Bistro Velvet

Velperbuitensingel 17 6828 CV Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Velvet

Creatief genieten

Stoer, creatief en rock & roll: dat is Bistro Velvet. Eigentijdse en originele gerechten, waarbij ook tijd en aandacht besteed is aan de garnituren. De kaart wisselt regelmatig, maar er staan altijd weer interessante groenten, kruiden en vlees of vis op de kaart. Of vegetarisch natuurlijk. Een heerlijke plek in Arnhem!

Meer informatie over restaurant Bistro Velvet

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Bistro Velvet

Inge E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Verrassingsmenu is een leuke formule. Maar die koffie mayonaise ....... liever de volgende keer appart erbij serveren.
Wandadub D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Standaard formule met 5 gangen voor €25,00. Ik had een vegetarisch menu, de pastinaak soep was uitstekend, andere gerechten goed maar steeds dezelfde opbouw, in plaats van vis of vlees een groente met nog een behoorlijke bite. Gewone menu was denk ik beter. Maar, goede waar voor dit geld.
Wanda A.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Eten was super. Bijzondere smaakcombinaties, erg genoten. Bediening erg gastvrij en alert. Wat we jammer vonden was dat de tafels erg dicht op elkaar staan en je echt hard moet praten om elkaar te kunnen verstaan. Veel omgevingsgeluid dus.
Ties V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Eten was lekker, maar niet echt vullend voor 5 gangen, service was erg prettig, goede en leuke inrichting, maar tafels erg dicht op elkaar en er was een enorme tocht waardoor mijn tafelgenoot het koud had.
inge G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Prima ontvangst op 2e kerstdag. Daarna duurde het helaas 10 minuten voordat er iemand kwam om ons drankje op te nemen. Een geweldig 6 gangen menu met prima bediening. Een feest aan smaken in je mond waarvan de koffie mayonnaise me erg bijbleef, heerlijk. Veel wijnkeuze die ook goed op temperatuur was. Minpuntje, vol is er veel rumoer waardoor het verstaan van wat voor gerechten we kregen erg moeilijk was. De donkere gerechten op een donker bord zouden beter uitkomen op een lichtere ondergrond...Een heerlijk no nonsense restaurant waar je dingen eet die je zelf niet kan verzinnen. Een echte aanrader.
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Bijzonder eten met een goede, enthousiaste crew.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten tegen een goede prijs. Gerechtencombi's die je niet zo maar zou verzinnen maar Velvet wel! Echte aanrader!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Mooi opgediend. Kwaliteit matig. Weinig uitgesproken.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk ongedwongen genieten van de samenstelling van smaken die de chef voor je klaarmaakt. Personeel met goede productenkennis! Heerlijke wijnen
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Verrassend! Er wordt hier met liefde gekookt. Mooie spannende gerechten, smaken die elkaar perfect aanvullen. Koffiemayonaise, die houden we er in! Gastvrije bediening. En flexibel, ivm ons theater bezoek is het 5-gangen menu aangepast naar 3. Wij komen zeker terug.
Lucien J.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Goede prijskwaliteitverhouding. Sommige gerechten mogen wat meer zijn, oa dessert. Was erg lekker, had graag meer gehad en hiervoor ook meer betaald. Dat spreekt voor zich!
Dick Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Voor ons de tweede keer dat we bij Velvet gegeten hebben. Ik vind de bediening kundig, vlot. Leuk en informeel. Het concept van de menukaart vind ik superleuk.de kok bepaalt wat we gaan eten en dat doen ze bij Velvet erg goed. Leuke verrassende genegen en .... de keuze voor de kaasplank als dessert is het helemaal. Ik hou niet van toetjes ... net als Anthony Bourdain. Hahahahaha
Marijn S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wat een goeie keuze was dit! We waren veel te vroeg maar konden meteen terecht en hebben eerst geborreld. De bediening was flexibel, ontzettend gastvrij en had kennis van zaken. Alle 5 gangen waren heerlijk en de aangeraden wijn ook. Samengevat een fantastische avond in een heel fijn restaurant!
Derk-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk genoten van het 5 gangenmenu met bijpassend bob-arrangement. Verrassende gerechten met wijnen die de smaak versterkten. De gerechten werden net als de wijnen goed toegelicht. De borden zijn mooi opgemaakt. De prijs is erg aangenaam gezien de kwaliteit. Wij vinden dit een aanrader. We konden niet kiezen bij de vijfde gang, dus hebben we er een zes-gangen diner van gemaakt. We hebben genoten.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gegeten voor de tweede keer bij Velvet gegeten. Nieuw menu. Ik vond de gerechten smakelijk, leuke smaakcombinaties, de mayonaise met koffie was verrassend lekker. Maar veel te kleine gerechten! De eerste 2 gangen waren bijna amuses. Als je echt trek hebt, zoals wij hadden, is het in deze vorm niet aan te raden. Ik betaal liever iets meer dan dat ik na twee gangen nog rammel van de honger. Vandaar lage score op gerechten. Kwaliteit was verder wel goed. Bediening vriendelijk, de sfeer was goed maar wel een beetje lawaaiig beneden.
Lyan W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Weer lekker gegeten bij Velvet. Bediening was erg goed en ik heb dingen gegeten die ik niet ken. Top!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechtjes zijn klein maar heel smaakvol. Goed geadviseerd qua wijn. Friet met koffiemayonaise heel bijzonder lekker. Timing van de gerechten helemaal goed, evenals de uitleg. Wij komen nog een keertje terug.
thelma L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eten ok maar niet top! Veel wachten tussendoor. Vroegen vaak of we wat wilde drinken terwijl we gerat volgende gerecht wilden.
Rens L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk eten fijne bediening
Ankie H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Extreem goede prijs-kwaliteit verhouding. Leuke ambiance en vriendelijke bediening, top!