Bistro Velvet

Velperbuitensingel 17 6828 CV Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Velvet

Creatief genieten

Stoer, creatief en rock & roll: dat is Bistro Velvet. Eigentijdse en originele gerechten, waarbij ook tijd en aandacht besteed is aan de garnituren. De kaart wisselt regelmatig, maar er staan altijd weer interessante groenten, kruiden en vlees of vis op de kaart. Of vegetarisch natuurlijk. Een heerlijke plek in Arnhem!

Meer informatie over restaurant Bistro Velvet

• Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Bistro Velvet

Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gegeten voor de tweede keer bij Velvet gegeten. Nieuw menu. Ik vond de gerechten smakelijk, leuke smaakcombinaties, de mayonaise met koffie was verrassend lekker. Maar veel te kleine gerechten! De eerste 2 gangen waren bijna amuses. Als je echt trek hebt, zoals wij hadden, is het in deze vorm niet aan te raden. Ik betaal liever iets meer dan dat ik na twee gangen nog rammel van de honger. Vandaar lage score op gerechten. Kwaliteit was verder wel goed. Bediening vriendelijk, de sfeer was goed maar wel een beetje lawaaiig beneden.
Lyan W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Weer lekker gegeten bij Velvet. Bediening was erg goed en ik heb dingen gegeten die ik niet ken. Top!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechtjes zijn klein maar heel smaakvol. Goed geadviseerd qua wijn. Friet met koffiemayonaise heel bijzonder lekker. Timing van de gerechten helemaal goed, evenals de uitleg. Wij komen nog een keertje terug.
thelma L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eten ok maar niet top! Veel wachten tussendoor. Vroegen vaak of we wat wilde drinken terwijl we gerat volgende gerecht wilden.
Rens L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk eten fijne bediening
Ankie H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Extreem goede prijs-kwaliteit verhouding. Leuke ambiance en vriendelijke bediening, top!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Twee dagen voor ons etentje hebben we contact gehad met het restaurant. Mijn man en ik zijn veganist en dat is soms wat lastig met uit eten gaan. Niet bij velvet! Alles is mogelijk. De chef zag het als een leuke uitdaging en heeft speciaal voor ons een apart menu samen gesteld waar hij ook nog eens speciale gerechten voor in huis had gehaald. Elk gerecht werd door hem zelf naar tafel gebracht met uitleg erbij wat het was. Zo leuk zijn wij nog nooit uit eten geweest! En het was ook nog eens heerlijk!! Dikke 10 voor Velvet. Tot de volgende keer :-))
Hielkje V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
prettige toelichting op geserveerde gerechtren.
5 gangen goed in balans en met heerlijke wijenen in constructief overleg
Eileen B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke avond gehad. Van 19:30 tot 23:00 gezeten! Niet lang hoeven wachten op eten en ontzettend goede kwaliteit. Enige tegenvaller was het dessert, die was niet aan ons besteed. Na al het hartige was iets zoets meer op z'n plek geweest. Verder echt top en hele goede wijnen????
Gerco .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Na een dagje shoppen in Arnhem zijn we in de gastro bistro Velvet gaan eten. Velvet werkt met een vast 5-gangen menu voor 25 euro. De gerechten zijn prachtig opgemaakt en smaken heerlijk. Daarnaast is er een uitgebreide wijnlijst beschikbaar met veel wijnen die per glas zijn te bestellen. Het is vrij druk maar dat geeft geen overlast.
De prijs/kwaliteits verhouding is top. Een bezoek aan deze bistro net buiten het centrum, is zeker de moeite waard.
Kristie V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Goede prijs-kwaliteit. Je moet voor de 5 gangen wel de tijd nemen, maar dat maakt het juist geschikt voor een leuk avondje uit waarbij je niet na een uur alweer buiten staat.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Verrassend en lekker vijfgangen diner! Talentvolle jongens in de bediening en goede keuken. Absolute aanrader!
Muriël V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het eten wordt met veel liefde bereid. De bediening is altijd even charmant en enthousiast. Eten is van topkwaliteit. Goede wijnen er bij. Kom gewoon eens langs zou ik zeggen.
eduard A.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Het was geweldig! Ik kan echt iedereen adviseren om hier te gaan eten. Het feit dat je geen keuze kan maken uit verschillende gerechten maar dat het menu op voorhand is bepaald maakt niks uit. Want wat er volgt aan gerechten is werkelijk fantastisch. Hele verrassende combinaties komen op tafel. Ik zal een klein detail in een gerecht verklappen. De mayonaise vermengen met een chilipepertje chilisaus en koffie toevoegen aan het geheel is een wonderlijke combinatie maar super lekker. Maar ga er naar toe en laat je verrassen
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Goed restaurant met goede bediening, lekker wijnarrangement wat goed bij het eten past met goed gevulde glazen voor een nette prijs
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Mooie mix van wijnbar met prima wijnselectie en zeer goed restaurant. Het concept van 5 gangen verrassingsmenu is vernieuwend. Prachtige gerechten, in goede verhouding met veel verschillende smaken op het bord. Wij waren hier voor een 2e keer met ons 2-en en komen zeker nog eens terug en nemen dan onze kinderen (10, 12 en 14 jaar) mee.
Annette M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten, smakelijke gerechten. Bediening ook attent en kennis van zaken.
Joost P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Verrassende avond, verwachting meer dan overtroffen! Fantastische combinaties van smaken, heerlijke bijpassende wijnen. Met aandacht gepresenteerd. Je proeft de passie voor het vak! Absolute aanrader!
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk eten, verrassende combinaties, aantrekkelijk geprijsd 5-gangen diner. Wijnarrangement aan de prijs, al met al niet goedkoop deze avond, maar wel heerlijk!
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk eten, mooie smaakcombinaties die ook aantrekkelijk worden oogediend. Bij t hoofdgerecht waren de huisgemaakte fritten met Koffie en chili echt zalig! Ik ga hier graag weer terug, kan t iedereen aanraden, zeker ook voor de heerlijke Barbera wijn