Bistro - Wijnbar Klein Parijs

Bruggestraat 47 3841 CM Harderwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro - Wijnbar Klein Parijs

Geopend donderdag tot en met maandag vanaf 17.00 uur. Dinsdag en woensdag gesloten.

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro - Wijnbar Klein Parijs

Theo K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Met zijn tweeën hier gegeten. Zeer goede oesters vooraf, mooi schoongemaakt. Hoofdgerechten surf&turf en vis van de dag. Mooie bereidingen. Op vraag de vis van de dag zonder zout gemaakt. Desserts beiden van hoge kwaliteit. Partner dronk bijbehorende wijnen, goede keuzes. Aanrader.
Zat alleen een gezelschap van vijf dames die op hoog niveau geluid produceerden. Kan het restaurant niets aan doen, maar wij zijn niet zo geïnteresseerd om deelgenoot van hun eerste-wereld issues te worden.
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Fantastisch gegeten, goede vegetarische opties en fijne bediening! Heerlijk genoten! Echt een plek waar wij graag vaker gaan komen!
Caitlin H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Afgelopen vrijdag met z'n viertjes 7 gangen gegeten met bijpassend wijnarrangement. Het is hier altijd een feestje! De eigenaar neemt voor iedereen de tijd en legt je altijd in de watten.. Heerlijke, eerlijke gerechten en fantastische wijntjes. Wij komen hier heel graag! Aanrader voor iedereen die van lekker eten, drinken en gezelligheid houdt!
Wieteke S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Jammer, wat zo leuk had kunnen zijn: een wijnproeverijtje met hapjes en voor een leuke prijs viel tegen. Volgens de gastheer was het 'zaterdagavond' wat blijkbaar inhoudt dat de drie glazen wijn op tafel worden geknald, amper een uitleg en de rest van de avond werd er niet meer naar ons omgekeken.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wat een verrassing dit restaurant! Op basis van overige recensies geweest, maar super!

We begonnen met bubbels. Hierbij adviseerde ze oesters. Nu houden we erg van oesters, maar na de verse Franse oesters vallen ze hier vaak tegen. Deze niet: echte Franse oesters op Franse manier bereid. Wat een genot, zeker samen met de bubbels.

Geïnspireerd hebben we gekozen voor de vier gangen verrassingsmenu. Hierbij ook wijn arregement, die gelukkig ook in halve glazen kon.

Elk gerecht was een smaak sensatie en de combinatie met de wijn was subliem. De combinatie zorgde voor steeds veranderende smaak, wat een smaak reis.

Omdat er iets mis was gegaan met het starten van het dessert, kregen we nog een kaasplank aangeboden als extra tussen gerecht. Aan tafel vers gesneden een ook hier: wat een pallet aan smaken.

De gastvrijheid van de eigenaren was super en de bediening was ook erg goed. Je merkte dat zij ook genoten om dit zo mooie gerechten te mogen serveren.

De locatie is top en we hebben voor ons gevoel een avond vakantie gehad. De drie uur is voorbij gevlogen.

