Bistrot des Alpes

Utrechtsedwarsstraat 141 1017 WE Amsterdam Nederland Kaart
31-206207393

Over het restaurant Bistrot des Alpes

Alsof je in de bergen zit

Dankzij de Franse keuken van restaurant Le Bistrot des Alpes lijkt het alsof je je in de bergen bevindt. Maar het is niet alleen het menu, ook de hele sfeer waardoor je je in de Alpen waant. De producten en de wijnen komen volgens de eigenaren echt uit de Franse Alpen. Er hangt een fijne en ongedwongen sfeer, die door de houten wanden wordt versterkt.

Meer informatie over restaurant Bistrot des Alpes

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 21:30
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,1
9,5
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Voor een echte kaasfondue in Zwitserse sfeer ben je hier aan het goede adres. Leuke ambiance, zeer enthousiaste bediening dus een prima plek voor een gezellige avond. Klein minpuntje is de beperkte keuze voor de kaas, slechts één soort. Zou leuker zijn als je uit verschillende soorten zou kunnen kiezen, zodat een frequenter bezoek voor de hand zou liggen.
Matty V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
We namen beiden hetzelfde dagmenu: coquilles in een saus van groene erwtjes vooraf en lamsmedaillon in een morillesaus als hoofd. Het voorgerecht smaakte heerlijk, alle ingredienten kwamen tot hun recht. Hoofd, mooi vlees, goed gegaard met een heerlijke saus. toe warme chocoladtaart wat je normaal in deze kwaliteit in Frankrijk treft . De bediening was charmant en toch correct. Passende ambiance met een geluidsniveau waarbij je een gesprek kunt voeren alsof je thuis zit.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Heel attent. Beslist reserveren, altijd zeer druk. Heerlijke Franse verse producten. Mooie wijnen per fles of per glas.Wel wat aan de prijzige kant.
Marcella N.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten.vlotte bediening.gezellige tent!!Zeker voor herhaling vatbaar.lekker voor de winter!!!!ook buiten gezellig gemaakt!!
mschmidt1 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De dames waren zeer gatvriendelijk, we voelden ons echt welkom. We komen zeker terug om dan kaasfondue te mogen proeven.
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het was met onze gasten en plezierige avond met heerlijk eten en een gastvrije service, het was goed!
Een van onze gasten heeft en gehoorbeperking en werd door de bediening op een wat rustiger plaats gezet en dat was zeer plezierig.
Op de avond dat wij er waren was een tafel van 8 gereserveerd maar die de reservering was niet afgezegd en bleef dus leeg, een behoorlijke schadepost voor het bedrijf. Ik vind dat het eigenlijk dat de kosten voor een 'No show' betaald moet worden.
Annick B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het is zo'n fantastische plek. Heerlijk eten. Niet alleen de kaasfondue en andere hoofdgerechten maar ook de voor- en nagerechten zijn van een enorm hoge kwaliteit. Super goede service. Je voelt je echt welkom en wilt er eigenlijk de hele avond blijven zitten en vaak terugkomen.
Vincent T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuke aangeklede skihut. Heerlijke Zwitserse kaasgerechten. Zeer attente bediening.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Een gezellig restaurant, met vriendelijke bediening, heerlijke gerechten, kortom een smaaksensatie.
Voor redelijke prijzen.
Een aanrader.

Henk de Best
Max K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijke kaasfondue en heel prettige bediening.
David R.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Een echte aanrader. Vooraf gebakken ganzenlever gedeeld, toen de beste kaasfondue die ik in jaren heb gegeten, wij kozen de variant met brood, Eeekhoorntjesbrood en charcuterie en als dessert een lopend chocoladecakeje. Super! Lekkere fles rode wijn en twee koppen koffie (de koffie was eigenlijk het enige dat niet positief er uit sprong). Ga zeker nog eens terug! De rekening was 120 euro, dus niet goedkoop, maar voor Amsterdam centrum en deze kwaliteit zeer redelijk.
Nick G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Simpelweg fantastisch, uitstekend eten en ook een heerlijke wijn ter begeleiding. Restaurant is sfeervol ingericht en de bediening doet alles op een aangename manier volgens het boekje, aanrader!
wvanstraten .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Leuk restaurant met een geheel eigen stijl. Heerlijke fondue, daarbij een salade met een verrukkelijke dressing.
Mooie witte huiswijn.
We komen zeker terug.
jan K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Lekker kaasfonduen in een leuk ingericht Frans alpen chalet. Zeer prettige bediening.
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Goed restaurant in een klein straatje van de Amstel ende Utrechstraat. Het voorgerecht is puik , maar ook de hoofdgerechten zijn goed. De kaasgerechten zijn bijzonder en lekker. De huiswijn is van een behoorlijk nivo
De bediening is goed.
Reserveren is af en toe moeilijk omdat het een druk restaurant is, tijdig reserveren dus.
Wij hebben een prima avond gehad en komen beslist terug!
M B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heel aardige bediening. Eten was goed. Echter de jazzyachtige muziek vond ik vreselijk en niet passend bij het restaurant. Ik werd er erg onrustig van. Op verzoek werd er iets anders opgezet, maar werd al snel weer hetzelfde genre.
Dave B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Erg lekker gegeten op Valentijnsdag!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Nergens zo lekkere kaasfondue als bij deze bistro.
Charley K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De menukaart en kwaliteit stemt geheel overeen met die van de restaurants in de Haute Savoie, gewoon uitstekend
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Afgelopen vrijdag met een stel vrienden weer heerlijk gegeten bij Bistrot des Alpes!!! De fondue, raclette, reblochonade en niet te vergeten de overheerlijke charcuterie en truite fumee...stuk voor stuk overheerlijk!!
Ik kom hier graag weer terug:-))