Bistrobar Indonesia

Zijlstraat 49 2011 TK Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Suprise Snack
      Suprise Snack
  • Hoofdgerechten
    • Rijsttafel Daging - Vlees (Daging Pedas, Babi Ketjap, Daging Kuning, Saté Ayam, Saté Kambing, Sambal Goreng Telor, Sajoer Lodeh, Tahoe Ketoprak, Gado Gado, Atjar, Sambal Goreng Kentang, Seroendeng, Pisang Goreng, Nasi Putih, Nasi Goreng)
      Rijsttafel Ikan - Vis (Ikan Kerrie, Ikan Ketjap, Ikan Pepesan, Udang Peteh, Saté Udang, Sambal Goreng Telor, Sajoer Lodeh, Tahoe Ketoprak, Gado Gado, Atjar, Sambal Goreng Kentang, Seroendeng, Pisang Goreng, Nasi Putih, Nasi Goreng)
      Rijsttafel Mix - Vis & Vlees (Verschillende Vlees- en visgerechten, Sambal Goreng Telor, Sajoer Lodeh, Tahoe Ketoprak, Gado Gado, Atjar, Sambal Goreng Kentang, Seroendeng, Pisang Goreng, Nasi Putih, Nasi Goreng)
  • Nagerecht
      Chef's Choice Dessert
      Chef's Choice Dessert

Over het restaurant Bistrobar Indonesia

Beste gast, let op! Wanneer u vanwege gezondheidsredenen niet aan een hoge tafel kunt plaatsnemen, vermeld dit dan in de notities bij uw reservering. Alvast hartelijk dank

Glas champagne

Arnold B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Het eten was echt super lekker, heel vriendelijk personeel, een gezellige sfeer in een bijzonder mooi restaurant!!
Wendywester W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Geweldig dit via Social deal ontdekt te hebben, wijkoken zeker vaker
Juzyna D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Het voorgerecht was lekker. De rijsttafel bestond uit een mix van vlees, vis en vegagerechtjes. Heel vers en heel smakelijk. Het nagerecht was een soort koek met kokosijs. Verrukkelijk!!! Wij komen hier zeker nog eens terug.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Goede prijs- kwaliteitverhouding doordat we gebruik maakten van de AH-AKTIE.
Anders is de prijs te hoog voor het gebodene.
De bediening is opvallend vriendelijk.
Geesje Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Wij zijn nogal beperkt in het lopen ik (vrouw) ben minder valide, dit restaurant bezochten we voor de 1e keer, bij binnenkomst kwamen we al een trap tegen, het personeel hielp me heel goed en zette mijn rollator boven.
Het eten was heerlijk en het personeel heel attent, hulpvaardig en lief. Bij vertrek werd ik ook geholpen bij het trap afdalen en bleef bij ons tot we veilig en wel in de door ons bestelde taxibusje ingestapt waren. Super.
Les geleerd: voor booking bij een onbekend restaurant, eerst informeren of het restaurant ook voor minder validen geschikt is.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijk eten, akoestiek is minder goed
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Ontzettend lekker eten alleen erg rumoerig.
Katja D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Was geslaagde avond. Heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening.
BertenKiet V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Minder positief zijn wij over de bediening. Wel vriendelijk maar het bestellen van bijvoorbeeld een drankje verliep heel traag en chaotisch, dubbel vragen etc. Ook bij het afrekenen moesten wij zelf achter de rekening aan, wel gevraagd maar er kwam niemand. Een duidelijk punt voor verbetering, ook als het zoals op deze zaterdagavond heel druk is. Voor het eten, de locatie en hopelijk ook voor een meer geoliede bediening zullen wij zeker terugkomen.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Zeer vriendelijk personeel dat leuk geschminkt was voor halloween, prettige ontvangst en heerlijk gegeten. Minpuntje we zaten met zes personen bij de voordeur die stuk was en dus op de tocht. Er was helaas geen andere tafel beschikbaar. Het was via de AH actie zeker een aanrader.
Ronnie V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Genoten van een heerlijke rijsttafel. Vlees was superzacht en de smaken verfijnd. Combinaties waren top. Aanrader en we komen graag nog eens terug.
R M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk eten, leuke ambiance, top bediening!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Supergoed eten en aardige leuke bediening. Mooie inrichting en relaxte muziek
Marie-jose R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
We hebben hier verrassend lekker gegeten en de vrouwelijke bediening viel op door hun bijzonder aardige en vakkundige uitstraling. De wat oudere heer die hier ook liep te bedienen maakte fouten en was juist het tegengestelde van zijn collega's.
Marie-jose R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Verrassende ervaring waar we zeker nog eens terug komen. Bijzonder vriendelijke bediening en een verrassen lekkere rijsttafel! Top
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Een hele leuke en gezellige avond
gehad. Het concept shared dining vinden wij echt geweldig, en kan hier ook goed. We komen zeker een keer terug.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
We hebben lekker gegeten met een goede service !
CHM V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Lekkere gerechten die mooi worden opgediend door vriendelijk personeel
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Super duidelijke uitleg over de rijsttafel. Echt een aanrader