Bistronomie 't Zomerhuis

Duetlaan 1 3438 TA Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Bistronomie 't Zomerhuis

In Bistronomie ’t Zomerhuis is het volop genieten van het voorgerecht tot aan een verrassend dessert. Stijlvol ingericht Bistronomie in een voormalig zomerhuis. Licht, ruim en sfeervol ingericht met luxe stoelen. Een plaats waar u zich kunt ontspannen en u kunt overgeven aan de culinaire verwennerij van ons keukenteam. Vraag naar de proeverij; gewaagde gerechtjes met ongekende smaakvariaties. Ontdek en belééf smaak!

Meer informatie over restaurant Bistronomie 't Zomerhuis

Trein naar Utrecht Sneltram richting "Nieuwegein-Zuid" of "IJsselstein" Uitstappen halte "Batau-Noord" 3 minuten lopen, ga het spoor over en buiten de tramhalte rechts, Sweelincklaan Eerste weg rechts, Duetlaan "Boerderij de Middenhof" aan de rechterkan
  • Kom je met de auto?
    1. Vanuit richting Amsterdam (A2) Knooppunt Oudenrijn: "Afslag Arnhem" (A12, afrit 16) Zie verder onder punt 2 2 Vanuit richting Arnhem (afrit 16) en richting Den Haag (A12, afrit 16) volg borden "Nieuwegein" en neem afrit "Nieuwegein" (niet industriege
  • : Eigen gratis parkeergelegenheid 80 auto's

