Bistro VOS

Biersteeg 15 1211 GC Hilversum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Bistro VOS

Alles komt uit de natuur

Chefkok Casper Vos heeft een echt horecahart. Zijn kookstijl wordt gekenmerkt door het waarderen van eerlijke producten en traditie én door creatie en innovatie. Kort gezegd: de beste ingrediënten combineren met de juiste technieken. De Franse kaart, opgemaakt uit gerechten als coquilles, worst gemaakt met IPA bier en moelleux, past perfect bij het assortiment aan speciaal bier.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro VOS

Centraal station Hilversum op loopafstand

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro VOS

Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker en gezellig gegeten.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Wel lang wachten op de gerechten.
Maureen S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Eten was heel smakelijk, lekkere coquilles met een krokant kaaskorstje en de rode mul is goed bereid. Alleen de bisque is wat aan de pittige kant. Het chocolade cakeje en de crème brûlée zijn prima afsluiters van het ah 3 gangen a la carte diner. De bediening is heel attent en aardig.
Waltraud B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We waren erg vroeg en werden vriendelijk ontvangen.
Het eten was goed, maar de rekening werd ondanks de AH-actie door alle extra's wel erg hoog.
Charlotte F.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk gegeten!
Tjardina .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Met AH actie hier gegeten. Je kunt gewoon vd kaart eten en het goedkoopste gerecht per gang wordt van de rekening gehaald. Bij binnenkomst viel de vervelende geur ons op. Waarschijnlijk van de vaatwasser? Gelukkig vervaagde de geur na enige tijd. Eten is goed maar niet heel bijzonder. Met Ah actie heel betaalbaar maar normale prijzen aan de hoge kant. Ook gezien het feit dat je geen broodje of amuse aangeboden krijgt. Wel karafje water en de open wijnen zijn ook prima voor deze prijs. Gezellige avond gehad maar denk niet dat we er nog eens zonder AH actie gaan eten.
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Er was een grote groep. Daardoor veel te veel lawaai voor zo'n klein restaurant. Dat haalt de beleving flink naar beneden. Het eten was lekker. De wijnen niet bijzonder.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Huiskamersfeer. Keurige bediening. Burrata vooraf was niet zo vol van smaak, had de garnering echt nodig. Paté
en entrecote oké, geconfijte eendenborst was erg lekker.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten, maaltijden met zorg en verse dagprodukten gemaakt. Erg vriemdelijke bediening.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Originele, eigentijdse en uitstekend uitgevoerde varianten van klassieke gerechten. De wijnkaart (en bierkaart) is eveneens verrassend en eigentijds.
Hier valt wat te ontdekken! Ik hoop dat de kaart regelmatig wisseld, dan ben ik er zeker ook regelmatig te vinden om nieuwe combinaties te proeven :-)
Ps: ook met een grote groep bleef de kwaliteit behouden. Voorafgaand zeer vriendelijk contact gehad over het menu en verdere wensen.
René L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Met de A H actie hier gegeten. 3- gangen à la carte. Genoeg keuze, met spannende gerechten, ook buiten de kaart. Zeer vriendelijke bediening, die wist waarover hij praatte. Zeker een restaurant om terug te komen.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
In een woord geweldig.
Heerlijk eten, correcte bediening het was het geld waard
Kimberly B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Wij hebben een heerlijke avond gehad! Goede bediening en super eten! Wij hebben door het lekkere weer buiten gezeten, dus hebben niet gezien hoe binnen eruit zag. Maar wij komen zeker nog een keer terug!
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten met AH aktie, a la carte, vlotte en vriendelijke bediening. Zeker een restaurant om nog een keer terug te komen!
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heb gisteren avond met mijn vriendin heerlijk gegeten bij Bistro Vos. Sfeer doet Frans aan, Bediening gedreven en entiousiast. Het eten was erg goed ook hier proef je de passie voor het koken. Het heeft ons doen besluiten om opnieuw te reserveren. Een echte aanrader . Liesbet Wouters.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Wij hebben met de AH actie hier gegeten. Je kunt kiezen van de kaart en krijgt het goedkoopste gerecht van de verschillende gangen gratis. Prima bistro en smaakvolle gerechten, er was een nieuwe serveerster die echt nog aan het leren was, maar de ober was zeer kundig. De sfeer is niet bijzonder en buiten zit je aan een steegje waar de brommers van de bezorgdienst van het restaurant aan de overkant van de steeg steeds langsrijden, dat vond ik wel beetje storend.
Zonder AH actie zou ik het geheel wat aan de prijzige kant hebben gevonden.
Maar al met al een prima etentje en lekker gegeten.
C. R.
Heerlijk gegeten, gelukkig geen vastgesteld AH Menu, verzorgde zaak, kaarsjes,
en verzorgde planten.
J.c V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het voorgerecht was uitstekend, wij hadden van het hoofdgerecht meer verwacht. En het apart bijbestellen van frites voor de prijs van 4,00 euro vonden wij ( ook qua hoeveelheid ) te duur.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Goed advies. Eten viel tegen.
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We waren met 8 personen en allemaal waren ze/we vol lof over de ambiance, bediening en ook heel belangrijk 'de drank en het eten'.