Bistro Vischmarkt 49

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Bistro Vischmarkt 49

Peter G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Jongstleden Zaterdag met 4 personen gegeten. Het 7 gangen verrassingsmenu. De gerechten waren heerlijk en de bediening uitstekend. Alleen de akoestiek wat minder (wat lawaaierig omdat er een grote tafel met kinderen zat). Verder sfeervol ingericht. Wij komen zeker een keer terug.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Fantastisch eten, de gastvrouw is ook een openbaring! Dit is zeker voor iedereen aan te raden die voor een goede prijs culinair wilt eten!
marriehop .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Wat een prettige ontvangst. Gezellig en ongedwongen.
Er was tijd voor onze wensen ( die afweken van de kaart) en men improfiseerde een heerlijke lunch.
Kennis gemaakt met het fenomeen: "Overdagwijn", een aanrader!
Alles is af, het kopje koffie met de zelfgemaakte choco truffel vurrukkulluk.
Kortom, wij komen graag terug.
Aris H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wij hebben hier vanavond gegeten. In één woord: subliem!

Gastvrijheid top. De klant staat centraal en wordt op zijn wenken bedient. Eten is van zeer goede kwaliteit en smaakt super.
Als je spreekt over prijs kwaliteit verhouding dan kan dan moet je bij dit restaurant zijn.

Als wij Harderwijk weer eens aandoen zullen wij hier zeker terugkomen.
Lusanne H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Afgelopen zaterdag een heerlijke High Wine gehad. Wat een kennis en wat een ervaring. Een restaurant waar je, je thuis voelt. Heerlijke hapjes en heerlijke wijnen. Een belevenis.
Ymkje D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten , de belevenis kan ik aan iedereen aanraden. Geweldige bediening die weet hoe je de gasten kan verwennen. Een echte aanrader!
Daisy H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Dit is een restaurant waar je heerlijk kunt eten en waar je heel warm wordt ontvangen. Echt een aanrader voor iedereen!!
Sophie R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Genoten van onze High Wine! 7 gerechten bij 7 glazen exclusieve wijn, perfect passend bij elkaar. Het personeel is enorm kundig en weet goed te vertellen waaróm je wat drinkt bij welk gerecht. Gezellige huiskamersfeer! Zoals elke keer: voor herhaling vatbaar!
Ferdy V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Vanavond heerlijk gegeten, en een heel fijne avond beleefd!
Bij binnenkomst verrast met een mooie verjaardags attentie, en genoten van het 7gangen verrassings menu!
Helemaal goed, een 10 met een griffel!
Ga zo door, wij komen terug!
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gastvrouw Cindy is een topper! Zeer vriendelijk, en betrokken bij haar gasten samen met haar team. Chef-kok Bart heeft ons doen verrassen met (h)eerlijke gerechten. Deze gelegenheid is zeker de moeite waard een keer te bezoeken. Jullie krijgen van ons een dikke 10 !
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gisteravond weer in de Bistro 49 op het gezelligste plein van de Veluwe gegeten. Kok Bart, gastvrouw Cindy en het gehele team hebben zichzelf overtroffen. We waren met vrienden te gast en kozen voor het menu de Beleving, een aaneenschakeling van 7 mooie gerechten, die Bart trouwens iedere maand veranderd. Ook is de gast vrij in de keuze, er wordt rekening gehouden met voorkeur. De wijnarrangement paste perfekt bij de gerechten, de absolute topper vonden wij de Italiaanse Barolo bij 't hoofdgerecht! We zijn echt in de watten gelegd en komen gauw weer terug!
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Top restaurant!
Wij hebben hier van de week gegeten en vonden het helemaal super.
Het 7-gangen belevingsmenu is een echte aanrader.
Het eten was héérlijk en de enthousiaste gastvrouw legde alles prima uit.
De inrichting ziet er zowel binnen als buiten het terras heel gezellig uit.
Het was onze eerste keer maar zeker niet onze laatste keer!
lekkerbek J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
in de middag heerlijk geluncht dat smaakte naar meer, daarom voor de avond gereserveerd genoten van het 7 gangen belevings menu met wijn arrangement ieder gerecht smaakte heerlijk , de gastvrije gastvrouw en haar collega bezorgden ons een heerlijk avondje uit. we hebben genoten.
We komen graag weer.
S.R. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Afgelopen weekend op aanraden van de geluiden die gonste in het Harderwijkse de stap gemaakt naar niet één van onze Usual Suspects. En daar hebben wij geen spijt van. Wat een heerlijke avond hebben wij gehad, met een super gastvrouw en team. Een prijs kwaliteit waar je U tegen mag zeggen, een absolute aanwinst voor Harderwijk. De openheid en vrolijkheid waarmee men hier werkt zorgt voor een heerlijke avond. De passie spat er vanaf. Bij een feedback over de wijnen worden alle registers opengetrokken om een andere optie aan te kunnen bieden. En staat men vooral open voor kritiek. Ze gaan ons daar nog vaker zien. Ga zo door! hartelijk dank voor een fantastisch avond!!
Melissa E.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Een echte aanrader! Heerlijk gegeten goede sfeer en gezellige gastvrouw die nog gezellig praatje komt maken en het eten uitlegt!
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij komen net Thuis na een werkelijk fantastische avond Vera's worden door heeflinke gerechtjes. Ook wij ginger voor de 7 gangen en hebben echt genoten. De Prius van dit menu is 34.50 en dat is echtbuiten proportie voor wat het is. En dat ik bedoeling ik vol loF want neem elders een gemiddeld hoofd en nagerecht en je bent zo n beteje het zelfde kwijt. Maar nu dus 7 gangen die kwalitatief echt heel erg goed zijn. Uitstekende wijnen en ook hier weer een meer dan goede prijs kwaliteit verhouding. En dan nog een echt ouderwetse goede gastvrouw. Kortom, wij gaan terug en raden iedereen aan hier te gaan dineren, of beleven hoe het hier heerlijk uren lang genieten is. Dank voor de super avond, Jacqueline energie versluijs.
Sara N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Genoten van een heerlijke high wine en high tea bij Bistro Vischmarkt 49! En wat een super bediening! Hier ga ik vaker heen!
esmee N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
super gegeten, heerlijk gedronken en vooral fantastische bediening! zowel de high tea, de high wine en het gewone diner zijn hier echt een aanrader!
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Een top avond hebben wij gehad gisteren. Genoten van het overheerlijke wijnarrangement tezamen met 7 gangen beleving! Alle smaken kwamen samen, die van de huisgemaakte gerechten en die van de, speciaal daarvoor gekozen wijnen. Voor herhaling vatbaar!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk zeven gangen diner genuttigd van uitstekende kwaliteit met enthousiaste bediening en een prima prijs/kwaliteit verhouding!