Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Dommer van Poldersveldtweg 71 6523 CW Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Heerlijk genieten van een diner op het tuinterras óf binnen bij wat slechter weer? Dat kan bij Bistro Wilde Zwijnen! Deze bistro ademt een warme gezelligheid. Zo zijn zij o.a. sterk in mooie wildgerechten van wild uit eigen domein uit de Eifel in Duitsland. Kenmerkend van de manier van werken is de prijs- kwaliteitverhouding.

Meer informatie over restaurant Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Om de hoek

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Cheque , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
h.uden7 V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met z'n vieren gegeten via de AH actie. Voorgerechten(vitello tonato, carpaccio en wild proeverij voor 2) uitstekend.Hoofdgerechten 2x wildzijn met op beide borden 1 verbrand stuk vlees, ossebucco net niet aangebrand wel een verkoold aardappelchipje, entrecote prima. Nagerechten 2x crème brulee, mandarijntiramisu en mousse goed. Opmerking gemaakt over het verbrande vlees en chipje werd alleen beantwoordt met:"oh". Verder geen reactie meer. Beetje slordig.
Doetie B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Na een eerder, teleurstellend, bezoek afgelopen zomer dit restaurant een herkansing gegeven. En dat was het helemaal waard. Nieuwe kokkin die de finesses van haar vak verstaat en uitstekend wild op de kaart had gezet. Osobuco van hert, maar ook een feest aan wilde voorgerechtjes.
Tel daarbij een relaxte sfeer en bediening die alles aankon, en je hebt een top diner.
Riny C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden, relaxte sfeer, mooie korting met AH restaurantactie. Alle gerechten waren mooi opgemaakt, en de porties waren ruim voldoende. Prima gelegenheid om een avondje uit te gaan eten met vrienden.
Lieba .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met AH-zegels gebruik gemaakt van de lunch (3-gangendiner). Super goed gegeten in een zeer gezellige ambiance. Prijs/kwaliteit goed. We komen zeker weer een keer terug! Wil/Cindy
k.mulder19 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben met 6 man via de AH-restaurantaktie gegeten. Het eten was fantastisch. Mooi opgemaakt , maar ook voldoende en heel erg lekker. Wel vreemd dat we extra moesten betalen voor frietjes. Stoelen wat kaal en hard, maar alles bij elkaar een geslaagde avond en zeker aan te raden. Wij zullen zeker nog eens terug komen!
Pobert V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker hert gegeten. Ook de vegetarische gerechten waren héél lekker èn gezond klaargemaakt. We hebben in de 2 uur smaakvol gedineerd.
anshelmink .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg lekker gegeten, (nog steeds jammer dat de toiletten grenzen aan de tafeltjes, hadden wij geen last van) maar dat doet niet af aan de gezellige avond, ook een heerlijke wijn gedronken bij de gerechten en heel vriendelijke bediening. Een aanrader.
klompe .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker gegeten. Alle gerechten zijn met zorg klaargemaakt en met een originele twist. Vooral het wild zwijn was erg goed. Duidelijke informatie vooraf over hoe het werkt met de AH bonnen. Je krijgt een weekmenu gratis. Je kunt ook a la cart kiezen en krijgt dan het bedrag van 1 weekmenu korting op de rekening.
J R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
gezellig en lekker zitten eten. 1ste Kerstdag en het restaurant was niet vol.
We hadden iets meer uitleg bij sommige gerechten van het verrassingsmenu verwacht.
Vriendelijke bediening.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Teleurstellend. Hadden er meer van verwacht. Vooraf wildcarchuterie. Ham van wild zwijn was flauw, rest ging wel maar niet bijzonder. Damhert: kwaliteit van het vlees prima maar rest nogal gewoontjes. Tarte Tatin na; wel erg simpele tarte van bladerdeeg met een keihard klein bolletje appelijs. Omgeinspireerd.
Alles bij elkaar geen goede prijs-kwaliteitverhouding. Meisje dat bediende was vriendelijk.
Evuden .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Bediening was laagdrempelig en prettig. Gerechten waren oké, maar niet bijzonder. Jammer dat de frietjes, die wel nodig waren voor de hoeveelheid, er extra bij besteld moesten worden.
heuvelvandenloes .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en het personeel was aardig en vragen werden goed en snel beantwoord. We hebben wild gegeten en deze was vers en heerlijk mals.we hebben een gezellige avond gehad.
J.bongaards J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij komen al lang op deze plek. Wat ons opziel was dat er een echte gastvrouw,heer ontbrak deze keer.
Het is zo leuk als er iets extra's verteld wordt bij de gerechten.
De olie vooraf geserveerd bij wat brood was zo pittig dat je die smaak gedurende het eten meenam. Lijkt me niet handig als entree. Daartegenover vond ik mijn vlees erg"neutraal'van smaak. Er wawerd wel jus bij geserveerd maar die viel me echt tegen. Ik verwachte een lekkere jus maar het leek wel uit een pakje!
Bianca O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Het was de avond erg rustig. De bediening was prima. Wel jammer dat er die geen tapbier was. We komen zeker nog wel een keer terug.
tegenvaller J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vanavond heerlijk gegeten. Echt een aanwinst voor Nijmegen. Lekker eten, leuke, vlotte bediening en een mooie uitstraling in het restaurant welke met zorg is ingericht. We waren vergeten nog wat groenten te bestellen en dit werd gelijk geregeld. Echt een TOP restaurant. Doe moeite waard om te bezoeken.
Maikel H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Tweede keer dat ik hier heb gegeten. De eerste keer was voortreffelijk, de tweede keer was slecht. Aangezien er zo'n groot verschil tussen mijn eerste en tweede keer daar eten zit, vermoed ik dat de tweede keer wellicht een opeenstapeling van fouten hebben geleid tot mijn slechte ervaring. Ik hoop voor het restaurant dat dit geen structureel probleem is/wordt.

