Over restaurant Bistro Vos

Alles komt uit de natuur

Chefkok Casper Vos heeft een echt horecahart. Zijn kookstijl wordt gekenmerkt door het waarderen van eerlijke producten en traditie én door creatie en innovatie. Kort gezegd: de beste ingrediënten combineren met de juiste technieken. De Franse kaart, opgemaakt uit gerechten als coquilles, worst gemaakt met IPA bier en moelleux, past perfect bij het assortiment aan speciaal bier.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Vos

Centraal station Hilversum op loopafstand

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

• Af te huren , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Yolande G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Toen we aankwamen wisten we niet zo goed wat we ervan moesten verwachten. Het nodigt ons niet zo uit om daar te gaan eten, als Vos niet mee zou doen aan de AH restaurant actie. Eenmaal binnen gekomen hebben wij een hele avond zeer goede service verkregen, met leuke praatjes met de bediening, maar het belangrijkste was dat het eten echt GEWELDIG was! Met name de Angus Rib was een beleving.

Samenvattend: Het restaurant doet zich tekort aan de uitstraling t.o.v. het geweldige eten, maar wij komen zeker weten terug!
R F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor de tweede keer gegeten en het was weer heerlijk!! Vriendelijk bediening, goede gerechten en goede wijn. Een aanwinst voor Hilversum. Een echte aanrader.
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Top prijs-kwaliteit verhouding! Echt een verrassing! Prima bediening, super kaart en de gerechten zagen drukt als kleine kunstwerkjes.
Dotty .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellige kleine bistro waar het personeel ons uitstekend bediende en zeer goede uitleg gaf over de wijnen. Bovendien verzorgden zij (op " aanvraag"van onze zoon) voor mij een leuke verjaardagsverrassing bij het dessert.
Wij waren met z'n zessen en hebben allemaal genoten !
Riena G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben lekker gegeten bij Bistro Vos van de AH dineractie. We konden kiezen van de kaart. Personeel is vriendelijk en attent. Het was er erg rumoerig. Jammer van de simpele en niet zo gezellige inrichting van het restaurant, hetgeen niet bijdraagt tot een 'avondje uit' gevoel. Dat kan echt beter.
Maartje C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heel lekker en gezellig gegeten! Goede service en lekkere wijnen van Il Divino!
Ook super gedaan met de AH actie, we konden gewoon kiezen van de kaart.
Hannesx .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met vrienden gaan eten ban Vos Bistro met de AH stickerboekjes. Mochten kiezen uit de hele kaart waar verrassende dingen op stonden. Als voorgerecht de gerookte carpaccio genomen. Die was goed maar niet bijzonder. Als hoofdgerecht de Entrocote en die smaakte ook erg goed. Een beetje garnituur erbij, wat overigens wel vers was met rode biet, ook weer verrassend. De sfeer is erg gezellig en doet huiselijk aan. Veel groter dan een woonkamer is het ook niet wat ervoor zorgt dat naast al die gezelligheid, het wel aardig rumoerig is. Na het dessert, een vloeibaar chocoladecakje wat weer prima smaakte, was de rekening toch nog best hoog, ondanks de AH stickerboekjes. Dus resumé: Eten is goed; Gezellige maar wat rumoerige sfeer en redelijk aan de prijs. Maar al met al een prima ervaring in een knus restaurantje.
Ilonka O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gisteren samen met mijn vriend bij deze bistro gegeten. De bediening, het eten en de wijn waren allemaal zeer goed verzorgd. Leuke inrichting. Weinig poeha.
Enige minpuntje : het klinkt binnen erg rumoerig. De akoestiek laat een beetje te wensen over.
Dik pluspunt : ik werd uitgebreid geïnformeerd in verband met mijn noten allergie, over wat ik niet kon eten. Gelukkig bleef er nog veel lekkers te kiezen. Wij komen hier zeker nog terug.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Service zoals het hoort! Vriendelijke bediening die precies genoeg aandacht geeft. Lekkere gerechten en gezellige locatie. Jammer van de zuiplappen aan de bar maar die waren gelukkig snel weg. Bistro Vos is een aanrader!
Owin P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Top service, betaalbare hoge kwaliteit en personeel met verstand van zaken.
Birgitte L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Ik heb er heerlijk gegeten, prettige inrichting en goede bediening! T mag best nog wel wat drukker zijn dus allemaal gaan!
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Te duur voor deze kwaliteit gerechten. Via AH actie hier beland. Coquilles vooraf waren erg goed en smaakvol. De kabeljauw carpaccio viel tegen. Te veel poespas op het gerecht waardoor de bijsmaken overheersten. Hoofdgerecht parelhoen was goed maar niet bijzonder ook omdat er alleen boontjes puree en jus bijzat. Kaasplankje met desserrwijn was prima. Gastheer was enthousiast en heeft kennis van zaken. Toch al met al had ik meer smaaksensaties verwacht voor deze prijs. Niet heel onderscheidend. Jammer.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met a h dinerbon zeer vriendelijke ontvangst je kunt van de kaart kiezen heerlijke gerechten en als verrassing de beste expresso die ik in jaren in een nederlands restaurant gedronken heb kortom een aanrader
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Een gezellige avond gehad bij bistro Vos. Wij maakten gebruik van de AH actie. Konden gewoon 3 gangen a la carte kiezen en de goedkoopste gerechten waren dan gratis. Het eten was lekker. Wij hadden de biefstuk allen medium rare gevraagd en waren inderdaad ook naar wens bereid. Alleen jammer dat de borden van het hoofdgerecht niet warm waren. Vooral de attente bediening heeft ons een zeer geslaagde avond bezorgd. We kregen veel aandacht en de glazen bleven goed gevuld. Voor mij de eerste keer in deze bistro. Zeker de moeite waard om eens een bezoek te brengen.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Dinsdag 1 november hier gegeten met een groepje vrienden, wij kozen voor de share-dining. Het grootste deel van de menukaart kwam voorbij.(boerderijkip, IPA worst, angus biefstuk, sliptong.) Werkelijk alles was goed op smaak, ook het bier advies was goed. De bediening was erg vriendelijk en atent. Het restaurant was deze dinsdag goed gevuld en dat gaf een heerlijke sfeer.
Wij komen hier zeker nog vaker!! Absolute aanrader
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg lekker gegeten voor een redelijke prijs. Eten dat heel goed past bij de gelegenheid: niet heel bijzonder, maar prima bereid. Ook wijn goed geprijsd. Bediening heel vriendelijk.
Moppedoppie .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Bistro Vos, voorheen de Deugniet. De kok is dezelfde gebleven tot onze tevredenheid. Heerlijk gegeten met de AH kaarten. Konden van het gehele menu een keuze maken. De ruimte is opgefrist en men doet er alles aan om het zo gezellig mogelijk te maken. Een hartelijk ontvangst gaf ons meteen een warm gevoel. Zeker voor herhaling vatbaar.

NB de menu kaart heeft wel een make over nodig. Ik weet iemand die dat heel goed kan!!!
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bistro Vos serveert gerechten, die origineel zijn en goed op smaak. Ook de nagerechten zijn lekker.
Onze gastvrouw benaderde ons op een heel persoonlijke, prettige manier. We werden door haar op onze wenken bediend.
De koffie was goed van smaak, maar nogal lauw. Dit was jammer, na alle heerlijkheden.