Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bistro VOS

Alles komt uit de natuur

Chefkok Casper Vos heeft een echt horecahart. Zijn kookstijl wordt gekenmerkt door het waarderen van eerlijke producten en traditie én door creatie en innovatie. Kort gezegd: de beste ingrediënten combineren met de juiste technieken. De Franse kaart, opgemaakt uit gerechten als coquilles, worst gemaakt met IPA bier en moelleux, past perfect bij het assortiment aan speciaal bier.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro VOS

Centraal station Hilversum op loopafstand

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
karinvenetis .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prijs kwaliteit zeer goed, eten was heerlijk, cappucino ook!! Bediening vriendelijk en snel, een aanrader met vrienden, familie, alleen,zakelijl of met partnera,
Elisabeth G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Bistro Vos viel wat tegen.
Portie's waren erg klein, waardoor we nog trek hadden en daarna nog ergens wat zijn gaan eten.
Voor de ah actie moest je 2,50 per portie extra betalen als deze op de 'normale' menukaart stond.
Dit was niet van te voren gemeld.
Ik zou er niet snel weer gaan eten.
A C H H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH korting en dat maakte wat bediening en het eten niets uit.De bediening was vriendelijk en het samengestelde menu heerlijk.
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Fijn ontvangst even tijd voor een praatje. Verrassende gerechten , gezellige en goede bediending . Gaan zeker nog een keer prima locatie.
Reinier H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Op een mooie zomeravond weer heerlijk gegeten bij Bistro Vos. Deze keer buiten op het terras. Zowel het eten, de wijn en de prettige service waren weer top!
Lisette H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Hadden er meer van verwacht, gezien de recensies. Op site stond niet aangegeven dat er per gang, uit 2 gerechten gekozen konden worden. Bij al la carte per gang 2,50 bij betalen, wat je al snel doet als je maar uit 2 gerechten per gang kan kiezen. Daarbij bij dessert maar keuze uit een gerecht!
In voorgerecht zat een haar, friet bij hoofdgerecht kwam veel te laat, nadat hoofdgerecht op was en de vis "zwom" (lees droop) in het vet van de boter.
Hadden veel meer verwacht en zal er niet snel naar terug gaan of aanraden bij anderen.
cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Kleine kaart maar heerlijk gegeten. Goede bediening. Erg aardig en toegewijd.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Met een groepje collega's hier gegeten. Super vriendelijke bediening en uitstekende gerechten. Erg goede cote de boeuf, met heerlijke bijpassende wijn (op advies). Een fijne locatie om zakelijke besprekingen te houden.
peter D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wij zijn voor de eerste keer bij bistro vos wezen dineren!
Heerlijke avond gehad, prettige bediening, goed eten met uitstekende wijnen. Wij komen hier absoluut terug. AANRADER!!!
Lous B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Zorg dat er duidelijk op de Iens en Bistro Vos site vermeldt wordt dat 20% korting alleen voor de reserveringen van 17u geldt.
Wij waren teleurgesteld gisteravond.
M V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Toevallig liepen wij langs deze voor ons onbekende bistro, op een mooie avond om buiten op het terras te eten. De steeg is heel rustig en je bent weg van het verkeer. Wat een verademing om weer eens goede bediening te ervaren! Snorremans heeft duidelijk kennis van zaken en kon ons goed adviseren. Heerlijk gegeten, mooie verse producten met leuke biersoorten en wijnen. De prijs-kwaliteit verhouding vonden wij prima, het eten was goed en werd mooi gepresenteerd. Even nog de stoelen onder de boom goed schoon (de grote boom verloor haar bloemen), en dan is het een absolute aanrader. Wij komen er heel graag terug!
Sam E.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Fijne plek, ook buiten op het terras. Bediening alert en niet opdingerig. Verse producten. In balans. Genoeg opties en rekening gehouden met allergie
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Dit restaurant is echt een pareltje in alle opzichten. Oprechte andacht voor de gasten, uitstekende bediening en een fantastische kok met creatieve, eerlijke en overheerlijke gerechten. En uiteraard een mooi passend biertje erbij!
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
M'n man en ik hebben wederom heel erg goed, gezellig en ontspannen gegeten bij Bistro Vos????
We werden hartelijk ontvangen en moesten heel even op ons tafeltje wachten, maar we hebben even n drankje gedronken aan de bar. Geen enkel probleem.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Gegeten met mijn vrouw en dochter. Kwaliteit van de ingeredienten, verfijnde smaken en opmaak van het eten zijn echte sterke troefen. Akoestiek is een min punt.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Een aanrader!
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
We hebben weer genoten van onze high beer!! De gerechten die uit de keuken kwamen en de bijpassende bieren waren weer TOP! Tot snel!!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, originele kaart met verrassende smaak combinaties. Goede bediening, vriendelijke en relaxte mensen die hun best doen om een stapje extra te doen om het je naar de zin te maken. Topper!
Robbert D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Fijne tent en een aanwinst voor Hilversum. Zitten er al een jaar maar dat wisten wij niet. Mooi klassieke gerechten met goed vlees. Hebben gekozen voor de Bavette en de small rib met frietjes. Daar moet je wel even op letten want er zit beperkte garnituur bij het eten zelf. Dit vertaald zich overigens ook in de prijs, precies goed. Enige tip is dat bij de Bavette was de béarnaise saus kamertemperatuur (koud). Dat is zonde, want het vlees mooi getrancheerd, alleen in combinatie met de koud saus koelt dan je vlees wel erg snel af.

Leuke variatie aan bieren, en ook de wijn is mooi. Naast een puike wijnkaart is zowel de Malbec als de Merlot goed. Kortom, aanwinst voor Hilversum en komen zeker terug.