Meer informatie over restaurant Bistronoom

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bistronoom

Marissa V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Erg lekker gegeten. De gerechten zijn echt iets bijzonders. Ik ben hier voor de lunch geweest maar ik kom hier zeker nog eens terug voor diner.
Ecke .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Afgelopen tijd met 5 vrienden wezen lunchen. Leuke, frisse en eenvoudige (stoelen) inrichting met veel ramen en aandachtige bediening. Op de kaart zien de gerechten er spannend uit maar op het bordje was de kwaliteit wisselend en werden combinaties van smaken soms niet helemaal begrepen. De ambities van de kok(s?) zijn duidelijk op de kaart, de gebruikte ingrediënten en aparte combinaties scheppen verwachtingen en moeten dus goed worden uitgevoerd en daar schortte het een beetje aan (trouwens ook aan de gegrilde broodjes die verbrand smaakten). Misschien is er verschil tussen de lunch en of diner maar dat zou niet correct zijn? Al met al zou dus de kwaliteit constanter moeten worden en graag spannende ingrediënten er in houden maar geen rare combinaties etc.. Ik zal zeker nog een keer terug komen en ben dan nieuwsgierig hoe het daar dan is.
Britt M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super tentje! Aanrader voor iedereen die van goed eten houdt tegen een redelijke prijs en lekker in de watten gelegd wil worden.
Britt M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Onwijs lekker gegeten bij de Bistronoom erg prettige verrast door super attente bediening en goede gerechten. Hier gaan we zeker vaker heen!
Joostr1985 R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Leuk ingerichte bistro met gemoedelijke sfeer. Gisteren hier met wat collegas onze FRANK borrel gehouden. Wijnen waren van prima kwaliteit en de prijs was redelijk. Veel soorten ook per glas te verkrijgen. Echter waren wij met zijn 5en dus voordeliger om een fles te bestellen.

Ons grootste kritiekpunt: De borrel/vlees plank. Voor 12.50 op de kaart, de ober adviseerde ons er 2 te nemen v.w.b de grote. Wij vonden deze plank een grote farce.

- absoluut geen 25 euro waard
- krokante kip was tegen het verbrande aan gefrituurd en droog.
-buikspek bestond louter uit zwoerd
- de spare ribs waren droog en er zat amper vlees aan het bot.
- de pulled pork was gewoon niet goed en zat gesmeerd op een broodje wat ons deed denken aan zo'n afbakbroodje van een paar cent.
Het brood en de smeerseltjes die er bij zaten waren prima maar veel te weinig. Nog geen stukje per persoon. Al met al de prijs kwaliteit verhouding van deze plank(en) is ondermaats.

