Bistro VOS

Biersteeg 15 1211 GC Hilversum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Bistro VOS

Alles komt uit de natuur

Chefkok Casper Vos heeft een echt horecahart. Zijn kookstijl wordt gekenmerkt door het waarderen van eerlijke producten en traditie én door creatie en innovatie. Kort gezegd: de beste ingrediënten combineren met de juiste technieken. De Franse kaart, opgemaakt uit gerechten als coquilles, worst gemaakt met IPA bier en moelleux, past perfect bij het assortiment aan speciaal bier.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro VOS

Centraal station Hilversum op loopafstand

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro VOS

Tony E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk eten, wel wat langer wachten op de drankes, vriendelijk personeel en heerlijke wijn. Als we nog een keer in Hilversum zijn gaan we zeker weer langs.
Johanneke H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Met ah bonnen gegeten, mochten gewoon van kaart eten dus geen apart menu, heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening ook! Aanrader!
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Eten was echt heerlijk! Service was goed, we vonden alleen de akoestiek in de zaak erg overheersend en dus luid. (Vooral als je net een enthousiast tafeltje meiden hebt zitten).
In het geheel een fijne avond gehad!
Fee R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk gegeten gisteren. Ontvangst was goed, interieur is leuk. De tafels zijn alleen erg leeg, ik vind het zelf persoonlijk mooier als het is opgedekt met bestek en glaasjes. Voorgerecht, buffelmozzarella, was met ander garnituur dan op de kaart stond meende ik. Al met al wel met liefde klaargemaakt, net als de vis en fregola die ik had. De porties waren groot, en we zaten prima vol erna.
Vero S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
De service is geweldig. Ondanks er geen kindermenu staat hebben ze toch een lekkere maaltijd weten te serveren met raketje als toetje. We komen zeker terug !
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Vriendelijke ontvangst, leuke kaart en heerlijk gegeten, een aanrader!
Jojanneke V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk verrassend gegeten met bijpassende biertjes! Mijn man zei dat hij nog nooit zulke lekkere lever had geproeft! Wij komen zeker terug!
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Top! Zoals altijd.
Jojanneke V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijk gegeten met bijzondere bijpassende biertjes! Mijn man heeft nog nooit zulke lekkere lever gegeten. Complimenten! Wij komen zeker terug..
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Prima restaurant. Heerlijk gegeten en prima bediening. Leuke kaart met voldoende variatie en keuze. Er werd goed meegewerkt aan mijn dieetwensen. Hier gaan we vaker eten.
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heel gastvrij ontvangen. Allerhartelijkst. Fijne avond gehad.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Ik heb gesmuld van de coquilles. Even geproefd van de pastinaaksoep van mijn tafelgenoten: ook heel smakelijk.
Het hoofdgerecht van rode mul en daarbij horende garnituur was heel lekker klaar gemaakt. Mijn tafelgnoten (4) waren eveneens allemaal goed te spreken. Ik was hier voor het eerst met de AH Restaurantkaart. Een geslaagde "proeverij", want we gaan hier zeker nog eens terug.
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Lekker eten, fijn klein restaurant
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Betere stoelen geen overbodige luxe
Kicky V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Goed gegeten, goede service en leuke inrichting.
Vooral het voor en nagerecht waten heerlijk. Hoofdrecht, de Angus Côte de boeuf, had naar mijn smaak te veel vetrandjes. Maar misschien hoort dat, ik heb weinig verstand van vlees. Ik houd alleen niet van vet asn m’n vlees.
Maar verder heerlijk gegeten. De aardappelgratin is echt super.
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening, wij komen er graag!
Chris E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Zeer gastvrije ontvangst; geen probleem dat we door een file een halfuur te laat waren; heerlijk gegeten. De gerechten zijn in onze ogen creatief, en daardoor verrassend, samengesteld. Een aanrader...! De inrichting is eigentijds en fris: leuke keuze van planten. ????
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Echt heerlijk gegeten en de bediening was precies genoeg aanwezig!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heel lekker gegeten, goede prijs / kwaliteit verhouding en gezellige bediening. Doordat de zaak vrij klein is is er veel persoonlijke aandacht
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening. Vond het binnen niet heel gezellig en warm. De verlichting kan wat warmer.