Bistro Vischmarkt 49

9,1
9,1
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij komen net Thuis na een werkelijk fantastische avond Vera's worden door heeflinke gerechtjes. Ook wij ginger voor de 7 gangen en hebben echt genoten. De Prius van dit menu is 34.50 en dat is echtbuiten proportie voor wat het is. En dat ik bedoeling ik vol loF want neem elders een gemiddeld hoofd en nagerecht en je bent zo n beteje het zelfde kwijt. Maar nu dus 7 gangen die kwalitatief echt heel erg goed zijn. Uitstekende wijnen en ook hier weer een meer dan goede prijs kwaliteit verhouding. En dan nog een echt ouderwetse goede gastvrouw. Kortom, wij gaan terug en raden iedereen aan hier te gaan dineren, of beleven hoe het hier heerlijk uren lang genieten is. Dank voor de super avond, Jacqueline energie versluijs.
Sara N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Genoten van een heerlijke high wine en high tea bij Bistro Vischmarkt 49! En wat een super bediening! Hier ga ik vaker heen!
esmee N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
super gegeten, heerlijk gedronken en vooral fantastische bediening! zowel de high tea, de high wine en het gewone diner zijn hier echt een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
wederom hier gegeten, genoten van de 7 gangen beleving we begonnen met lauwwarme groene asperges met gemarineerde zalm heerlijk was het,
steak tartaar met een mousse van waterkers dit was een smaaksensatie, een huisgemaakte loempia van eend wederom een smaakvol gerecht, soepje van kerrie, een risotto met een licht gepekeld varkens filet lapje en een saus van oesterzwammen briljant gewoon zo lekker , de zesde gang stampot prei met kalfsukade in zijn eigen jus de sukade smolt op je tong zo lekker,
heerlijke wijnen , super leuke
bediening en geweldige sfeer.
een geweldig restaurant.
Tot snel weer , want we zijn alweer benieuwd naar het volgende menu wat iedere 2 weken veranderd.
ga zo door bistro vischmarkt 49.
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Een top avond hebben wij gehad gisteren. Genoten van het overheerlijke wijnarrangement tezamen met 7 gangen beleving! Alle smaken kwamen samen, die van de huisgemaakte gerechten en die van de, speciaal daarvoor gekozen wijnen. Voor herhaling vatbaar!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk zeven gangen diner genuttigd van uitstekende kwaliteit met enthousiaste bediening en een prima prijs/kwaliteit verhouding!
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
wederom heerlijk gegeten 7 gangen beleving. we waren met een gezelschap van 12 personen met nogal wat dieeten en allergieën hier geen probleem zei de lieve gastvrouw die veel humor heeft zij en haar collega hebben ons een geweldige avond bezorgd. heerlijk gegeten en de wijnen erbij helemaal top.
we komen zeker terug tot een volgende keer
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vandaag voor het eerste hier geweest. Er was een erg mooie kerst sfeer.

Gekozen voor het 7 gangen verrassing menu. Bediende zei: laat je verrassen en dat gebeurde. Elke gang was een verrassing, mooie smaak combinaties. Elk gerecht werd netjes geserveerd en kreeg een persoonlijke uitleg.

Wat het extra bijzonder maakt waren de wijnen. De serveerster wist exact de juiste wijnen te kiezen en het waren zeker niet de standaard keuzes.

Dessert was ook prima.

