Bistro Velvet

Velperbuitensingel 17 6828 CV Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Velvet

Creatief genieten

Stoer, creatief en rock & roll: dat is Bistro Velvet. Eigentijdse en originele gerechten, waarbij ook tijd en aandacht besteed is aan de garnituren. De kaart wisselt regelmatig, maar er staan altijd weer interessante groenten, kruiden en vlees of vis op de kaart. Of vegetarisch natuurlijk. Een heerlijke plek in Arnhem!

Meer informatie over restaurant Bistro Velvet

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro Velvet

Marije H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De inrichting is heel leuk en de sfeer is goed, maar de tafels staan erg dicht op elkaar. Hierdoor is er weinig privacy.
Peter .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De eerste drie gangen waren prima. Hoofdgerecht slecht en nagerecht dieptepunt, vooral vanwege zout dat erin zat, en omdat biet te laf is voor sorbet. Losse glazen wijn peperduur en slecht.
Kim W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Hebben de kaart en prijzen veranderd. Het 5 gangen diner is 8 euro duurder geworden. Hierdoor verliest het zeker terrein op kwaliteit/prijs verhouding.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Zou hier vaker moetenkomen. Heerlijk dat je niet na hoeft te denk over het menu, maar je kan laten verrassen door onverwachte smaakcombinaties. De bijpassende wijnen zijn steeds heel goed gekozen en worden met veel kennis en enthousiasme gepresenteerd.
Erwin R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Zeer verassend menu met prima wijnen
We komen zeker terug
Lizzy N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Plezierige ontvangst, deskundig uitleg/advies over gerechten en wijn.
Heerlijk gegeten. Komen zeker terug.
marieke P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Uitstekend gegeten en leuke enthousiaste bediening, goed wijnarrangement bij de gerechten, restaurant is een aanrader als je van lekker eten en goede wijn houdt
Ray S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Hier eten is echt een avondje uit. Leuke vlotte bediening. De gerechtjes zijn tongstrelend. Leuke aparte combinaties. Mooi geserveerd met een uitgebreide uitleg. Wat we ontzettend jammer vonden dat je 5 euro betaald voor een fles water. We hebben hier niet gegeten met korting,we bestellen een fles wijn van 30 euro. Dan blijf ik het jammer vinden dat je geen kraanwater erbij kan krijgen.
J. W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Voor de 1e keer bij Velvet gegeten. We hebben een heerlijke avond gehad. Fantastisch lekker eten. Geen kaart, maar een vijf gangen verrassingsmenu. Bijzonder mooie gerechten. Mooie en verrassende bijpassende wijnen. En ten slotte ontzettend attente en vrolijke bediening met verstand van zaken. Hier komen we zeker terug!
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Wat een heerlijk restaurant is dit. Hele heldere, attente bediening. Vriendelijk en fijn dat ze zo vertellen over hoe, wat en soms ook waarom ze de gerechten je krijgt gemaakt hebben. De gerechten zelf zijn echt top. Heerlijk smaken, hele fijne en verrassende combinaties. Goede wijnen erbij. En wat mij betreft ook een heel prettige entourage. Dus: een aanrader
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Bediening super attent en oplettend. Echt een top avond
John F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Besonders!!
Joke A.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten alleen kregen we te horen dat zij niet meededen met de ah diner korting. Terwijl we via ah en Iens dit restaurant gevonden hebben. Moesten volledig betalen. Helaas geen vertrouwen meer in ah.
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Mijn vriend en ik hebben heerlijk zitten eten, vanwege mijn koemelkallergie kan ik niet alles eten. Hier is goed rekening mee gehouden en kreeg samen met mijn partner dezelfde (koemelkvrije) gerechten. Fantastische service!
Didi T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Nu al 2 x wezen eten en alle beide keren super super lekker en goed.

Gaan zeker vaker komen
Els V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Goede informatie over de dranken en de verschillende gangen.
Julia J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Fantastisch gegeten voor een zeer goede prijs! Wanneer je buiten zit, zit je wel aan een grote weg. Maar dankzij het heerlijke eten en de enthousiaste bediening merk je dat nauwelijks! Wij komen zeker terug.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Wat een ‘lucky day’ - heerlijk weer, tafeltje vrij op het kleine terras op stoep. Hoewel langs drukke singel, fijne plek om te genieten. En genieten werd het, bij iedere gang een nieuwe wijn (Velvet schenkt ook halve glazen), voorzien can gepassioneerde en deskundige uitleg. Ieder gerechtje is een feest qua verfijnde smaak en uiterlijk, geserveerd op mooie verwarmde borden. Het gehele team straalt enthousiasme voor lekker eten en heerlijke wijnen uit. Geven gevraagd en ongevraagd deskundig advies over de bereidingswijze en ingredienten. Al met al een heerlijke plek om ontspannen te genieten van lekker eten.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Lekker eten, maar erg weinig.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Voor een culinaire topavond in Arnhem ben je hier aan het juiste adres! Heerlijke gerechten en de bijpassende wijnen passen er ook echt bij. Kortom: fantastische smaken. Vooraf wordt netjes geïnformeerd of er nog allergiën zijn. De chef zelf licht ieder gerecht toe aan tafel. Ook de andere medewerkers hebben kennis van zaken en zijn bijzonder attent; niets lijkt aan hun aandacht te ontsnappen. Het is hier dus echt genieten; we komen zeker terug!