Bistrot Castrique

Achteromdwarsstraat 4 1381 Weesp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistrot Castrique

Bjoosten .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben een fantastische avond gehad in Bistrot Castrique. De kwaliteit van de gerechten (zowel menu als a la carte) waren zeer goed en met veel zorg gemaakt. De bediening was kundig, alert en erg vriendelijk. Het is een mooie aanwinst voor Weesp! Wij komen zeker terug
Christiaan W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Hebben hier al een paar keer gegeten. Goede keuken, eten en wijnen zijn top. Vriendelijke bediening en mooie ambiance. Kaart bevat enkele vaste klassiekers (oesters, escargots, entrecote, cocquelet, kreeft) en daarnaast wisselende gerechten. Blijven hier zeker terugkomen.
Sascha V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten, personeel was uiterst vriendelijk. Frietjes waren heerlijk krokant en het vlees was lekker mals. Het restaurant was goed te bereiken met de auto.