Bistrobar Indonesia

Zijlstraat 49 2011 TK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Bistrobar Indonesia

Beste gast, let op! Wanneer u vanwege gezondheidsredenen niet aan een hoge tafel kunt plaatsnemen, vermeld dit dan in de notities bij uw reservering. Alvast hartelijk dank

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bistrobar Indonesia

BertenKiet V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Vanavond, 18.1.2019, met de AH actie gegeten bij Bistrobar Indonesië. Een aanrader voor iedereen. Heerlijk 3 gangen menu met uitstekende smaken. In tegenstelling tot de vorige keer was de bediening deze avond helemaal op orde. Vlot, behulpzaam, attent en klantgericht.
Eten, bediening en entourage maken een hernieuwd bezoek op korte termijn zeer gewenst.
Bert & Margriet
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Lekker gegeten.
Katja D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Was geslaagde avond. Super gegeten en vriendelijke bediening
Bernadette W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
We hebben heerlijk genoten van een rijsttafel met voor en nagerecht. Met de AH restaurant actie. Jammer dat we voor het toilet een trap af moesten.
Trudy L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
verfijnde gerechten en een correcte en enthousiaste bediening zorgen voor een heerlijk ontspannen avondje
YJ V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
De rijsttafel die wij hadden was erg lekker. Alles was goed op smaak en vers. De bediening is vriendelijk en het interieur is erg mooi. Wij komen hier terug.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Autentiek, exact de juiste kruiding en alles supermals. Begint al met de kroepoek met onwaarschijnlijk lekkere satesaus. En onderbroken door zeer attente bediening (in de buurt als het fijn is) en afgesloten door prachtdessert. En tussendoor ook nog vele gesprekken met tafel links en rechts, zo’n sfeertje hangt
Inge F.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance! Deed ons echt denken aan onze vakantie in Indonesië!
Kjell S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Het was heerlijk! Proeft als Indonesisch eten zoals je gewend bent. De bediening was erg vriendelijk, niet te haastig en alles verliep vlekkeloos. Super avondje uiteten.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Lekker eten, pure smaken, maar soms pittig!
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Gister heerlijk gegeten bij Bistrobar Indonesia op 2e kerstdag.
Wij hadden gekozen voor het 5 gangen Kerst verassingsmenu. Het eten was lekker, super goede bediening, heerlijke wijnen en prachtige ambiance. Ook hadden wij een fijne tafel waar wij elkaar allemaal goed konden verstaan ondanks de grote groep. Ook werd werd er super omgegaan met wensen voor het menu. Wij gaven op het laatste moment aan dat schelp en schaaldieren niet door iedereen geliefd worden en dit werd direct aangepast.
Top avond gehad!
Marie-jose R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
De bediening vind ik top, omdat ze doorvragen en de feedback meenemen voor de evt volgende klant. Wij vonden het dessert niet zo en ze vroeg verder naar onze mening over de structuur.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Ik was er voor de 3e keer en wederom heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel, chapeau!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Lieve mensen, heerlijk eten! Wij, als indo's proeven herkenbare smaken maar hier en daar een moderne twist wat het spannend maakt. Heerlijke gerechten en vooral de voorgerechten waren zeer verrassend!
Maureen D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
We hebben erg genoten van een gezellige avond met verrassende gerechten en fijne bediening. Dat maakte een leuk dagje Haarlem helemaal compleet. We'll be back for sure!
Casper E.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Heerlijk eten, vlotte bediening. Vrij kleine porties die standaard als rijsttafel gerechten in schaaltjes op een plank geserveerd worden. Behoorlijk prijzig, maar met de AH restaurant actie goed te doen!
Nadine L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Erg fijne ambiance, goede bediening en heerlijk gegeten. Wat wil een mens nog meer?!
Boukje L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie. Upgrade voorgerecht 5 pp maar de moeite zeer waard!! Het eten is echt met zorg klaargemaakt
Loukenmieke R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Alles was prima verzorgd en lekker alleen de akoestiek vraagt wel om verbetering
Bertjan H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Goed eten en vriendelijke bediening. Eten komt erg snel door want tafel wordt op een avond twee keer bezet. Minpunt is dat de wijn wel erg aan de prijs is.