Bistro Velvet

Velperbuitensingel 17 6828 CV Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Velvet

Creatief genieten

Stoer, creatief en rock & roll: dat is Bistro Velvet. Eigentijdse en originele gerechten, waarbij ook tijd en aandacht besteed is aan de garnituren. De kaart wisselt regelmatig, maar er staan altijd weer interessante groenten, kruiden en vlees of vis op de kaart. Of vegetarisch natuurlijk. Een heerlijke plek in Arnhem!

Meer informatie over restaurant Bistro Velvet

Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Verrassend smakelijk lichtvoetig verrassingsmaal genuttigd met vrienden voorafgaand aan een theatervoirstelling in een wat rumierige omgeving vanwege de aanwezigheid van een groot gezelschap, maar dan hadden we maar niet beneden willen zitten in plaats van boven en waren we niet een oude bekende tegengekomen die het ook al zo‘n uitstekende gelegenheid vond.
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wat een toppers bij Velvet. Als gast wordt je gezien en dat is al een dikke pluim waard. Voorbeeld: bij binnenkomst stelt de gastvrouw zich aan je voor en je servet wordt weer netjes neer gelegd als je even van tafel gaat. Alle kleine dingen die je als gast een speciaal gevoel geven.
Antoinette T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Blij verrast door heerlijke gerechten geserveerd met geweldige wijnen! Echt heel goed!!!!
Eileen B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Altijd weer een verassing wat je voor lekkers zal krijgen bij velvet. Wijnen passen er perfect bij en de service is opvallend goed. Super prijs kwaliteit verhouding!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gisteravond met drie vriendinnen met bij dit restaurant gegeten. We werden heel vriendelijk ontvangen en kregen een mooi tafeltje. Het eerste gerecht van parelgort met truffel was onze favoriet.

Helaas vonden wij de andere gerechten zoals de boerenkool erg tegenvallen, veel te eentonig van smaak en de buikspek was van zichzelf lekker maar er had nog een saus bij gemogen. Ook bij het dessert was de kippenhuid veel te overheersend.

Bediening was erg vriendelijk en persoonlijk maar helaas de gerechten vielen tegen. Al is de prijs wel erg scherp voor de vijf gerechten!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Zeer attent personeel
Verrassend en heerlijk gegeten!
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Het eten was voor ons iets te bijzonder. Met veel aandacht en liefde gemaakt alleen niet helemaal voor ons zeg maar. Bediening, service en inrichting was geweldig
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wát een heerlijk (jubileum) verassings menu! Mede door de kundige en zeer vriendelijke bediening van Jorrit hebben mijn vriendin en ik een top avond gehad!
Jasper K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Een mooie uitleg elke keer van de sommelier. Over zowel het eten als het drinken. Wij zijn altijd benieuwd over hoeveel meer iemand in de bediening kan vertellen over de wijnen en het eten. Maar deze jongen slaagde met vlag en wimpel. Elke vraag beantwoorde hij gemakkelijk. Wat een vakman en dat voor zijn leeftijd. Wij zaten boven. Erg gezellig. Complimenten en vooral complimenten voor de jonge sommelier met het baardje.
M S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten en goede service. Een echte aanrader als je niet van een doorsnee maaltijd houdt!
bappa .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goede bistro, heel gunstige prijzen in vergelijking met vergelijkbare zaken in de randstad. menu had goede tot zeer goede gerechten, maar ook twee mindere. De carpaccio was te droog. Een druppeltje olijfolie zou dat hebben verholpen, er zat nu niets op (ik weet ook eerlijk gezegd niet of dat wel de bedoeling was, misschien was het vergeten). De eend met rode biet vond ik een wat te grof gerecht met een veel te groot stuk rode biet, dat toch al overheersend is en nu dus wat teveel. Het nagerecht van zoete aardappel was dan weer fantastisch en dat geld ook voor de gerookt prei. De koffiemayonaise bij de krieltjes vond ik echt super lekker en verrassend..
Akoestiek was al niet goed, maar de muziek ook nog eens veel te hard en vond ik ook niet zo passen bij een gezellig avondje uit eten. Gesprek werd hierdoor gewoon moeilijk. Goede wijnen en prima adviezen bij de wijn.
A.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en uitermate vriendelijk personeel! In combinatie met mijn gezelschap was het een bijzonder leuke avond! Tot snel!
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Verrassend restaurant.
Creatieve keuken die het experiment niet schuwt; de smaken op het bord zijn uitgebalanceerd. Lekker.
Vriendelijke bediening; aangename sfeer.
Top !!
B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Helemaal top! Dit is al de 4e-5e keer dat we hier eten en het was gewoon altijd goed. Het enige nadeel is het geluid, je kan elkaar bijna niet verstaan als het helemaal vol zit.
Bastiaan S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Echt een heerlijke ervaring met een superleuke ontvangst, mooie smaaksensaties en bijpassende wijnen. Het is dat we niet echt in de buurt wonen anders kwamen we hier veel vaker! Een aanrader dus als je in Arnhem bent!
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Voor de eerste keer bij Bistro Velvet geweest. Gastvrij ontvangen door medewerkers die kennis van zaken hebben over wijn/spijs combinaties.

Gekozen voor een 5-gangen verrassingsmenu gekozen. Gerechten waren verrassend in de combinatie van ingrediënten en smaken. Heerlijk gegeten. Wel had het bord van de soep voor verwarmd mogen worden.

Al met al een prima ervaring voor dit restaurant. Ga zo door
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
De prijsverhoging is naar eigen zeggen doorgevoerd om meer kwaliteit en diversiteit te kunnen bieden. Vijf gangen voor 33 euro blijft een prima prijs wat mij betreft. Ze proberen dit echter goed terug te verdienen op de (losse glazen) wijn en water. Tijd tussen de gangen had wat korter gemogen, de gangen zelf waren echter afwisselend, lekker en verrassend.
Lennart J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Erg lekker gegeten met z'n tweetjes. Sfeervol, lekker buiten op het terras. Vegetarische opties waren geen probleem, zonder concessies werd er een volwaardig 4gangen proeverij geserveerd
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
super bediening en lekker eten. persoonlijke aandacht en leuk concept. van mij mogen ze nog wel iets omhoog met de prijs voor het eten en dan nog meer kwaliteit leveren.