Bistro Vischmarkt 49

9,3

Jouw recensie over het restaurant Bistro Vischmarkt 49

Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Een topavond gehad bij restaurant De Vischmarkt 49. Het 7-gangen belevingsmenu is echt een aanrader!
Het eten was héérlijk en de enthousiaste gastvrouw legde alles prima uit. De inrichting zag er zowel binnen als buiten op het terras super gezellig uit. Het was onze eerste keer maar zeker niet de laatste keer!
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Top restaurant!
Wij hebben hier van de week gegeten en vonden het helemaal super.
Het 7-gangen belevingsmenu is een echte aanrader.
Het eten was héérlijk en de enthousiaste gastvrouw legde alles prima uit.
De inrichting ziet er zowel binnen als buiten het terras heel gezellig uit.
Het was onze eerste keer maar zeker niet onze laatste keer!
lekkerbek J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
in de middag heerlijk geluncht dat smaakte naar meer, daarom voor de avond gereserveerd genoten van het 7 gangen belevings menu met wijn arrangement ieder gerecht smaakte heerlijk , de gastvrije gastvrouw en haar collega bezorgden ons een heerlijk avondje uit. we hebben genoten.
We komen graag weer.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
voor de vierde keer hier gegeten, het was weer geweldig heerlijk gegeten genoten van het 7 gangen belevingsmenu wat weer helemaal anders was mooie gerechten en heerlijke wijnen in het wijn arrangement . zeer goede bediening .
En bij binnenkomst wordt je warm onthaald de gastvrouw heeft oog voor iedereen.
Tot de volgende keer het was weer een geweldige avond.
S.R. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Afgelopen weekend op aanraden van de geluiden die gonste in het Harderwijkse de stap gemaakt naar niet één van onze Usual Suspects. En daar hebben wij geen spijt van. Wat een heerlijke avond hebben wij gehad, met een super gastvrouw en team. Een prijs kwaliteit waar je U tegen mag zeggen, een absolute aanwinst voor Harderwijk. De openheid en vrolijkheid waarmee men hier werkt zorgt voor een heerlijke avond. De passie spat er vanaf. Bij een feedback over de wijnen worden alle registers opengetrokken om een andere optie aan te kunnen bieden. En staat men vooral open voor kritiek. Ze gaan ons daar nog vaker zien. Ga zo door! hartelijk dank voor een fantastisch avond!!
Melissa E.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Een echte aanrader! Heerlijk gegeten goede sfeer en gezellige gastvrouw die nog gezellig praatje komt maken en het eten uitlegt!
Melissa E.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Een echte aanrader. De place too be in Hardenwijk! Een super gastvrouw, ga er zeker nog eens eten! Zeer mooi aangekleed en een goede sfeer.
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij komen net Thuis na een werkelijk fantastische avond Vera's worden door heeflinke gerechtjes. Ook wij ginger voor de 7 gangen en hebben echt genoten. De Prius van dit menu is 34.50 en dat is echtbuiten proportie voor wat het is. En dat ik bedoeling ik vol loF want neem elders een gemiddeld hoofd en nagerecht en je bent zo n beteje het zelfde kwijt. Maar nu dus 7 gangen die kwalitatief echt heel erg goed zijn. Uitstekende wijnen en ook hier weer een meer dan goede prijs kwaliteit verhouding. En dan nog een echt ouderwetse goede gastvrouw. Kortom, wij gaan terug en raden iedereen aan hier te gaan dineren, of beleven hoe het hier heerlijk uren lang genieten is. Dank voor de super avond, Jacqueline energie versluijs.
Sara N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Genoten van een heerlijke high wine en high tea bij Bistro Vischmarkt 49! En wat een super bediening! Hier ga ik vaker heen!
esmee N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
super gegeten, heerlijk gedronken en vooral fantastische bediening! zowel de high tea, de high wine en het gewone diner zijn hier echt een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
wederom hier gegeten, genoten van de 7 gangen beleving we begonnen met lauwwarme groene asperges met gemarineerde zalm heerlijk was het,
steak tartaar met een mousse van waterkers dit was een smaaksensatie, een huisgemaakte loempia van eend wederom een smaakvol gerecht, soepje van kerrie, een risotto met een licht gepekeld varkens filet lapje en een saus van oesterzwammen briljant gewoon zo lekker , de zesde gang stampot prei met kalfsukade in zijn eigen jus de sukade smolt op je tong zo lekker,
heerlijke wijnen , super leuke
bediening en geweldige sfeer.
een geweldig restaurant.
Tot snel weer , want we zijn alweer benieuwd naar het volgende menu wat iedere 2 weken veranderd.
ga zo door bistro vischmarkt 49.
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Een top avond hebben wij gehad gisteren. Genoten van het overheerlijke wijnarrangement tezamen met 7 gangen beleving! Alle smaken kwamen samen, die van de huisgemaakte gerechten en die van de, speciaal daarvoor gekozen wijnen. Voor herhaling vatbaar!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk zeven gangen diner genuttigd van uitstekende kwaliteit met enthousiaste bediening en een prima prijs/kwaliteit verhouding!
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
wederom heerlijk gegeten 7 gangen beleving. we waren met een gezelschap van 12 personen met nogal wat dieeten en allergieën hier geen probleem zei de lieve gastvrouw die veel humor heeft zij en haar collega hebben ons een geweldige avond bezorgd. heerlijk gegeten en de wijnen erbij helemaal top.
we komen zeker terug tot een volgende keer
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vandaag voor het eerste hier geweest. Er was een erg mooie kerst sfeer.

