Bistro Velvet

Velperbuitensingel 17 6828 CV Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Velvet

Creatief genieten

Stoer, creatief en rock & roll: dat is Bistro Velvet. Eigentijdse en originele gerechten, waarbij ook tijd en aandacht besteed is aan de garnituren. De kaart wisselt regelmatig, maar er staan altijd weer interessante groenten, kruiden en vlees of vis op de kaart. Of vegetarisch natuurlijk. Een heerlijke plek in Arnhem!

Meer informatie over restaurant Bistro Velvet

• Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Bistro Velvet

Eileen B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke avond gehad. Van 19:30 tot 23:00 gezeten! Niet lang hoeven wachten op eten en ontzettend goede kwaliteit. Enige tegenvaller was het dessert, die was niet aan ons besteed. Na al het hartige was iets zoets meer op z'n plek geweest. Verder echt top en hele goede wijnen????
Kristie V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Goede prijs-kwaliteit. Je moet voor de 5 gangen wel de tijd nemen, maar dat maakt het juist geschikt voor een leuk avondje uit waarbij je niet na een uur alweer buiten staat.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Verrassend en lekker vijfgangen diner! Talentvolle jongens in de bediening en goede keuken. Absolute aanrader!
Muriël V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het eten wordt met veel liefde bereid. De bediening is altijd even charmant en enthousiast. Eten is van topkwaliteit. Goede wijnen er bij. Kom gewoon eens langs zou ik zeggen.
eduard A.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Het was geweldig! Ik kan echt iedereen adviseren om hier te gaan eten. Het feit dat je geen keuze kan maken uit verschillende gerechten maar dat het menu op voorhand is bepaald maakt niks uit. Want wat er volgt aan gerechten is werkelijk fantastisch. Hele verrassende combinaties komen op tafel. Ik zal een klein detail in een gerecht verklappen. De mayonaise vermengen met een chilipepertje chilisaus en koffie toevoegen aan het geheel is een wonderlijke combinatie maar super lekker. Maar ga er naar toe en laat je verrassen
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Goed restaurant met goede bediening, lekker wijnarrangement wat goed bij het eten past met goed gevulde glazen voor een nette prijs
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Mooie mix van wijnbar met prima wijnselectie en zeer goed restaurant. Het concept van 5 gangen verrassingsmenu is vernieuwend. Prachtige gerechten, in goede verhouding met veel verschillende smaken op het bord. Wij waren hier voor een 2e keer met ons 2-en en komen zeker nog eens terug en nemen dan onze kinderen (10, 12 en 14 jaar) mee.
Annette M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten, smakelijke gerechten. Bediening ook attent en kennis van zaken.
Joost P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Verrassende avond, verwachting meer dan overtroffen! Fantastische combinaties van smaken, heerlijke bijpassende wijnen. Met aandacht gepresenteerd. Je proeft de passie voor het vak! Absolute aanrader!
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk eten, verrassende combinaties, aantrekkelijk geprijsd 5-gangen diner. Wijnarrangement aan de prijs, al met al niet goedkoop deze avond, maar wel heerlijk!
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk eten, mooie smaakcombinaties die ook aantrekkelijk worden oogediend. Bij t hoofdgerecht waren de huisgemaakte fritten met Koffie en chili echt zalig! Ik ga hier graag weer terug, kan t iedereen aanraden, zeker ook voor de heerlijke Barbera wijn
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Na enige tijd hebben we hier weer gegeten. Het concept is veranderd en dat is wat ons betreft geen vooruitgang. Je kunt nu alleen maar 'kiezen' voor een 5-gangen-menu. De vorige keer konden we ook nog van een kaart kiezen. De gerechten zijn erg wisselend van kwaliteit. Het voorgerecht met asperges was erg lekker. Ook de op de huid gebakken kabeljauw kon ons bekoren. Over de scheermesjes met kerrie en met linzenpuree waren de meningen verdeeld. Mijn vrouw heeft het laten staan en ik heb het opgegeten. Een topper was dit niet. Het hoofdgerecht met een soort lamsragout was zwaar onder de maat. Mijn vrouw lust geen lam als deze sterk naar lam smaakt (vergeten te zeggen). Maar ik vond dit ook helemaal niets. Smaakte goedkoop en stond in schril contrast met de eerste 2 gerechten. Het dessert was weer uitmuntend. Mooi contrasten in smaak en structuur.

Het feit dat je alleen maar 5 gangen kunt kiezen beperkt ook de kleine eter. En zelfs ik (een grote eter) kwam er overvol vandaan. En ik hou niet zo van dit soort opgelegde keuzes.

Dus.....dit was de laatste keer, ondanks dat er een best goede kok staat. Maar de kwaliteit wordt niet bepaald door het beste gerecht, maar erdoor dat gerechten op een gelijkwaardig niveau zijn.

Succes met de feedback.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten.
Ze hebben een vijf-gangen menu welke ze eventueel kunnen aanpassen als je bv niet van vis of vlees houdt.
De 5 gangen zijn zeer verrassend maar erg lekker. Heerlijke combinaties van vis met vlees en verder wordt er gebruik gemaakt van de 'vergeten' groenten maar ook deze zijn weer op een zeer verrassende wijze klaargemaakt en vormen daarmee een top aanvulling op de gerechten.
Zeer zeker de moeite waard voor een herhaling.
belle B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, vriendelijk en goed personeel met een goede kennis over de gerechten en de wijnen, super goede combinaties! Al met al heerlijk genoten. Wij komen zeker terug!
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
heerlijk gegeten ,mooie gerechten ,origineel en niet te zwaar .
Goede wijnkeuze erbij
Nienke R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Op valentijnsdag hebben wij hier verrassend goed gegeten. Er was een standaard 5 gangenmenu,maar wij houden wel van verassingen. De tafels stonden erg dicht tegen elkaar (omdat het druk was met valentijn), dit had wel minder gemogen. Gezien de drukte op deze avond, alle lof voor de bediening en keuken Het tempo was goed, we werden netjes te woord gestaan en goed geholpen. Het eten was was zeer goed en gevarieerd. De porties zijn inderdaad niet heel groot,maar daarom kun je hier na een heerlijk 5 gangen diner de deur uitgaan met een lekker vol gevoel. zonder dat het teveel is. Wij zijn zeer tevreden en komen zeker nog een keer terug.
Fokje J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij vonden de ambiance zeer fijn en het etwn was erg verrassend en echt heerlijk.
ra K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg lekkere en aparte gerechtjes! En cullinaire porties, erg klein dus. Achteraf hadden we er misschien beter aan gedaan een mandje brood er bij te nemen. We vroegen een simpele huiswijn, helaas bleek het een van de duurdere flessen te zijn. Verrassingsmenu plus een fles (eenvoudige) huiswijn voor € 90,- vind ik wel lichtelijk pretentieus. Zeker wanneer je ook geen keus hebt. Voor dat geld proberen we graag iets anders. Bij de reservering hadden aangegeven met zijn tweeen iets te vieren te hebben. Het viel mij tegen dat daar helemaal niets mee gedaan werd.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Verrassend, kundig en authentiek. In 3 woorden beschreven hoe wij onze avond bij Velvet beleefd hebben, moet je iig één keer gedaan hebben.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Verrassend, kundig en authentiek. Mijns inziens een mooie omschrijving van de ervaringen die Velvet je brengt. Een dikke aanrader!