Bistrobar Indonesia

Zijlstraat 49 2011 TK Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Suprise Snack
      Suprise Snack
  • Hoofdgerechten
    • Rijsttafel Daging - Vlees (Daging Pedas, Babi Ketjap, Daging Kuning, Saté Ayam, Saté Kambing, Sambal Goreng Telor, Sajoer Lodeh, Tahoe Ketoprak, Gado Gado, Atjar, Sambal Goreng Kentang, Seroendeng, Pisang Goreng, Nasi Putih, Nasi Goreng)
      Rijsttafel Ikan - Vis (Ikan Kerrie, Ikan Ketjap, Ikan Pepesan, Udang Peteh, Saté Udang, Sambal Goreng Telor, Sajoer Lodeh, Tahoe Ketoprak, Gado Gado, Atjar, Sambal Goreng Kentang, Seroendeng, Pisang Goreng, Nasi Putih, Nasi Goreng)
      Rijsttafel Mix - Vis & Vlees (Verschillende Vlees- en visgerechten, Sambal Goreng Telor, Sajoer Lodeh, Tahoe Ketoprak, Gado Gado, Atjar, Sambal Goreng Kentang, Seroendeng, Pisang Goreng, Nasi Putih, Nasi Goreng)
  • Nagerecht

• Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistrobar Indonesia

Iris D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
We eten altijd heerlijk bij Indonesia.
Meestal nemen we een paar street foods en wat gerechten uit het menu.
Deze keer waren we via de AH Restaurantactie.
Voor-en nagerecht verrassing vd chef, daarna de gemengde rijsttafel genomen, vis en vlees.
Smullen!

r- en nagerecht
Yvette W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Een leuke manier om kennis te maken met Bistrobar Indonesia. Voorgerecht en dessert waren een verrassing van de chef en smaakten erg goed. Het leukste vonden we de rijsttafel: 10 kleine bakjes met allemaal een verschillend gerecht (o.a. pittig rundvlees, saté ajam, Gado gado, saté van geit). Erg lekker allemaal en qua pittigheid precies goed. We werden gastvrij ontvangen en de bediening was snel en kundig. Concluderend is een etentje bij Bistrobar Indonesia voor herhaling vatbaar!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Een geweldige avond gehad en zo ontzettend lekker gegeten. Ik moet wel zeggen dat wij met een groupon voucher hebben gegeten maar dat het normale tarief voor de rijsttafel 60,00 zou zijn (volgens groupon)..We hadden nu los van de voucher ook een voorgerecht voor 16,50 dat was zo lekker dat zouden we dan de volgende keer ook graag bestellen. Zonder groupon is dan het "starttarief"zonder drinken en dessert € 76,50 met z'n tweetjes..dat vind ik voor een spontaan etentje wel onder de hogere prijsklasse vallen...met drinken ga je dan echt richting de € 100,-
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Zeer vriendelijke en goede bediening! Heerlijk en voldoende gegeten, komen zeker terug.
Martha V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Echt een aanrader!!Heerlijk gegeten in een leuke ambiance..Super.
Simeon K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Hier wordt met plezier gewerkt en uitstekend gekookt! We werden hartelijk welkom geheten en gefeliciteerd met ons jubileum. Alles was ongelooflijk lekker (mix voorgerechten en mix rijsttafel, gebakken spekkoek met kokosijs). We hebben te maken gehad met drie personeelsleden, alledrie even vriendelijk, behulpzaam en bekwaam.
Het was goed van de eerste minuut en hap tot de laatste. We komen gauw terug!
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Met drie personen een rijsttafel gegeten voor 30 euro pp. Voor 10 bakjes met wat eten dus 90 euro neergeteld, ik vind echt overprized. We hadden na de rijsttafel helaas allemaal nog trek dus nog maar wat besteld, zo werd het een duur avondje. Bediening best attent en eten ook niet verkeerd hoor maar voor ons de laatste keer.
Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Zeer aan te bevelen. Rokersruimte opvallend smaakvol ingericht met afzuigsysteem dat maakt dat je nauwelijks rook ruikt! Gastvrij en vriendelijke bediening.
Alles vers en smaakvol opgediend. Toetje leek een schilderijtje met een variatie aan super lekkere smaakjes.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Mooie combinaties, maar niet de kwaliteit producten die je zou mogen verwachten. Weinig flexibiliteit in service. Je voelt je in een bepaald harnas gedrukt.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Het restaurant heeft een leuke sfeer en ziet er ook tiptop uit. Bediening is erg vriendelijk, alleen waren ze na het hoofdgerecht nergens te bekennen. We moesten lang op de kaart wachten voor dessert en ook lang wachten op de rekening. Het eten was smakelijk, maar we hadden hogere verwachtingen. De toko bij ons om te hoek is lekkerder. Qua prijs kwaliteit krijg je echt geen waar voor je geld. Wel een leuke lokatie om een drankje te doen.
Olga L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Mijn partner had wat moeite met de "heet" heid van de gerechtjes! Wel aangegeven, dus volgende keer voor hem "mild" bestellen!
Maar zeker voor herhaling vatbaar!
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Kwaliteit rijsttafel is erg goed van smaak. De bediening is prettig en klantgericht. Restaurant heeft een gezellige ambiance . Restaurant om terug te komen
Andre D.
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het was iets bijzonders ,het was een smaak explosie . Ik heb nog nooit zoveel mooie gerechten en speciaal van smaak bij elkaar gehad het was in 1 woord geweldig. TOP
Marjolein O.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Een prettige ontvangst, vriendelijke bediening, heerlijk eten. Tafeltjes aan de kleine kant voor alles wat er op moet staan en de rijsttafel had qua temperatuur warmer gekund.
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Geboekt met ah actie.
Deze hoefde wij niet te gebruiken.
Mochten wij de volgende keer dat wij reserveren ook gebruiken.
Het interieur is erg mooi.
Erg luxe uitstraling.
Eten was goed en genoeg.
Was erg druk moesten dus een tijdje wachten.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
prima eten, erg smakelijk. Wel lange wachttijden. vriendelijk personeel en leuke inrichting. Weinig keus in vegetarische gerechten. Gaan nog een keer terug.
Jacqui W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten, genoten van de verschillende gerechtjes (met Groupon-voucher). Het is jammer dat er door de decoratie erg weinig daglicht binnen valt, dat maakt het restaurant onnodig donker. Maar dat doet aan de kwaliteit van het eten niets af!
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Het eten was erg lekker, meisjes in bediening deden hun best en waren heel aardig maar 20 minuten op een drankje wachten?
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Wij waren hier met de AH restaurant actie het was mijn eerste keer binnen. Het is een zeer smaakvol verbouwd restaurant en het eten is mij ook goed bevallen. Het enige minpunt is de akoestiek. er zit wel een flinke galm in.