We komen hier absoluut terug, dit was genieten.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zaterdag bij Klein Parijs gegeten. Was echt een feestje, je bent echt een avondje uit. Topbediening, heerlijke gerechten, leuke sfeer. De zaak was helemaal vol, dat verdienen ze ook. Ze vallen tussen de vele restaurants op door de heerlijke, betaalbare gerechten. Goede reden voor binnenkort weer een bezoek.
Floris B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Fantastisch restaurant. Heel gezellig en uitstekend eten. Ook als je een koemelk allergie hebt is het voor de chef geen enkel probleem om hier rekening mee te houden. Wijnen kunnen gekozen worden per gerecht en het is mogelijk om de wijn in halve of hele glazen te bestellen (mocht je met de auto zijn of mocht je veel verschillende wijn willen proberen). Gastvriendelijk en kwalitatief goed eten.
leri N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We logeerden een paar dagen in Harderwijk. We hadden niet gereserveerd, gewoon op de kaart gekeken. Wat een schitterende avond. Wat een schitterend surprise menu, met als extra de kaas. Heerlijk wijnarrangement. Mooie gerechten heerlijke amuse. Wat een top kok. Prijs kwaliteit verhouding was in orde. Wat ons betreft een echte aanrader. Als we in de buurt zijn gaan we hier eten.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wat een verrassing is dit restaurant! We werden door vrienden uitgenodigd om "kennis te maken" met dit restaurant. We kozen het 4 gangen verrassingsmenu met bijbehorend wijnarrangement. Vooraf kregen we een heerlijke amuse van pompoenmousse met pompoenpitten. Alle gangen waren prima op smaak. De daarbij geserveerde wijnen combineerden goed bij de gerechten. Vóór het nagerecht lieten we ons door de enthousiaste gastheer ook nog verleiden tot een kaasplankje. Hoewel de kaas op een indrukwekkende kaaswagen wordt geserveerd, was de keus helaas beperkt. Eigenlijk het enige (kleine) minpuntje voor deze fantastische avond. Daarbij speelt ook dat de bediening zeer vriendelijk en attent is! Prima prijs/kwaliteit verhouding. We komen graag terug.
leo D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
We logeerden een paar dagen in Harderwijk. We hadden niet gereserveerd, gewoon op de kaart gekeken. Wat een schitterende avond. We hoorden dat de eigenaar op vakantie was. Wat een schitterend surprise menu, met als extra de kaas. Heerlijk wijnarrangement. Mooie gerechten heerlijke amuse. Wat een top kok. De gastheer was bijzonder. Heel gastvrij. Prijs kwaliteit verhouding was in orde. Wat ons betreft een echte aanrader. Als we in de buurt zijn gaan we hier eten.
ropela .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Een uitgebreide wijnkaart. Persoonlijke aandacht van de bediening. Na overleg kun je er tot laat terecht. Zeker belangrijk op een zomerse avond. Vegetarische keus vrij beperkt
Maaike P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gisteravond een heerlijke, culinaire en gezellige avond gehad bij Klein Parijs!
Net als onze eerdere ervaringen was het weer perfect!
Het bierarrangement was geweldig leuk en lekker. Een echte meerwaarde!
htwisk .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
We zijn af gegaan op de goede recensies via iens.
Niets werkelijk niets is teveel gezegd .
Geweldig goed restaurant zoals een goed restaurant hoort te zijn.
Zeer vlotte deskudige en vriendelijke bediening.
Sommelier die haar vak deskundig verstaat.
Bij elke gang een zorgvuldig uitgekozen begeleidende wijn.
Goddelijk !!
Wát een vaklui,wát een verstand van het runnen van een goed restaurant.
Ga zo door!! Vooral ook de gerechten in combi met de wijnen.
We wonen niet in de buurt maar rijden zeer zeker nog eens om
om bij jullie te mogen eten.
Marlene M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad. We hadden wat te vieren en hier werd heel leuk op gereageerd. Zeer attent. Gekozen voor voor het viergangen verrassingsmenu met heerlijke bijpassende wijnen. We komen hier zeker nog een keer!
Dickbuik .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
(H)eerlijke gerechtjes in een informele sfeer. Nu al voor de derde keer een topervaring. De gastheer is enthousiast, gepassioneerd en eerlijk. Je voelt je hier welkom en gewaardeerd als klant. Ze snappen echt wat eten en drinken is. De wijnen zijn top en er is veel keus. Het is niet goedkoop maar zeker ook niet te duur. Het enige commentaar wat ik zou kunnen bedenken is dat de gerechtjes wat aan de kleine kant zijn. Bij een 5 gangen diner okay, maar 3 gangen is het wat magertjes. Je moet dus gewoon meer gangen bestellen. En dat is nu precies waar ze hier goed in zijn; de klant verleiden met lekker eten en drinken maar ook om meer geld uit geven. Niks mis mee toch? Zouden meer restaurant moeten doen i.p.v. Gewoon veel geld te rekenen voor standaard gerechten.
Olaf W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Een driegangen-menu van déze kwaliteit en tegen deze prijs (€ 36,50 ) in deze vriendelijke ambiance verdient hulde! In mijn geval: een prachtig zalm-voorgerecht, gevolgd door zeebaars en papillotte, prachtig van smaak, gevolgd door een zeer verassend dessert met een spannende smaakcombinatie die ik niet verklap. (Just guess) Dan nog een glas of wat welgekozen wijn tegen een beslist faire prijs maakten mijn zaterdagavond ineens (want niet gereserveerd) tot meer dan een zomaar-effe- tussendoor-eet- gebeurtenis! Terugkomer van jewelste!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Wat een verrassing om hier om invitatie te mogen aanschuiven vorige week.

Het stadje op zich is natuurlijk al een bezoek waard maar als u er bent zou ik zeker nogmaals Klein Parijs bezoeken. We kozen voor een meer gangen arrangement en oa de witlof soep alsmede de meerdere bereidingen van lam waren heerlijk.

De brigade is attent en heeft een uitstekende wijnkennis. Wij komen terug.
markkrijgsman .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Leuke sympathieke zaak waar je absoluut lekker kan eten met mooie wijnen per glas. bediening is passioneel en zeer hulpvaardig dat doe mij altijd goed, Harderwijk is sowieso een leuke plaats waar je goed kunt eten,
Jeanneenhenk .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Fantastische avond gehad met een groot gezelschap!! Alle lof voor de gastheer met zijn vrouw, de bediening en de koks. Wat een kennis van smaken, wij en en sfeer!! Vol lof!!! Een aanrader!!
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Met een gezelschap gegeten bij Klein Parijs, ter ere van een verjaardag. Ik vind dit restaurant/bistro een regelrechte verrassing!
Zeer hartelijke ontvangst, oog voor wensen van individuele gasten en een uitstekend gebalanceerd menu met bijbehorend wijnarrangement. Veel kennis over de gerechten, bereidingswijzen en wat de wijn toevoegt.

Hoogtepunten: witlofsoep (!!) en diverse bereidingen van lam.

Grappig detail: op de toiletten kun je je franse vocabulaire ophalen.