Over restaurant Bistro Zuijderhoudt

Geen poespas

Bij Bistro Zuijderhoudt streven ze altijd naar de meest pure en eenvoudige bereiding van de gerechten. Daarmee worden duizelingwekkende smaaksensaties bereikt. Geen poespas, geen liflafjes en geen tovenarij waardoor producten onherkenbaar worden. Hier vervult eenvoud een glansrol. Voortreffelijke creaties en een goed glas wijn, dat is Bistro Zuijderhoudt!

Meer informatie over restaurant Bistro Zuijderhoudt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Geweldig gegeten in een ongedwongen sfeer. Jonge leuke en professionele bediening. Verrassende gerechten en lekkere wijnen. Ik kom zeker weer terug! Stabiele kwaliteit in Laren!
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We waren de enige gasten, op een dinsdagavond. Dat is natuurlijk altijd wat minder leuk, maar de inrichting en de achtergrondmuziek is zodanig dat we ons niet in een geheel verlaten omgeving voelde zitten.
Eten was goed van smaak, mooi opgediend. Volgende keer wellicht wat minder snel de gerechten achter elkaar serveren, ook al zijn we de enige gasten.
Nicolette G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker en goed gegeten, maar was erg (te) rustig. De gekozen wijn was helaas niet op voorraad. Alternatief was ook lekker, maar niet zo goed als de eerste keuze.
Rene O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
verrassend goede kwaliteit, vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
een zeer plezierig restaurant, prijs gerechten prima en kwaliteit van eten was zeer goed. Aanpassing van menu was geen probleem en de hoeveelheden waren ook goed, niet te weinig en niet teveel, Verrassend waren de smaken, mediteraan met een klein vleugje oosters erin, opmerkelijk en lekker.
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Eten is er altijd top. Altijd vriendelijk personeel en nooit een teleurstelling met het eten gehad. Prima wijnen gedronken, bediening die attent reageren op al onze vragen. Alle gerechten zijn perfect bereid en gepresenteerd. Een van onze favorieten in Laren en omgeving.
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij aten gezellig aan de bar. Kleine zeer smaakvolle gerechtjes in kleine porties (op ons verzoek). Heilbot carpaccio met gefrituurde prei. Kalfssukade optimaal gegaard met formidabele smaak. Coquille carpaccio met een crème van doperwtjes met munt, limoen en komkommer. We komen snel terug!
Barbara-Ann H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Voor het eerst gisteravond bij Bistro Zuijderhoudt in Laren gegeten en het 3-gangen verrassingsmenu van de chef, dat ons door de volledige aandacht die er voor ons was werd aanbevolen (wij hadden het restaurant - door de start van de vakantieperiode - voor ons alleen) was een absolute aanrader! Onze culinaire reis startte met de tonijn met avocado, munt en limoen. De tweede gang was een overheerlijke couscous salade met coquillles, Hollandse garnalen en kreeftenmayonaise. Tot slot een zelfgemaakte linguini met gamba's en zeebaars. Een kopje koffie na maakte het geheel af. De eerlijke ingrediënten, mooie samenstelling van smaken en uiterste behulpzame en vriendelijke bediening heeft deze avond voor ons tot een topavond gemaakt. Bedankt mensen van Zuijderhoudt en alvast een fijne vakantie!
Mariska_Hilversum .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heerlijk gegeten. De Caesar Salad was een verrassing. De coquilles en de Eendeborst erg goed. De bediening vriendelijk en op een prettige manier informeel.
Anema .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Door de ligging heb je het idee iets bijzonders gevonden te hebben. Stoelen en banken zitten iets te laag en bij de bank kan je eigenlijk niet prettig zitten. Service super in een prettige ongedwongen ambiance.
Sasja K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Het eten was weer heerlijk. Het menu van de chef was top!!!!!!!!!!!!!!!!
Bijpassende wijnen.
Enige minpunt geen terras.
Dak H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Na geruime tijd weer gedineerd in een van de beste restaurants van Laren. Bij binnenkomst werden we gastvrij en enthousiast verwelkomt.Het leuke van dit restaurant is de ontspannen en ongedwongen sfeer met goed zittende banken en stoelen. We hebben de menukaart niet geopend , maar ons door de chef laten verrassen. Dat was echt een goede keuze want, wat zijn we verwent! De opmaak van de gerechten was ieder keer prachtig, de smaken verrassend, subtiel, verfijnt en creatief maar vooral ontzettend lekker. De door de bediening geadviseerde wijnen sloten perfect aan en maakte de zeer geslaagde avond compleet.Tot snel!
Magda01 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Voorafgaand aan een concert besloten we een klein hapje te gaan eten bij deze Bistro. We kozen het hoofdgerecht en het dessert van het menu Bistronomie en dat was voor ons een voltreffer. Kwaliteit van de ingrediënten en werkelijk verstand van koken leiden tot een pure eerlijke keuken, geen onnodige versieringen of overdaad van smaken. Heerlijk botermals lamsvlees met gewokte asperges, andere groentes en een paar krieltjes. Geen grote portie maar zo lekker.
Toe romig vanille-ijs met chocolademousse en bosvruchtensaus, simpel maar zeer smakelijk. Een goed glas pinot noir erbij en een karaf kraanwater. Het prijsnivo is voor t Gooi normaal, maar de kwaliteit is echt bovengemiddeld.
Lucie11 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Beste bewaarde geheim van Laren! Heerlijke avond gehad, lekker eten, super service, leuke ambiance. We gaan hier zeker vaker naar toe...
Rachel H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Gisteren hier gegeten met onze 3 kids. Mijn man had een entrecote die heerlijk mals was en asperges vooraf die op traditionele wijze bereid waren. Ik had vooraf een heerlijke kreeft salade met als hoofdgerecht een op de huid gebakken vis met vongole. De bediening was vlot en gelukkig niet zo stijf! Gelukkig ging alles vrij vlot, dat is wel handig met 3 kids.
Superfranck .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
We hadden het 4 gangen verrassingsmenu, een uitstekende keus!
Super gezellige locatie, ideaal voor een rustig diner met relaties of goede vrienden!
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Zuijderhoudt ligt enigszins verborgen in Laren, maar is de zoektocht zeker meer dan waard. Heerlijk gegeten en enkele gerechten zijn sterren waardig, verrassend gecombineerd en van hoog niveau. Helaas mis ik de passie van de keuken in de bediening en gaat het net iets te snel en is de bediening niet in lijn met de top keuken. Natuurlijk kan dit een keer voorkomen en ben ik bewust nog 2x extra gaan eten bij Bistro Zuijderhoudt maar dit blijft een zeven min terwijl de keuken tussen 9 en 10 zit. Locatie en decor is prima en ziet er allemaal prima uit. Ik twijfel voor mijn 4e bezoek omdat het hebben van alles top zo dichtbij is.
Sjoerd H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Bijzonder restaurant. Erg goede service, van eerste tot laatste moment.
Eten is ook heel lekker… pure gerechten, veel aandacht aan besteed.

