Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Dommer van Poldersveldtweg 71 6523 CW Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Heerlijk genieten van een diner op het tuinterras óf binnen bij wat slechter weer? Dat kan bij Bistro Wilde Zwijnen! Deze bistro ademt een warme gezelligheid. Zo zijn zij o.a. sterk in mooie wildgerechten van wild uit eigen domein uit de Eifel in Duitsland. Kenmerkend van de manier van werken is de prijs- kwaliteitverhouding.

Meer informatie over restaurant Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Om de hoek

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Check , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Bistro Wilde Zwijnen - Stoer eten

Mike V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Fijn restaurant met rustige sfeer.
De vraag om enige uitleg van wat de gerechten voorstellen werd uitgebreid beantwoord.
Het personeel weet goed wat ze in huis hebben.
Kom er zeker terug.
Kim W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Bistro Wilde Zwijnen. De proeverij van wild is een aanrader. De koud gerookte zalm ook. Nette prijzen voor heel lekkere gerechten. Het personeel is ook supervriendelijk. Een volgende keer in Nijmegen komen we hier graag terug
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten , gerechten met smaak en mooi verzorgd opgemaakt.
Bediening erg aardig en zeer vakkundig. Een aanrader zeker voor deze prijs.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk eten. Vooral de proeverij van wild als voorgerecht (met 2 personen) is een echte aanrader. Verder was het vlees enorm mals. Voor ons voor herhaling vatbaar.
hellenmarcel .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten en gedronken. De keuze van Wildgerechten was erg groot. De bediening was ook helemaal goed.
HenkJacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening goed. Leuke actie via actie ah. Voor de derde keer en weer voor herhaling vatbaar! Bedankt voor de gezelligheid.
Pam V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een gezellig, sfeervol restaurant. Prijs -kwaliteit uitstekend. Zeer goede bediening. Een absolute aanrader.
We komen zeker terug!
Jos A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
De frites werd toch met zout geserveerd terwijl wij van tevoren hadden aangegeven zonder zout. Bakje werd niet omgeruild maar er kwam er een tegen betaling bij zonder zout. Saus was in tegenstelling tot de afspraak (i.v.m. zoutarm) al op het gerecht aangebracht, terwijl de ober zelf voorstelde om het apart erbij te doen.
De bediening was verder vriendelijk.
maaikeleppink .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Lekker gegeten, aardige bediening en een gezellig restaurantje. Dr hert was alleen op, dat was jammer, maar we wisten dat dat kon gebeuren bij dit restaurant. Ik zou het restaurant zeker aanraden.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij Wild Zwijnen- Stoer eten met de AH restaurantactie. Terwijl we verwelkomd werden met een heerlijk stuk brood met goede olie en olijven en een karaf water, werd ons uitgelegd dat we het driegangenmenu van de dag konden nemen of van de kaart konden kiezen, waarbij 24,50 van de rekening afgetrokken zou worden. Fijn, die keuze! We deden allebei, en hebben heerlijk gegeten. Goed opgemaakte borden, lekker wild en correcte en prettige service. Aanrader.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Goede voorlichting bij de keuze van het menu. Vriendelijk en attent. Zal het zeker aan vrienden en kennissen doorgeven. Voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Was niet bekend met deze bistro, maar heb genoten van de bediening en het voortreffelijke eten. Komen hier zeker weer terug
Elles H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden. Duidelijk aandacht besteed aan het eten en de klant.
Eenvoudige, maar nette inrichting
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
verrassend goed, goede smaken prima vlees vriendelijke bediening. Geen opdringerige drank aanbiedingen. Gaan we meer doen en parkeren ongeveer voor de deur sat is ook een uitzondering.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
De ontvangst is vriendelijk, de bediening prettig en deskundig m.b.t de menukaart; goede kok en uitstekende (wild)gerechten.
Juliette M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Goede keuken lekker eten, maar de acoustiek is niet goed. Er is zo verschrikkelijk veel herrie van stemmen die over elkaar heen gaan, dat je elkaar nog slecht kan verstaan. Dus er is maar een tip voor de eigenaar doe er iets aan!
Eugénie C.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Met ah actie goed gegeten, menu of van de kaart. Erg leuke bediening. Voor ons was het goed en een gezellige avond gehad.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heel fijn restaurant. De beoordeling hier voor
zegt genoeg. Voor herhaling vatbaar! Heerlijk menu en prima bereid. Zal het zeker doorgeven aan familie en vrienden.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een restaurant gelegen midden in een woonwijk. Prima bediening en ze doen niet ingewikkeld met het AH menu, gewoon het bedrag van de rekening afgehaald. Netjes.
Marijke P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het was een erg hartelijke ontvangst en het eten was erg lekker en zeer verzorgd. Ze hielden ook goed rekening met mijn Lactoseintollerantie. Al met al een gezellige avond.