Bistro Twee33

9,3

Jouw recensie over het restaurant Bistro Twee33

W. B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
De reviews waren goed, dus voor ons aanleiding dit restaurant zelf te proberen.
Gelukkig gereserveerd, het was druk op deze woensdag.
Goed en gezellig ingericht, ondanks de goede bezetting geen geluidsoverlast.
De obers weten waar ze over praten, met name de wijnkeuze!
Pluspunt, ze zien wanneer je extra brood zou willen of wanneer het (ook gratis) water bijna op is.
Prima zaak waar je uitstekende gerechten krijgt. Frans georiënteerd en zeer goed van smaak!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst en service, duidelijke uitleg over de gerechten, originele gerechten, sfeervolle ambiance, niet te druk, komen wederom terug!
Govert S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Gisteren voor het eerst hier gegeten en wat een genot. Een jonge ploeg in de keuken en "front of house" maar allemaal super vriendelijk en professioneel, het eten heerlijk en goede smaakcombinaties. Thusi gebakken breed en nog andere leuke details maken de ervaring nog beter. Goede selectie wijnen en goed advies erbij, top. Begonnen met buikspek en mijn partner met eendenlever, daarna picanha met champignons en bavette met eendenlever en als dessert de bekende franse creme brulee met Irish coffee, al met al heerlijk . Jullie zien ons zeker terug
Hay W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima bediening, mooie voorgerechten, goed wijnadvies met aandacht voor gasten. Een uitstekende bavette en zeeduivel. Prijs kwaliteit top!
jan D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Geef eigenlijk nooit een tien, maar nu dan de uitzondering. Bistro twee33 is nu toch oprecht ons favoriete restaurant in Dordrecht. Wederom genoten van heerlijk eten, fantastische bediening en een heerlijk sfeertje. We waren met de kinderen als aftrap van de kerstdagen en ook zij hebben een mooie avond gehad. Brood en karaf water als vanouds gratis en direct op tafel gezet. Alles in een prettig tempo. De extra's buiten de kaart om werden weer kundig verteld en uiteindelijk onze keuze weer kunnen maken. Alles was weer even lekker en met zorg bereid door de jonge keukenbrigade. De huisgemaakte toetjes en friandises maakten het geheel af.
Topavond en we zien al weer uit naar ons volgende bezoek!
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Hier vanavond alleen een hoofdmaaltijd gegeten.Het was weer fantastisch.Ik lekker vis van de dag.Dat was schelvis met mosterdsaus.Mijn man had zalm met gamba’s ook erg goed.Voor deze keer een lekker glaasje bier erbij en na een kopje koffie.Wij waren helemaal tevreden.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Onverwacht hier gegeten tijdens de kerstmarkt, zeer vriendelijk ontvangen, we hadden niet gereserveerd ,maar ze hadden toch een tafel voor ons. Ondanks de drukte rustige en correcte, attente bediening. Toen de serveerster de suggestie-gerechten opnoemde hoefden we eigenlijk de kaart niet meer in te zien; we namen als voorgerecht de scheermesjes o.a. in de witte wijn en de dorade op de huidgebakken met saus van sereh. Mooi opgemaakte borden en beide gerechten werkelijk verrukkelijk; om je bord uit te likken! De crème brûlée maakte het helemaal af. Dit was de eerste keer in dit restaurant en ondanks dat we niet in de buurt wonen, zeker niet de laatste keer
He N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gegeten op 5 december. Ontvangst heel vriendelijk. Gemoedelijke sfeer. Veel flexibiliteit om menukaart aan te passen aan onze wensen. Gratis karaf kraanwater is hier standaard. Top. Bediening heel oplettend en zeer vriendelijk. Prima gerechten. Open keuken. Was heerlijk avondje.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten, top! Alles klopt, van wijn tot bediening tot heerlijke gerechten. Mooi origineel interieur voegt ook wat toe aan een speciale avond culinaire verwennerij.
Reina V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
T.g.v. de 65ste verjaardag van onze zwager hebben we in Bistro Twee33 gegeten. Wat een fijne ervaring! We hebben speciale wensen gehad qua tafel en daar is gehoor aan gegeven. De bediening is vriendelijk en rustig en het eten is echt voortreffelijk! Alles wat op tafel komt is met zorg en aandacht bereid. Ik heb begrepen, dat een jong team de keuken bemenst. Onze complimenten! We komen regelmatig in diverse restaurants, maar deze eordt toegevoegd aan ons lijstje van favorieten! Jammer dat we niet in Dordrecht wonen.... Echter, beslist de moeite waard om een stukje ervoor te rijden. Ga zo door!