Wij komen hier vast nog eens terug, maar dan niet met trek.
Hessel S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Het is niet makkelijk voor mij uiteten gaan, ik heb een enorme lijst aan allergenen en het is zeker geen hobby-dieet. 1 klein beetje ei, melk, noten en het gaat helemaal mis. Spannend altijd dus. In de Bistronoom werd hier uitstekend mee om gegaan, zonder de hele tijd mijn dieet te benoemen werd elk gerecht op maat klaar gemaakt, met creatieve toevoegingen als ik bijvoorbeeld een sausje niet mocht eten. Erg lekker gegeten, inclusief de wijnen, en de zelfgemaakte frisdranken. Aanrader!
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Een aangename verrassing; we kiezen voor het 4 gangen jubileummenu wat een proeverij inhoudt van gerechten die het afgelopen jaar succesvol op de kaart hebben gestaan. voorafgegaan door een amuse en vergezeld van brood beginnen we aan een smaakvolle kennismaking met dit restaurant. De bediening is ronduit zeer goed; erg attent, vriendelijk zonder te joviaal te worden; complimenten hiervoor.
De aanbevolen wijnen zowel wit als rood vallen eveneens in de smaak. De tafeltjes zijn wat ons betreft iets te dicht bij elkaar geplaatst, maar dat is dan ook ongeveer het enige wat we aan te merken hebben. Zeker voor herhaling vatbaar.
David-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zeer lekker eten, zonder dat het te chique is of te prijzig. Oftewel: goede prijs voor lekker eten. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten top zowel voor als hoofdgerecht en nagerecht.
Het had iets meer mogen zijn, voor mijn echtgenoot..
Ook de bijpassend wijn arrangement top!!!
Wij komen hier zeker weer.
Daniel B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Recent een hapje gegeten bij de Bistronoom te Woerden. De service was prima, jonge enthousiaste jongens net iets teveel foutjes maakten (menukeuzes door elkaar halen, niet terug komen op gestelde vragen, vergeten de drankenkaart te brengen, amicaal (geforceerd) gedrag), maar zeker complimenten voor de inzet. De gerechten waren prima, leuke combinaties, maar het resultaat op het bord viel helaas ietwat tegen. Zo verdronk de rundertartaar in truffelmayonaise (zonder dit ingredient op de kaart te noemen!). De vis was vlak van smaak, ondanks de vele interessante bereidingswijzen van de ingrediënten kon het gerecht niet overtuigen. Helaas enigszins teleurstellend, maar toch een goede voldoende.
Joh V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Wat een prachtige, originele en verrassende keuken. Geen clichés, maar eigenwijze mooie gerechten, o.a Loempia van noordzeekrab en scheermes en dumpling van runderwang. Mooie smaakcombinaties met een geweldige opmaak. Dit alles geserveerd door een jonge enthousiaste bediende! Complimenten , en op naar een ster, wat voor ons niet hoeft!
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
In het kader van de 'Heerlijk' aanbieding ons nieuwste restaurant in Woerden uitgeprobeerd. In het AD staat dit restaurant momenteel heel hoog genoteerd in de lopende restaurant top 5 dus onze verwachtingen waren hoog gespannen. We werden niet teleurgesteld want de Bistronoom besteed heel veel aandacht aan de presentatie van zijn gerechten en dat het, bijna allemaal, uitstekend smaak spreekt voor zich. We begonnen met 2 zelf afgebakken broodjes die samne met een plaatselijke bakker hier in Woerden bereid worden. Daarna 2 amuses, eentje die werkelijk verrukkelijk was, erwten gegaard in olijfolie met boven op een toefje zoute room en wat mint, een heerlijke combinatie. De tweede amuse was wat minder van smaak, rauwe dorade met mousse van peentjes.Als voorgerecht een DUMPLING RUNDERWANG bestaande uit groene asperges,broccoli crème,kwarteleitjes en kabayaki vinaigrette ook dat smaakte voortreffelijk. Het tussengerecht was TORTELLINI KONIJN bestaande uit in hooi gerookte wortel,kummel & epoisses saus en tuttifrutti, ook heel erg lekker. Het hoofdgerecht was POULET NOIR FILET bestaande uit paddenstoelen,aardappel,bietenrolletjes met roomkaas,daslook en truffel vinaigrette, dit vonden wij het minste. De kip was erg droog en tamelijk smaakloos, de overige ingredienten waren verukkelijk. Als nagerecht had ik HONING BROS bestaande uit bergamot wafel,passievrucht roomijs en gezoete yoghurt, ook erg lekker. Vermeldenswaardig is ook nog het feit dat er gewoon kraanwater geschonken kon worden. Dat is altijd een pre voor mij. De,overigens vrij jonge bediening, was erg attent en er was meer dan genoeg aandacht voor de gasten. Als negatief puntje noem ik het feit dat we erg lang moesten wachten voordat het hoofdgerecht geserveerd werd. Ik denk dat de kok een pauze had want de gasten links en rechts naast ons hadden ook niks op hun tafel.
Jan-Willem I.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Heerlijke lunch op dit prachtige terras gehad afgelopen zondag.
Runderwang met bloemkool crème was heerlijk. Leuke en lekkere vers gebakken broodjes met een zelfgemaakte dip waarvoor mensen terug komen. Een klein schoonheidsfoutje in een gerecht, welke wij wilde gaan melden, was door de medewerkster/eigenaresse? zelf al opgemerkt en goed opgelost. Zeker een aanrader om hier naast een diner ook een lunch te genieten! Pure smaken en andere gerechten dan de standaard lunch tentjes.
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Een heerlijke avond bij de Bistronoom. Prachtige sfeer, heel vriendelijk en kundig personeel en prachtige gerechten. Ook hele originele smaken gecombineerd met fijne wijnen. Ik kom hier zeker terug!
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk diner gehad op zondagavond.

Als eerst kregen we twee amuses, beide heerlijke hapjes. Als voorgerecht had ik de eend kabayaki, perfect bereid, lekker smaak combinatie. Het tussengerecht was de rood gebakken tonijntartaar, heerlijk gegaard en perfecte smaak.
Het hoofdgerecht de korean fried chicken, heerlijke pittige kalkoen met lekker saus e.d.
Als nagerecht de honing bros, dit was een hemels dessert.

