Bistrooh

Toussaintkade 8 2513 CJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistrooh

Tram 16 stopt voor de deur.
  • : Toren parkeergarage.

Woensdag tot en met Zondag van 15:00 - 23:00 uur.

Op Maandag en Dinsdag zijn wij gesloten, groepen mogelijk op afspraak

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
9,3

Jouw recensie over het restaurant Bistrooh

Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Een prima avond gehad bij Bistrooh. We hebben gekozen voor het 3 gangenmenu. Prijs- kwaliteit in een woord goed. Vooraf een heerlijke amuse, vervolgens een zalige bisque . De bavette is goed en de koffie met lekkernijen een aanrader. We komen terug! Om het eten en de sfeer.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Bediening goed en deskundig.
Ambiance oké.
De amuse van het huis was erg lekker. Voorgerecht buikspek was een teleurstelling, niet eens qua smaak of zo, maar t was dun gesneden en krokant gebakken. Niet wat we verwachtten.
Hoofdgerecht van 2 soorten lam was wel goed/lekker, al was het stoofpotje wat aan de zoute kant.
De wijn hebben we per gerecht genomen en de keuze aan de bediening over gelaten, dat was een goede keuze.
Tosca H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Heerlijk gegeten bij de Bistrooh. De klant is hier echt Koning. Gezellige sfeer, goede gastheer met veel kennis van de wijnen en een superkok die werkelijk heerlijk eten serveert.
We zijn al vaak geweest en we komen zeker snel terug !
Mario en Tosca
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Wat een geweldige avond hebben we gehad! Heerlijk eten voor een zachte prijs. Fijne sfeer met Franse chansons. De bediening was top. We komen zeker terug!
Eres V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Restaurant is aan te bevelen. Vriendelijke bediening. Er werd informatie gegeven over de gerechten. Kwaliteit van het eten is goed, zowel voorgerecht als hoofdgerecht. Jammer dat het vrij stil was en dat voor een zondagavond.
Hierdoor kan ik over de wachttijd geen goed oordeel geven.
Corien P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Ontzettend gezellig restaurant, zij weten hoe je gasten moet ontvangen. Heerlijk eten en dat voor een zeer vriendelijke prijs. Een aanrader!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Onbekend als we zijn in de hofstad besloten we dit restaurant te reserveren op basis van de hoge score op deze site. We hebben er geen spijt van gekregen. Gedoe, daar houdt men niet van bij Bistrooh, van goed eten wel. Een leuke kaart, groot genoeg om te kiezen, klein genoeg om te weten dat men hier op niveau kookt. Een mooie keuze aan wijnen, van betaalbaar tot de wat exclusievere klasse, maar ook de huiswijnen zijn van uitstekende kwaliteit. Een vriendelijke en robuuste gastheer die je het op zijn eigen ontwapenende wijze prima naar de zin weet te maken. Bistrooh voelt een beetje als uit eten gaan bij goede vrienden, die zichzelf in de keuken hebben overtroffen. De rekening draagt echt bij aan dat gevoel, je betaalt er minder dan je op basis van de kostelijke maaltijd zou verwachten en dat maken we eerlijk gezegd niet vaak mee. Een schot in de roos wat ons betreft en wij kunnen het weten want we hebben aardig wat ervaring. Bravo en ga vooral zo door!
Sylviane R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Smakelijk gegeten en goede porties!!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heel lekker eten voor deze prijzen! Er wordt met zorg gekookt, traditionele gerechten met een originele twist. Een aanrader.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijke eendebout gegeten met zuurkool. Ook de voorgerechten waren bijzonder lekker. De vegetarische gerechten op de kaart zouden wat fantasierijker kunnen zijn met meer groente. De service was uitstekend en zeer flexibel wat betreft onze wensen. Hele goede prijs kwaliteit verhouding.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Op verzoek Wild besteld en gekregen! Jee, wat hebben ze hun best gedaan. Een 5 gangen verrassingsmenu met heel veel variatie. Wilde duif, reerug, paddestoelen, spruiten en heerlijke wijnen en nog veel meer. Het was een feest! Bedankt André voor gastvrijheid, leuk kennis te maken. En de kok is een topper! Komen snel terug.
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Lekker eten en goede service.
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Op verzoek heeft de kok een 5-gangen wilddiner bereid. Het was weer top, evenals de bijpassende wijnen. Vooral de service en de vriendelijkheid is opvallend. Dit kom je niet vaak tegen.
Eduard T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke gast vrouw en heer, met passie voor hun werk.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Zeer relaxte, klantgerichte sfeer.
Een genot om hier te komen eten.
Lars L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Aanrader, gisteravond gegeten met 4 vrienden. Uitstekend ontvangen, vriendelijke bediening, goede eet en wijn suggesties, kortom heerlijk gegeten!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Geweldige ervaring! Alles klopt. Gerechten zien er prachtig uit, en erg smakelijk. De lam een aanrader, maar ook de bavette met eendeleverkrul zag er super lekker uit. Moet terug want wil ook graag nog de zalm proberen. De wijnen sluiten naadloos bij de gerechten aan. De inrichting is gezellig en Andre en Willem zorgen voor een warme sfeer. Andre heeft veel kennis over wijnen en we werden nog verrast met een 'free appetizer', heel attent. Wij hebben genoten en komen snel nog eens terug. Super prijs, kwaliteit verhouding!! tram 16 stopt om de hoek:)
Gijs F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Franse restaurant met een twist .
Mirja I.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het was echt een heerlijke ontspannen rustige avond met heerlijk eten en geweldige bediening. Het is uitzonderlijk goed allemaal bij de Bistrooh.
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Wij hadden een verassingsmenu cadeau gekregen en wat een heerlijke avond hebben wij gehad. Allereerst de eigenaren, die de klant graag verwennen En dan de overheerlijke gerechten, die met veel zorg worden bereid en opgediend. De bijpassende wijnen zijn heerlijk. Als afsluiting een glaasje Limoncello, perfect. Wij komen heel graag terug!