Bistro VOS

Biersteeg 15 1211 GC Hilversum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Bistro VOS

Alles komt uit de natuur

Chefkok Casper Vos heeft een echt horecahart. Zijn kookstijl wordt gekenmerkt door het waarderen van eerlijke producten en traditie én door creatie en innovatie. Kort gezegd: de beste ingrediënten combineren met de juiste technieken. De Franse kaart, opgemaakt uit gerechten als coquilles, worst gemaakt met IPA bier en moelleux, past perfect bij het assortiment aan speciaal bier.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro VOS

Centraal station Hilversum op loopafstand

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro VOS

Frans J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
veel te lange wachttijden tussen de gerechten. Het zou fijn zijn er rekening met de gast gehouden zou worden. Het eten was goed.
Reinier H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Net weer heerlijk gegeten bij bistro Vos! Dese keer van de wildkaart met een smakelijke volle rode wijn erbij! Ook de bediening was weer top!
Ber T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Vriendelijke bediening, goede voorlichting ober en afwijken van de kaart was geen probleem
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Heerlijk gegeten!
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Hebben hier heerlijk gegeten in gezellige omgeving
Ewoud S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Prettige bediening. Goed gegeten voor een, dankzij de AH-Restaurantactie, redelijke prijs. Gelukkig met de actie wél à la carte eten. Goed smakende wijnen.
Wei W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Vriendelijk, net en correct personeel, servicegericht in de juiste mate. Het eten was helaas niet lekker: de gamba's waren niet vers en dat was goed te proeven. Gerecht van m'n partner was wel voortreffelijk, dus kan eenmalig zijn, desalniettemin iets teleurstellend. Zou vanwege de goede bediening en sfeer het nog wel eens proberen, maar dan een ander hoofdgerecht.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Een klein restaurantje, leuk om uit te proberen met de AH-actie. Een aardige locatie met ook aardig personeel. Een karafje water bij de fles wijn was geen probleem.
Eensgezind vanavond kozen beide personen hetzelfde voor-, hoofd- als nagerecht. Voorgerecht was de Tarte tatin van pompoen, erg lekker. Hoofdgerecht de Gnudi van ricotta en boerenkool met apart ook een schaaltje frites. Dat smaakte aanvankelijk veelbelovend, maar na een paar van die ballen kwamen we tot de ontdekking dat het toch niet helemaal super was. We kwamen tot de conclusie dat de smaak eigenlijk vrij vlak was. Als nagerecht kozen we Café gourmand, koffie met huisgemaakte friandises. Die was behoorlijk aan de prijs en we hadden hoge verwachtingen, maar dat viel ietwat tegen. Friandises smaakten zeker, maar gezien de prijs hadden we er toch iets meer van verwacht. Al met al houden we Bistro VOS nog wel even in het achterhoofd, wie weet komen we er toch nog eens als er iets anders op de kaart staat.
Marg V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Prettige achtergrondmuziek.
Het was onze tweede keer bij Vos en we zijn weer zeer tevreden.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten.
Tjits H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk verwend, mooie dingen op de kaart; zowel qua eten als wijn. Wij waren verrast over het niveau wat we ervaren hebben.
Als ik dan toch een verbeterpunt kan aandragen; het vrij kleine restaurant (+/- 4x6m) heeft 2 entree’s waarvan de zij entree door de rokers gebruikt werd. Zij werden ook buiten bediend waardoor de deur telkens open stond. Dat deed behoorlijk af aan de behaaglijkheid. Ook niet nodig aangezien de hoofd entree voorzien is van een tochtsluis, maar ja dat is natuurlijk een paar meter om lopen...
Alexander L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Lekker gegeten in een ontspannen sfeer. De bediening was vlot. Je kan niet echt ruim zitten, maar je hebt ook niet het gevoel dat je bij je buren op schoot zit. In het eten zitten mooie producten verwerkt.
Yazmin L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Wild menu viel erg in de smaak bij de heren, maar eigenlijk was alles lekker.
Fijne gerechten!
Knusse plek om te zitten, goede gastheer.
Dona C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Gezellig restaurant. Goede bediening.
Lily K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Vooral de bediening maakte het persoonlijk, heel attent. Eten was met aandacht gemaakt en opgediend. Wijn ook goed. Gezellige sfeer.
Steve D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Fijne setting. Warme sfeer.
Goede wijnen. Niet wauw.
Kerst menu was leuk in elkaar gezet, en kon lekker vlot mee (we hadden niet veel tijd).
Bediening was goed en vriendelijk.
Susanne K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Met de AH Actie geweest. Geweldige kaart, eten en drinken allemaal geweldig. Soort huiskamer gevoel, goede sfeer. Wij komen hier zeker terug!
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Wij zaten in het midden van de ruimte, direct voor de entree. Dat is een lawaaiige plek. We hadden moeite ons verstaanbaar te maken tegen elkaar en de bediening. We zijn naar een plek bij het raam verhuisd toen deze vrij kwam. Dat was beter. Ook qua stoelen en belichting.
Het duurde allemaal net wat te lang. Zo waren we al 45 min binnen toen we doorgaven wat we wilden eten. Ook de bestelde 3 gangen lieten op zich wachten. Wel fijn: de kaart met speciaalbiertjes. Daar is mijn man gek op. En de bediening was vriendelijk.
En toen kwam het eten. Het voorgerecht van mijn man (fazant) viel in de smaak. Mijn hertencarpaccio was interessant, maar niet geweldig. De hazenpeper vonden wij beide te droog. Dat was een tegenvaller. De toetjes (chocoladetaart en crème brulee) werden wel weer goedgekeurd. Al met al waren wij wat teleurgesteld. We hadden meer gehoopt en verwacht op basis van de recensies hier. Ik zou een 7 willen geven. Want ze steken er wel energie in met de speciale wildkaart.
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Wij komen snel weer terug!!
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Prima gegeten met de AH-diner bons, alles was smakelijk bereid, zeker een aanrader!