Bistrobar Miro

Uitmuntend
9,5
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijke lunch gehad met de kids en aanhang op zaterdag 21 januari, vooraf met elkaar gedeeld de affettati, gemengde vleeswaren: serrano, chorizo, wildzwijncoppa, hertenpastrami en een formaggi en croquetas.
Daarna had iedereen van alles wat, inktvisringen, arancini (ongelovelijk lekker) melanzane, fritata, gamba's en hele lekkere frieten. En als afsluiter tiramisu en crema catalana met goede cappuccino, tel daarbij goede bediening en goede sfeer. Wij komen zeker terug !
Elles S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Prima avond gehad! Hier gegeten met man en dochter van 8. Mijn man had vooraf de melanzane. Hoog op smaak en heerlijke saus. Ik nam de kwartelboutjes met polenta. Eveneens hoog op smaak en het vlees was heerlijk mals. Voor onze dochter maakte de kok een heerlijke bavette klaar, met wat salade en pasta in plaats van frietjes. Smaakte 'toppie joppie' volgens haar! Het hoofdgerecht van mijn man was de boeuf bourguinon, geserveerd in een klein stoofpotje met daarbij aardappelgratin en wat brood. Simpel en goed. Zelf nam ik de gegrillde groenten met geitenkaas en hazelnoot en hier was ook niets op aan te merken. Als nagerecht deelden we een chocoladetaartje en een walnotentaartje waar we met zijn drietjes van gesmuld hebben.
Heerlijk gegeten dus! Zeker een plekje om terug te komen. Voor de deur ligt ook nog een terrasboot, van de zomer komen we absoluut de lunchkaart uitproberen!
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijke gezellige avond gehad, wat een leuk en gezellig ingerichte zaak aan de Toussaintkade. Persoonlijke benadering, we aarzelden tussen twee wijnen, die we - omdat we niet konden kiezen - eerst even mochten proeven, het was stampvol, dus onze escargots en croquetas aan de bar genuttigd met zicht op de keuken. Hoewel het druk was, was niets te veel. Daarna konden we plaatsnemen aan een tafeltje. De gastheer hield iedereen in de gaten, zeer attent en vriendelijk. Na beide nog een klein gerecht (fettucini) en een kopje koffie genuttigd te hebben naar huis. We komen zeker terug! Misschien ook voor de lunch want daar ben ik ook wel nieuwsgiering naar
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ontzettend genoten van de sfeer, de heerlijke versgemaakte gerechten en aardige bediening. De Fettucini was in alle opzichten de beste beleving ooit, wat een explosie van smaak. Dit restaurant weet wat lekker is, heerlijk eten en een aangename sfeer.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Superleuk nieuw tentje! Leuke sfeer, gerechten waren top, de risottoballetjes mmmmm, bediening heel vriendelijk, inrichting super! Kom hier heel graag terug!
Fenna B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gezellig, lekker en ontspannen sfeer! Mooie inrichting en een gevarieerde kaart. Goede prijs kwaliteit verhouding. Echt het gevoel even lekker weg te zijn :-)