Over het restaurant Bistro Vos

Alles komt uit de natuur

Chefkok Casper Vos heeft een echt horecahart. Zijn kookstijl wordt gekenmerkt door het waarderen van eerlijke producten en traditie én door creatie en innovatie. Kort gezegd: de beste ingrediënten combineren met de juiste technieken. De Franse kaart, opgemaakt uit gerechten als coquilles, worst gemaakt met IPA bier en moelleux, past perfect bij het assortiment aan speciaal bier.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Vos

Centraal station Hilversum op loopafstand

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

• Af te huren , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
menno104 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heel hartelijk ontvangst door waarschijnlijk de gastvrouw/eigenaresse,de andere serveerster was heel attent om met de vraag te komen of ik mijn drinken al had gehad deze had ik besteld bij de gastvrouw/eigenaresse maar deze was mij vergeten omdat ze het druk had met de andere gasten.
Goede uitleg over de A.H.actie wat wel en niet mogelijk was.Het enige min puntje vonden wij dat je voor de patatjes moest betalen.
Originele gerechten groenten heerlijk maar aan de zuinige kant,Parelhoen geweldig evenals de overige vleesgerechten.
PMuysken-387 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het eten was heel lekker. We hadden allebei verschillende dingen en waren zeer tevreden. Ook zonder brood e.d. was het genoeg.
Bediening was vriendelijk, maar liep soms net mis (verkeerde wijn gebracht b.v. en soms timing net niet helemaal goed).
Lokaaltje is leuk maar de akoestiek is nogal slecht, geluiden kaatsen heen en weer en we gingen met een enigszins gonzend hoofd weg. Gordijnen? Textiel tegen plafond?
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Intiem en knus restaurantje met zeer vriendelijke bediening. Mooie kaart, weinig gerechten, maar alle zeer origineel met verfijnde smaakcombinaties. Originele receptuur. Aparte houtskoolgrill (Green Egg) gerechten de moeite waard. Voor elk extraatje apart betalen vind ik altijd een beetje mwah (bakje vers geslagen slagroom 50 ct, mayonaise bij de friet enz). Het was zeker niet goedkoop, maar wel heel erg gezellig en genieten.
annesej54 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zeer aardig personeel en heerlijke gerechten. De inrichting zou beter kunnen passen bij het niveau van de gerechten en personeel. Een aanrader dus!
sonjaoverman .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De kaart is kort en simpel , niet te veel poes pas gewoon een aantal gerechten om uit te kiezen . Helaas is de vis van buiten seizoen dus uit principe niet gekozen , de vegatarische combi sprak me niet zo aan dus kwam het toch aan op entrecote . Dit was uitstekend van kwaliteit en naar wens gegrild . Klein formaat , groot uitgevallen huiskamer , met klein aantal tafels vond ik juist wel knus . Ik las eerdere reviews dat het rumoerig kan zijn , wij hebben dat niet gemerkt aan het 2 persoons tafeltjes bij het raam voor . Vriendelijke en attente bediening . Met een actie zou ik hier wel weer eens eten , volle prijs voor het menu denk ik mwhaa mischien niet .
arjen59 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima gegeten bij Bistro Vos via de AH restaurant actie. Lekker eten, vriendelijke en voorkomende bediening, uitleg bij het menu en de gerechten. Lekkere biertjes! Komen zeker nog eens terug.
claudje007 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Je voelt je gelijk welkom. Ze houden alles goed in de gaten, adviseren je over bijpassende wijnen zonder opdringerig te zijn. Goede prijs-kwaliteit verhouding. De binnentemperatuur mag wat hoger; vooral in de winter als de deur bij aankomst en weggaan open gaat. Voor de rest echt genoten.
Cris W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten; mooie gerechten, keurige porties. Ook onze kinderen van 10, 12 en 14 vonden alles lekker.
Bediening heel vriendelijk en behulpzaam.
Enige minpuntje het lange wachten tussen de gerechten door.
vanho .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Gastvrije ontvangst en leuke bediening. Gezellig interieur. Uitstekende kwaliteit van de gerechten tegen een redelijke prijs. Wij hebben al menig restaurant in Hilversum bezocht, maar Bistro Vos vinden wij echt de top. Wij komen hier dan ook zeker terug. Beslist een aanrader.
