Bistro Zuijderhoudt

Krommepad 5c 1251 HP Laren Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Zuijderhoudt

Geen poespas

Bij Bistro Zuijderhoudt streven ze altijd naar de meest pure en eenvoudige bereiding van de gerechten. Daarmee worden duizelingwekkende smaaksensaties bereikt. Geen poespas, geen liflafjes en geen tovenarij waardoor producten onherkenbaar worden. Hier vervult eenvoud een glansrol. Voortreffelijke creaties en een goed glas wijn, dat is Bistro Zuijderhoudt! Onder hetzelfde dak huist trouwens ook Traiteur Zuijderhoudt.

Meer informatie over restaurant Bistro Zuijderhoudt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bistro Zuijderhoudt

De tafel van sylvester P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten was heerlijk, de bediening zeer vriendelijk. We moesten wel heel lang op ons eten wachten en ze waren een gang vergeten, maar dat werd onder honderd maal excuses direct gecompenseerd door de champagne en een gerecht van het huis aan te bieden. Bijzonder netjes. We komen zeker terug!
Josine B.
Lekker eten. Puur. Aangename sfeer en super vriendelijke bediening.
Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vind het hier altijd super! Echte verwennerij; altijd vriendelijke bediening, maar niet te, echt heerlijk eten, lekkere originele combinaties, en sublieme wijnen! One of my favourites!
Nicoline E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Doordat de planken in de vloer los zaten, zat ik onrustig omdat bij het heen en weer lopen van het bedienend personeel mijn stoel steeds een “schok”. kreeg. Dit was hinderlijk.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten met familie, zeer vriendelijke bediening.
Gerben K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Prima gebalanceerd kerstdiner met creatieve gerechten. De heilbot met zuurkool was erg goed. De amuse als tussengerecht wellicht wat veel van het goede.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Wat een feestje om weer bij Zuiderhoudt te eten. Het mag gezegd worden, Robert is een top-kok. Hij weet alle ingrediënten goed te combineren. Een ware smaak sensatie! Bediening, aardig, lief en attent. Heerlijke wijnen die gul worden geschonken. Al met al een heerlijke tent om gezellig te eten.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Interessante formule, waar je je een beetje overgeeft aan de creativiteit van de chef (binnen bepaalde richtlijnen over wat je wel en niet lust). Gerechten allemaal heerlijk en met prima ingredienten bereid. Wijnen waren mooi gepaard en gul geschonken. Service was vriendelijk en attent. Een lekker diner en een aangename verrassing.
tobytennis U.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Robert is een topper : prijs / kwaliteit beetje variabel : sommige zaken overpriced : andere waarachtig goed voor het geld : overall : jewel in het Gooi . Toby
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Het was een hele rustige avond. Behalve ons tafeltje was er slechts 1 tafel bezet. Op zich geen probleem voor ons, maar klaarblijkelijk wel voor de bediening. Die gaf aan eigenlijk al direct bij onze binnenkomst naar huis/weg te willen gaan. Verder kregen wij geen kaart te zien (alles was een verrassing, ook de prijs). Het tussengerecht moesten we raden. Dat was een heel merkwaardig hapje. Kortom: een vreemde avond. Niet voor herhaling vatbaar.
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De site bekeken, voordat we hebben gereserveerd. Ik had hoge verwachtingen, en daardoor viel het me enigszins tegen.
Geen restaurant voor ons om nog eens terug te komen.
Joost C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Geweldige 4 gangen menu gegeten. Het begeleidende wijnarrangement was een verrassende en mooi gevonden combinatie. De attente bediening maakte het plaatje compleet. Kortom, een toptent waar je in intieme sfeer heerlijk kunt eten!
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Extreem lekker en verfijnd eten. Kundige en vriendelijke bediening en knus sfeertje. Wel meer een winter- dan zomerrestaurant door het ontbreken van een terras en nauwelijks zonlicht binnen. Aantal keer gegeten en iedere keer ons laten verrassen (5 gangen) door de chef. Vooral de lychee met ganzenlever was overheerlijk! Wel voor bijzondere gelegenheden want niet goedkoop.
anjo D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk relaxed restaurant met vriendelijke en attente bediening.
Eten is verrukkelijk; leuke verrassende gerechten en erg goed in balans wat betreft smaak en ook wat betreft grootte.
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Aanrader !
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Leuk verrassingsmenu, lekkere wijnen en vriendelijk personeel !
marjoleinek .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
's Middags genoten van een heerlijke lunch met een goed glas rode huiswijn. De bediening was erg vriendelijk en de gerechten waren top !
Voor herhaling vatbaar.
Evelyn P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Fijn plekje! Altijd tevreden met de bediening, kwaliteit van het eten. Een aanrader!
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
zeer aangename ambiance, smakelijke ceviche en goede wijnen per glas
Andja B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Mooi 'verstopt' & heerlijk romantisch... zelfs de muziek klopt! Onwijs lekkere koffie; wijn advies is ongedwongen maar perfect. Laren's secret spot dit!!
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Een aanrader. Heel erg lekker gegeten. Vriendelijke en attente bediening - goede mix van informeel en goede service. Prettig zitten in leuke, rustige kleine ruimte -heeft iets intiems. We komen graag terug.