Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Dommer van Poldersveldtweg 71 6523 CW Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Heerlijk genieten van een diner op het tuinterras óf binnen bij wat slechter weer? Dat kan bij Bistro Wilde Zwijnen! Deze bistro ademt een warme gezelligheid. Zo zijn zij o.a. sterk in mooie wildgerechten van wild uit eigen domein uit de Eifel in Duitsland. Kenmerkend van de manier van werken is de prijs- kwaliteitverhouding.

Meer informatie over restaurant Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Om de hoek

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Cheque , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Annemoon V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Mooi weer, dus buiten gezeten. Voor kleine eters is het hier geen probleem als je een toetje met twee personen wil delen.
jose K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
tinedorlandt .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk was het eten en ook de ambiance bij wilde zwijnen.
De bediening was erg vriendelijk, maar vooral het eten was van hoge kwaliteit.
Wiljan H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben heerlijke avond gehad, eten was lekker tot zeer lekker. Toetje kwam aan de late kant. Totale prijs was nog aan de maat, ondanks de korting die er van af was. Maar desalniettemin een geslaagd etentje!
rvanwalsemsenior .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Ontvangst was prima.
Ondanks dat we iets niet lusten, werd het in overleg opgelost .
Zeer aan te bevelen.
We hadden de actie van AH maar ook dat was geen probleem.
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het eten was fantastisch. Er is keuze vanuit de gehele kaart en daar wordt 1x de kosten van het AH zomermune vanaf getrokken. Voor 62 euro incl ieder 2 glaze.n goede wijn en koffie komt dit restaurant in onze ????3 deze zomer. Bediening was correct en attent.
Pierre R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben met de AH actie lekker gegeten. Wilde Zwijnen gaf de mogelijkheid om af te wijken van het standaard menu van 'AH', maar vergaten uit te leggen dat je dan verplicht voor een 3 gangen menu moest kiezen. Mijn bestelling was niet goed doorgekomen en ik kreeg toch het 'AH' hoofdmenu. Ik heb er niet moeilijk over gedaan en de biefstuk was prima. Alleen de bijgevraagde frietjes waren wat aan de late kant. Gezellige bistro in een woonwijk.
Gert J.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Via AH actie ontdekt - dit restaurant zonder sterren aanbevelingen maar met eten op sterren niveau. Al het personeel was ook heel goed in hun omgang met ons. Het was een grote verrassing, hoe prettig het was om hier te eten. Wij aten het AH menu, maar van de kaart is ook mogelijk.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk met mijn vriend gegeten bij Bistro Wilde Zwijnen, voor mijn verjaardag. à La carte driegangenmenu gekozen: rundercarpaccio / gerookte zalm, roodbaars / varkensrack, salted caramelcake / kersenclafoutis. Smaakte allemaal erg goed. M'n vriend was vooral te spreken over het varkensrack met mosterdbiersaus (iets minder over de clafoutis). Frites (lekker!) waren niet bij de prijs inbegrepen; broodmandje wel. Bij inlevering van een volle spaarkaart van de AH restaurantactie kregen we de prijs van het standaard zomermenu van € 24,50 korting (dus niet de helft van de prijs van onze zelfgekozen menu's). Originele prijs een beetje aan de prijzige kant, maar wel kwaliteitseten. Plus fijne sfeer en aardige bediening.
John A.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben met de familie gegeten. Het eten was prima. Een grote groep in combinatie met een restaurant dat verder vol is en maar twee mensen in de bediening is aanpoten. Dat was soms ook te merken.
Zeker de moeite waard om te bezoeken.
mba.hopman .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Prettige bediening. Is in het verleden met andere eigenaar wel anders geweest! Er werd ook goed rekening gehouden met mijn lactosedieet! Voor herhaling vatbaar!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker gegeten, ongedwongen gezellige sfeer.
Nina F.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk 3 gangen diner gehad. De gerechten waren goed bereid, smaakvol en precies voldoende. Vriendelijke bediening, snelle service en goede uitleg over de gerechten.
rgfood .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Geen aanrader voor AH Restaurant aktie. Ze houden zich niet aan de regels zoals staat afgedrukt op de AH aktiekaart. Kwaliteit goed, maar gangen zijn niet compleet. Bestellen van garnituur kost meteen extra. Kortom ik heb een nare nasmaak van dit restaurant. Zonder de AH kaart is het restaurant erg duur voor wat ze leveren.
k.mulder19 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk eten. Alle gangen perfect van kwaliteit.
Ben al eerder geweest en toen was het ook al heel goed.
Enige minpuntje de harde stoelen, maar daar blijf ik zeker niet voor weg !
Ida P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten, het zag er ook mooi uit je alles vers.
De bediening was ook top heb wel anders mee gemaakt.
Voor herhaling vatbaar.
jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
erg lekker gegeten met de ah bon.Alleen jammer dat de friet er niet bij in zit.Daar moet je extra voor betalen.Voor mij waren de porties goed,mijn man had liever iets meer gekregen.De kwaliteit was goed.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het restaurant heeft een goed gevarieerde kaart. Wij hadden een lekker en mooi opgemaakt voorgerecht. Ook het hoofdgerecht smaakte voortreffelijk met oog voor details. Ons advies is aardappeltjes bij het hoofdgerecht te serveren, naast apart frites te bestellen.
De bediening was attent en vriendelijk.
TomenKarin .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prettige bediening, vriendelijk personeel. Voldoende ruimte in de omgeving om te parkeren. Het eten én drinken was heerlijk. Soms heb je niet zoveel woorden nodig om te zeggen dat het gewoon goed was!
Volgende maand gaan we weer!
jac.arnts .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
vriendelijke bediening,
heerlijk eten, vlees of vis, verse groenten ook zeer belangrijk voor mij, is meer dan een bakje sla.
Wat betreft de prijs kwaliteit prima!!
Kortom, voor elk war wils.