Positief:
- kwaliteit van de gerechten is goed
- personeel is vriendelijk

Negatief:
- tweede keer dat ik daar gegeten heb zat er een (lange) haar in het eten, moet niet kunnen;
- temperatuur was beneden pijl, verwarming kon niet aangezet worden;
- erg lange wachttijden op het eten, 45min. gewacht totdat ik maar om de menukaart gevraagd heb;
- hoeveelheid eten is gezien de prijs aan de weinige kant;
- personeel dient meer verstand te hebben van wat er op de kaart / op het bord geserveerd wordt.
Trivas .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben echt genoten, vooraf een wild-proeverijtje met div. nieuwe dingen voor mij, o.a. gerookte ganzenborst en een patrijspootje.
ook het hoofdgerecht moeflon was ook een primeur en erg lekker.
bediening ontspannen en vriendelijk, sfeer goed, kortom: een aanrader!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Bistro Wilde Zwijnen, de bediening was vriendelijk en correct en het eten is prima.
Je krijgt bij aanvang standaard een karaf met water, wat eigenlijk elk restaurant zou moeten doen.
Voor ons is dat een groot pluspunt en ik denk, dat veel mensen het zullen waarderen.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Keuze was ruim genoeg...voor ieder wat wils! Zeer vriendelijk en proffesioneel personeel.
Betsy72 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en de service was de hele avond goed. Wel was het erg rumoerig; akoestiek laat zeker te wensen over. Dat was erg vermoeiend; over de tafel heen hangen om elkaar te verstaan...
De porties waren qua grootte prima, maar best duur als je bedent dat friet en salade apart besteld moeten worden (5,50). Als je dat niet doet, heb je echt weinig. Ook bestond de 'gemengde salade' uit enkel 2 tomaten die in partjes gesneden waren. Toen we daar een opmerking over maakten, werd er instemmend gereageerd, maar er is verder niets mee gedaan. Het stond ook gewoon op de rekening. Beide hoofdgerechten waren zeker wel lekker, maar niet 'stoer eten' en ook niet echt speciaal.
Als dessert koos ik de 'koffie compleet' maar dan met thee, want ik 'lust geen koffie' (ook erbij gezegd). Toch werd het met een koffielikeurtje geserveerd... Dan is een kop thee met een bonbon en een cakeje voor 5,50 best duur...