Ilse .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Weer Prima gegeten! Fijne bediening en een prettige ambiance om te dineren. Het is fijn restaurant en we komen er graag.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Fantastisch eten. Verfijnde smaak. Gezellige sfeer en een zeer prettige gastheer . Bistro twee 33 is gegarandeerd een belevenis op culinair gebied ! Doen !
jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Met vrienden op vrijdagavond bij Twee33 gegeten. De zaak ziet er supergezellig uit en de tafels staan zo opgesteld dat het altijd prettig zitten is. Het eten was echt heerlijk waarbij de Bavette er uit sprong, smolt op de tong!
Bij binnenkomst direct twee karaffen water en brood met boter op tafel.......... waar vind je dat nog. Als je dan denkt dat die later wel in de andere prijzen worden meegenomen heb je het mis. Alles is prima geprijsd, samen met een ook nog vriendelijke en vakbekwame bediening maakte dit een topavond. Komen zeker terug!!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Opnieuw heel goed gegeten bij Bistro twee33 te Dordrecht. Als voorgerecht smaakvolle mossels, carpaccio en charcuterie. Ook de hoofdgerechten, Heekfilet, Zalmfilet en Bavette vielen in de smaak.
Mooie opgemaakte borden en een deskundige en vriendelijke bediening door Peter.
Ook de muziekkeuze vonden we uitstekend.
We hebben genoten van heel mooie avond bij Bistro twee33.
Karen R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Culinair hoogstandje van chef kok!
Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert overheerlijk!
Wijnadvies bij gerecht passend.
Service en bediening voortreffelijk.
Prima sfeer!
Lekker met vrienden gegeten bij Bistro Twee33 op 8 april 2017.
Voor herhaling vatbaar!!
Karen R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Culinair hoogstandje van chef kok!
Heerlijk voor- en hoofdgerecht. Zo ook dessert.
Passend wijnadvies.
Fijne sfeer. Prima bediening!
Op zaterdag 8 april jl. volop genoten met vrienden in Bistro Twee33!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Bistro 233 is mijn favoriete restaurant in Dordrecht. Uitstekende kwaliteit voor een goede prijs. De vleesgerechten zijn altijd uitstekend bereid. Service is ook top.
agaath V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
22 februari, rustig i.v.m. behoorlijk slecht weer, weer prima gegeten en voldoende aandacht, aanrader: o.a. huisgemaakte kippenlevertjes pate, geweldig, dagaanrader vis: in dit geval dorade, lang geleden zulke verse vis gegeten, geen idee van de bereiding maar was super.
tot nog toe steeds voor herhaling vatbaar.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gezellige inrichting, maar dan houdt het ook meteen op. Bij de eerste vraag of ik wat wilde drinken ging het al mis, maar daarvoor zijn we ook in Nederland n'est-ce pas? Of ik Chardonnay, Pinot Grigio of Sauvignon blanc wilde drinken. Bij dit soort onzinnige vragen probeer ik altijd te achterhalen uit welke streek de wijn vandaan komt. Zulks vroeg ik over de Chardonnay. Die kwam uit Chardonnay wist mijn gastheer. Omdat ik deze streek niet kende heb ik h'm maar besteld :-) De moraal van het verhaal, laat iemand niet zo zwemmen de eerste werkdag! En de dame eerst inschenken mag! Wijn schenk je sowieso aan tafel in, niet aan de bar! Het brood met smeersels deugde niet. Er was zoet- en stokbrood, maar zoet brood smaakt niet met hartig! Aioli, een gewild goedje bij stokbrood was niet te krijgen, een misser van de bovenste plank! Alleen gezouten boter, bummer. De mulet filet was lekker, behalve dan de mulet. Zorg gewoon voor lekkere verse vis! Het toetje, de chocolade mousse met lemon curd miste vooral textuur en lemon curd, nu was het een zwaar en lomp dessert! Heb ik zin om nog eens terug te gaan? Mwah, niet echt....
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Je wordt hartelijk ontvangen in dit restaurant. Jas wordt aangenomen en opgehangen. Diverse tafelsettings mogelijk. Voor ons een keuze aan het raam gemaakt. Bediening is uiterst correct. Geeft de ruimte voor keuze en heb je echt het gevoel dat je een avond uit bent. Gerechten worden mooi opgemaakt op divers servies. Heerlijk gegeten nu ook seizoensgebonden aanbod: wild. Desserts zijn een overheerlijke afsluiting. De dorade en de cheesecake zijn wat mij betreft aanraders.