Bistro 't Poortje van Verlaan

Herenstraat 87B 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 't Poortje van Verlaan

Dineren in een historische Hollandse setting

Het Poortje van Verlaan is gelegen in een charmant steegje in het historische Rijswijk. Het restaurant is al open sinds 1995 en is zeer populair in de streek.
In het restaurant worden traditionele Franse gerechten geserveerd, maar je kan er ook terecht voor klassieke Hollandse gerechten. Het menu wordt er ook elke twee weken afgewisseld.
Naast het restaurant vind je er ook een gratis parkeerplaats, waardoor het restaurant altijd heel gemakkelijk te bereiken is.

Meer informatie over restaurant Bistro 't Poortje van Verlaan

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro 't Poortje van Verlaan

E. P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2019
Gezellige tent, gastvrij ontvangst een heerlijk gegeten!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Het eten is goed maar wel prijzig, ook moesten we tussen de gangen door best wel kang wachten
Jacqueline J.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Gezellige huiskamer sfeer en de proeverij is cht een aanrader!
Ina S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
Het was heerlijk en prima!
Een hele fijne avond gehad!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
Na dit restaurant jarenlang te hebben genegeerd, hebben we hier afgelopen week voor de 2e keer in korte tijd gegeten. En ik beken, wederom heerlijk.
Attente allervriendelijkste bediening, gastvrij, leuk praatje en met kennis van de kaart.
De vertrouwde lekkere uiensoep voor mij en voor zover ik weet staat deze al ruim 20 jaar op de kaart (net als de slakken) en een hippe Thaise soep voor manlief. Een fijne rosé varkenshaas met saus van gepofte knoflook en een Frans stoofpotje met mooie frieten (mayo inclusief!), een goed gepofte aardappel, smakelijke salade en een warm groentegerecht van prei en wortel.
Alles was even lekker en hebben we opgegeten :-) daarna waren we dus volledig voldaan. We hadden geen trek meer in dessert of koffie.

Kortom: klein sfeervol restaurant, goed eerlijk eten met nette porties, fatsoenlijke prijzen, alleraardigste bediening & reserveren is aan te raden.

We zien nu al uit naar de zomerse avonden dat we bij 't Poortje op het terras kunnen zitten!
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Voor de 5e keer in ongeveer 2 jaar waren wij te gast bij het Poortje van Verlaan. Dit alleen al toont aan dat het ons al 4 keer eerder goed is bevallen en afgelopen zondag 20 januari was het eten en de ambiance ook weer als vanouds goed. In de knusse en gezellige omgeving en zeker ook door de vriendelijke ontvangst van de gastvrouw voelden we ons gelijk weer op ons gemak. Mijn complimenten voor de jongedame die die avond in haar eentje het redelijk goed bezette restaurant runde. Alles werd keurig en met een glimlach en een vriendelijk woord uitgeserveerd ondanks dat zij bijna haar benen uit haar lijf rende. Ik begreep dat de eigenaresse met vakantie was en zij het samen met de keukenbrigade alleen moest doen.
Een minpuntje was dat de reservering via IENS niet was doorgekomen ondanks dat ik een bevestiging had en die ook kon tonen. Niettemin werd toch een tafeltje voor ons geregeld.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Voor de 5e keer in ongeveer 2 jaar waren wij te gast bij het Poortje van Verlaan. Dit alleen al toont aan dat het ons al 4 keer eerder goed is bevallen en afgelopen zondag 20 januari was het eten en de ambiance ook weer als vanouds goed. In de knusse en gezellige omgeving en zeker ook door de vriendelijke ontvangst van de gastvrouw voelden we ons gelijk weer op ons gemak. Mijn complimenten voor de jongedame die die avond in het eentje het redelijk goed bezette restaurant runde. Alles werd keurig en met een glimlach en vriendelijk woord uitgeserveerd ondanks dat zij bijna haar benen uit haar lijf rende. Ik begreep dat de eigenaresse met vakantie was en zij het samen met de keukenbrigade alleen moest doen.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Het was weer top zo als altijd. ????
Rienie V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Heerlijk gegeten
Pascal B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Een uitgebreide kaart. Heerlijke gerechten en leuke bediening. Knusse inrichting. Aanrader voor een gezellig avondje uit eten.
Paula H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Een sfeervol klein restaurant met zeer vriendelijke bediening en uitstekend eten. We hebben weer genoten van deze avond! Een heel klein minpuntje is dat het er net iets te donker is. Hierdoor zie je niet zo goed wat voor een verrukkelijk eten er op je bord ligt, terwijl het er allemaal niet alleen heerlijk smaakt, maar ook mooi wordt opgediend.
S.L. S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig. Bediening was heel vriendelijk.
Driek K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
zal het zo weer doen.
Edith O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Ontzettend gezellig en leuk klein restaurant. De kwaliteit van het eten was prima en het wijntje wat er bijgeschonken werd ook heerlijk. Al met al hele geslaagde avond.
Magda W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Gisteren 8/11/2018 afscheidsdiner gehad en het Poortje afgehuurd. We komen er niet al 23 jaar en de kwaliteit, sfeer en bediening is onverminderd van een bijzonder hoge kwaliteit. Vooral daardoor een topavond gehad. Super bedankt Sandra, Sabine n de 2 fantastische koks.xxx
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Leuke optie is om twee verschillende voorgerechtjes en twee verschillende hoofdgerechten te kiezen. Lijkt erg veel maar is door de passende porties precies voldoende.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het was voor ons jaren geleden dat wij voor het laatst geweest zijn maar het is qua warme sfeer en lekker eten niets veranderd....GEWELDIG!!!
Wij hebben genoten!!!!
Hermin B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Het was een super avond in een knusse omgeving. Heerlijk eten, keurige bediening en met goed gezelschap. Mensen die slecht ter been zijn, let op! Een steile trap naar boven voor het toilet.
Marisa D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Top!!
Heerlijk gegeten,zeer vriendelijke bediening
Alles was top
Zelfs de wc vond ik gezellig????
Met de amaretto fles voor zeep.
Marianne O.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018