Bistro Twee33

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistro Twee33

Reina V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
T.g.v. de 65ste verjaardag van onze zwager hebben we in Bistro Twee33 gegeten. Wat een fijne ervaring! We hebben speciale wensen gehad qua tafel en daar is gehoor aan gegeven. De bediening is vriendelijk en rustig en het eten is echt voortreffelijk! Alles wat op tafel komt is met zorg en aandacht bereid. Ik heb begrepen, dat een jong team de keuken bemenst. Onze complimenten! We komen regelmatig in diverse restaurants, maar deze eordt toegevoegd aan ons lijstje van favorieten! Jammer dat we niet in Dordrecht wonen.... Echter, beslist de moeite waard om een stukje ervoor te rijden. Ga zo door!
Ilse .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Weer Prima gegeten! Fijne bediening en een prettige ambiance om te dineren. Het is fijn restaurant en we komen er graag.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Fantastisch eten. Verfijnde smaak. Gezellige sfeer en een zeer prettige gastheer . Bistro twee 33 is gegarandeerd een belevenis op culinair gebied ! Doen !
jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Met vrienden op vrijdagavond bij Twee33 gegeten. De zaak ziet er supergezellig uit en de tafels staan zo opgesteld dat het altijd prettig zitten is. Het eten was echt heerlijk waarbij de Bavette er uit sprong, smolt op de tong!
Bij binnenkomst direct twee karaffen water en brood met boter op tafel.......... waar vind je dat nog. Als je dan denkt dat die later wel in de andere prijzen worden meegenomen heb je het mis. Alles is prima geprijsd, samen met een ook nog vriendelijke en vakbekwame bediening maakte dit een topavond. Komen zeker terug!!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Opnieuw heel goed gegeten bij Bistro twee33 te Dordrecht. Als voorgerecht smaakvolle mossels, carpaccio en charcuterie. Ook de hoofdgerechten, Heekfilet, Zalmfilet en Bavette vielen in de smaak.
Mooie opgemaakte borden en een deskundige en vriendelijke bediening door Peter.
Ook de muziekkeuze vonden we uitstekend.
We hebben genoten van heel mooie avond bij Bistro twee33.
Karen R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Culinair hoogstandje van chef kok!
Heerlijk voor- en hoofdgerecht. Zo ook dessert.
Passend wijnadvies.
Fijne sfeer. Prima bediening!
Op zaterdag 8 april jl. volop genoten met vrienden in Bistro Twee33!
Karen R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Culinair hoogstandje van chef kok!
Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert overheerlijk!
Wijnadvies bij gerecht passend.
Service en bediening voortreffelijk.
Prima sfeer!
Lekker met vrienden gegeten bij Bistro Twee33 op 8 april 2017.
Voor herhaling vatbaar!!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Bistro 233 is mijn favoriete restaurant in Dordrecht. Uitstekende kwaliteit voor een goede prijs. De vleesgerechten zijn altijd uitstekend bereid. Service is ook top.
agaath V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
22 februari, rustig i.v.m. behoorlijk slecht weer, weer prima gegeten en voldoende aandacht, aanrader: o.a. huisgemaakte kippenlevertjes pate, geweldig, dagaanrader vis: in dit geval dorade, lang geleden zulke verse vis gegeten, geen idee van de bereiding maar was super.
tot nog toe steeds voor herhaling vatbaar.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gezellige inrichting, maar dan houdt het ook meteen op. Bij de eerste vraag of ik wat wilde drinken ging het al mis, maar daarvoor zijn we ook in Nederland n'est-ce pas? Of ik Chardonnay, Pinot Grigio of Sauvignon blanc wilde drinken. Bij dit soort onzinnige vragen probeer ik altijd te achterhalen uit welke streek de wijn vandaan komt. Zulks vroeg ik over de Chardonnay. Die kwam uit Chardonnay wist mijn gastheer. Omdat ik deze streek niet kende heb ik h'm maar besteld :-) De moraal van het verhaal, laat iemand niet zo zwemmen de eerste werkdag! En de dame eerst inschenken mag! Wijn schenk je sowieso aan tafel in, niet aan de bar! Het brood met smeersels deugde niet. Er was zoet- en stokbrood, maar zoet brood smaakt niet met hartig! Aioli, een gewild goedje bij stokbrood was niet te krijgen, een misser van de bovenste plank! Alleen gezouten boter, bummer. De mulet filet was lekker, behalve dan de mulet. Zorg gewoon voor lekkere verse vis! Het toetje, de chocolade mousse met lemon curd miste vooral textuur en lemon curd, nu was het een zwaar en lomp dessert! Heb ik zin om nog eens terug te gaan? Mwah, niet echt....
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Je wordt hartelijk ontvangen in dit restaurant. Jas wordt aangenomen en opgehangen. Diverse tafelsettings mogelijk. Voor ons een keuze aan het raam gemaakt. Bediening is uiterst correct. Geeft de ruimte voor keuze en heb je echt het gevoel dat je een avond uit bent. Gerechten worden mooi opgemaakt op divers servies. Heerlijk gegeten nu ook seizoensgebonden aanbod: wild. Desserts zijn een overheerlijke afsluiting. De dorade en de cheesecake zijn wat mij betreft aanraders.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Deze bistro heeft een prachtige inrichting en een fijne sfeer. Hartelijke ontvangst met heerlijk brood. Kokkels en steak tartare vooraf, beiden voortreffelijk en zeer smaakvol. Hoofdgerecht vis en vlees ook heerlijk, mooi opgemaakte borden en perfecte hoeveelheden. Wij hadden helaas geen tijd meer voor dessert maar komen zeker terug!