mereldebourgondier .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wat een superleuk klein intiem restaurantje en daarnaast; wat een heerlijke gerechten. Smakelijk, tomgstrelend, uitgebalanceerd. we gaan echt vaker terugkomen. Zonder deze actie waren we er niet naar binnen gelopen,
Het enige minpuntje is de accoustiek; als de andere gasten iets 'luider' praten dan normaal zijn ze heel goed te horen.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Waren er al om 17:00 uur omdat we door moesten naar een andere afspraak. Hier werd rekening mee gehouden zodat wij op tijd konden vertrekken naar onze afspraak. Heerlijk gegeten met bijpassende wijn. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ivo S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Uiterst vriendelijke en correcte ontvangst. Compacte maar verleidelijke menukaart. Door ons gekozen gerechten aantrekkelijk gepresenteerd en smakelijk. Zoals altijd in NL waren de dranken weer aan de prijs. De gastheer adviseerde de duurste bieren van de kaart, respectievelijk 7,20€ en 6,40€. Wel zelf mee ingestemd. Glas wijn 4€.
Leuke avond gehad en we komen vast nog eens terug.
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Met drie vriendinnen hier gegeten. Wij hadden een prima verzorgde avond. Goede aandacht van de bediening, met een lief gebaar: om de voorgerechten onderling te kunnen delen had hij de porties van de coquilles kosteloos vergroot van drie naar vier. De voorgerechten waren allemaal top. Subtiele smaken die goed in balans waren. Ook de hoofdgerechten, ik had parelhoen, waren lekker. Sappig vlees, lekkere jus, goede groenten. Ook de toetjes, zelfgemaakte kruidkoek en crême brulée waren prima. Een aanmerking: crême brulée was lekker, maar bijna vloeibaar. Met recht een aanwinst voor Hilversum. Decor is prima, simpel en smaakvol. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Ik kom zeker terug!
Yolande G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Tafelgenoot en ik togen gisteravond naar het historische hart van Hilversum, waar chef-kok Casper de Vos sinds begin van dit jaar zijn eigen Bistro Vos runt. Een klein lokaal met zicht op de keuken, waar verrassende gerechten met een geheel eigen signatuur worden bereid. Wat ons daarbij vooral opviel, was het eerlijke, niets verdoezelende gebruik van mooie producten en verse seizoensgroenten, die stuk voor stuk goed bereid en op juiste temperatuur onze tafel bereikten. Groot pluspunt is dat de niet al te grote kaart toch ook een mooie vegetarische keuze biedt. Tot slot is de prima service een vermelding waard: bij binnenkomst een hartelijke ontvangst en de rest van de avond in de watten gelegd door vriendelijke bediening met verstand van zaken.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Toen we aankwamen wisten we niet zo goed wat we ervan moesten verwachten. Het nodigt ons niet zo uit om daar te gaan eten, als Vos niet mee zou doen aan de AH restaurant actie. Eenmaal binnen gekomen hebben wij een hele avond zeer goede service verkregen, met leuke praatjes met de bediening, maar het belangrijkste was dat het eten echt GEWELDIG was! Met name de Angus Rib was een beleving.

Samenvattend: Het restaurant doet zich tekort aan de uitstraling t.o.v. het geweldige eten, maar wij komen zeker weten terug!
R F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke service en leuke uitleg. Goed advies over de biertjes bij de gangen. Tot de volgende keer!
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor de tweede keer gegeten en het was weer heerlijk!! Vriendelijk bediening, goede gerechten en goede wijn. Een aanwinst voor Hilversum. Een echte aanrader.
dotty .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellige kleine bistro waar het personeel ons uitstekend bediende en zeer goede uitleg gaf over de wijnen. Bovendien verzorgden zij (op " aanvraag"van onze zoon) voor mij een leuke verjaardagsverrassing bij het dessert.
Wij waren met z'n zessen en hebben allemaal genoten !
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Top prijs-kwaliteit verhouding! Echt een verrassing! Prima bediening, super kaart en de gerechten zagen drukt als kleine kunstwerkjes.
Riena G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben lekker gegeten bij Bistro Vos van de AH dineractie. We konden kiezen van de kaart. Personeel is vriendelijk en attent. Het was er erg rumoerig. Jammer van de simpele en niet zo gezellige inrichting van het restaurant, hetgeen niet bijdraagt tot een 'avondje uit' gevoel. Dat kan echt beter.