Bistro Vischmarkt 49

Vischmarkt 49 3841 BE Harderwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro Vischmarkt 49

D. D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
'Geniet ervan', zei de bediening, en dat hebben we gedaan! Alle zeven gangen van verrassingsmenu De beleving lang. Kortom: uitstekend eten voor een prima prijs, een echte aanrader!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
In het pand aan de Vischmarkt hebben al heel wat restaurants het geprobeerd. Dit is de volgende. Het interieur van Bouillabaise hebben ze bijna helemaal overgenomen. Het was zaterdagavond helemaal vol. De kaart is niet echt spannend, eerder degelijk. De voorgerechten waren goed, bij het hoofdgerecht vis en wil krijg je hetzelfde garnituur, dat getuigt van weinig creativiteit. Een peertje toevoegen aan het wildgerecht is nu niet echt origineel en anders. De frieten waren erg hard en friet erbij is ook erg gemakkelijk. De bediening waren jonge meisjes,attent maar wel wat stijf. Aan de andere kant is het direct je en jouw. Beetje te popi. Er zijn zeker wat verbeterpunten. En de serie tienen op deze site komen wat 'voorgekookt' over.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bij Vischmarkt 49 gegeten. een 7 gangen belevenis. Het was echt fantastisch. Alles klopte hier, van een fantastische gastvrouw, ongedwongen bediening, prijs/kwaliteitverhouding en dus fantastisch eten! Helemaal top!
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wat een heerlijk adres!! 7 gangen belevenis gegeten, niet vaak meegemaakt dat alle gangen voortreffelijk smaken ! Beste flamkuchen ever, heerlijke wilde eend, fantastisch lekkere salade met gamba, cocquille en kreeft - aanrader ! Wij komen graag terug !
Roelieruiter .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Op een mooie zomeravond hier gegeten op het gezellige terras. Het eten was smakelijk en mooie porties. Helaas had het ijs te lang in de warme keuken gestaan en was bijna gesmolten. Ik vond de bejegening van de gastvrouw onprofessioneel. Dit is jammer en hierdoor zal ik niet snel weer voor dit restaurant kiezen.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wat een mooie aanwinst voor Hardewijk is dit restaurant. Hier staan de woorden "GASTHEERSCHAP en EERLIJK ETEN " hoog in het vaandel!!! Wat een top middag hebben we gehad. We hadden het 7gangen menu "de beleving" besteld en hebben van ieder gerecht genoten, alles was even lekker. Als je hier als gast binnen komt voel je je gelijk welkom en thuis. Bedankt Cindy en Bart, we komen snel weer!!!
Nielsros010716 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Net getrouwd en nu met mijn vrouw en schoonmoeder mijn verjaardag aan het vieren met een heerlijk diner van 7 gangen je proeft dat alles huisbereid is zeer attente bediening en een zeer gastvrije gastvrouw.
Het dessert was een echte verassing en leuk dat ze er aan dachten dat ik jarig was.
Het wijn arrangement bij de gerechten perfect goede prijs kwaliteit verhouding
Wij komen terug fijn een nieuw adres in Harderwijk.
Merel1995 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vandaag hier gegeten de lekkerste carpaccio ooit daarna haaspuntjes op oosterse wijze bereid geweldig wat een smaken als garnituren huisgemaakte appelcompote echt super , verse warme groenten , salade en verse friet echt super gegeten fijn een nieuw adres in Harderwijk erbij . Bediening top en een super lieve gastvrouw die zeer oplettend en gastvrij is wij vinden het een top zaak tot gauw want we komen snel weer terug prijs kwaliteit verhouding klopt hier.
RoosNie0107 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Alles klopt bij de Bistro Vischmarkt 49!!