Guus T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wederom top gegeten bij 233, alles klopt, bistro-plus. Vooraf mosselen geroerbakt in room saus en de salade met tonijn. Als hoofdgerecht schelvis met vongole en de lamsrack. Dessert tarte tartin. Gezellige en keurige bediening. Uiteraard komen we terug.
Bertold .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Onze eerste kennismaking met Bistro twee33 was uitstekend. We waren met een gezelschapvan 8.
De bediening was erg persoonlijk, uiterst vriendelijk en attent. De kaart is niet erg uitgebreid maar biedt voor elk wat wils. De charcuterie en het brood waren van hoge kwaliteit. Naast de kaart nog enkele gerechten die we gekozen hebben. De Dit bleek een prima keus, zowel degenen die vis hadden als degenen die vlees namen waren lovend. Mooi opgemaakte borden en prima ingrediënten. Erg lekker allemaal. De huisgemaakte frietjes die erbij geserveerd werden waren een bijzondere vermelding waard: goede aardappelen, mooi gesneden, goudgeel gebakken.
De nagerechten waren ook van prima kwaliteit. Toen er een dingetje fout ging met onze bestelling werd dat uitstekend gecompenseerd. Erg professioneel en prettig om te ervaren. We komen zeker nog eens terug om de andere gerechten van de kaart te proberen..
Snootje .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Weer heerlijk en gezellig gegeten bij Frank, de persoonlijke bediening en hartelijkheid zijn een fijne aanvulling op het heerlijke eten. Het bereiden van de tartaar aan tafel was leuk en alle gerechten, die we uiteraard van elkaar proefden, waren erg lekker. De kaart met nagerechtjes maken het erg moeilijk om te kiezen! Nóg een reden om terug te komen ...
SmulPapendrecht B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gegeten bij Bistro twee 33 en dat was geen verkeerde keuze. De bistro is sfeervol ingericht en de ronde tafels die beschikbaar zijn maakt het tafelen nog gezelliger. De gerechten zijn van goede kwaliteit. Als voorgerecht namen we o.a. een half dozijn slakken en deze werden tot ons genoegen nu eens niet bedolven onder knoflook boter waardoor het gerecht de smaak had die het moet hebben. Als hoofdgerecht had een van de gasten een vlees gerecht buiten de kaart. Portie vlees was meer dan voldoende maar had we wat malser gemogen dit was echter geen reden om hier een opmerking over te maken. Tot slot hadden we kaasplankjes en Café complèt. Prima nagerecht maar de kaas was wel groot gesneden waardoor sommige kazen onvoldoende tot hun recht kwamen omdat de gasten voldaan waren. Tot slot kregen we een stukje taart omdat de bistro een hoge waardering had gekregen van Tripadvisor en die prijs was verdiend. Aandachtspunt vinden wij dat de gasten niet direct de kaart krijgen maar eerst een aperitief als dat wordt besteld en dan later het menu. Hierdoor kan het dus lang duren voor dat je het menu kan bekijken. Daar de bistro deel uitmaakt van een keten kom je dit in alle restaurants uit de keten tegen en wij vonden en vinden dat niet prettig omdat wij komen om te eten, maar dat is dan ook het enige minpuntje. Overigens was de bediening prima verzorgd en de serveerster die ons de gerechten bracht deed dat op een vlotte spontane manier.
Vincent567 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Sfeervol restaurant met gastvrije bediening. Met 12 personen hier gegeten. Wij hadden, vooraf bij de reservering, een menu aangeboden gekregen waar nog aanpassingen bij mogelijk waren, top! Een aanrader is de charcuterie. Ook de friet was vers en heet, iets wat vanzelfsprekend zou moeten zijn in ieder restaurant. Zeker een restaurant die bij de top van Dordrecht behoort.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Voor de eerste keer gegeten bij deze mooie bistro, zonder meer een prachtige
zaak met een zeer smaakvolle en vooral knusse inrichting, ook de kwaliteit van het eten en de wijn is goed, het grote minpunt was de absurd lange wachttijd, na een uur hadden we nog niet meer gehad dan een paar stukjes stokbrood met wat zoute boter en, als goedmakertje voor het lange wachten, wat plakjes parmaham en een glas wijn van het huis omdat het een rommelige avond was in de keuken. Wat ik dan persoonlijk niet begrijp is dat je, als je als restaurant op zo'n avond al heel snel weet dat je niet de kwaliteit kan bieden die je voor ogen hebt, je toch nog reserveringen aanneemt terwijl je die klanten na een uur niet eens een voorrecht voor kan zetten. Nogmaals jammer, want een eerste indruk is voor mij heel bepalend dus hoewel het eten prima was zal je mij niet zo snel meer terugzien.
Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Mooi restaurant met gastvrije ontvangst. Geniet van charcuterie met mijn persoonlijke topper: eend!
Mooie tonijn als vis van de dag! Lekkere wijnen, vakkundig gekozen op minimale aanwijzing van ons!
Klein minpuntje: soms vreemde geur in het restaurant.
Renevl .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Weer lekker zitten eten met vrienden. Lekker stukje vlees... Jammer dat de US hous steak er niet was, want deze was echt super de vorige keer.
Verder prima sfeer en lekker gezellige gastheer.