Bistrot Castrique

Achteromdwarsstraat 4 1381 Weesp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistrot Castrique

Jacobburggraaf .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Nog lekkerder dan anders gegeten bij Castrique! Wat een heerlijk uitgekiend kerstmenu. Prima gastvrouw, fantastische kok en gezellige sfeer. Klein maar fijn, echt een ontdekking!
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
De pastrami is hemels,
het hele gezelschap was wild enthousiast over de gerechten. Zeer goed van smaak. Mooi opgemaakte borden en bediening begrijpt ons en aan een individuele wens wordt graag en met een lach voldaan. Wij komen zeker terug en bevelen dit restaurant aan.
bjoosten .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben een fantastische avond gehad in Bistrot Castrique. De kwaliteit van de gerechten (zowel menu als a la carte) waren zeer goed en met veel zorg gemaakt. De bediening was kundig, alert en erg vriendelijk. Het is een mooie aanwinst voor Weesp! Wij komen zeker terug
Christiaan W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Hebben hier al een paar keer gegeten. Goede keuken, eten en wijnen zijn top. Vriendelijke bediening en mooie ambiance. Kaart bevat enkele vaste klassiekers (oesters, escargots, entrecote, cocquelet, kreeft) en daarnaast wisselende gerechten. Blijven hier zeker terugkomen.
Sascha V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten, personeel was uiterst vriendelijk. Frietjes waren heerlijk krokant en het vlees was lekker mals. Het restaurant was goed te bereiken met de auto.