Huisbereide gerechten, goed op smaak! De gastvrouw, Cindy, geeft je meteen het gevoel dat je 'thuis' bent en draagt haar kennis met veel plezier over. Vanavond gegeten samen met mijn man en moeder. Wat opviel is de goede wijn spijs combinaties en de wijn was perfect op temperatuur! Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Wat een aanwinst op het mooiste plein van Harderwijk.
Britt B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
gisteren wederom hier gegeten nu voor het 7 gangen menu gegaan echt geweldig mooie gerechten en smaken. uitleg van de gastvrouw over de gerechten was erg leuk ook vertelde ze de bereidingswijze ook de wijne die ze uitzochten bij de gerechten waren top. ook de gambas heerlijke smaak ook de carpaccio zo als die hoort te zijn ook de tournedos met mosterddragon saus snoekbaars met een saus van schaaldieren. een aziatische spies met een saus van ketjap ,en een tataar van gemarineerde zalm met een saus van creme freche en citroen en verassend spectaculair kaasplankje. prijs kwaliteits verhouding is top bediening zeer oplettend en leuk .
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De vischmarkt is een echt culinair pleintje. 's Middags op het terras iets gedronken en gereserveerd voor de avond. Een surprise diner, 3 gangen met bijbehorende wijnen. Kwaliteit was redelijk. Uiteraard werd ons verteld dat alles huisgemaakt is, maar niet heus denken wij. De eigenaresse, gastvrouw is niet geschikt. Tussendoor ging ze bij vaste gasten zitten roken, later had ze waarschijnlijk honger en ging ze bij een vriendin iets eten. Dit kon echt niet. Hier komen we nooit meer terug.
Fb119 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
In dit restaurant op de Vischmarkt in een sfeervolle ambiance heerlijk gegeten.
We hebben nu voor a la carte gekozen omdat We al eerder in deze week van de 7 gangen hadden genoten ook al wordt het dan aangepast we hadden zin in de zeetong o wat was ook dit heerlijk .
Ook de bediening wederom zo attend en bij binnenkomst direckt herkenning van de gastvrouw .
Wat hebben wij wederom genoten van jullie heerlijke eten en gastvrijheid. Je proeft dat alles vers wordt bereid en jullie huiswijn is ook top we komen gauw weer. Jullie zijn onze favoriete restaurant geworden.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat een heerlijke avond op het zonnige terras ! Een 7 gangen beleving, met heerlijk verse zalmbonbon met garnalen, een meer dan lekkere schaaldierenvissoep, sublieme biefstuk met mergkorst, fijne crostini met pasta van gerookte courgette en paprika en dungesneden tournedos - zeer attente en alerte bediening - topadres in Harderwijk !
Edda .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Lekker geluncht op het gezellige terras. Gastvrouw was aardig en attent, maar wel wat kort door de bocht. Bij bestelling van decaf. cappuccino kregen we slagroom met een likeurtje, niet zo handig aangezien ik had gemeld zwanger te zijn. Bij het bestelde broodje hamburger werd daar wel goed op gelet: goed doorbakken vlees en ei en ook van de zelfgemaakte mayonaise kon ik genieten; geen rauw ei. De prijs van €11,75 toch wel wat hoog voor een burger met ketchup, maar smakelijk (met bacon, ei, ui, blaadje sla, tomaatje en goed bruin broodje) was het!
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
We hebben hier gisteren gegeten, we hebben ons laten verrassen en dat is zeker gelukt!!
Het was heerlijk!! De gastvrouw kwam zelfs nog bij ons zitten aan het einde om te informeren wat we van de 2 wijn arrangementen vonden bij het eten:-)
De bediening was jong maar heel vriendelijk en leuk zoals het bij een leerbedrijf zeker hoort.
Wij nemen ons petje af voor de kok die het allemaal zeer netjes en op smaak verzorgde!

