Over het restaurant Bistro VOS

Alles komt uit de natuur

Chefkok Casper Vos heeft een echt horecahart. Zijn kookstijl wordt gekenmerkt door het waarderen van eerlijke producten en traditie én door creatie en innovatie. Kort gezegd: de beste ingrediënten combineren met de juiste technieken. De Franse kaart, opgemaakt uit gerechten als coquilles, worst gemaakt met IPA bier en moelleux, past perfect bij het assortiment aan speciaal bier.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro VOS

Centraal station Hilversum op loopafstand

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro VOS

Cheffie F.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Gister avond met zijn 2en gegeten in deze gezelliger sfeervolle Bistro.
Zeer vriendelijke en gastvrije bediening en heerlijk eten uit de keuken
Vooraf de carpaccio van gerookt hert met zoet zure biet en slakken met schuim van waterkers en krokante pata negra. Als hoofdgerecht heerlijke goed bereide cote de boeuf. Dit allen met goed geadviseerde passende wijn.
Bistro Vos is een echte aanrader voor iedereen die van lekker eten en drinken houd.
Wij komen zeker terug!!!!!!!
markwin V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het eten was redelijk, de bediening was vriendelijk maar kwalitatief minder. Twee keer brood aangeboden door verschillende bedienden, wat uiteindelijk lang op zich liet wachten. Een gerecht van het wildmenu was op zaterdag om half acht al niet meer leverbaar. Ook konden we onze wijn na een fles niet doordrinken omdat die was uitverkocht. Tenslotte is het flesje water war we twee keer om gevraagd hadden nooit gekomen. Waarschijnlijk voor ons helaas geen tweede keer naar VOS.
Christine H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk eten! Gezellig interieur!
David D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Redelijk Spartaanse inrichting, maar OK. Duurde lang voordat het eten werd opgediend terwijl er voldoende mensen in de bediening en in de keuken liepen. Hoofdgerecht was niet super warm en de friet was te lang gefrituurd.
Als tegemoetkoming kregen we 10% korting aangeboden bij een volgend bezoek maar daar gaan we geen gebruik van maken.
Reinier H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Eerste Kerstdag met de (schoon)familie (19 personen) genoten van het heerlijke kerstmenu. Vooral de kalfssukade was hemels. Het bier- en wijnarrangement paste uitstekend bij de verschillende gangen. Als altijd was ook de bediening weer perfect!
Annalies P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Hadden speciaal gereserveerd tussen 2 bezoeken aan het top 2000 cafe. Waardoor we aan tijd gebonden waren, maar het was helemaal top.
Heerlijk gegeten en gedronken. met dank aan Bistro Vos.

MVG Annalies en Dieneke.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Ongezellige sfeer, eten van kale tafels, als kerstversiering dode, kale takken in een melkbus. Onhandig diepe borden om je vlees in te snijden. Eendeborst leek meer op een goedkoop speklapje....
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Smakelijke gerechten. Interieur mag iets sfeervoller
P. B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Sobere inrichting.
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk seizoensmenu gegeten, met een goed wijnarrangement. Prima atmosfeer om lekker bij te praten.
Ewoud S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Vriendelijke bediening. De slakken van het voorgerecht waren - bedoeld - lauw; dit werd op de kaart niet vermeld. Ook misten we de knoflook in het gerecht. Het hoofdgerecht was een mooi bereide en voortreffelijk smakende entrecote. Verder een goed smakend, maar schraal aangekleed bord. Meer groenten en een standaard schaaltje frites was geen overbodige luxe geweest. Fatsoenlijke wijn. Prijs voor kwaliteit en entourage aan de te hoge kant.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima bediening. Prijs kwaliteit eten minder goed.
Wilfreda D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten, 3-gangen wildmenu, met bijpassende wijnen. Elk gerecht en wijn werd toegelicht, mensen met kennis van wat ze doen en enorm gastvrij! Relaxed sfeertje, kleinschalig en knus. Echt een aanrader! Wij komen zeker terug.
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Hé Casper, we hebben weer top gegeten!!
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker en origineel eten, fijne foodparing met bier. Vriendelijke bediening.!
Jan Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Uitstekend gegeten met zeer vriendelijke en correcte bediening. Het interieur werden we niet echt warm van.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuke kleine maar knusse bistro. Goed eten en vriendelijke bediening. Er zat voldoende tijd tussen de gerechten die mooi werden opgediend en geserveerd. Zeker een aanrader.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een prettige ontvangst. Jassen werden bij komst aangenomen en bij vertrek weer aangereikt. Genoeg ,keus op de kaart. Gerechten waren goed van smaak en met zorg op de borden geschikt. Voldeed aan onze verwachtingen. Kan dit kleine gezellige restaurant aanbevelen.
rbennl R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer adequate en vriendelijke bediening.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Erg plezierig restaurant, originele kaart, goed wijnadvies, zeer prettige bediening -niet opdringerig en niet sloom, precies goed- en goede prijs-/kwaliteitverhouding. Aanrader! (was mij ook aangeraden btw)