Bistrot de Liège (Château St. Gerlach)

Joseph Corneli Allee 1 6301 Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Bistrot de Liège (Château St. Gerlach)

Culinair genieten in Valkenburg? Proeven aan gerechten uit eigen tuin en de regio in de voormalige woonvertrekken van Château St. Gerlach? De toenmalige, authentieke keuken, eetkamer en salon van Baron de Selys de Fanson in het kasteel onthullen herinneringen uit het verleden, terwijl de eerlijke keuken van Bistrot de Liège de smaak van nu brengt. Een eenvoudige menukaart met streekgerechten. De originele vloertegels en Luikse voorraadkast in de open keuken zorgen voor een intieme, serene sfeer. Bij mooi weer is het mogelijk te lunchen of dineren op het Bistrot-terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistrot de Liège (Château St. Gerlach)

Op 10 minuten lopen ligt station Houthem St Gerlach.
  • Kom je met de auto?
    Per auto vanuit Amsterdam, Eindhoven: Volg de autosnelweg A2 (E9) richting Maastricht tot nieuwe afrit Valkenburg (dit is de eerstvolgende afrit na afrit Bunde/Meerssen). Aan het einde van de afrit gaat u links. Houd A79 richting Valkenburg aan. Neem afsl
  • : Gratis parkeergelegenheid

Dagelijks geopend: 12.00 - 22.00 uur
Keuken geopend: 12.00 - 17.00 uur en 18.00 - 21.00 uur
Op vrijdag en zaterdag is de keuken geopend tot 21.30 uur

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bistrot de Liège (Château St. Gerlach)

L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
We hebben genoten van al hetgeen op tafel kwam; in ons geval tonijnsalade, rode mul, gebakken kabeljauw met prima huiswijn (Lenotti) en een kaasplankje met lekkere port (Burmester) ter afronding). En van, niet te vergeten, de -ongedwongen- ambiance !
Marie-Anne D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Service was niet optimaal!
Op bepaalde bestellingen lang moeten wachten alhoewel er weinig gasten waren.
Jammer!
Super locatie !
Apvdlee .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Dit is een uitstekende locatie. De bediening was ook zeer begripvol en werkte met al onze wensen mee.
De lunch was met recht een michellin ster waard.
Margriet C.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het was perfect, eten heerlijk, zonnetje erbij, prachtig terras.
Voor herhaling vatbaar.
Personeel vriendelijk.
Het is aan te bevelen
J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Lekker gegeten maar als bij het gerecht asperges staat verwacht je meer dan 3 asperges van 2 cm. Oesters echt een aanrader.
T.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
We hebben in de bistro genoten van een heerlijk diner. De gerechten waren met zorg bereid en met smaak opgediend, vergezeld van een vakkundig advies omtrent de bijpassende wijnen. Het heeft ons verblijf in Chateau St. Gerlach nog volmaakter gemaakt!
Laura N.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
goede en vriendelijke bediening; eten was erg lekker en aan het einde een leuke verassing gekregen omdat het een verjaardag was. Top!!
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Sfeer en inrichting zijn goed en heel aangenaam, zeker op de mooie binnenplaats met mooi weer. De bediening is erg vriendelijk. Kan qua nivo, kennis en vaardigheden in verhouding tot locatie en imago van St. Gerlach nog iets beter maar is goed. Prijs kwaliteit van het eten is precies goed in verhouding tot de ingrediënten, opmaak en hoeveelheid. De presentatie van het eten is zeer goed in verhouding tot de prijs.
J.F. H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Omdat het stralend weer was werd het 2-gangen lunchgerecht buiten op het terras geserveerd.
Toch denk ik vaak terug aan de tijd dat je buiten op het terras of binnen in de ruimte achter de keuken kon genieten van bv. alleen een kop koffie of een grootte kop cappuccino eventueel aangevuld met een heerlijke broodje focaccia gezond.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Topambiance, topeten en topbediening. Het was geweldig, alle gerechten mooi opgemaakt en zeer smaakvol en vers. Prachtige wijn erbij van eigen landgoed. Fantastisch
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Zeer gastvrije ontvangst van Daniella en attente reactie op onze vraag om ivm het mooie weer het nagerecht en koffie wat sneller te laten "doorkomen" Zo altijd; KLASSE!
Vladan I.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zeer tevreden met de service, bijzondere locatie. Zeer aan te raden, met of zonder verblijf in Chateau St. Gerlach. Goede wijnkaart met zo veel mogelijk locale producten. Als enige opmerking - net iets te veel tafels per kamer.
Irina B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Een heel lekkere dinner in een sfeervolle omgeving gehad!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
tot volle tevredenheid souperen en vergaderen wij met onze Kiwanisclub elke eerste dinsdag van de maand in de Bistro de Liège. Zowel de maaltijden als de uitermate vriendelijke bediening bevallen ons uitstekend. Wij voelen ons welkom en thuis.
R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Wij hebben genoten van een heerlijke driegangenlunch met goeie wijnen en dit in een mooi historisch kader. Voor de niet-vleeseters werd een evenwaardig aangepast gerecht geserveerd.
K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
De locatie is wondermooi, de ambiance is geweldig, het eten is voortreffelijk, maar de bediening is niet in orde. Ik vroeg om een lepel tijdens het nuttigen van het hoofdgerecht omdat het nogal vloeibaar was. Niet gekregen en toen maar met mijn theelepeltje het bord leeg gemaakt. Bij het afruimen werd er ook geen excuus aangeboden. Bij het afscheid werd ons gezegd dat wij in onze jassen werden geholpen. De deur naast de kapstok stond open en er waren 3 personeelsleden aanwezig (w.o. twee serveersters). Zij deden niets (jawel, kletsen met elkaar) dus hebben wij zelf onze jassen aangetrokken. Allemaal geen punt normaal gesproken, maar in een zaak als deze vind ik dit onbehoorlijk en dat viel mij dan ook tegen.
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Alles heel lekker maar de bijlagen bij het hoofdgerecht zijn wel erg weinig
Christian G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Schitterend gelegen restaurant in prachtig gebouw. Voortreffelijk diner met prachtig opgemaakte borden met veel oog voor detail, smaak en kleur. Mooie bijpassende wijnen. Correcte en deskundige bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Kortom een echte aanrader!
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Niet echt de ambiance van een Bistrot maar wat formeler, hele goede en vriendelijke service, leuke kaart en een prima wijnselectie. Absolute aanrader.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prachtige locatie, uitstekende bediening en mooie gerechten! Is een prima optie voor een romantisch avondje uit! Een absolute aanrader.