Bistronoom

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Laura F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Super lekker gegeten, echt een aanwinst voor Woerden! Bijzonder culinair en goede service. Vooral het runderstaartstuk is een aanrader! De wijnen bij de gerechten waren perfect net als de sterke espresso :-).
Jammer dat het restaurant nog zo rustig was op zondag.
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Wat een bijzonder restaurant. De gerechten zijn apart, de bijzondere smaak combinaties zijn verrassend lekker.
De ober/sommelier vertelt enthousiast over het restaurant, de gerechten en de wijn. Erg goede service.
Het restaurant is wel prijzig maar de kwaliteit maakt veel goed..
Johannes R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Nieuw restaurant in Woerden. En wat voor een!
Afgelopen donderdag met collega's getafeld. Buiten op het terras.prachtige ambiance. Hartelijke en professionele ontvangst.
Allemaal met wisselende combinaties vier gangen menu. Ging zelf voor de vis. Gepekelde makreel, lauwwarm met venkelsorbet. Heerlijk. Fraaie combinatie.
Hierna bouillabaisse. Was het eigenlijk te warm voor, maar door het knapperige spek erin heel bijzonder.
Gegrilde schol was ook heerlijk op smaak. Andermaal goed met de zwarte, lekker stevige zwarte rijst en haricot verts.
Kortom, een aanwinst voor Woerden. Veel enthousiasme bij bediening en in de keuken. Smaakt naar meer.
Haute-Horlogerie H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Op bezoek bij de BISTRONOOM, gevestigd aan een monumentaal pleintje in de gemeente Woerden. De sommelier Barselaar gaf ons een heerlijke aperitief, de amuses waren veel belovend, heerlijk, origineel en goed op smaak. Hier staat een tovenaar in de keuken. Na een 7 gangen menu hebben we een heerlijke avond gehad met een gastronomische beleving. Heerlijke smaken zuurtje, zoetje, structuur, het klopt! De sommelier Barselaar weet je te verbazen met wijnen die exact passen bij de gerechten. Het bedienend personeel is jong en enthousiast en beleeft. Kortom genoten, vandaar hoge cijfers.
Jimmy .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Op zaterdag geweest. Was erg rustig vanwege het concert in de stad. Binnen gezeten. Eten was lekker maar te verfijnd voor mij om echt van te kunnen genieten. De aankleding is ok, maar de stoelen waren enigszins oncomfortabel. Bediening was niet bovengemiddeld. De senior/"sommelier" maakte een leuk praatje, prima aanbevelingen qua wijn, maar jongere bedienden zitten (nog) niet op de plek. Handen in de zakken, achter het oor krabben, redelijk wat "eh"-s tijdens het uitleggen van de gerechten. Al met al prima gegeten (alle 4 ander gerecht, alle 4 heerlijk volgens de persoon in kwestie), volgens de "sommelier" verandert de kaart elke maand in ieder geval deels, maar mede gezien de prijs zullen we hier niet vaak terugkomen.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heerlijk 7 gangen menu gegeten met bijpassend wijn arrangement alles was mooi opgemaakt en smaakte heerlijk ook goede keuze van wijnen. Bij de gerechten de bediening was ook zeer vriendelijk en maakte een leuke praatje met ons.
De ambiance is heel mooi en klopt bij de hippe kookstijl wij komen hier zeker weer terug
Cornelia19 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Een nieuw restaurant in Woerden met bijzonder lekker eten, zeer goede wijnen, met fijne en prettige bediening, een heerlijk terras en een prachtig ingericht restaurant. Een aanrader!
Inekeke .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Bij de Bistronoom gegeten. Wat een topkok zeg! Het is echt een jongen met talent, de doperwtjes, tonijn, vissoep en Italiaanse worstjes waren super! Deze kok heeft potentie, het was echt op smaak en zag er goed uit allemaal. Het enige wat ik jammer vond was mijn visamuse, maar dat lag zeker niet aan de kok, maar aan mij, omdat ik geen vis eet. Ga zo door!
Hedzer V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gewoon erg lekker eten, met correcte en vriendelijke bediening, in een historische ambiance op het Kazernecomplex in Woerden. Afgelopen zaterdagavond met mijn vrouw heerlijk op het terras. In aanmerking genomen dat het de eerste avond was waarop ze volledig draaiden, was het voor ons zeker een zeer prettige ervaring. Bovendien rolstoeltoegankelijk en voorzien van aangepast toilet, voor ons erg belangrijk. Een absolute aanrader dus. Vooral die jonge chef kok Jeroen kan nog ver komen, volgens mij,

Hedzer van der Velde