Over het restaurant Bistro VOS

Alles komt uit de natuur

Chefkok Casper Vos heeft een echt horecahart. Zijn kookstijl wordt gekenmerkt door het waarderen van eerlijke producten en traditie én door creatie en innovatie. Kort gezegd: de beste ingrediënten combineren met de juiste technieken. De Franse kaart, opgemaakt uit gerechten als coquilles, worst gemaakt met IPA bier en moelleux, past perfect bij het assortiment aan speciaal bier.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro VOS

Centraal station Hilversum op loopafstand

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

Talissa W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met de IENS bon van de Albert Heijn actie genoten van een 3-gangen menu. Bij Bistro Vos mag je van de hele kaart kiezen, wat nog maar bij weinig restaurants kan. Het is een gevarieerde kaart met ook net wat minder standaard gerechten. Hebben heerlijk gegeten! De service was ook super. Geduldig en we konden gewoon rustig natafelen als nog enige gasten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Goed gegeten, niet exclusief maar lekker...prijs voor een bistro toch aan de hoge kant, ondanks AH bon 32,50 kwijt, wat dus normaal het dubbele zou zijn... voorgerecht door ingrediënten specialer dan andere gerechten, toetje viel tegen op meerdere fronten. Bediening was zeker goed en behulpzaam.
Marion F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben als gezin heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Je kunt binnen en buiten zitten. Het eten was uitzonderlijk lekker en de bediening vriendelijk en accuraat.
Suzanne E.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten op gezellig terras op binnenplaats. Warm onder de heater. Ondanks restaurant actie keuze uit volledige menu. Keuze uit diverse speciaalbieren. Aanrader!
selma D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Bescheiden wat betreft hoeveelheid maar verrassende gedurfde menukaart wat betreft inhoud, die de verwachtingen meer dan waarmaakte.
Beviel ons zeer goed.
Wij komen graag terug.
Glenda A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Originele menukaart; de samenstelling, zag er verrassend smakelijk uit en een heerlijklekkere smaakbelevenis. Lekkere speciaalbieren waar je uit kunt kiezen! Top!
iroeterink .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wij hebben met 2 personen heerlijk gegeten bij Bistro Vos met de AH actie. Je kunt hier van de gewone kaart bestellen, hetgeen lang niet bij alle aangesloten restaurants het geval is. Wij hadden vooraf een heerlijke steak tartare, met een krokant warm eitje, heerlijk! De vegetarische risotto en bavette steak waren ook perfect bereid. Wij hadden bij het hoofdgerecht ook salade en frietjes besteld, maar de porties waren zo groot dat wij dit de volgende keer achterwege zouden laten. De vloeibare chocoladecake na was overheerlijk! Daarnaast was de bediening erg vriendelijk en snel. Alles bij elkaar hebben wij hier heerlijk gegeten voor een goede prijs. We komen zeker vaker terug om de andere gerechten op de kaart te proberen.
M.N I.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Is gelegen in een steegje van oud hilversum jammer dat er in dezelfde steeg een pizza zaak zit wordt herhaaldelijk door de bezorgers gestoort met herrie van de scooters en de stank van deze maar in de zaak er leuk ingericht
Willy L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij hebben samen heerlijk gegeven bij bistro Vos. De gerechten waren niet standaard maar verrassend en erg smakelijk. De keuze was goed bij alle gerechten van het driegangen menu. De prijzen waren alleszins redelijk en via het AH-systeem van het 2e menu gratis erg gunstig. Voor ons is het een aanrader om nog eens hier te gaan eten.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Zowel de vlees- als de visgerechten waren prima. Bijzondere biertjes aan de tab en een degelijke drankenkaart. Van binnen gezellig en met mooi weer buiten nog gezelliger. Kortom, hier kom je graag.
Jochem K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
gezellig restaurant met vriendelijke bediening. een aanrader voor een gezellig avondje uit eten. ................................
Mattijs V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima gegeten - leuke kaart voor zowel gerechten als wijn . We namen de steak tartare met krokant ei vooraf - erg geslaagd. Als hoofd de gamba's en de bavette - ook zeer smakelijk. Attente en goede service - en uitstekende prijs/kwaliteit.
Reinier H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het blijft een toppertje!
Froukje K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Prima atmosfeer, aardig personeel, en het was moeilijk kiezen van de kaart (het leek ons allemaal lekker).
Liliane T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gezellige, niet te grote, eetgelegenheid met serieus goede gerechten. Gemiddeld prijsniveau. Heel veel verschillende bieren. Aardige bediening
hlambs .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij kwamen hier terecht via de Albert Heijn actie. Op goed geluk hiernaartoe gegaan. Onze verwachtingen werden overtroffen. Ook zonder actie een aanrader!!
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Met AH actie gegeten (voor het eerst). Hoge verwachtingen door cijfer op Iens (8.5). Service was goed, zeer vriendelijke bediening. Eten was matig. Voor het eten zou ik niet terugkomen, voor de bediening eventueel wel.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben met de AH actie ons laten verrassen bij Bistro Vos. We zijn ook letterlijk verrast, de gerechten waren heerlijk en heel origineel. Omdat we met de AH actie hier hebben gegeten was het voor ons niet een prijzige avond. Als we alles hadden moeten betalen was de prijs wel aan de hoge kant geweest voor een gewoon avondje uit. Voor ons was het een heerlijke avond. Heerlijk ontspannen, vriendelijke bediening.
karinvenetis .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prijs kwaliteit zeer goed, eten was heerlijk, cappucino ook!! Bediening vriendelijk en snel, een aanrader met vrienden, familie, alleen,zakelijl of met partnera,
Elisabeth G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het interieur Is aardig opgeknapt en oogt netjes maar een beetje steriel. De menukaart biedt een aantal verrassend originele gerechten die ons nieuwsgierig maken. Zoals rode mul met artisjok en langzaam ggeaard buikspek.. Daardoor Is het moeilijk kiezen. Luxeprobleem dus! De bediening legt alles geduldig uit Is attent. Heerlijk gegeten en gezellig avondje!