Over het restaurant Bistro VOS

Alles komt uit de natuur

Chefkok Casper Vos heeft een echt horecahart. Zijn kookstijl wordt gekenmerkt door het waarderen van eerlijke producten en traditie én door creatie en innovatie. Kort gezegd: de beste ingrediënten combineren met de juiste technieken. De Franse kaart, opgemaakt uit gerechten als coquilles, worst gemaakt met IPA bier en moelleux, past perfect bij het assortiment aan speciaal bier.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro VOS

Centraal station Hilversum op loopafstand

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

• Af te huren , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Bijzonder aardige bediening, leuke sfeer, goede akoustiek, heerlijk gegeten, goede wijnadviezen. Kortom een echte aanrader.
Walter M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellig restaurant, eten was lekker en de bediening correct en vriendelijk.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk om vanavond hier te zijn. Goed eten zonder poespas. Prima wijnkaart met een goede prijs kwaliteit verhouding. Kaart is prima. Zelf heb ik gegeten: Huisgemaakt garnalenkroketje, entrecote met bearnaise saus en crème brûlée. Hierbij een lekkere ripasso.... kortom lekker klassiek. Alles is prima uitgevoerd met bovenal een charmante bediening. Niks meer nodig voor een ontspannen zaterdagavond. Een mooie nieuwe plek in Hilversum om te gaan eten.
reclroli .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Leuke ontvangst en een aardige gelegenheid. De specialiteit van het restaurant en het lekkerste dessert was niet te bestellen. Het serveren duurde erg lang, waarvoor iedere keer excuses voor gemaakt werd. De carpaccio van kabeljauw (€ 9,00!)smaakte nergens naar met veel te veel linzen. De sliptongetjes waren droog met ook weinig smaak. Resteert de koude Crème brûlée en de Moelleux die wel gingen. Al met al een dikke tegenvaller, zeker na het lezen van de goede recensies.
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de Ah actie. Uiterst vriendelijk personeel en lekkere bijzondere biertjes.
Kwaliteit eten was heerlijk.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ze hebben mijn beperkingen(qua eten) heel goed aangepast!
Daar was ik heel blij mee, de kok kwam zelf het controleren, en heeft mij vertelt wat ik wel en niet kon eten. De rest heeft hij aangepast.
Jennifer L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben een gezellige avond gehad met goed eten! We hadden keuze uit de gehele kaart. Smakelijke warme broodjes en kruidenboter. Vooraf goed warme coquilles. Het hoofdgerecht, m.n. de champignons waren erg smaakvol. De smaak van de grill bij de zeebaarsfilet wat ook top. De borden hadden wat bij betreft wel opgewarmd mogen worden. Een crème brûlée toe, maar ik zou toch voor de warme chocoladecake gaan!
Stephan N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor een restaurant met dit rapportcijfer en het predicaat Iens2017 had ik meer verwacht. Inrichting was knus en gezellig, afgezien van de koude zijdeur die dikwijls als uitgang wordt gebruikt en voor koude tocht zorgde in deze koude winterperiode. Bediening en service was weinig op aan te merken: gewoon goed. Eten was wat gewoontjes: wel lekker en smaakvol maar wat eenvoudig.
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Op zaterdag avond lekker gegeten in Bistro Vos. We hadden aangegeven dat we uiterlijk 21.15 uur weg moesten en daar werd goed rekening mee gehouden. Prijs, kwaliteit verhouding is prima. Inrichting van het restaurant vonden we een beetje kaal en geluidsniveau was daardoor wat aan de rumoerige kant.
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eenvoudig restaurant; vriendelijk, studentikoze , vergeetachtige bediening. Het eten is matig: de groente was verbrand.. relatief duur voor de geboden kwaliteit en ambiance.