Enige minpuntje is dat het in een steegje in Laren ligt en je binnen een beetje het gevoel hebt dat je in een omgebouwde garage / bijbouw zit van een huis. De eigenaren hebben er alles aan gedaan om sfeer, materialen en kwaliteit gevoel toe te voegen en dat is grotendeels gelukt, waardoor het niet storend is.
Rob De W.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
De ontvangst was hartelijk en plezierig. We namen het 4-gangen menu. Direct kwam heerlijk stokbrood met een olijven- en een tomaten-tapenade op tafel. Als voorgerecht kwamen twee goed gebakken coquilles met garnituur van o.a. rauwkost en garnaaltjes. Het tussengerecht was een schaaltje gekookte mosselen in een lekkere, iets te dunne, kerry-saus.
Dan het hoofdgerecht, een aantal heerlijke, mooi saignant gebakken plakken hertenvlees begeleid door aardappelpurée en diverse groentes. Prettig was dat er met Laguiole-messen was gedekt, zodat het vlees goed kon worden gesneden. Bij de gerechten werden 2 mooie wijnen per glas geschonken, een Verdejo (wit) en een mooie lichte rode wijn uit de Languedoc bij het hert. Het gekozen dessert viel iets tegen, de crême brulée was koud en had beter gesmaakt als deze lauw was geserveerd. De bediening was heel attent en prettig.