Bistro VOS

Biersteeg 15 1211 GC Hilversum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Bistro VOS

Alles komt uit de natuur

Chefkok Casper Vos heeft een echt horecahart. Zijn kookstijl wordt gekenmerkt door het waarderen van eerlijke producten en traditie én door creatie en innovatie. Kort gezegd: de beste ingrediënten combineren met de juiste technieken. De Franse kaart, opgemaakt uit gerechten als coquilles, worst gemaakt met IPA bier en moelleux, past perfect bij het assortiment aan speciaal bier.

Halve fles mineraalwater

Harry G.
Saskia B.
Mauk R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Huiskamerachtige inrichting, maar verkijk je niet. Het menu is top. Wordt met aandacht en service gebracht. De ober heeft verstand v het eten en weet hoe hij alles volgens etiketten moet serveren. Het Noordzee menu met krab, schol en het toetje waren heerlijk. Fijne smaken met koriander. Gelukkig niet overdreven veel. Heerlijke bijgerechten zoals zwarte rijst en bonen. Scroppio ofzo was met sake. Die vond ik te hard overkomen in het toetje. De rundercarpacio had een leuk crackertje en de truffelmayonaise was heerlijk. Het rundvlees was lekker mals en rare en de crème Brule was knapperig, romig. Chapeau aan de ober.
Anky M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Afgelopen zondag bij Bistro Vos gegeten. Net als eerder was ook deze keer het eten heerlijk. We hadden een kleine-gerechten-menu. Originele keuzes van de kok, met zorg bereid. En gelukkig alles bij elkaar voldoende. Ook de bediening is uitstekend, servicegericht en met kennis van zaken. Je voelt je er welkom.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Super vriendelijk en attent personeel.
De tarte tartin met ananas en blauwe kaas was geweldig.
Sietze B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het rumoer kwam van de langs rijdende scooters, daar kan het restaurant niks aan doen. En kort betreft het eerste contact in het restaurant. We hadden 8 gangen en die werden op een zeer prettig tempo geserveerd. We voelden ons echte gasten.
Corneline S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Al vaak bij Vos gegeten; altijd naar tevredenheid. Deze keer de maandspecial - de amuseparade - genomen. Idee is leuk, aan eten is overduidelijk zorg besteed, maar er zat weinig kraak en smaak aan. Wellicht komt dat doordat men het lastig vond om te werken met een vegetarische variant - bied dit dan niet aan -. Wachttijd tussen de amuses door was lang.
Achteraf heb ik geen idee wat ik gegeten heb: 8 verschillende hapjes zorgen niet voor een duidelijk beeld, je vergeet wat je eet. Daarnaast ben ik vooral teleurgesteld: Vos was altijd ons alternatief om op terug gevallen, dat alternatief is er nu niet meer. Jammer, want ik kwam hier graag en heb in het verleden echt genoten van het eten.
Ahiens H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Met Pinksteren buiten op het terras genoten van de makreel en mijn partner van de steak (voor hem was de portie aan de kleine kant) met bijpassend garnituur. Aardige bediening en lekkere wijn. Misschien had het voor ons iets minder gekruid gemogen.....
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
was erg lekker en leuke opmaak op het bord.
..............................................................................
antoinette D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Overheerlijk gegeten. Zowel voor als hoofdgerecht top ????????
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het was weer geweldig!! Komen snel weer terug!
Nina H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekker gegeten en prima wijnen.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Sympathieke bistro, gelegen aan leuk terraspleintje, doet bijna buitenlands aan. Kwaliteit van het eten was ver boven verwachting: heel erg lekker, bijzondere combinaties en mooi opgediend. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam (bijvoorbeeld door meteen alternatief voor alcohol in een bepaalde gang aan te bieden omdat een van ons allergisch is voor alcohol). We moesten iets langer dan ons lief was op het hoofdgerecht wachten, wat wel erg lekker was. Wij komen zeker terug!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Verjaardagsdiner in Bistro Vos, prettig ontvangst. Klein restaurant met leren en houten stoelen die op het eerste oog niet comfortabel eruit zien maar dat valt gelukkig mee.
Gastheer regelt de drankjes en komt later met de kaart.
Mooi menu niet te uitgebreid maar voor ieder wat wils.
Voor en hoofdgerecht kwamen voor een ieder tegelijk, mooie porties.
Voldaan na 3 1/2 uur na huis
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
prima eten, goede bediening, zoals het hoort!
Marie-Lou H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Zalig eten, goede service en een zeer scherpe prijs!
Noor C.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Lekkere verse ingrediënten. Prima bediening
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Eten i.t.t. twee voorgaande keren matig. Bediening zeer goed.
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Kwalitatief goed eten, erg lekker. Wel weinig linzen in het kabeljauwgerecht maar smaak was goed.
Jammer dat de akoestiek zo slecht is als alle tafels bezet zijn op zaterdagavond. Misschien is daar wat aan te doen?
Verder top; keuken en bediening speelt ook goed in op allergie-wensen.