We komen zeker terug en raden het iedereen aan!!
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We kwamen binnen om 20:30 en waren helaas naast een erg druk tafel geplaatst, met drie kleine kinderen. Het was zelfs moeilijk om met mijn echtgenoot te praten. De kaart sprak ons ook niet echt aan. Toch bestelde we wat wijn en een 3-gangen verrassingsmenu. En deze restaurant heeft vrij snel wel alles weer goed gemaakt. Service was perfect - persoonlijk en attent. Eten was erg lekker een grote porties voorhet prijs. Wijn was ook prima. Kaasplateau was een hoogtepunt met een aantal echt verrukkelijke kazen. Een, omdat we beide een kaasplank hebben gekozen voor dessert, hebben ze twee verschillende selecties gemaakt, zo dat we een beetje variatie had - dat is leuk meedenken :-) Uiteindelijk, ondanks het onrust, was het een heerlijk diner en we zouden zeker een keer terug gaan als we weer in Harderwijk zijn!
Doppenberg69 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Bij binnenkomst 2 prosecco besteld. Blij verrast, grote glazen en lekkere prosecco. Top.

Het voorgerecht;
- Bonbon van gerookte zalm, die was lekker.
- Champignons in bierbeslag met knoflooksaus viel tegen. Weinig saus en bovendien weinig smaak aan de saus. Het smaakte niet naar knoflooksaus.

Het hoofdgerecht;
- biefstuk met mergkorst en rodewijnsaus. Deze was gewoon lekker. Niet alsof er een engeltje over je tong piest, maar gewoon prima.
- runderentrecote met spek, champignons en uien met kruidenboter. Hier ging het volledig mis. De garnituur was erg lekker maar het vlees smaakte naar rubber. Medium besteld maar weinig rood meer te zien dus erg taai. Dit aangegeven bij de gastvrouw. Het bord werd meegenomen met de mededeling dat het beoordeeld zou worden door de kok. Even later komt de gastvrouw terug met de mededeling dat het toch echt medium geweest zou zijn en dat we beter dan medium rare hadden moeten bestellen, omdat een entrecote nagaard. Opstelling van gastvrouw is erg onvriendelijk en ongastvrij. Immers, als ik hem medium bestel moet hij medium op het bord komen. De kok dient rekening te houden met het nagaren. We kregen een nieuwe stuk, medium rare zoals geadviseerd. Nou, deze hoefde duidelijk niet na te garen want deze was volledig rood. Blijkbaar is het erg moeilijk voor de kok om de entrecote medium te bakken. Bij het 2e bord ontbreekt de kruidenboter. Op aangeven kregen we een sneer van de gastvrouw dat deze al op was. Ja, logisch. Uitgesmeerd over het andere vlees waar we van uitgingen dat het goed gebakken was. Met een chagrijnig hoofd serveert ze nog een kruidenboter uit.
Bij alle gerechten mist zout en peper. Om je heen zie je ook veel mensen de gerechten op smaak brengen met de zout en pepervaatjes. Het behoort in de keuken op de juiste smaak gebracht te worden.

Bediening; de gerechten worden erg snel achter elkaar geserveerd, waardoor lekker tafelen er niet bij zit. Zoals bovenstaand te lezen vinden wij de gastvrouw erg onvriendelijk en staat ze niet open voor feedback. Overige bediening zijn jonge meisjes die nog erg veel moeten leren. Waar je uit en toch thuis bent? Daar moet nog aan gewerkt worden. Wij hadden genoeg gezien. Het nagerecht bij een ander restaurant gegeten en daar geproefd wat exclusiviteit betekent.

Decor; mooi, maar veelal overgenomen van het restaurant dat hiervoor zat: de bouillabaisse. Vergeleken met dat restaurant is de intimiteit weg gehaald uit het decor, om zo meer mensen in de ruimte kwijt te kunnen. Kreeg daardoor een beetje een eetzaal idee, maar dat komt omdat wij weten hoe mooi het was.
Besselsen123 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Kennis gemaakt met een heerlijke 7 gangen belevenis, kan niet anders zeggen als dat het een ware smaakbelevenis was ,Heerlijk!
Het was heerlijk weer dus lekker op het terras gedineerd, top bediening
Kortom alle ingrediënten voor een avond uit en toch thuis zoals de slogan is van het restaurant.
Een aanrader.