Bistro Velvet

Velperbuitensingel 17 6828 CV Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Velvet

Creatief genieten

Stoer, creatief en rock & roll: dat is Bistro Velvet. Eigentijdse en originele gerechten, waarbij ook tijd en aandacht besteed is aan de garnituren. De kaart wisselt regelmatig, maar er staan altijd weer interessante groenten, kruiden en vlees of vis op de kaart. Of vegetarisch natuurlijk. Een heerlijke plek in Arnhem!

Meer informatie over restaurant Bistro Velvet

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Bistro Velvet

Fleur C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellige uitstraling. Hele leuke bediening, met wijnkennis. 3 van de 5 gerechtjes waren heel lekker, de andere 2 gewoon lekker :)
Benjamin U.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Het is een gezellig restaurant en de bediening is best ok. Het eten daarentegen is niet geweldig. 3 van de 4 hoofdgerechten waren koud. Vooral de combinaties van smaken vonden ik en mijn tafelgenoten vergezocht en niet passend. Wel moedig geprobeerd,
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker gegeten. Leuke vriendelijke bediening. Top!
Nadja V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
blij verrast wat ik voor me kreeg. spannende combinaties, Sterwaardig! Dankjullie wel! Ik om gauw weer om nog meer mensen te laten proeven van jullie kaart ;-)
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met lekkere wijnen. Fijne sfeer en vriendelijke bediening. We moesten helaas best lang wachten op de gerechten. Op het hoofdgerecht bijna een uur, maar dat bleek een fout geweest te zijn en daarvoor heeft het personeel excuses gemaakt.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Gewoon een uitstekend restaurant, lekker ongedwongen en toch veel service. Serieus en fijne kwaliteit, een aanrader ????????
Gerda R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Met Familie geweest. wachttijd met redelijk beoordeeld omdat het tempo goed was tussen de gangen.
Inrichting en sfeer redelijk omdat er een koude luchtstroom ging op de plek waar wij zaten en dat maakte het soms onbehaaglijk.
Verder gewoon tevreden en genoten,
Pauline I.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het was een culinair feestje: bijzondere gerechten werden met goede uitleg geserveerd - aan tafel uitgebreid gediscussieerd over hoe je dit thuis zou kunnen namaken, niet alleen de koffiemayo, maar ook het dragon-gemberijs vonden we geweldig! De wijnen (2x Chardonnay, maar dan zeer verschillend) pasten goed bij alle vijfgangen van het verrassingsmenu. Jeugdige en enthousiaste bediening. Het restaurant was vrijwel volgeboekt en dat bracht het enige minpunt met zich: daardoor werd het geluidsniveau wel erg hoog..., ook toen het wat leger werd. Misschien toch even een check-up inzake akoestiek laten doorvoeren of toch wat meer "velvet" op de muren en het plafond!? Ondanks dit: we komen zeker terug!
Lonneke S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Super restaurant..... echter was het erg koud buiten en bleek de verwarming niet goed te werken. Dit was bij hen bekend en hebben naast èén klein heatertje daar niets aan gedaan. Het hele restaurant zat te bibberen waar niet echt aandacht aan geschonken werd. Gemiste kans om ondanks de verwarming, je best te doen om je gasten iets beter te verzorgen dan èèn heatertje. Met name hoe er op gereageerd was erg jammer.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Super leuke zaak! Lekker eten, vriendelijke bediening en goede wijn.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Eten prima. Sommige gerechten hadden een smaak die het voor mij persoonlijk nét niet was.
Ik vond de bediening erg goed, vriendelijk, netjes, weten prima waar ze het over hebben en introduceren de gerechten de gerechten op een manier die het water in de mond doet lopen.

Ik vond het interieur mooi, allen waar we eerst gingen zitten was het ontzettend koud. We zijn gaan zitten op een andere plek waar met een klein kaheltje werd bijgestookt, dat was weer heel warm. Klimaatcontole zou ik hoog op de lijst voor optimalisatieslagen willen voorstellen.
Hidde D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker gegeten. Ze hebben originele gerechten en een leuk concept. Leuke wijnkaart. Prijs/kwaliteit is zeer in verhouding. De bediening is goed, wel allemaal vrij jong en kwam soms nog een beetje onervaren over. De avond verliep verder prima en wij hebben ook zeker genoten. Het is heel fijn dat we in ons eigen tempo konden genieten van de avond.
Een aanrader dus!
Robin T.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
+ goede wijntjes;
+ leuk restaurant voor een avond met je partner.
+ Creatieve combinaties van smaken, met wisselend succes

- Het concept is dat je een 5 gangen menu bestelt, hiervoor betaal je 25 euro. Met valentijnsdag werd zonder aankondiging/melding de prijs verhoogd naar 40eu (+60%!). Ik vind dat echt teleurstellend en behoorlijk achterbaks. Hierdoor een overall slecht gevoel.
Floor R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Enige kritiek, ik ken het concept. Maar vertel dit voor we de wijnkaart krijgen zodat je niet gelijk een fles rood besteld terwijl de 1e 3 gangen vis bevatten.
nanda D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Verrassend, verfijnd en service met een warm hart.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Een uiterst gemoedelijke sfeer! Bediening is zeer beleefd en weet erg veel van alle producten af. Wat mij persoonlijk erg aanspreekt zijn de creativiteit en kwaliteit van de gerechten, voor een zeer betaalbare prijs.
Edward60 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prima restaurant, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Mooie gerechten en goed wijnen, enthousiaste bediening. Interieur kan nog iets gezelliger.
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gisteren een heerlijke avond gehad met naast het vijf gangen menu een goed gekozen, bijpassend wijnarrangement. De smaakcombinaties waren verrassend goed in samenhang met elkaar. De kwaliteit van het eten is zeker te proeven. Gerechten werden netjes uitgelegd aan tafel en de samenwerking en sfeer tussen keuken en bediening geeft me de indruk van een sterk team.
Erg genoten!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten en goede service.
Passende en interessante uitleg bij elk gerecht, erg van genoten dus!

Voor herhaling vatbaar.
Mary S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Spontane en enthousiaste gastheren. Uitleg wijnen bij de gerechten was duidelijk en met veel kennis. Alle gerechten waren een smaaksensatie.