Al met al een super leuke avond gehad en erg lekker gegeten. Hier komen we vaker
D. D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
'Geniet ervan', zei de bediening, en dat hebben we gedaan! Alle zeven gangen van verrassingsmenu De beleving lang. Kortom: uitstekend eten voor een prima prijs, een echte aanrader!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
In het pand aan de Vischmarkt hebben al heel wat restaurants het geprobeerd. Dit is de volgende. Het interieur van Bouillabaise hebben ze bijna helemaal overgenomen. Het was zaterdagavond helemaal vol. De kaart is niet echt spannend, eerder degelijk. De voorgerechten waren goed, bij het hoofdgerecht vis en wil krijg je hetzelfde garnituur, dat getuigt van weinig creativiteit. Een peertje toevoegen aan het wildgerecht is nu niet echt origineel en anders. De frieten waren erg hard en friet erbij is ook erg gemakkelijk. De bediening waren jonge meisjes,attent maar wel wat stijf. Aan de andere kant is het direct je en jouw. Beetje te popi. Er zijn zeker wat verbeterpunten. En de serie tienen op deze site komen wat 'voorgekookt' over.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bij Vischmarkt 49 gegeten. een 7 gangen belevenis. Het was echt fantastisch. Alles klopte hier, van een fantastische gastvrouw, ongedwongen bediening, prijs/kwaliteitverhouding en dus fantastisch eten! Helemaal top!
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wat een heerlijk adres!! 7 gangen belevenis gegeten, niet vaak meegemaakt dat alle gangen voortreffelijk smaken ! Beste flamkuchen ever, heerlijke wilde eend, fantastisch lekkere salade met gamba, cocquille en kreeft - aanrader ! Wij komen graag terug !
roelieruiter .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Op een mooie zomeravond hier gegeten op het gezellige terras. Het eten was smakelijk en mooie porties. Helaas had het ijs te lang in de warme keuken gestaan en was bijna gesmolten. Ik vond de bejegening van de gastvrouw onprofessioneel. Dit is jammer en hierdoor zal ik niet snel weer voor dit restaurant kiezen.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wat een mooie aanwinst voor Hardewijk is dit restaurant. Hier staan de woorden "GASTHEERSCHAP en EERLIJK ETEN " hoog in het vaandel!!! Wat een top middag hebben we gehad. We hadden het 7gangen menu "de beleving" besteld en hebben van ieder gerecht genoten, alles was even lekker. Als je hier als gast binnen komt voel je je gelijk welkom en thuis. Bedankt Cindy en Bart, we komen snel weer!!!
RoosNie0107 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Alles klopt bij de Bistro Vischmarkt 49!!
Huisbereide gerechten, goed op smaak! De gastvrouw, Cindy, geeft je meteen het gevoel dat je 'thuis' bent en draagt haar kennis met veel plezier over. Vanavond gegeten samen met mijn man en moeder. Wat opviel is de goede wijn spijs combinaties en de wijn was perfect op temperatuur! Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Wat een aanwinst op het mooiste plein van Harderwijk.
Merel1995 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vandaag hier gegeten de lekkerste carpaccio ooit daarna haaspuntjes op oosterse wijze bereid geweldig wat een smaken als garnituren huisgemaakte appelcompote echt super , verse warme groenten , salade en verse friet echt super gegeten fijn een nieuw adres in Harderwijk erbij . Bediening top en een super lieve gastvrouw die zeer oplettend en gastvrij is wij vinden het een top zaak tot gauw want we komen snel weer terug prijs kwaliteit verhouding klopt hier.
Nielsros010716 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Net getrouwd en nu met mijn vrouw en schoonmoeder mijn verjaardag aan het vieren met een heerlijk diner van 7 gangen je proeft dat alles huisbereid is zeer attente bediening en een zeer gastvrije gastvrouw.
Het dessert was een echte verassing en leuk dat ze er aan dachten dat ik jarig was.
Het wijn arrangement bij de gerechten perfect goede prijs kwaliteit verhouding
Wij komen terug fijn een nieuw adres in Harderwijk.
Britt B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
gisteren wederom hier gegeten nu voor het 7 gangen menu gegaan echt geweldig mooie gerechten en smaken. uitleg van de gastvrouw over de gerechten was erg leuk ook vertelde ze de bereidingswijze ook de wijne die ze uitzochten bij de gerechten waren top. ook de gambas heerlijke smaak ook de carpaccio zo als die hoort te zijn ook de tournedos met mosterddragon saus snoekbaars met een saus van schaaldieren. een aziatische spies met een saus van ketjap ,en een tataar van gemarineerde zalm met een saus van creme freche en citroen en verassend spectaculair kaasplankje. prijs kwaliteits verhouding is top bediening zeer oplettend en leuk .
leo D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De vischmarkt is een echt culinair pleintje. 's Middags op het terras iets gedronken en gereserveerd voor de avond. Een surprise diner, 3 gangen met bijbehorende wijnen. Kwaliteit was redelijk. Uiteraard werd ons verteld dat alles huisgemaakt is, maar niet heus denken wij. De eigenaresse, gastvrouw is niet geschikt. Tussendoor ging ze bij vaste gasten zitten roken, later had ze waarschijnlijk honger en ging ze bij een vriendin iets eten. Dit kon echt niet. Hier komen we nooit meer terug.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
In dit restaurant op de Vischmarkt in een sfeervolle ambiance heerlijk gegeten.
We hebben nu voor a la carte gekozen omdat We al eerder in deze week van de 7 gangen hadden genoten ook al wordt het dan aangepast we hadden zin in de zeetong o wat was ook dit heerlijk .
Ook de bediening wederom zo attend en bij binnenkomst direckt herkenning van de gastvrouw .
Wat hebben wij wederom genoten van jullie heerlijke eten en gastvrijheid. Je proeft dat alles vers wordt bereid en jullie huiswijn is ook top we komen gauw weer. Jullie zijn onze favoriete restaurant geworden.