Bistro Zoete Lieve Gerritje by De Hertog van Brabant

Strijbeekseweg 57 4856 AA Strijbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro Zoete Lieve Gerritje by De Hertog van Brabant

Erg duur
Lesly B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Eten erg lekker, gastvrijheid weinig van te merken.Volgens social deal kregen wij 35% korting op het gehele menu. Daar aangekomen was er maar 3 soorten gerechten. Een tournedos menu bestaande uit een zalm van lidl kwaliteit wat groene sla en dressing. Daarnaast ging deze meneer ook nog onderhandelen zodat hij mij van de tournedos kon afhalen en bood slibtong aan. Mijn vrouw koos een slibtong met een grote gamba alleen de grote gamba was er niet. Vervolgens vragen wij op het einde een koffie en dan durft hij tegen zijn zus te zeggen die overigens daar gratis aan het eten was ze hebben een bon dus ze vragen alles. Eindafrekening 102 euro - 35% = 75 euro. 5 euro durven te vragen voor een glaasje wijn in een bistro. De wijn is trouwens van natuurazijn gemaakt of te lang open gestaan. Het hoofdgerecht was van klasse daar hij had de tijd voor genomen.
CaeciliaM .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Toevallig langsgereden rond etenstijd. Was de stop méér dan waard!
Steak tartaar zoal hij hoort en tafelgenoot een perfecte tournedos stroganoff. Als we weer eens in de buurt zijn zullen we er weer stoppen!
Jeanne.slemmer .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Een onverwacht romantisch dineetje. We kwamen uit bij dit restaurant.
Het eten was heel erg goed.
Er is geen een punt van kritiek.
Zjosske .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Nieuwe bistro met klassieke Franse gerechten met een twist, zoals escargots met ganzenlever, maar ook een heerlijke pizza tonijn of een klassieke steak tartare met dikke handgesneden frites!
Sfeervol interieur met veel zwart en rood fluweel, en lekker ruim opgezet. Zomers is er een mogelijkheid om in een prachtige tuin te eten. Ben er nu diverse keren geweest en het blijft iedere keer weer een feestje! Aanrader dus!