Bistrot des Alpes

Utrechtsedwarsstraat 141 1017 WE Amsterdam Nederland Kaart
31-206207393

Over het restaurant Bistrot des Alpes

Alsof je in de bergen zit

Dankzij de Franse keuken van restaurant Le Bistrot des Alpes lijkt het alsof je je in de bergen bevindt. Maar het is niet alleen het menu, ook de hele sfeer waardoor je je in de Alpen waant. De producten en de wijnen komen volgens de eigenaren echt uit de Franse Alpen. Er hangt een fijne en ongedwongen sfeer, die door de houten wanden wordt versterkt.

Meer informatie over restaurant Bistrot des Alpes

Annick B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Een gezellig restaurant, met vriendelijke bediening, heerlijke gerechten, kortom een smaaksensatie.
Voor redelijke prijzen.
Een aanrader.

Henk de Best
Max K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijke kaasfondue en heel prettige bediening.
David R.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Een echte aanrader. Vooraf gebakken ganzenlever gedeeld, toen de beste kaasfondue die ik in jaren heb gegeten, wij kozen de variant met brood, Eeekhoorntjesbrood en charcuterie en als dessert een lopend chocoladecakeje. Super! Lekkere fles rode wijn en twee koppen koffie (de koffie was eigenlijk het enige dat niet positief er uit sprong). Ga zeker nog eens terug! De rekening was 120 euro, dus niet goedkoop, maar voor Amsterdam centrum en deze kwaliteit zeer redelijk.
Nick G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Simpelweg fantastisch, uitstekend eten en ook een heerlijke wijn ter begeleiding. Restaurant is sfeervol ingericht en de bediening doet alles op een aangename manier volgens het boekje, aanrader!
wvanstraten .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Leuk restaurant met een geheel eigen stijl. Heerlijke fondue, daarbij een salade met een verrukkelijke dressing.
Mooie witte huiswijn.
We komen zeker terug.
jan K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Lekker kaasfonduen in een leuk ingericht Frans alpen chalet. Zeer prettige bediening.
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Goed restaurant in een klein straatje van de Amstel ende Utrechstraat. Het voorgerecht is puik , maar ook de hoofdgerechten zijn goed. De kaasgerechten zijn bijzonder en lekker. De huiswijn is van een behoorlijk nivo
De bediening is goed.
Reserveren is af en toe moeilijk omdat het een druk restaurant is, tijdig reserveren dus.
Wij hebben een prima avond gehad en komen beslist terug!
M B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heel aardige bediening. Eten was goed. Echter de jazzyachtige muziek vond ik vreselijk en niet passend bij het restaurant. Ik werd er erg onrustig van. Op verzoek werd er iets anders opgezet, maar werd al snel weer hetzelfde genre.
Dave B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Erg lekker gegeten op Valentijnsdag!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Nergens zo lekkere kaasfondue als bij deze bistro.
Charley K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De menukaart en kwaliteit stemt geheel overeen met die van de restaurants in de Haute Savoie, gewoon uitstekend
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Afgelopen vrijdag met een stel vrienden weer heerlijk gegeten bij Bistrot des Alpes!!! De fondue, raclette, reblochonade en niet te vergeten de overheerlijke charcuterie en truite fumee...stuk voor stuk overheerlijk!!
Ik kom hier graag weer terug:-))
Lize M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Hebben hier heerlijk gegeten; kaasfondue was lekker op smaak. Service uitmuntend: aandacht, humor en attent. Goed wijnadvies gekregen.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima ontvangst, we waren wat te vroeg, maar toch konden we even ergens zitten tot onze tafel vrij kwam. Heerlijke fondue met eenvoudige salade met een zalige dressing. Afgerond met een uitstekend citroentaartje. De 2 dames in de bediening weten nog wat service en gastvrijheid betekent. Een gemoedelijke sfeer, waar je als gast goed kan toeven.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zeker voor herhaling vatbaar.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De goede eerdere recensies bleken helemaal waar: heerlijke kaasfondue en charcuterie, lekkere wijntjes, een zeer gastvrije en attente bediening … Een gezellig restaurant om met vrienden naar toe te gaan en een plezierige avond te hebben.
Jan Joris V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Klassieke Franse Alpenkeuken, stevige kost, prima van kwaliteit. Bediening is van on-Amsterdams hoog niveau, zeer uitzondelijk goed. Heel betaalbaar. Absolute aanrader.
Marc G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijke gerechten, goede wijnen en zeer gastvrije bediening! Echte Savoie atmosfeer. Zeer positieve ervaring!! Aanrader .
Biancie .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ontzettend aardige eigenaren. Heerlijkk gegetten ,aasfondue met eekhoorntjesbrood. Geweldige Alpensfeer, knus ingericht. Volgende keer de raclette proberen!