Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Dommer van Poldersveldtweg 71 6523 CW Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Heerlijk genieten van een diner op het tuinterras óf binnen bij wat slechter weer? Dat kan bij Bistro Wilde Zwijnen! Deze bistro ademt een warme gezelligheid. Zo zijn zij o.a. sterk in mooie wildgerechten van wild uit eigen domein uit de Eifel in Duitsland. Kenmerkend van de manier van werken is de prijs- kwaliteitverhouding.

Meer informatie over restaurant Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Om de hoek

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Cheque , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
assiepassie40 H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Leuk restaurant in leuke wijk. Fijne terrasjes waar je kunt zitten. Wild eten in de zomer is toch ook wel lekker
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Op een dinsdagavond spontaan bedacht uit eten te gaan. Vanwege het terras besloten voor dit restaurant te gaan. De kaart is mo
oi met veel (zelf geschoten) wild. Ter plekke waren we onder de indruk van van de voorgerechten. Zonder enig probleem werd dit omgetoverd naar een hoofdgerecht. De kwalteit/ prijs verhouding was uitstekend. Complimenten voor de flexibele en uiterst vriendelijke bediening.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Lekker gegeten. Voor ons echt anders dan anders, omdat we eigenlijk nooit wild eten.
Gerechten waren perfect bereid en smaakvol.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
angelien1963 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Aardige bediening. Heerlijk gegeten. Wild gerechten staan niet altíjd overal op het menu. Dus ook weer eens wat andes. Helemaal oke. We komen zeker nog eens terug.
Lex K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Gegeten met de AH kortingsactie.Het eten was goed en erg lekker. Maar toen we afrekenden stond er voor de rode port die ik had besteld een bedrag van €6.50 voor een glas op! Dit vonden we buiten alle verhoudingen en een tegenvaller van de avond. Hoewel hij erg lekker zou de prijs m.i. aangepast moeten worden.
We hebben daardoor tegen onze gewoonte in geen fooi gegeven.
J &L
Ruth K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Mooi opgemaakte borden met creatieve gerechten gemaakt van verse producten. Gamba's vooraf waren erg lekker. Hoofd was parelhoen, lekker bereid, zat ook een pootje bij, dat stond mooi op het bord maar ik ben geen fan van kluiven in een restaurant. dus had voor mij niet gehoeven. Tonijn was vers en mals, wel beetje flauw van smaak, de tabouleh helaas ook. Frietjes als los bijgerecht besteld, verse friet, goed gebakken in schoon frituurvet, heerlijke mayonaise erbij. Desserts van citroen cheesecake en gezouten carameltaartje finger lincking good. Mooi gepresenteerd.
John A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Met vrienden lekker op het terras gegeten.
Alle gerechten waren keurig verzorgd en lekker. Leuke bijkomstigheid is dat de eigenaar het wild zelf heeft geschoten. De Wildproeverij bij de hoofdgerechten is een echte aanrader.
De bediening is vlot en ongedwongen.
We komen graag nog een keer terug!
Maarten G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Goed, goed en nog eens goede prijskwaliteitsverhouding met hoede keuken, hele fijne bedieningen en ....inrichting....???? Nou we hebben lekker buiten gezeten en daar kostelijk-vorstelijk gegeten en gedronken!
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Vriendelijk personeel, met verstand van zaken. Eten uitstekend en men weet welke drank erbij geserveerd kan worden. In de actuele zomerse omstandigheden is het goed toeven op het voorterras.
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Als er iemand ergens over kan zeuren ben ik het wel. Maar deze bistro komt verassend goed uit de hoek met verrukkelijke gerechten. Het wild, zelf afgeschoten, is botermals en juist gegaard. Dagverse groenten, heerlijke wijn en een nog betere prijs. De bediening top. Onbegrijpelijk dat men hier niet met de benen buiten hangt. En er viel werkelijk niets te klagen. Super aanrader!
Bianca O.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heel aardig personeel. Het eten was lekker en wat ook fijn is dat je met deze AH actie gewoon van de kaart kunt kiezen en niet vast zit aan een keuzemenu.
jos D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk culinair gegeten,
Dit keer lekker buiten in het avondzonnetje.
Gezellig restaurant in ongedwongen sfeer met een zeer goede kok.
Een aanrader dus.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We waren blij verrast wat een geweldig en gezellig restaurant eten en bediening/gastvrijheid GEWELDIG.
Gaan absoluut nog een keer daar eten.
jw.gugelot G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Opvallend rustig voor een zaterdagavond. Prijzen zijn aan de hoge kant (kan zeker 20% van af). Het eten was goed en voldoende. Bediening was vriendelijk.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eten was duur, kwaliteit was matig. Carpaccio en radijsjes, tomaten en walnoten is nou niet een combinatie die ik zou kiezen. Daarnaast was het vlees taai en de bediening schuchter en niet voorbereid.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Verrassend en erg lekker. Fijn dat je met AH Aktie gewoon uit het menu mag kiezen. Je krijgt een vast bedrag in mindering dan. Heel simpel. Wij gaan vaker!
L.J. R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten met mooi opgedekte borden.
Wel jammer dat je bij het hoofdgerecht geen groente en/of friet geserveerd krijgt. Dit moet apart bijbesteld worden.
Joëlle S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Lekker gegeten. De eerste keer iets lekkerder dan de tweede keer, het tussengerecht was de tweede keer erg simpel en eigenlijk z'n plek niet waard. Toch zijn de smaken hier erg lekker en de service is goed. De stoelen zitten ongelooflijk ongemakkelijk, maar de sfeer is hier verder goed en de ambiance prettig. Een aanrader.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk gegeten was perfect.
Mooie gezellig zaak .
Vond de bediening voor mij te stoer.
Manouk P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Voor ons een verrassende kaart met een keer iets anders dan de welbekende biefstuk en de schnitzel. Ook voor de visliefhebber in ons gezelschap heeft genoten van het visgerecht!
De sfeer was ook erg leuk en de bediening erg vriendelijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug!