Bistrot de la Mer

Visserskaai 21 8400 Oostende België Kaart

Over het restaurant Bistrot de la Mer

CULINAIR OOSTENDE - Uw bezoek aan Oostende is culinair top met een bezoek aan de Bistrot de la Mer op de Visserskaai. Slechts enkele ademhalingen verwijderd van de Noordzee eet u traditionele Belgische gerechten.

VERFIJNDE COMBINATIES – Elk klassiek gerecht is bereid met top ingrediënten die zorgen voor originaliteit en smaaksensaties. Notenboter, amandelschilfers, sint-jakobsnoten en hand gepelde grijze garnaaltjes zijn er slechts enkele van die je verse zeetong of rundtournedos aanvullen.

VERBLUFFEND MENU – Naast à-la-carte kan u zich in dit familierestaurant ook laten verassen door het met regelmaat veranderende menu of door de klassieke mosselbereidingen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistrot de la Mer

Station van Oostende

Lunch: van 12u tot 15u00 (behalve dinsdag)
Diner: van 18u tot 22u00 (behalve maandag en dinsdag)

Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven
9,4
Francois D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We namen het menu van 35 eur. Ik nam de garnaalkroketten en zowel m'n man als ik namen de cote à l'os.
Het was een groooot stuk vlees (teveel eigenlijk maar beter zo dan té weinig!), t was klaargemaakt zoals wij gevraagd hadden. Lekkere frietjes. Nagerecht was chocomousse en dat was ook prachtig gepresenteerd op ons bord. Ook erg lekker. Wij zullen eens regelmatig nr hier terugkeren! We zijn blij om weer eens een nieuw adresje te leren kennen hebben!
ROBAEYS M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
J'aime y retourner
Frederic R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gegeten in deze huiselijke bistro.
Supervriendelijke ontvangst en bediening.
Frauke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We kwamen hier reeds voor de vijfde keer en zijn steeds erg tevreden over de aangeboden maaltijden en de service. We komen zelfs speciaal voor dit restaurant naar Oostende! Doe zo verder!
Christine W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Zeer vriendelijke bediening.
Karina V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
een gezellig tafeltje aan het raam was voor ons gereserveerd en verzorgd opgedekt.
We kregen een lekkere amuse. Een beetje meer groenten bij het gerecht (zeetong) had welkom geweest.