Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Dommer van Poldersveldtweg 71 6523 CW Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Heerlijk genieten van een diner op het tuinterras óf binnen bij wat slechter weer? Dat kan bij Bistro Wilde Zwijnen! Deze bistro ademt een warme gezelligheid. Zo zijn zij o.a. sterk in mooie wildgerechten van wild uit eigen domein uit de Eifel in Duitsland. Kenmerkend van de manier van werken is de prijs- kwaliteitverhouding.

Meer informatie over restaurant Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Om de hoek

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Cheque , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Evuden .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Bediening was laagdrempelig en prettig. Gerechten waren oké, maar niet bijzonder. Jammer dat de frietjes, die wel nodig waren voor de hoeveelheid, er extra bij besteld moesten worden.
heuvelvandenloes .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en het personeel was aardig en vragen werden goed en snel beantwoord. We hebben wild gegeten en deze was vers en heerlijk mals.we hebben een gezellige avond gehad.
J.bongaards J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij komen al lang op deze plek. Wat ons opziel was dat er een echte gastvrouw,heer ontbrak deze keer.
Het is zo leuk als er iets extra's verteld wordt bij de gerechten.
De olie vooraf geserveerd bij wat brood was zo pittig dat je die smaak gedurende het eten meenam. Lijkt me niet handig als entree. Daartegenover vond ik mijn vlees erg"neutraal'van smaak. Er wawerd wel jus bij geserveerd maar die viel me echt tegen. Ik verwachte een lekkere jus maar het leek wel uit een pakje!
Bianca O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Het was de avond erg rustig. De bediening was prima. Wel jammer dat er die geen tapbier was. We komen zeker nog wel een keer terug.
Tegenvaller J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vanavond heerlijk gegeten. Echt een aanwinst voor Nijmegen. Lekker eten, leuke, vlotte bediening en een mooie uitstraling in het restaurant welke met zorg is ingericht. We waren vergeten nog wat groenten te bestellen en dit werd gelijk geregeld. Echt een TOP restaurant. Doe moeite waard om te bezoeken.
Maikel H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Tweede keer dat ik hier heb gegeten. De eerste keer was voortreffelijk, de tweede keer was slecht. Aangezien er zo'n groot verschil tussen mijn eerste en tweede keer daar eten zit, vermoed ik dat de tweede keer wellicht een opeenstapeling van fouten hebben geleid tot mijn slechte ervaring. Ik hoop voor het restaurant dat dit geen structureel probleem is/wordt.

