soms. Café gourmand leuk en lekkere afsluiting.
Madeleine L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een prima eethuis, goed sfeer en erg lekkere gerechten voor een redelijke prijs.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Altijd gezellige bediening en heerlijk eten
Wendie H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heel gezellig restaurant. We hebben heerlijke raclette gegeten. Je kunt merken dat de vleeswaren heel goed zijn en de kaas ook. Die komen echt uit de Franse Alpen. Personeel is heel kundig en aardig.
linda V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
prima!
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Fantastische bediening en leuke sfeer. Echt in tijden mij niet zo welkom gevoeld als hier met oprechte aandacht voor details. Eten was wel lekker, maar daar waren we niet heel enthousiast over helaas.
Iris A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
En heerlijke plek met bijzonder vriendelijk personeel.
Hester K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wat een super gezellig en warm restaurantje midden in Amsterdam. Eten was echt super lekker. Zachte vis met heerlijke groenten en kaasfondue die helemaal op ging. De vriendelijke en attente bediening maakt dat je je van binnenkomst tot vertrek welkom en verzorgd voelt. Het lijkt alsof je echt even in een restaurantje in de Alpen bent geweest maar dat dan midden in Amsterdam en een steenworp van Carree.
Dennis G.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heel leuk knus restaurant waar je heerlijke franse gerechten uit de Savoie en de Alpen kan eten.
Bediening en keuken zijn zeer goed
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De service was zo goed dat wij het idee hadden dat we bij vrienden hebben gegeten. Zeker een aanrader
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Als van ouds, goed eten, prima service en een goede wijn. Al met al een heerlijke avond.