Over het restaurant Bistro Zuijderhoudt

Geen poespas

Bij Bistro Zuijderhoudt streven ze altijd naar de meest pure en eenvoudige bereiding van de gerechten. Daarmee worden duizelingwekkende smaaksensaties bereikt. Geen poespas, geen liflafjes en geen tovenarij waardoor producten onherkenbaar worden. Hier vervult eenvoud een glansrol. Voortreffelijke creaties en een goed glas wijn, dat is Bistro Zuijderhoudt! Onder hetzelfde dak huist trouwens ook Traiteur Zuijderhoudt.

Meer informatie over restaurant Bistro Zuijderhoudt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro Zuijderhoudt

Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Extreem lekker en verfijnd eten. Kundige en vriendelijke bediening en knus sfeertje. Wel meer een winter- dan zomerrestaurant door het ontbreken van een terras en nauwelijks zonlicht binnen. Aantal keer gegeten en iedere keer ons laten verrassen (5 gangen) door de chef. Vooral de lychee met ganzenlever was overheerlijk! Wel voor bijzondere gelegenheden want niet goedkoop.
anjo D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk relaxed restaurant met vriendelijke en attente bediening.
Eten is verrukkelijk; leuke verrassende gerechten en erg goed in balans wat betreft smaak en ook wat betreft grootte.
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Aanrader !
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Leuk verrassingsmenu, lekkere wijnen en vriendelijk personeel !
marjoleinek .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
's Middags genoten van een heerlijke lunch met een goed glas rode huiswijn. De bediening was erg vriendelijk en de gerechten waren top !
Voor herhaling vatbaar.
Evelyn P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Fijn plekje! Altijd tevreden met de bediening, kwaliteit van het eten. Een aanrader!
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
zeer aangename ambiance, smakelijke ceviche en goede wijnen per glas
Andja B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Mooi 'verstopt' & heerlijk romantisch... zelfs de muziek klopt! Onwijs lekkere koffie; wijn advies is ongedwongen maar perfect. Laren's secret spot dit!!
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Een aanrader. Heel erg lekker gegeten. Vriendelijke en attente bediening - goede mix van informeel en goede service. Prettig zitten in leuke, rustige kleine ruimte -heeft iets intiems. We komen graag terug.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Zaterdag hier geweest, met een groepje van 7. De verwachtingen waren hooggespannen, die werden zeker niet waar gemaakt. Ik had vooraf een carpaccio, die was klein, te koud, te nat. Geen aanbod om peper er over heen te malen.. Daarna een klein stukje zeebaars met aardappelpuree zonder smaak en wat lichtgewokte groente. Tenslotte een koffie compleet, feitelijk een grand dessert. Best smakelijk. Het lukte ons niet contact te leggen met het personeel om af te rekenen, daarom zijn we maar naar de kassa gelopen. Kortom. Matig eten, veel te duur.
Lucie L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten!!! Bediening is goed! Beste geheim van Laren :)
Rogier F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg goed gegeten en goede bijpassende wijnen
Kleinschalig...geen massa tent
Goede bediening
Leuke setting, tafels niet te dicht bij elkaar
Ondanks dat het in een kleine zijstraat zat was het vol
David B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Uitstekende keuken, mooie gerechten die erg op smaak zijn. Attente bediening. Intieme ruime. Wisselend menu met specialiteiten. Absoluut aanrader.
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Als je de auto parkeert moet je even kijken waar de bistro precies ligt. Als je het pad hebt gevonden wordt je hartelijk ontvangen en keurig je jas aangenomen. De entree in "de eetkamer" ziet er gezellig en knus uit. We kregen een leuk plek in de hoek. Het menu is wat beperkt en wijn kaart bevat net niet voldoende keus. Het was gezellig vol en eten werd keurig op tijd gebracht. Heerlijke avond gehad.
Natascha G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gisteren met vrienden voor de eerste keer hier gegeten. Alle vier hadden wij het 3-gangen verrassingsmenu.
Uitstekende smaken. Het menu bestond uit 3 visgerechten, maar was zeer goed samengesteld. Verrassende combinaties. Goede ingrediënten. Een aanrader!
Manfred P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel verrassend. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Geweldig gegeten in een ongedwongen sfeer. Jonge leuke en professionele bediening. Verrassende gerechten en lekkere wijnen. Ik kom zeker weer terug! Stabiele kwaliteit in Laren!
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We waren de enige gasten, op een dinsdagavond. Dat is natuurlijk altijd wat minder leuk, maar de inrichting en de achtergrondmuziek is zodanig dat we ons niet in een geheel verlaten omgeving voelde zitten.
Eten was goed van smaak, mooi opgediend. Volgende keer wellicht wat minder snel de gerechten achter elkaar serveren, ook al zijn we de enige gasten.
Nicolette G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker en goed gegeten, maar was erg (te) rustig. De gekozen wijn was helaas niet op voorraad. Alternatief was ook lekker, maar niet zo goed als de eerste keuze.
Rene O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
verrassend goede kwaliteit, vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.