menno104 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heel hartelijk ontvangst door waarschijnlijk de gastvrouw/eigenaresse,de andere serveerster was heel attent om met de vraag te komen of ik mijn drinken al had gehad deze had ik besteld bij de gastvrouw/eigenaresse maar deze was mij vergeten omdat ze het druk had met de andere gasten.
Goede uitleg over de A.H.actie wat wel en niet mogelijk was.Het enige min puntje vonden wij dat je voor de patatjes moest betalen.
Originele gerechten groenten heerlijk maar aan de zuinige kant,Parelhoen geweldig evenals de overige vleesgerechten.
PMuysken-387 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het eten was heel lekker. We hadden allebei verschillende dingen en waren zeer tevreden. Ook zonder brood e.d. was het genoeg.
Bediening was vriendelijk, maar liep soms net mis (verkeerde wijn gebracht b.v. en soms timing net niet helemaal goed).
Lokaaltje is leuk maar de akoestiek is nogal slecht, geluiden kaatsen heen en weer en we gingen met een enigszins gonzend hoofd weg. Gordijnen? Textiel tegen plafond?
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Intiem en knus restaurantje met zeer vriendelijke bediening. Mooie kaart, weinig gerechten, maar alle zeer origineel met verfijnde smaakcombinaties. Originele receptuur. Aparte houtskoolgrill (Green Egg) gerechten de moeite waard. Voor elk extraatje apart betalen vind ik altijd een beetje mwah (bakje vers geslagen slagroom 50 ct, mayonaise bij de friet enz). Het was zeker niet goedkoop, maar wel heel erg gezellig en genieten.
annesej54 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zeer aardig personeel en heerlijke gerechten. De inrichting zou beter kunnen passen bij het niveau van de gerechten en personeel. Een aanrader dus!
sonjaoverman .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De kaart is kort en simpel , niet te veel poes pas gewoon een aantal gerechten om uit te kiezen . Helaas is de vis van buiten seizoen dus uit principe niet gekozen , de vegatarische combi sprak me niet zo aan dus kwam het toch aan op entrecote . Dit was uitstekend van kwaliteit en naar wens gegrild . Klein formaat , groot uitgevallen huiskamer , met klein aantal tafels vond ik juist wel knus . Ik las eerdere reviews dat het rumoerig kan zijn , wij hebben dat niet gemerkt aan het 2 persoons tafeltjes bij het raam voor . Vriendelijke en attente bediening . Met een actie zou ik hier wel weer eens eten , volle prijs voor het menu denk ik mwhaa mischien niet .
arjen59 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima gegeten bij Bistro Vos via de AH restaurant actie. Lekker eten, vriendelijke en voorkomende bediening, uitleg bij het menu en de gerechten. Lekkere biertjes! Komen zeker nog eens terug.
claudje007 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Je voelt je gelijk welkom. Ze houden alles goed in de gaten, adviseren je over bijpassende wijnen zonder opdringerig te zijn. Goede prijs-kwaliteit verhouding. De binnentemperatuur mag wat hoger; vooral in de winter als de deur bij aankomst en weggaan open gaat. Voor de rest echt genoten.
Cris W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten; mooie gerechten, keurige porties. Ook onze kinderen van 10, 12 en 14 vonden alles lekker.
Bediening heel vriendelijk en behulpzaam.
Enige minpuntje het lange wachten tussen de gerechten door.
vanho .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Gastvrije ontvangst en leuke bediening. Gezellig interieur. Uitstekende kwaliteit van de gerechten tegen een redelijke prijs. Wij hebben al menig restaurant in Hilversum bezocht, maar Bistro Vos vinden wij echt de top. Wij komen hier dan ook zeker terug. Beslist een aanrader.
mereldebourgondier .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wat een superleuk klein intiem restaurantje en daarnaast; wat een heerlijke gerechten. Smakelijk, tomgstrelend, uitgebalanceerd. we gaan echt vaker terugkomen. Zonder deze actie waren we er niet naar binnen gelopen,
Het enige minpuntje is de accoustiek; als de andere gasten iets 'luider' praten dan normaal zijn ze heel goed te horen.