Bistrot Castrique

Achteromdwarsstraat 4 1381 Weesp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistrot Castrique

petrakruk .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hebben een halfuur moeten wachten voordat de bediening de bestelling kwam opnemen. We bestelden 1 zoete witte wijn en 1 Chardonnay met een glas water en met een mandjr brood met roomboter. De wijn kwam...het water, het brood met boter hebben we nooit gezien. Maar ik moest €10,50 betalen omdat het een wijnbar is en ze geen supermarktwijn schenken. Dan liever een supermarktwijntje wat op tihd wordt gebracht met lekker brood en boter erbij dan een duur wijntje zonder bijbehorende attributen die we besteld hadden. Schandalig!!
ronalddejonge .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Hoe ouderwetse éénvoud zo simpel kan zijn maar O zo geweldig deze ervaring.

Wat een onwijze mooie klassiekers van gerechten op de kaart ...

Echt door een ambachtelijke eigenwijs persoon met verstand van hoe het hoort samengevat horeca-dier.

Één die met liefde voor zoals dat ook vroeger was, het eten serveert.

Gastvrouw en haar team begrijpen het zoals het heurt! Zoals Een tv prominent dat zou benoemen.

Ik ruim zelf boven de 115 kg schoon aan de haak, zit in veel zaken niet lekker! Maar wat is hier een top meubelmaker bezig geweest, zonder problemen heerlijk hele avond "rechtop" gezeten.... dit is echt uitzonderlijk.

Heel veel succes, hoop in de toekomst dat hier nog een plekje is voor mij ... kan niet anders dat deze zaak sneller vol zal zitten dan de buurt!

Gaat dit zelf ervaren ....
Jacobburggraaf N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Nog lekkerder dan anders gegeten bij Castrique! Wat een heerlijk uitgekiend kerstmenu. Prima gastvrouw, fantastische kok en gezellige sfeer. Klein maar fijn, echt een ontdekking!
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
De pastrami is hemels,
het hele gezelschap was wild enthousiast over de gerechten. Zeer goed van smaak. Mooi opgemaakte borden en bediening begrijpt ons en aan een individuele wens wordt graag en met een lach voldaan. Wij komen zeker terug en bevelen dit restaurant aan.
bjoosten .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben een fantastische avond gehad in Bistrot Castrique. De kwaliteit van de gerechten (zowel menu als a la carte) waren zeer goed en met veel zorg gemaakt. De bediening was kundig, alert en erg vriendelijk. Het is een mooie aanwinst voor Weesp! Wij komen zeker terug
Christiaan W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Hebben hier al een paar keer gegeten. Goede keuken, eten en wijnen zijn top. Vriendelijke bediening en mooie ambiance. Kaart bevat enkele vaste klassiekers (oesters, escargots, entrecote, cocquelet, kreeft) en daarnaast wisselende gerechten. Blijven hier zeker terugkomen.
Sascha V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten, personeel was uiterst vriendelijk. Frietjes waren heerlijk krokant en het vlees was lekker mals. Het restaurant was goed te bereiken met de auto.