Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bistro VOS

Alles komt uit de natuur

Chefkok Casper Vos heeft een echt horecahart. Zijn kookstijl wordt gekenmerkt door het waarderen van eerlijke producten en traditie én door creatie en innovatie. Kort gezegd: de beste ingrediënten combineren met de juiste technieken. De Franse kaart, opgemaakt uit gerechten als coquilles, worst gemaakt met IPA bier en moelleux, past perfect bij het assortiment aan speciaal bier.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro VOS

Centraal station Hilversum op loopafstand

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

• Af te huren , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Gegeten met mijn vrouw en dochter. Kwaliteit van de ingeredienten, verfijnde smaken en opmaak van het eten zijn echte sterke troefen. Akoestiek is een min punt.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Een aanrader!
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
We hebben weer genoten van onze high beer!! De gerechten die uit de keuken kwamen en de bijpassende bieren waren weer TOP! Tot snel!!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, originele kaart met verrassende smaak combinaties. Goede bediening, vriendelijke en relaxte mensen die hun best doen om een stapje extra te doen om het je naar de zin te maken. Topper!
Robbert D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Fijne tent en een aanwinst voor Hilversum. Zitten er al een jaar maar dat wisten wij niet. Mooi klassieke gerechten met goed vlees. Hebben gekozen voor de Bavette en de small rib met frietjes. Daar moet je wel even op letten want er zit beperkte garnituur bij het eten zelf. Dit vertaald zich overigens ook in de prijs, precies goed. Enige tip is dat bij de Bavette was de béarnaise saus kamertemperatuur (koud). Dat is zonde, want het vlees mooi getrancheerd, alleen in combinatie met de koud saus koelt dan je vlees wel erg snel af.

Leuke variatie aan bieren, en ook de wijn is mooi. Naast een puike wijnkaart is zowel de Malbec als de Merlot goed. Kortom, aanwinst voor Hilversum en komen zeker terug.
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Vriendelijke bediening. Het eten is oke maar niet bijzonder.
Reinier H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Net zoals vorige keer ook nu weer heerlijk gegeten!
En ook de service was weer perfect! Hier gaan we zeker weer terugkomen!
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Erg leuk restaurant, lekker gerechten en ontzettend vriendelijke bediening. Het kan wat rumoerig zijn.
De coquilles waren erg lekker (3 stuks)
sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Bijzonder aardige bediening, leuke sfeer, goede akoustiek, heerlijk gegeten, goede wijnadviezen. Kortom een echte aanrader.
Walter M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellig restaurant, eten was lekker en de bediening correct en vriendelijk.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk om vanavond hier te zijn. Goed eten zonder poespas. Prima wijnkaart met een goede prijs kwaliteit verhouding. Kaart is prima. Zelf heb ik gegeten: Huisgemaakt garnalenkroketje, entrecote met bearnaise saus en crème brûlée. Hierbij een lekkere ripasso.... kortom lekker klassiek. Alles is prima uitgevoerd met bovenal een charmante bediening. Niks meer nodig voor een ontspannen zaterdagavond. Een mooie nieuwe plek in Hilversum om te gaan eten.
reclroli .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Leuke ontvangst en een aardige gelegenheid. De specialiteit van het restaurant en het lekkerste dessert was niet te bestellen. Het serveren duurde erg lang, waarvoor iedere keer excuses voor gemaakt werd. De carpaccio van kabeljauw (€ 9,00!)smaakte nergens naar met veel te veel linzen. De sliptongetjes waren droog met ook weinig smaak. Resteert de koude Crème brûlée en de Moelleux die wel gingen. Al met al een dikke tegenvaller, zeker na het lezen van de goede recensies.
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de Ah actie. Uiterst vriendelijk personeel en lekkere bijzondere biertjes.
Kwaliteit eten was heerlijk.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ze hebben mijn beperkingen(qua eten) heel goed aangepast!
Daar was ik heel blij mee, de kok kwam zelf het controleren, en heeft mij vertelt wat ik wel en niet kon eten. De rest heeft hij aangepast.
Jennifer L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben een gezellige avond gehad met goed eten! We hadden keuze uit de gehele kaart. Smakelijke warme broodjes en kruidenboter. Vooraf goed warme coquilles. Het hoofdgerecht, m.n. de champignons waren erg smaakvol. De smaak van de grill bij de zeebaarsfilet wat ook top. De borden hadden wat bij betreft wel opgewarmd mogen worden. Een crème brûlée toe, maar ik zou toch voor de warme chocoladecake gaan!
Stephan N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor een restaurant met dit rapportcijfer en het predicaat Iens2017 had ik meer verwacht. Inrichting was knus en gezellig, afgezien van de koude zijdeur die dikwijls als uitgang wordt gebruikt en voor koude tocht zorgde in deze koude winterperiode. Bediening en service was weinig op aan te merken: gewoon goed. Eten was wat gewoontjes: wel lekker en smaakvol maar wat eenvoudig.
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Op zaterdag avond lekker gegeten in Bistro Vos. We hadden aangegeven dat we uiterlijk 21.15 uur weg moesten en daar werd goed rekening mee gehouden. Prijs, kwaliteit verhouding is prima. Inrichting van het restaurant vonden we een beetje kaal en geluidsniveau was daardoor wat aan de rumoerige kant.
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eenvoudig restaurant; vriendelijk, studentikoze , vergeetachtige bediening. Het eten is matig: de groente was verbrand.. relatief duur voor de geboden kwaliteit en ambiance.
menno104 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heel hartelijk ontvangst door waarschijnlijk de gastvrouw/eigenaresse,de andere serveerster was heel attent om met de vraag te komen of ik mijn drinken al had gehad deze had ik besteld bij de gastvrouw/eigenaresse maar deze was mij vergeten omdat ze het druk had met de andere gasten.
Goede uitleg over de A.H.actie wat wel en niet mogelijk was.Het enige min puntje vonden wij dat je voor de patatjes moest betalen.
Originele gerechten groenten heerlijk maar aan de zuinige kant,Parelhoen geweldig evenals de overige vleesgerechten.
PMuysken-387 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het eten was heel lekker. We hadden allebei verschillende dingen en waren zeer tevreden. Ook zonder brood e.d. was het genoeg.
Bediening was vriendelijk, maar liep soms net mis (verkeerde wijn gebracht b.v. en soms timing net niet helemaal goed).
Lokaaltje is leuk maar de akoestiek is nogal slecht, geluiden kaatsen heen en weer en we gingen met een enigszins gonzend hoofd weg. Gordijnen? Textiel tegen plafond?