Na dit alles nog lekkere koffie/thee met kleine zoete lekkernijen, ook atuk voor stuk heerlijk.
Suba D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Om de verjaardag van mijn echtgenote te vieren, een reservering gemaakt in Bistronoom.
We kregen een mooi tafeltje aan het raam met uitzicht op de historische Franse geveltjes van rond 1800 aan de kruittorenweg. De open haard zorgde voor een aangename warmte.
Onder het genot van een aperitief van cava en huisgemaakte limoncello (vergezeld van een voortreffelijk broodplankje), kozen we voor het 3 en 4 gangen menu. Als voorgerecht Eend in een zoete soja saus en een Loempiaatje van krab en scheermes met zwarte bonen mayonaise. Het tussengerecht was een rood gebakken tonijn met bloedsinaasappelsorbet, gevolgd door Koreaanse kip op een gerookte bloemkoolbedje met een pompoen chutney. Als nagerecht namen we een Tarte Tartin van peer en een Honing Bros met passievrucht roomijs en gezoete yoghurt. De gerechten waren zeer smakelijk, zorgvuldig bereid en mooi opgediend. Enig klein minpuntje is wellicht dat in alle gerechten het ‘zoet’ redelijk prominent aanwezig is waardoor niet alle subtiele smaakjes goed zijn te proeven. We begeleidden de gerechten met een Australische Riesling en een Franse le Midi van grenache, syrah en cinsault. Beide wijnen voldeden volledig aan onze verwachting en werden bovendien uitstekend uitgelegd door de ober / sommelier. Over de bediening overigens niets dan lof: attent, prima toelichting op de gerechten en zeer behulpzaam bij het maken van keuzes voor spijs en drank.
Wij gaan hier zeker terugkomen.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Gisterenavond gegeten bij de Bistronoom te Woerden. Toen we aankwamen werden we eerst een beetje nonchalant naar ons tafeltje gebracht. Toen we een plekje hadden gekregen hadden, konden we ons vergapen aan de vele planten dat het restaurant heeft. Alles is echt, en goed op elkaar uitgekozen. De stoelen zagen er niet comfortabel, maar het tegendeel bewees zich toen ik daarop ging zitten. Wat wel een nadeel was, was dat we erg dicht zaten op onze buren. Een beetje privacy is wel zo prettig. Daarna werden we vriendelijk te woord gestaan, maar ook weer juist ongedwongen. Ikzelf wilde de wijn kiezen nadat we de dinerkaart hadden (kon die avond 1 glas drinken), wat geen probleem was. De kaart was lekker flexibel. Je kon alles A La Carte eten, maar ook uit de vastgestelde menu's.

De Amuse was zeer lekker, dat smaakte zeker naar meer. Het voorgerecht van eend, was het beste wat ik qua eend ooit heb gegeten (heb meerdere restaurants gezien). Het was een mooi palet van allerlei kleuren, met alle smaken daarop. Het hoofdgerecht was van mijzelf een slechte keuze. De lam met Zwezerik is eigenlijk niet mijn favoriet. Maar de uitvoering was uitmuntend. De zeeduivel van mijn vriendin zag er zeer goed uit, wat ook zo bevestigd door haar werd qua smaak.

Hierna zaten we zo vol, dat we niet meer aan een dessert konden beginnen. Tijdens het afrekenen werden we vriendelijk te woord gestaan, en kregen we nog een handdruk van de chef. Na netjes uitgeleid te zijn, gingen we vol en voldaan naar huis.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Vrijdag met 8 man bij de Bistronoom gegeten. We kozen allen voor het 7 gangen menu, en een aantal van ons gingen ook voor het wijnarrangement.
We hebben genoten van elke gang, met name de hertentartaar met ijs en de zalm met drop.
Unieke smaakcombinaties, waarvan je je vooraf bijna niet kan voorstellen dat het lekker is.
Maar alle gerechten waren geslaagd, en de aangeboden wijnen pasten perfect bij de maaltijd.
Service was top. Oplettend, vriendelijk, kundig en met humor.
Wij hebben al met al een heerlijke avond gehad, en ik denk niet dat dit de laatste keer zal zijn.
Hans en Dona H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eerlijk is eerlijk, we hebben hier met goede vrienden genoten van een avondje heerlijk uit eten. De gastheren herkenden een deel van ons gezelschap van een paar maanden ervoor, (Extra punten!!) ontvangst was heel hartelijk. Ruime keuze waar we mochten gaan plaats nemen. We kozen, na uitgebreid vooraf babbelen, waar we overigens goed in de gaten. maar wel met rust gelaten werden, voor verschillende gerechten. Eén persoon is vegetarisch en werkelijk prachtige gerechten werden er voor haar geserveerd, uitgebreid verteld wat er op het bord lag, klasse, één persoon a la carte, ook werkelijk voortreffelijk, kalfswang als voorgerecht en gepocheerde schelvis en de andere 2 het 3/4 gangen gangen menu met tartaar van hert, gebraden fazant en als nagerecht tonkaboon taartje en kaasplankje. Werkelijk allemaal verfijnde smaken, mooi op elkaar afgestemd, en als ware kunststukjes geserveerd door de alleraardigste en kundige bediening. Een aanwinst voor Woerden en wij hebben genoten van een culinair avondje uit met goede vrienden, goede wijn en voortreffelijk gegeten. Het restaurant is mooi ingericht overigens. Het was voor een zondagavond wel redelijk rustig.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wat hebben we genoten van mooie gerechten. Het restaurant is sfeervol ingericht. Door het vele glas is er veel licht dat door de houten elementen erg gezellig overkomt. We genoten van een 5 gangen diner, waarbij we overladen werden door geweldig smaken van mooie en verrassende combinaties. De wijnen die we hierbij geadviseerd kregen waren even zo verrassend. Het gaat hierbij net zo zeer om de prijs van een glas/fles, maar vooral om de één-en-één-is-drie-ervaring van de wijn/spijs combinatie. Wat een goede match! De bediening was werkelijk foutloos. Ongedwongen, informeel zonder dat het 'klef' wordt. Zo wil je als gast worden bediend. Ik kan alleen maar zeggen: ervaar dit culinair genot zelf. Een absolute aanrader.