Positief:
- kwaliteit van de gerechten is goed
- personeel is vriendelijk

Negatief:
- tweede keer dat ik daar gegeten heb zat er een (lange) haar in het eten, moet niet kunnen;
- temperatuur was beneden pijl, verwarming kon niet aangezet worden;
- erg lange wachttijden op het eten, 45min. gewacht totdat ik maar om de menukaart gevraagd heb;
- hoeveelheid eten is gezien de prijs aan de weinige kant;
- personeel dient meer verstand te hebben van wat er op de kaart / op het bord geserveerd wordt.
Trivas .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben echt genoten, vooraf een wild-proeverijtje met div. nieuwe dingen voor mij, o.a. gerookte ganzenborst en een patrijspootje.
ook het hoofdgerecht moeflon was ook een primeur en erg lekker.
bediening ontspannen en vriendelijk, sfeer goed, kortom: een aanrader!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Bistro Wilde Zwijnen, de bediening was vriendelijk en correct en het eten is prima.
Je krijgt bij aanvang standaard een karaf met water, wat eigenlijk elk restaurant zou moeten doen.
Voor ons is dat een groot pluspunt en ik denk, dat veel mensen het zullen waarderen.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Keuze was ruim genoeg...voor ieder wat wils! Zeer vriendelijk en proffesioneel personeel.
Betsy72 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en de service was de hele avond goed. Wel was het erg rumoerig; akoestiek laat zeker te wensen over. Dat was erg vermoeiend; over de tafel heen hangen om elkaar te verstaan...
De porties waren qua grootte prima, maar best duur als je bedent dat friet en salade apart besteld moeten worden (5,50). Als je dat niet doet, heb je echt weinig. Ook bestond de 'gemengde salade' uit enkel 2 tomaten die in partjes gesneden waren. Toen we daar een opmerking over maakten, werd er instemmend gereageerd, maar er is verder niets mee gedaan. Het stond ook gewoon op de rekening. Beide hoofdgerechten waren zeker wel lekker, maar niet 'stoer eten' en ook niet echt speciaal.
Als dessert koos ik de 'koffie compleet' maar dan met thee, want ik 'lust geen koffie' (ook erbij gezegd). Toch werd het met een koffielikeurtje geserveerd... Dan is een kop thee met een bonbon en een cakeje voor 5,50 best duur...
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk wild gegeten. Blijkbaar wordt al het wild dat op de kaart staat door de eigenaar zelf geschoten, dus een mooie gelegenheid om er een 'wilde' avond van te maken. Ganzenborstcarpaccio en wildpaté vooraf en als hoofdgerecht wildzwijn en Grouse (ruigpoothoender), lekker flesje wijn erbij en een koffie compleet na. Met de AH-kaart vrije keuze uit de hele menukaart, kortom: zeer de moeite waard.
Zi T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg lekker gegeten!! Wijntje lekker. Inrichting en sfeer is erg gezellig. Je zit niet bij de buurman opschoot, ook erg prettig. Personeel behulpzaam, vrolijk en vriendelijk. Aanrader!
Ceescoupe1968 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zusje Oost heet nu Wilde Zwijnen, hetgeen ook op de menukaart is terug te vinden. We hebben lekker gegeten (vis!) met 'n flesje droge Rosé. AH droeg bij in de kosten maar wij komen zeker 'n keertje terug. Tot dan, Cees & Geertje
Sandor M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Erg fijn restaurant met een ongedwongen maar aantrekkelijke sfeer. Heerlijke gerechten met een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Het wilde zwijn als hoofdgerecht is een aanrader!
MariaFred .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prima gegeten, goede huiswijn,l euke sfeer. Gewoon een fijne avond gehad. Naam veranderd in Wilde Zwijnen, naam doet iets anders vermoeden. Wild is dat kan worden besteeld door de eigenaar zelf geschoten en hij weet precies hoe het moet worden bereid en gepresenteerd.
Lonneke S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Heb hier lekker gegeten voor mijn verjaardag. Het restaurant heeft een erg leuke sfeer en interieur en er staan leuke gerechtend op de kaart. Het eten was wisselend goed. In hetvispannetje met mosselen en scheermesjes kon ik helaas geen scheermesjes vinden en er leek zand in de spinazie te zitten. De Rib-eye die ik deelde was echter overheerlijk en ook het everzwijn en de reebok vielen allemaal goed in de smaak. Ik denk dat je bij Wilde Zwijnen het beste gewoon wild kunt eten (zoals de naam eigenlijk al vermoed), daarmee heb je zeker een goed gerecht. Ook de groenten die bij de gerechten gebruikt werden vonden wij erg goede smaakcombinaties met het wild. Wilde zwijnen doet niet aan poespas, maar gewoon goed eten met goede ingredienten. Als nagerecht vonden wij de mango-yoghurt taart met muntijs echt een super gerechtje.
Mia C.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Als ik echt een speciaal etentje heb ga ik het liefst naar 't Zusje in Oost (Nu wilde zwijnen). Dit omdat het er heerlijk eten is en de service is prima. Dit keer viel het helaas tegen. Het voorgerecht was heerlijk maar het hoofdgerecht viel tegen. Een paar hompen witte vis, wat zalm en een paar mosselen (de scheermesjes heb ik niet gevonden) en een ondefinieerbare saus. Dit heb ik tegen de serveerster gezegd maar er werd niets mee gedaan. Ook heb ik de serveerster aangegeven dat ik een notenallergie heb maar dit heb ik tot op het toetje opnieuw aan moeten geven waarbij ze uiteindelijk iets serveerde waarbij ze, tijdens het op tafel zetten, aangaf dat ze ook dit nog moest checken. Wat gaat hier mis? Mijn vriend heeft nog aangegeven dat we hier speciaal heen zijn gegaan voor mijn verjaardag maar dat leek de serveerster ook niet zo te interesseren. Wellicht is ze net aangenomen en moet ze nog leren. In ieder geval kiezen wij voortaan voor een ander restaurant als we iets te vieren hebben.
Xmeaganx .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De bediening was erg goed/vriendelijk, de gerechten in precies goede porties en zeer smakelijk. Gezellige sfeer en niet te druk ingericht (tafels vlak op elkaar etc.)
Magfijn .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We werden netjes ontvangen en mochten zelf kiezen waar we gingen zitten
In het bestelde roseetje zag de medewerkster zelf een vliegje dat werd gelijk vervangen.
We hebben beiden het dagmenu gegeten en het was verrukkelijk
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Zusje Oost heet tegenwoordig Bistro Wilde Zwijnen. Zoals de naam al doet vermoeden staat er veel wild op het menu.
Een jaar geleden was het menu gavarieerder en zagen de borden er verzorgder uit. Dit keer viel het me een beetje tegen. Een enorme zomersalade (voorgerecht) werd bijvoorbeeld geserveerd in een veel te grote schaal. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.