Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Dommer van Poldersveldtweg 71 6523 CW Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Heerlijk genieten van een diner op het tuinterras óf binnen bij wat slechter weer? Dat kan bij Bistro Wilde Zwijnen! Deze bistro ademt een warme gezelligheid. Zo zijn zij o.a. sterk in mooie wildgerechten van wild uit eigen domein uit de Eifel in Duitsland. Kenmerkend van de manier van werken is de prijs- kwaliteitverhouding.

Meer informatie over restaurant Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Om de hoek

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Check , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk eten voor een prima prijs.
Zeker een aanrader!!
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Uitstekend gegeten en gedronken voor een scherpe prijs. Bijzondere gerechten op de kaart welke uitstekend zijn uitgewerkt. Kok kwam aan tafel vertellen over het eten, zodat je goed kon kiezen en de beleving alleen maar beter werd. Verder bij het reserveren allergie gemeld en daar werd op de avond zelf goed rekening mee gehouden. 100% aan te bevelen!!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Uitstekende gerechten. Vriendelijke medewerkers. Goed wijnadvies.
Jammer dat de borden bij het hoofdgerecht niet voorverwarmd zijn. Daardoor koelt het vlees te snel af.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijke wildgerechten! Jammer dat er nog maar 1 stuk zilte carameltaart was????
Toon B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Genoten van heerlijk wild met bijpassende wijnen
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
De gerechten waren tongstrelend! Zo heerlijk bereid, precies goed! Mooi geserveerd door heel vriendelijk personeel. We komen zeker terug!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten met heerlijke wijn een wat haperende bediening maar gezellig sfeer en entourage
monique B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Goede wild-kaart. Prettige service. Fijne bediening. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Prettige bijkomstigheid is de ligging van het restaurant, waardoor gemakkelijk in de buurt van het restaurant gratis kan parkeren.

Al met al een aanrader, mn om de kwaliteit van het eten en de prettige bediening!!!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed eten, ruime portie en betaalbaar .
Christl S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijke keuze uit diverse wildgerechten. Jammer, dat het restaurant niet bij ons in de buurt is.
Claire E.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten en goede wijnen. Echt een aanrader. Hele goede service ook. We waren met 5 personen en alle gerechten waren bij iedereen uitstekend. Proeverij als voorgerecht een topper!
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
We kregen al meteen een warme ontvangst en mochten kiezen waar we wilden zitten. Tafelwater werd spontaan neergezet. Verder was het een verwennerij van heerlijkheden: na brood met een lekkere dip en olijfjes, kwam ons voorgerecht: de proeverij van (wild)gerechtjes. Daarna heerlijke ree en hert met seizoensgarnituren. Hoewel we niet van de zoete desserts zijn, viel de stroopwafelhangop met zelfgedraaid caramelfudgeijs ook in de smaak. De koffie (ook weer met een extraatje) was een lekkere afsluiting van een avond waarop we in de watten werden gelegd door de hartelijke medewer(st)ers en goede keukenbrigade. We zijn er wild enthousiast over!
Arina D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Ze voeren het concept Wild goed door. De. bediening was erg vriendelijk maar waren helaas wat onderbezet waardoor er soms te weinig aandacht gegeven kon worden
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het was prima.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vegetarisch zeer beperkt, veel te lange wachttijden. Door de 50% korting wel prima prijs.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. En wat een vriendelijk personeel! Zeker voor herhaling vatbaar!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Als voorgerecht proeverij van wild, genieten van heel veel variatie. Hoofdgerecht hert met bospaddenstoelen. Super! Mals vlees, perfect bereid. Echt een aanrader, op de zaterdagavond was het gezellig druk. Erg leuke locatie voor Tinder date tot vriendengroep.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten met seizoensgerechten wild. Goede persoonlijke bediening. Prima om nog een keer terug te komen.
Gody S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Erg verzorgd allemaal en zeer vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar. Met Ah actie gewoon alles vd kaart kiezen. Super!!!
Jane V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima en lekker gegeten, met een vriendelijk personeel dat zin heeft om te werken.

Mooie presentatie van de gerechten. Aankleding en akoestiek van het restaurant kan net wat meer aandacht krijgen. Tafels zien er wat bekrast en 'cheap' uit. En het is een vrij gehorig restaurant waardoor je wat harder moet spreken.

Met de AH actie gegeten en kregen ook de vrijheid om a la carte te eten. De korting was dan gewoon 24.50, de prijs van een 3 gangenmenu. Fijn dat je net die extra keus kan hebben.

Zonder de korting zou ik de prijs net wat aan de hoge kant vinden, en zou ik net een extratje/touch verwachten. Voor nu was het gewoon goed, lekker en gezellig!

Pluspunten voor service details als karafjes water en broodje!