Bistro 't Poortje van Verlaan

Herenstraat 87B 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 't Poortje van Verlaan

Dineren in een historische Hollandse setting

Het Poortje van Verlaan is gelegen in een charmant steegje in het historische Rijswijk. Het restaurant is al open sinds 1995 en is zeer populair in de streek.
In het restaurant worden traditionele Franse gerechten geserveerd, maar je kan er ook terecht voor klassieke Hollandse gerechten. Het menu wordt er ook elke twee weken afgewisseld.
Naast het restaurant vind je er ook een gratis parkeerplaats, waardoor het restaurant altijd heel gemakkelijk te bereiken is.

Meer informatie over restaurant Bistro 't Poortje van Verlaan

• Kom je met de auto?
    Voor alle navigatiesystemen geldt: Nobelaerstraat/parkeerplaats Mallegat
  • : Parkeren in de buurt

Maandag t/m dinsdag keuken geopend van 17.30 tot 22.00 uur

tineke K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Een gezellige kleine bistro waar het eten heerlijk is met zeer verfijnde smaken
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Gezellige bistro! Minpunt was de koffie in een thee glas na de maaltijd. Daarnaast was er geen verse jus te bestellen. Dit kan toch echt niet...
De tafels stralen geen robuustheid uit en de stoelen zijn nogal wiebelig en oncomfortabel.

Verbeterpunt zijn de vieze groezelige grijze papiertjes in de wc, leg gewoon nette katoenen doekjes neer. Staat een stuk frisser.

