Over het restaurant Bistro Zuijderhoudt

Geen poespas

Bij Bistro Zuijderhoudt streven ze altijd naar de meest pure en eenvoudige bereiding van de gerechten. Daarmee worden duizelingwekkende smaaksensaties bereikt. Geen poespas, geen liflafjes en geen tovenarij waardoor producten onherkenbaar worden. Hier vervult eenvoud een glansrol. Voortreffelijke creaties en een goed glas wijn, dat is Bistro Zuijderhoudt!

Meer informatie over restaurant Bistro Zuijderhoudt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lucie L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten!!! Bediening is goed! Beste geheim van Laren :)
Rogier F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg goed gegeten en goede bijpassende wijnen
Kleinschalig...geen massa tent
Goede bediening
Leuke setting, tafels niet te dicht bij elkaar
Ondanks dat het in een kleine zijstraat zat was het vol
David B.
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Als je de auto parkeert moet je even kijken waar de bistro precies ligt. Als je het pad hebt gevonden wordt je hartelijk ontvangen en keurig je jas aangenomen. De entree in "de eetkamer" ziet er gezellig en knus uit. We kregen een leuk plek in de hoek. Het menu is wat beperkt en wijn kaart bevat net niet voldoende keus. Het was gezellig vol en eten werd keurig op tijd gebracht. Heerlijke avond gehad.
Natascha G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gisteren met vrienden voor de eerste keer hier gegeten. Alle vier hadden wij het 3-gangen verrassingsmenu.
Uitstekende smaken. Het menu bestond uit 3 visgerechten, maar was zeer goed samengesteld. Verrassende combinaties. Goede ingrediënten. Een aanrader!
Manfred P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel verrassend. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Geweldig gegeten in een ongedwongen sfeer. Jonge leuke en professionele bediening. Verrassende gerechten en lekkere wijnen. Ik kom zeker weer terug! Stabiele kwaliteit in Laren!
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We waren de enige gasten, op een dinsdagavond. Dat is natuurlijk altijd wat minder leuk, maar de inrichting en de achtergrondmuziek is zodanig dat we ons niet in een geheel verlaten omgeving voelde zitten.
Eten was goed van smaak, mooi opgediend. Volgende keer wellicht wat minder snel de gerechten achter elkaar serveren, ook al zijn we de enige gasten.
Nicolette G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker en goed gegeten, maar was erg (te) rustig. De gekozen wijn was helaas niet op voorraad. Alternatief was ook lekker, maar niet zo goed als de eerste keuze.
Rene O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
verrassend goede kwaliteit, vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
een zeer plezierig restaurant, prijs gerechten prima en kwaliteit van eten was zeer goed. Aanpassing van menu was geen probleem en de hoeveelheden waren ook goed, niet te weinig en niet teveel, Verrassend waren de smaken, mediteraan met een klein vleugje oosters erin, opmerkelijk en lekker.
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Eten is er altijd top. Altijd vriendelijk personeel en nooit een teleurstelling met het eten gehad. Prima wijnen gedronken, bediening die attent reageren op al onze vragen. Alle gerechten zijn perfect bereid en gepresenteerd. Een van onze favorieten in Laren en omgeving.
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij aten gezellig aan de bar. Kleine zeer smaakvolle gerechtjes in kleine porties (op ons verzoek). Heilbot carpaccio met gefrituurde prei. Kalfssukade optimaal gegaard met formidabele smaak. Coquille carpaccio met een crème van doperwtjes met munt, limoen en komkommer. We komen snel terug!
Barbara-Ann H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Voor het eerst gisteravond bij Bistro Zuijderhoudt in Laren gegeten en het 3-gangen verrassingsmenu van de chef, dat ons door de volledige aandacht die er voor ons was werd aanbevolen (wij hadden het restaurant - door de start van de vakantieperiode - voor ons alleen) was een absolute aanrader! Onze culinaire reis startte met de tonijn met avocado, munt en limoen. De tweede gang was een overheerlijke couscous salade met coquillles, Hollandse garnalen en kreeftenmayonaise. Tot slot een zelfgemaakte linguini met gamba's en zeebaars. Een kopje koffie na maakte het geheel af. De eerlijke ingrediënten, mooie samenstelling van smaken en uiterste behulpzame en vriendelijke bediening heeft deze avond voor ons tot een topavond gemaakt. Bedankt mensen van Zuijderhoudt en alvast een fijne vakantie!
Mariska_Hilversum .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heerlijk gegeten. De Caesar Salad was een verrassing. De coquilles en de Eendeborst erg goed. De bediening vriendelijk en op een prettige manier informeel.
Anema .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Door de ligging heb je het idee iets bijzonders gevonden te hebben. Stoelen en banken zitten iets te laag en bij de bank kan je eigenlijk niet prettig zitten. Service super in een prettige ongedwongen ambiance.
Sasja K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Het eten was weer heerlijk. Het menu van de chef was top!!!!!!!!!!!!!!!!
Bijpassende wijnen.
Enige minpunt geen terras.
Dak H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Na geruime tijd weer gedineerd in een van de beste restaurants van Laren. Bij binnenkomst werden we gastvrij en enthousiast verwelkomt.Het leuke van dit restaurant is de ontspannen en ongedwongen sfeer met goed zittende banken en stoelen. We hebben de menukaart niet geopend , maar ons door de chef laten verrassen. Dat was echt een goede keuze want, wat zijn we verwent! De opmaak van de gerechten was ieder keer prachtig, de smaken verrassend, subtiel, verfijnt en creatief maar vooral ontzettend lekker. De door de bediening geadviseerde wijnen sloten perfect aan en maakte de zeer geslaagde avond compleet.Tot snel!
Magda01 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Voorafgaand aan een concert besloten we een klein hapje te gaan eten bij deze Bistro. We kozen het hoofdgerecht en het dessert van het menu Bistronomie en dat was voor ons een voltreffer. Kwaliteit van de ingrediënten en werkelijk verstand van koken leiden tot een pure eerlijke keuken, geen onnodige versieringen of overdaad van smaken. Heerlijk botermals lamsvlees met gewokte asperges, andere groentes en een paar krieltjes. Geen grote portie maar zo lekker.
Toe romig vanille-ijs met chocolademousse en bosvruchtensaus, simpel maar zeer smakelijk. Een goed glas pinot noir erbij en een karaf kraanwater. Het prijsnivo is voor t Gooi normaal, maar de kwaliteit is echt bovengemiddeld.