Bistrooh

Toussaintkade 8 2513 CJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistrooh

Tram 16 stopt voor de deur.
  • : Toren parkeergarage.

Woensdag tot en met Zondag van 15:00 - 23:00 uur.

Op Maandag en Dinsdag zijn wij gesloten, groepen mogelijk op afspraak

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistrooh

Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Wij hadden een verassingsmenu cadeau gekregen en wat een heerlijke avond hebben wij gehad. Allereerst de eigenaren, die de klant graag verwennen En dan de overheerlijke gerechten, die met veel zorg worden bereid en opgediend. De bijpassende wijnen zijn heerlijk. Als afsluiting een glaasje Limoncello, perfect. Wij komen heel graag terug!
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wederom heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden, en het eten is fantastisch, de bediening evenzo, heerlijke likeuren van Van Kleef, rustige muziek op de achtergrond, een aanwinst op de Toussaintkade, kortom een aanrader.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Geweldige ervaring. Als hoofdgerecht hebben wij allemaal de Bavette met een krul eendenlever besteld. Goddelijk kan niet anders zeggen. Echt genoten. Het nagerecht was niet minder een feestje in je mond als je voor de verrassingsoptie gaat. De wijnkeuze prima. Een prachtige rose uit Roemenie en een geweldige fles Shiraz bij het hoofdgerecht. Bediening is heel attent en vriendelijk. Zeker een bezoek waard temeer omdat de keuken erg flexibel is voor mensen met intolerantie en beperkingen. Een echte aanrader en een bezoek waard
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Restaurant hinkt wat op twee gedachten - betere eetcafé (overal frieten bij, die overigens erg lekker zijn) versus wat betere keuken. Slaan daardoor soms de plank net wat mis. Wijnkeuze is matig. Slechte een, twee open wijnen per categorie, kwaliteit kan beter, ook tegen de gehanteerde prijzen. Soms een beetje entre-nous met klanten, wat storend zo niet onprofessioneel is. Nog eens goed na denken over de formule!
HURTS L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Erg leuk restaurant op geweldige locatie met terrasboot. Aanrader. erg vriendelijk personeel en hel erg lekker eten.
Dat het restaurant ook een terrasboot heeft op een unieke locatie in Den Haag is vooral op deze mooie zomerse dagen een aanwinst in Den Haag.
Begtus1967 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Donderdag avond door vrienden uitgenodigd om een hapje te gaan eten in De Bistrooh. Ik was er nog nooit geweest, en was aangenaam verrast. Een heerlijke starter een tomaten soepje met wat room en kaneel, zalig.
Toen een heerlijke carpaccio met een heerlijk sausje, en een zalig kaas koekje. Het hoofdgerecht een heerlijk bavette met een zalig port saus, en als nagerecht een heerlijke brownies met een omelet sybrienne geflambeerd aan de tafel.
Ik kom hier cker nog eens terug deze twee enthousiaste jongens timmeren goed aan de weg, en zijn zeer ambitieus.
John K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Uitstekend gegeten en een buitengewoon vriendelijke bediening. We hebben de Chef's Special genomen, een overzicht van waar de chef allemaal toe in staat is.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Wederom geweldig gegteten in opnieuw een super sfeer met leuk gastvrouw Annet, super chef kok Willem en de alleskunner André. Een te gek Bistrooh team!! dank weer
Frances V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
het is een eenvoudig, nonsens restaurant. geen spectaculaire kaart. super vriendelijke bediening. leuke boot voor de deur om te eten met mooi weer of een drankje te drinken.
Janny W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Voor een koopavond was het rustig. De bediening was vlot en attent door een zeer gastvrije eigenaar. We hebben met zijn vieren goed gegeten.
Yda G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gezellig ingericht restaurant in het centrum van Den Haag. Zeer gastvrije en vriendelijke bediening. En het eten is fantastisch.