Gekozen voor het 7 gangen verrassing menu. Bediende zei: laat je verrassen en dat gebeurde. Elke gang was een verrassing, mooie smaak combinaties. Elk gerecht werd netjes geserveerd en kreeg een persoonlijke uitleg.

Wat het extra bijzonder maakt waren de wijnen. De serveerster wist exact de juiste wijnen te kiezen en het waren zeker niet de standaard keuzes.

Dessert was ook prima.

Al met al een super leuke avond gehad en erg lekker gegeten. Hier komen we vaker
D. D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
'Geniet ervan', zei de bediening, en dat hebben we gedaan! Alle zeven gangen van verrassingsmenu De beleving lang. Kortom: uitstekend eten voor een prima prijs, een echte aanrader!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
In het pand aan de Vischmarkt hebben al heel wat restaurants het geprobeerd. Dit is de volgende. Het interieur van Bouillabaise hebben ze bijna helemaal overgenomen. Het was zaterdagavond helemaal vol. De kaart is niet echt spannend, eerder degelijk. De voorgerechten waren goed, bij het hoofdgerecht vis en wil krijg je hetzelfde garnituur, dat getuigt van weinig creativiteit. Een peertje toevoegen aan het wildgerecht is nu niet echt origineel en anders. De frieten waren erg hard en friet erbij is ook erg gemakkelijk. De bediening waren jonge meisjes,attent maar wel wat stijf. Aan de andere kant is het direct je en jouw. Beetje te popi. Er zijn zeker wat verbeterpunten. En de serie tienen op deze site komen wat 'voorgekookt' over.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bij Vischmarkt 49 gegeten. een 7 gangen belevenis. Het was echt fantastisch. Alles klopte hier, van een fantastische gastvrouw, ongedwongen bediening, prijs/kwaliteitverhouding en dus fantastisch eten! Helemaal top!
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wat een heerlijk adres!! 7 gangen belevenis gegeten, niet vaak meegemaakt dat alle gangen voortreffelijk smaken ! Beste flamkuchen ever, heerlijke wilde eend, fantastisch lekkere salade met gamba, cocquille en kreeft - aanrader ! Wij komen graag terug !
roelieruiter .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Op een mooie zomeravond hier gegeten op het gezellige terras. Het eten was smakelijk en mooie porties. Helaas had het ijs te lang in de warme keuken gestaan en was bijna gesmolten. Ik vond de bejegening van de gastvrouw onprofessioneel. Dit is jammer en hierdoor zal ik niet snel weer voor dit restaurant kiezen.