Goed eten! Aardige bediening.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We waren gisteren met zijn 4en (vriendinnen die nodig moesten bijkletsen!) bij het Poortje. Wat een fijne sfeer! Hoewel het klein is en je dicht bij elkaar zit hoor je de andere gasten bijna niet, perfect om goed te kunnen praten. En heel gezellig, we werden hartelijk ontvangen en ook het eten was verrukkelijk. Ik had de eendenborst en mijn vriendinnen allen vis. Iedereen heerlijk gegeten. Deze gaat zeker op mijn favorietenlijstje!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De diverse gerechten (ribeye, spareribs, eend) waren allemaal heerlijk klaargemaakt!
Gezellige sfeer, knus restaurant, leuke en attente bediening! Het enige minpuntje was volgens ons de akoestiek in het restaurant; het was er vrij rumoerig.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Wat een heerlijke kleine en sfeervolle bistro. Ondanks dat het klein is en wat vol merk je door de kleine dingetjes op en om de tafels daar helemaal niets van. Heerlijk gegeten waar de bediening goed inspeelt op je persoonlijke wensene nog echt kan adviseren. Mooie kaart,zeer goede keuken en nog vriendelijkere personeel die zonder teveel aanwezig te zijn je tafel goed in de gaten houd.
JF H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Na een eerder bijzonder plezierig verlopen bezoek aan het restaurant, hebben we vrienden uitgenodigd om van deze sfeer te laten proeven. We werden niet teleurgesteld. Wat een leuke ambiance. De bediening is vlot en erg vriendelijk. De voorgerechten bestaande uit ree-paté, 2 maal portobello en slakken waren voortreffelijk. Gevolgd door een heerlijke ribeye. Een lekkere fles droge witte wijn maakte de maaltijd kompleet. Al met al wederom een zeer geslaagde avond. Bravo en tot ziens.
JF H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Een verrassend leuk restaurant met leuke bediening. De sfeer straalde bistro uit en we voelde ons op ons gemak en welkom geheten. Uit de dagkaart hebben we als voorgerecht gekozen voor, kalfsentrecote met appel. Erg lekker. Als hoofdgerecht een primerib en mixed grill. Prima van smaak en bereiding. De huiswijn was lekker maar naar mijn mening iets te duur per glas. Al met al een aanrader voor een genoeglijke avond.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Op een druilerige donderdagavond hier gegeten in Oud-Rijswijk.
Klein sfeervol restaurant met gastvrije bediening.
Heerlijk gegeten met vooraf een uiensoep en als hoofdgerecht de eendenborstfilet met gepofte aardappel. Opvallend was dat de eendenborstfilet al snel uitverkocht was.
Huiswijn was wat aan de warme kant.
Parkeren is op korte loopafstand bij de Schoolstraat gratis.
Reserveren is aan te raden, wij waren vroeg, want het was al vlug helemaal vol met gasten.
Prijs/kwaliteit prima en een leuke kaart.
Het is hier goed toeven en zeker een aanrader om langs te gaan.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Prima gegeten hier in oud Rijswijk. Gelukkig hadden we gereserveerd, want het kleine zaakje zat helemaal vol op deze druilerige woensdagavond. Dat is een goed teken! Prijs/kwaliteit prima en een leuke kaart met, naast de 'gewone eetcafe gerechten' ook eens wat andere keuzes, dat is leuk. We gingen voor de eend en de mixed fish met appeltaart en stroopwafeltoetje na. Allemaal prima, ruime porties en goed bereid. De gerechten van onze buren zagen er ook goed uit. De bediening is vriendelijk, maar omdat ze alleen stond, duurde het soms wat langer voordat we geholpen werden. Qua interieur is het een leuk klein zaakje. Vind wel dat ze de wc's boven wat leuker/mooier kunnen aankleden en ik vond dat het boven vanuit de keuken echt heel erg stonk naar (oud) frituurvet. Dit moet echt beter kunnen, gelukkig rook je het in de eetzaal niet.
Bogaards .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Super bistrootje en echt lekker gegeten; aspergesoep, spareribs, crème brûllée met peersorbetijs en het verrassingsmenu met rosbiefsalade en blsue kaasdressing, gebakken Heek en vanilleijs met sinaasappelsaus! Knusse ambiance en vlotte en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!!
Hartelijke groet,
Peter en Lucia Bogaards
linsey-98 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Het eten was heerlijk, we hoeften er niet lang op te wachten. Personeel was erg vriendelijk. Verder is het een klein maar knus restaurantje. Zeker voor herhaling vatbaar!
Annemiekevanoverbeek D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
We hebben lekker gegeten, de boterjus was uitstekend bereid, de friet was overheerlijk. Jammer dat alle desserts met ijs waren. Die kan je er natuurlijk afhalen, maar dan is het toch niet meer compleet.
rrdejager .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Boeking via Iens niet bij t pooortje binnengekomen. Verwarring voor ons of t Bistro of Restaurant is onze bedoeli g en keuze in Iens was Restaurant bleek Bistro te zijn. Erg gezellige ruimte. Vriendelijke bediening. Niet snel met de kaart. Ruime keuze. Behoorlijke porties. Gebruikt de kok(te veel?) smaakversterker? T/m volgende dag droge mond.
Met dank voor uw recensie. Onze welgemeende excuses voor de verwarring aangaande uw reservering. Wij snappen dat 2 naast elkaar gelegen restaurant qua naam nog wel eens verwarrend kunnen overkomen.
Ons keukenteam kookt zonder de welbekende smaakversterkers echter is knoflook wel een ingredient wat u in onze kruidenboter en marinade terugvindt.
Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in onze gezellige Bistro
peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Op een regenachtig maandag belde ik om 18.00 of er nog een tafeltje voor beschikbaar was. De vaste vrouwelijke eigenaar? Antwoordde op haar wat familiair manier dat er nog genoeg plaats was en het het gezellig vond als we kwamen. Het bleek stil te zijn. Slechts twee andere tafels waren bezet. We hebben daar het herfst menu genomen. Het was weer heerlijk. Vooral het wildstoofpotje was super. De vrouw die serveert is zeer toegankelijk. Niet formeel, zelfs beetje amicaal. Ik vind dat prettig maar een ander zou zich kunnen ergeren. Het toetje met vele verschillende soorten ijs was ook verrukkelijk. Het enige min punt aan dit huiselijke restaurant is de prijs van een glas huiswijn. 4,25 vind ik te duur. Koffie 2,50 is weer goed. We komen graag weer terug.
Wiltine S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Wij hebben hier gisteren gegeten en het was heerlijk, ontzettend vriendelijke bediening en eten was van zeer goede kwaliteit, bovendien omdat het een klein restaurant erg persoonlijk.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Vriendelijk ontvangen, 1,5 uur van te voren gereserveerd via iens, echter niet goed doorgekomen bij het restaurant. Dit werd meteen goed opgelost en er werd een tafeltje voor ons geregeld. Bediening aardig en correct. Eten was lekker en kwam redelijk snel. De hertenbiefstuk was perfect bereidt en heerlijk.
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Voor het eerst hier gegeten. Een erg leuke plek, warm en gezellige inrichting, rustig publiek. Het eten was goed van kwaliteit en zag er mooi uit. Minpuntje was dat alles erg lang duurde. Lang wachten voordat we de kaart kregen, voordat het eten klaar was. Alles bij elkaar hebben we er 3,5 uur gezeten voor een standaard maaltijd van drie gangen. De koffie hebben we daarom maar laten schieten.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Ons eerste bezoek. Heel vriendelijke ontvangst en zeer goed verwend. De spinaziesoep met geitenkaas op toast alswel de roodbaarsfilet waren verrukkelijk. Zeer goede openstaande wijnen. Komt allen! Wel over het jaar verspreid want groot is het niet. Knus maar zeker niet hinderlijk. TOP!
Gregor S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Eten is goed maar niet echt bijzonder enkel de bediening viel ons enorm tegen, wij waren er voor het eerst maar misschien hadden ze een slechte bui maar de bediening was meer met elkaar aan kletsen dan dat ze ook voor de klanten hadden
Wat jammer dat onze service voor u deze avond niet naar uw tevredenheid is geweest. Wij zullen dit intern bespreken en hopen u een nieuwe keer te mogen ontvangen.
Alie M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Onlangs gegeten bij 't Poortje van Verlaan. Een aangename verrassing. Het was door de week en niet druk, maar dat maakte niets uit.
Kabeljauwfilet met mosterdsaus en stoofprei uit de oven gegeten met lekkere groente en gepofte aardappel.
Een aanrader. Fijne vlotte bediening en leuk bistro decor.