Bistronomie 't Zomerhuis

Duetlaan 1 3438 TA Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Bistronomie 't Zomerhuis

In Bistronomie ’t Zomerhuis is het volop genieten van het voorgerecht tot aan een verrassend dessert. Stijlvol ingericht Bistronomie in een voormalig zomerhuis. Licht, ruim en sfeervol ingericht met luxe stoelen. Een plaats waar u zich kunt ontspannen en u kunt overgeven aan de culinaire verwennerij van ons keukenteam. Vraag naar de proeverij; gewaagde gerechtjes met ongekende smaakvariaties. Ontdek en belééf smaak!

Meer informatie over restaurant Bistronomie 't Zomerhuis

Trein naar Utrecht Sneltram richting "Nieuwegein-Zuid" of "IJsselstein" Uitstappen halte "Batau-Noord" 3 minuten lopen, ga het spoor over en buiten de tramhalte rechts, Sweelincklaan Eerste weg rechts, Duetlaan "Boerderij de Middenhof" aan de rechterkan
  • Kom je met de auto?
    1. Vanuit richting Amsterdam (A2) Knooppunt Oudenrijn: "Afslag Arnhem" (A12, afrit 16) Zie verder onder punt 2 2 Vanuit richting Arnhem (afrit 16) en richting Den Haag (A12, afrit 16) volg borden "Nieuwegein" en neem afrit "Nieuwegein" (niet industriege
  • : Eigen gratis parkeergelegenheid 80 auto's

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistronomie 't Zomerhuis

Aya H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Lekker gegeten bediening was prima ruime keuze
Figaro M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten voor een redelijke prijs. Vooraf oesters die uitstekend schoongemaakt waren. Geen korreltje zand en geen schelpengruis; zoals het hoort. 1 x sliptongetjes, goed formaat, lekker bruin gebakken, goed op smaak. 1 x kalfsribeye, rosé klaargemaakt, goed op smaak en op temperatuur. Garnering in orde en bijpassende groente erg lekker. Huiswijnteje erbij (Zuid-Afrikaanse witte wijn) was tiptop in orde. Vriendelijke bediening en goed tempo en dat alles voor een zeer redelijke prijs. Aanradertje als je eenvoudige en goed wilt eten voor een prima prijs.
Klaartje F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Echt heel lekker gegeten. Goede koks. Vriendelijke bediening. Heerlijk avondje uit!
Het is heel verrassend omdat midden in een woonwijk opeens een mooie oude boerderij staat met bijgebouwen. Hierin zitten 3 restaurants maar daar heb je helemaal geen 'last' van. Het zijn echt 3 gescheiden restaurants.
Leen G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met vrienden hier via de AH actie prima gegeten. Het eten was van goede kwaliteit en de bediening was correct en vriendelijk. Kwaliteit prijs verhouding was uitstekend. Een aanrader, ook zeker om eens terug te gaan.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Kwaliteit van het eten redelijk. Geluidsnivo zeer onder onze wensen. Tevens hadden wij de indruk dat we met onze Albert Heyn vouchers de slechtste plaatsen hadden gekregen. Dit is geen aanrader om door te geven.
wil.devos .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij waren hier vroeger ook bij de vorige eigenaar, nu was het in 2 maanden de tweede keer dat wij hier waren.
Tevens was dit de laatste keer. Je moet te lang wachten. ruim 3 kwartier voor dat je een stukje stokbrood met boter krijgt. Wij stonden ook bijna op het punt om naar huis te gaan!
G.C. H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Tussen hoofdgerecht en dessert was de wachttijd wel wat te lang vonden wij. Verder was het erg goed en gezellig.
Ook de bediening was vriendelijk en verleende alle service wat erg prettig aandeed.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
heerlijk gegeten in het hooiberg gedeelte naast de algemene zaal. Het was hier heel aangenaam en rustig ivm de algemene zaal
Margot G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De bediening was ietwat traag. Wij moesten om een tweede glas wijn vragen en nadat het dessert was afgeruimd werd er niet gevraagd of we nog b.v. koffie wilde. Het personeel liet zich ook niet meer zien.
G. D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We gaan opzeer kort termijn daar weer een vorkje prikken, het was superbe Thx. Johan-Gretha
Mzoeri .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen, gezellige inrichting.
Het is mooi dat je zo de keuken in kunt kijken. Alles ziet er netjes uit.
We gaan hier zeker nog een keer naar toe.
janvanderhorst2 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
leuke locatie gezellige akkomodatie vlotte bediening goede kwaliteit heerlijk gegeten van AH bon wij gaan er nog een keer eten
Delpeut .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben prima gegeten. Het was voor ons erg gezellig. We zaten in de voorkamer wat voor ons gezelschap veel herinneringen op riep. De bediening was vlot en aardig. De presentatie erg leuk en mooi. Zeker een aanwinst om nog een keer terug te keren. TOP!!!
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij zijn hier al een aantal keren wezen eten in wisselende samenstelling maar het is en blijft een prima restaurant.
De gerechten zijn goed van smaak, porties van de juiste hoeveelheid, en de opmaak is uitstekend
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De wachttijd was wat lang, vanwege de drukte. Maar hebben wij niet als onprettig ervaren. Het eten was heerlijk, een echte smaakbeleving!! Mooi opgemaakte borden, vriendelijk personeel. Dus gaan zeker noch een keer terug
Theo E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben uitstekend gegeten en de bediening is erg vriendelijk. Het menu van de kaart met de AH actie wat werd gerekend van € 44,00 is wat aan de prijs. Echter wat opviel was dat ondanks het feit dat het niet compleet bezet was, de wachttijd tussen de gangen zeer lang was. Gelukkig hadden we geen haast dus het stoorde niet teveel. Maar 2 uur en drie kwartier is te lang.
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben genoten van het eten. De smaken waren goed. Het werd mooi opgediend. Wij gaan hier zeker weer een keer naar toe.
Brenda R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Last minute reservering zonder probleem. Heerlijk eten maar wel lang moeten wachten. Personeel erg vriendelijk. Wij zijn wel van plan om terug te gaan?
Constance V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Verrassend compleet en heerlijke smaken, alle gerechten waren zorgvuldig bereid. Hoeveelheid en kwaliteit boven gemiddeld. We komen zeker terug
Doreen K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heel lekker gegeten, alleen jammer dat er te weinig personeel was. Daardoor duurde het wat lang en werden er wat dingen vergeten, maar we zijn wel van plan om hier nog een keer eten.