Over het restaurant Bistro VOS

Alles komt uit de natuur

Chefkok Casper Vos heeft een echt horecahart. Zijn kookstijl wordt gekenmerkt door het waarderen van eerlijke producten en traditie én door creatie en innovatie. Kort gezegd: de beste ingrediënten combineren met de juiste technieken. De Franse kaart, opgemaakt uit gerechten als coquilles, worst gemaakt met IPA bier en moelleux, past perfect bij het assortiment aan speciaal bier.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro VOS

Centraal station Hilversum op loopafstand

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro VOS

Karin T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hulde aan het team dat hier werkt! Rustig, gezellig, kennis en kunde. Met 2 man in de bediening in een gevuld restaurant geen stress te herkennen, voor iedereen aardig en aandacht... ! Ongekend tegenwoordig. Prima tempo tussen de gerechten en eventueel even in overleg. Kortom hulde (of zei ik dat al ????)
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Leuk klein restaurant met een grappige aparte kaart. Ik bedoel dat de kaart niet standaard is.
Eten was allemaal erg lekker
Liliane V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Leuke kaart, aardige bediening, soms wat onzeker, niet nodig, ging in prima tempo ondanks de volle bezetting. Vonden de crostini wat aan de vette kant, verder heerlijk allemaal!
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Mooi en rustig restaurant. Ruime tafels en capabel personeel. Het was een warme ontvangst en service.
De presentatie was super en de smaak ook !
Kees F.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We kwamen eten in het kader van de AHactie het 2e driegangenmenu gratis. We hebben het vriendelijke meisje gezegd dat er voor het 3-gangenmenu op de Iens-site stond 29,95 en dat we graag voor die prijs met zijn tweeën wilden eten. Dat was prima, zei het meisje. Bij het afrekenen kwam het probleem. De drie gangen werden afzonderlijk in rekening gebracht, wel met de 2e gratis, dat wel. De twee menu's kwamen toen i.p.v. 29,95 op 44,50 Euro. Daar bovenop rekende het restaurant, erg ongebruikelijk, aan BTW 6,65. In plaats van 29,95 betaalden we toen dus voor het eten 51,15 Euro. Inmiddels heeft het restaurant trouwens zijn prijs voor dit AH-3gangenmenu, na ons bezoek, verhoogd tot 32,50.
Wat de gerechten betreft viel op dat bij voorgerecht "gegratineerde coquilles" de schelpen niet gevuld waren met een coquille, maar met slechts met een stukje coquille. De overige gerechten waren redelijk, ook gezien de prijs van het geheel. Bij het weggaan gaf de eigenaar aan dat dit de prijs voor het geheel was en dat we nog contact met hem konden opnemen. Wegens ziekte hebben we dat nog niet gedaan.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een paar jonge mensen die zeker hun best doen om het goed aan te pakken. Inrichting wat saai. Mis wat warme sfeer.
Het eten was zeker niet slecht. Mijn steak was zelfs bijzonder goed. De schol van mijn partner ook maar wat rommelig en zonder vismes. Dat eet niet echt prettig.
Gratis water! Dat is top.
Ik nam geen nagerecht en kon dan niet de Irisch koffie voor dezelfde prijs als aanbieding nemen. Zou anders kunnen?
regina M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Fantastisch eten. Goede kwaliteit en smaak em fantasierijk. Anders dan bij een doorsnee restaurant.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Hier wordt gewerkt met passie. De door ons gekozen gerechten waren zeer verzorgd en lekker van smaak Bediening top en de keuken ook top.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De sfeer is goed, wel is het wat rumoerig als de meeste tafels bezet zijn.
De grote van de porties was matig met standaard weinig groente en garnituur.
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben hier met de AH actie gegeten en mochten vd hele kaart kiezen. Ik had vooraf de eendenlever terrine, die was super lekker. Ook het hoofdgerecht de bavette was heerlijk. Qua hoeveelheid is het niet heel royaal, dus je moet er als je een wat grotere eter bent, wel echt wat bij bestellen, zoals een aardappelgarnituur. Maar de smaak is goed en originele gerechtjes, zoals een dessert met ananas en blauwschimmelkaas en die was ook heerlijk. Kortom, heel goed restaurant en zeer vriendelijke, behulpzame bediening!!!
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk grgeten, goede sfeer en embiance
Amber007 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gezellig sfeer, lekker eten, genoeg keuze op het menu, vriendelijke personeel. Het restaurant ligt in een gezellig straatje en heeft een gezellig uitstraling.
Felicia G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
We kwamen binnen toen zaten er twee andere mensen aan een tafel, de bediening deed eerst geen poging tot gedag zeggen of ons ontvangen. Daarna werd de gereserveerde naam richting ons geroepen en met de mededeling dat we een plekje voor 2 mochten uitkiezen. We zijn gaan zitten werd netjes gevraagd wat we wilden drinken, eerste wijntje was nogal weinig ingeschonken maar nog niks gezegd. Tweede wijntje werd wel netjes ingeschonken maar uiteindelijk stond het wel gewoon op de rekening ondanks het eerste glas een half glas was. Kaart gekregen en rustig de tijd gekregen om iets uit te zoeken. Werd netjes gevraagd of we een stokbroodje met kruidenboter wilde of crostini's met aioli en tapenade, werd alleen niet bij verteld dat je er wel € 4,50 voor moet betalen..
Voorgerecht was subliem, hadden huisgemaakte garnalen kroket en coquilles - beide gerechten waren TOP. Hoofdgerecht hadden we beide de reuzen gamba's met garnituur - was erg smakelijk - al vond ik de gamba's was sompig. Toetje de chocolade cake met warme binnenkant, ook erg lekker.,
Bediening was verder prima.
Kortom wel lekker gegeten en een paar verbeterpuntjes.
yummie01 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Al een paar keer hier gegeten (zowel met als zonder AH actie). Erg vriendelijke en kundige bediening, goed eten (vlees wordt hier eens niet té gaar gebakken) en prima prijs. Gewoon een fijne sfeer.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Met de AH kaart konden we gewoon uit het menu kiezen. Het was heerlijk. Zeer zachte voortreffelijke eendenlever op de tournedeau! Alles was prima.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijke kaart. Wij komen hier geregeld eten. Nooit ontevreden de bistro verlaten. Fijn personeel en verstand van zaken! Ga zo door!
K. V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima restaurant en een zeer voorkomende bediening: Attent, kijken goed rond of de gasten goed voorzien zijn en vriendelijk. Zo zouden ze in elk restaurant moeten rondlopen. Top
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het restaurant is gezellig klein en knus. We werden vriendelijk en warm ontvangen. We kregen alle tijd om eerst onder het genot van een speciaal biertje bij te praten en vervolgens pas de menukaart te bestuderen. Het was moeilijk een keuze te maken; veel aantrekkelijke gerechten op de kaart. We maakte gebruik van de AH actie en het was fijn dat er geen beperkingen waren. Voor ons was de kennismaking met dit restaurant een geslaagde en wij zullen zeker nog eens terugkomen.
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De kleine dingetjes in de bediening , bierviltje onder glas bier. Ik eet liever van een tafellaken of i.d. De presentatie van het bestek en een servetje van papier in een hoesje hoort niet bij deze prijsklasse ook niet als het bisto heet.
De keuken brigade is betrokken en laat zich ook zien. We hebben goed gegeten en geen storende achtergrondmuziek.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
De bediening was erg vriendelijk. Het eten was goed. De akoestiek is niet goed. Moeite om tafelgenoten en bediening te verstaan.