Mzoeri .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Delpeut .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben prima gegeten. Het was voor ons erg gezellig. We zaten in de voorkamer wat voor ons gezelschap veel herinneringen op riep. De bediening was vlot en aardig. De presentatie erg leuk en mooi. Zeker een aanwinst om nog een keer terug te keren. TOP!!!
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij zijn hier al een aantal keren wezen eten in wisselende samenstelling maar het is en blijft een prima restaurant.
De gerechten zijn goed van smaak, porties van de juiste hoeveelheid, en de opmaak is uitstekend
Theo E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben uitstekend gegeten en de bediening is erg vriendelijk. Het menu van de kaart met de AH actie wat werd gerekend van € 44,00 is wat aan de prijs. Echter wat opviel was dat ondanks het feit dat het niet compleet bezet was, de wachttijd tussen de gangen zeer lang was. Gelukkig hadden we geen haast dus het stoorde niet teveel. Maar 2 uur en drie kwartier is te lang.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De wachttijd was wat lang, vanwege de drukte. Maar hebben wij niet als onprettig ervaren. Het eten was heerlijk, een echte smaakbeleving!! Mooi opgemaakte borden, vriendelijk personeel. Dus gaan zeker noch een keer terug
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben genoten van het eten. De smaken waren goed. Het werd mooi opgediend. Wij gaan hier zeker weer een keer naar toe.
Brenda R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Last minute reservering zonder probleem. Heerlijk eten maar wel lang moeten wachten. Personeel erg vriendelijk. Wij zijn wel van plan om terug te gaan?
Constance V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Verrassend compleet en heerlijke smaken, alle gerechten waren zorgvuldig bereid. Hoeveelheid en kwaliteit boven gemiddeld. We komen zeker terug
Doreen K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heel lekker gegeten, alleen jammer dat er te weinig personeel was. Daardoor duurde het wat lang en werden er wat dingen vergeten, maar we zijn wel van plan om hier nog een keer eten.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We gingen met de Albert Heyn actie en de rekening aan het eind van de avond was een echte meevaller, terwijl we met zijn vieren een prima 3 gangen menu hadden.
2 minpuntjes: de runderbouillon was te zout en er werd een soort dessertpepel bij de bouiloon gegeven. Voor bouillon niet ecchthandig.
De wachttijden waren lang: na 20 inuten hadden we nog geen kaart en geen drankje op kunnen geven. Amuse was lekker.
1 persoons had een allergie opgegeven voor 1 ingredient, en tot 2x moest er een gerecht terug naar de keuken omdat het werd opgediend met!
Toch lekker gegeten en met de estaurantactie wel een gunstig bonnetje tot slot.
Marly T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten was echt heerlijk, daaromheen best nog wel enkele verbeterpunten: 1. de bestelde fles witte wijn was verre van koud, 2. de wachttijden waren behoorlijk lang en later bestelde glazen wijn kwamen pas toen het hoofdgerecht al bijna op was, 3. de rekening klopte niet (€40 te hoog). Personeel was welwillend en vriendelijk.
Mir .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Onze reservering via de ah restaurantactie was niet goed doorgekomen, dus er was geen tafeltje in het restaurant meer vrij. We werden in een aparte kamer gezet, en we werden dus telkens vergeten. Kwam er voor het ene kind eten, was dat op kwam er pas voor het andere kind eten. Drankjes vergeten, geen bestek, geen brood bij het voorgerecht (terwijl er wel broodbordjes gedekt waren), de borden van de ijsjes van de kinderen werden wel opgeruimd, onze borden voor het hoofdgerecht niet. Hierdoor duurde het allemaal veel te lang. De ruimte zat bovendien pal naast de voordeur die de hele avond open "moest" blijven en daardoor was er een koude tocht. Als we de deur van de ruimte dicht deden, werden we helemaal niet meer bediend. Het eten zelf was lekker, maar de service was gewoon niet goed.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij hebben met de AH bonnen gegeten en het was prima. Het voor en na gerecht was minimaal, maar het hoofdgerecht was daarentegen er goed.
hans D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Hebben heerlijk gegeten! De bediening was regelrecht slecht. Kregen geen aandacht. Moesten overal om vragen.
Vraag je b.v. om de dessertkaart, met het verzoek om de tafel af te ruimen(!!) komt die wel , maar dan volgt er geen opvolging: moet je ze weer aanspreken.
Het restaurant was goed bezet, en er was nog een gezelschap in een aanliggende zaal(met een open tussendeur!)
Misschien te veel hooi op de vork genomen met te weinig personeel?
Nogmaals: We hebben heerlijk gegeten, maar het duurde allemaal zo lang!!!
Chiel J.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Goede ontvangst en vlotte bediening. Keuze van de gewone kaart en het goedkoopste gerecht werd niet in rekening gebracht. Wij hebben lekker gegeten en vinden het zeker een aanrader om te gaan eten.
Gon F.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
wij zijn komen eten van de AH-aktie. Het eten was erg lekker en heel mooi opgemaakt.
Het enige nadeel vonden we toch wel dat het lawaaiig is, we zaten tussen 2 grotere groepen. Maar de ontvangst en bediening was uitstekend.
Wat het eten betreft zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een heel gezellige avond gehad. Vriendelijke, accurate ontvangst, gezellige ambiance. Verrassende en heel smakelijke amuse, Heerlijk flesje wijn gekozen in de wijnkelder. Voor-, hoofd- en nagerecht plaatjes om te zien met uitgebalanceerde smaken. Prijs/kwaliteit: kan niet beter/goedkoper! Hulde aan koks, bediening en eigenaar. Komen zeker terug. Aanrader!
Cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten en uiterst vriendelijke bediening. De Chefkok liet bij de vraag of de Eend een vet randje had het in de keuken zien toen hij het juist aan het bereiden was. Super om de Chefkok aan het werk te zien vanaf je tafel. Zijn passie voor het vak zie je terug op je bord ! Komen zeker weer terug !
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Bij ons eerste bezoek heeft men een dusdanige indruk achtergelaten dat we hier zeker terugkomen (en snel)
Vriendelijke bediening die ons prima gerechten voorzette, waarvoor wij de keukenbrigade (open keuken) bij ons weggaan gecomplimenteerd hebben. Pluspunt extra: alhoewel er een fles water op tafel stond, werd ons verzoek om kraanwater direct (en met een lach) gehonoreerd.