Bistro Velvet

Velperbuitensingel 17 6828 CV Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Velvet

Creatief genieten

Stoer, creatief en rock & roll: dat is Bistro Velvet. Eigentijdse en originele gerechten, waarbij ook tijd en aandacht besteed is aan de garnituren. De kaart wisselt regelmatig, maar er staan altijd weer interessante groenten, kruiden en vlees of vis op de kaart. Of vegetarisch natuurlijk. Een heerlijke plek in Arnhem!

Meer informatie over restaurant Bistro Velvet

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Bistro Velvet

Els V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Goede informatie over de dranken en de verschillende gangen.
Julia J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Fantastisch gegeten voor een zeer goede prijs! Wanneer je buiten zit, zit je wel aan een grote weg. Maar dankzij het heerlijke eten en de enthousiaste bediening merk je dat nauwelijks! Wij komen zeker terug.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Wat een ‘lucky day’ - heerlijk weer, tafeltje vrij op het kleine terras op stoep. Hoewel langs drukke singel, fijne plek om te genieten. En genieten werd het, bij iedere gang een nieuwe wijn (Velvet schenkt ook halve glazen), voorzien can gepassioneerde en deskundige uitleg. Ieder gerechtje is een feest qua verfijnde smaak en uiterlijk, geserveerd op mooie verwarmde borden. Het gehele team straalt enthousiasme voor lekker eten en heerlijke wijnen uit. Geven gevraagd en ongevraagd deskundig advies over de bereidingswijze en ingredienten. Al met al een heerlijke plek om ontspannen te genieten van lekker eten.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Lekker eten, maar erg weinig.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Voor een culinaire topavond in Arnhem ben je hier aan het juiste adres! Heerlijke gerechten en de bijpassende wijnen passen er ook echt bij. Kortom: fantastische smaken. Vooraf wordt netjes geïnformeerd of er nog allergiën zijn. De chef zelf licht ieder gerecht toe aan tafel. Ook de andere medewerkers hebben kennis van zaken en zijn bijzonder attent; niets lijkt aan hun aandacht te ontsnappen. Het is hier dus echt genieten; we komen zeker terug!
B. B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
We vroegen om de kaart. Het antwoord was dat er geen kaart was. Je kon kiezen uit een vijfgangen of een driegangenmenu. Wij wilden alleen een hoofdgerecht bestellen. Dat kon. We kregen dan het hoofdgerecht uit het vijfgangenmenu, de hoeveelheid zou aangepast worden. Het hoofdgerecht was kip; daar ben ik persoonlijk geen voorstander van. Een alternatief was er niet. Als je hier een hoofdgerecht wilt nuttigen, dan heb je maar één mogelijkheid. Dit vind ik bedroevend slecht. Verder is het zo dat je hier op de begane grond niet kunt eten. Je zult altijd moeten traplopen. Voor iemand met een beperking is dat een probleem.
Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Mooie en verrassende combinaties van ingrediënten. De bijpassende wijnen maken het helemaal af. Het concept staat als een huis, icm de sfeer, klopt het helemaal.
Walter B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Alle gerechten waren met heel veel aandacht bereid en dat kon je proeven. Culinair feestje met verassende combinaties.
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassende smaken. Prima bediening. Akoestiek kan beter.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Eten was verrassend, de setting was mooi, maar het allermooiste aan Velvet vond ik het extreem attente en vriendelijke personeel dat toch super persoonlijk overkwam. We zijn een avond lang verwend. Ik kom graag terug!
Eileen B.
Super ervaring !! Geweldige kwaliteit helemaal voor de prijs
Julie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten vanavond. Een echte smaak sensatie bij iedere hap! De bediening was top. wisten goed te vertellen wat er op ons bord lag en waren uiterst beleefd! Culinair, vernieuwend en vooral bijzonder eten voor een kleine prijs. Zeer zeker de moeite waard!
Bertine.lefers L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Het personeel werkte goed mee om ons op tijd naar het theater te kunnen laten gaan. Heerlijke gerechtjes met uitleg erbij.
Brit V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heel plezierig. Wij komen er graag. Bediening weet veel van wijn en spijzen. Eten verrassend en goed.
Mary S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk gegeten. 5 gangen met elke gang een smaaksensatie. Vriendelijk gastvrij, kortom een topavond gehad. Wijnen prima bij de gerechten.
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Aparte maar smaakvolle gerechten! Heerlijk gegeten op het terras met een lekker wijntje erbij. Voor herhaling vatbaar.
Jolanda N.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Echt heerlijk avondje uit met verrassende gerechters en goed, oprecht wijnadvies. Het enige wat ik Velvet aan zou raden is om het toilet op te knappen want een wc-bril die niet op de pot past, is niet prettig.
Mary S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Masha T.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten, heerlijke smaken. De verschillende smaken die door de ober netjes worden uitgelegd zijn ook echt in de gerechten te proeven.
Een absolute aanrader en voor een heel fijn prijsje! €25,- voor 5 gangen en dat is het dubbel en dwars waard.
Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Nav de recensies vonden wij het prima eten. Enkele gerechten waren goed op smaak, echter een aantal erg flauw of in smaakcombinaties die gezocht waren en niet perse andere smaken omhoog haalden. Maar voor 25e een menu zet dit het dan ook in perspectief. Service was erg goed en zorgvuldig.