Bistro 't Poortje van Verlaan

Herenstraat 87B 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 't Poortje van Verlaan

Dineren in een historische Hollandse setting

Het Poortje van Verlaan is gelegen in een charmant steegje in het historische Rijswijk. Het restaurant is al open sinds 1995 en is zeer populair in de streek.
In het restaurant worden traditionele Franse gerechten geserveerd, maar je kan er ook terecht voor klassieke Hollandse gerechten. Het menu wordt er ook elke twee weken afgewisseld.
Naast het restaurant vind je er ook een gratis parkeerplaats, waardoor het restaurant altijd heel gemakkelijk te bereiken is.

Meer informatie over restaurant Bistro 't Poortje van Verlaan

• Kom je met de auto?
    Voor alle navigatiesystemen geldt: Nobelaerstraat/parkeerplaats Mallegat
  • : Parkeren in de buurt

Maandag t/m dinsdag keuken geopend van 17.30 tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bistro 't Poortje van Verlaan

FPK K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Gezellig knus, heerlijk gegeten, volgende week terug????
Suzanne M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Met zo'n kleine wijnkaart op vrijdagavond geen chardonnay in huis vind ik niet handig. Er werd ons een andere wijn aanbevolen maar die was dan ook gelijk nog een stuk duurder. Het was attend geweest die voor dezelfde prijs aan te bieden. De porties soep waren erg klein en we moesten lang wachten op ons hoofdgerecht.

De sfeer is er erg goed, warm en gezellig en het is er altijd druk. Bediening uitermate vriendelijk.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten komen zeker weer een keer terug
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Bediening was over algemeen goed hoewel 2 in de bediening wel weinig is, het afrekenen ging vreemd een van de bediening gaf aan geen tijd te hebben om af te rekenen
annemiek T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heel erg leuk tentje! Ik ben 11 en kom er erg vaak! Hele lekkere spareribs! Echt een aanrader! En de eigenaresse Sandra vertelt gave dingen over koken aan mij. Ties
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Afgelopen zaterdag (19 augustus) weer eens gegeten bij "Het Poortje". De ontvangst was allerhartelijkst. De bistro is niet al te groot, dus met een 'volle bak' laat de sfeer zich omschrijven als "lekker druk en gezellig". Mijn partner en ik kozen allebei voor twee gerechten buiten de kaart. Er werd bij de bestelling heel goed uitgelegd wat we op ons bord mochten verwachten. Als voorgerecht kwam het "oosters trio van vis". Dat was subliem. Rauwe zalm in een heerlijke kruidenmix van rietsuiker, komijn en koriander - gewaagd maar superlekker. Voorts een spiesje van gamba's en een stukje perfect gegrilde tonijn. Als hoofdgerecht kwam de "Black Angus", prima medium-rare gebakken met een vleugje rozemarijn en een lekkere jus van acetobalsemico en truffel. Een stevige merlot completeerde het geheel tot een perfecte maaltijd. Eigenaresse Sandra vertelde dat per 1 september er wat veranderingen in de kaart te verwachten zijn. Dus dat wordt snel terugkomen.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Laatst met een vriendin hier wezen eten. We hadden zin in wat kleine gerechtjes dus bestelden beiden 2 voorgerechten wat geen probleem was. De gerechtjes waren erg lekker en prijs/kwaliteit verhouding is goed. Ondanks dat het erg rustig was, duurde het toch best wel lang. De bediening is altijd heel vriendelijk, maar gewoon iets te langzaam. Ik heb hier afgelopen jaar 3 keer gegeten en ze hebben nog steeds dezelfde menukaart. Vaak hebben ze buiten de kaart om nog extra gerechten, maar willen ze mij hier vaker terug zien dan moet toch ook eens de menukaart vernieuwd worden want deze ken ik nu wel :)
Josette B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Roelie E.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Ze weten hier wat gastvrijheid betekent
Alberto T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
HEERLIJK GEGETEN,ALLES WAS LEKKER,GEZELLIGE SFEER, ZEER VRIENDELIJKE BEDIENING.
tineke K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Een gezellige kleine bistro waar het eten heerlijk is met zeer verfijnde smaken
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Gezellige bistro! Minpunt was de koffie in een thee glas na de maaltijd. Daarnaast was er geen verse jus te bestellen. Dit kan toch echt niet...
De tafels stralen geen robuustheid uit en de stoelen zijn nogal wiebelig en oncomfortabel.

Verbeterpunt zijn de vieze groezelige grijze papiertjes in de wc, leg gewoon nette katoenen doekjes neer. Staat een stuk frisser.

Goed eten! Aardige bediening.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We waren gisteren met zijn 4en (vriendinnen die nodig moesten bijkletsen!) bij het Poortje. Wat een fijne sfeer! Hoewel het klein is en je dicht bij elkaar zit hoor je de andere gasten bijna niet, perfect om goed te kunnen praten. En heel gezellig, we werden hartelijk ontvangen en ook het eten was verrukkelijk. Ik had de eendenborst en mijn vriendinnen allen vis. Iedereen heerlijk gegeten. Deze gaat zeker op mijn favorietenlijstje!
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Wat een heerlijke kleine en sfeervolle bistro. Ondanks dat het klein is en wat vol merk je door de kleine dingetjes op en om de tafels daar helemaal niets van. Heerlijk gegeten waar de bediening goed inspeelt op je persoonlijke wensene nog echt kan adviseren. Mooie kaart,zeer goede keuken en nog vriendelijkere personeel die zonder teveel aanwezig te zijn je tafel goed in de gaten houd.
JF H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Na een eerder bijzonder plezierig verlopen bezoek aan het restaurant, hebben we vrienden uitgenodigd om van deze sfeer te laten proeven. We werden niet teleurgesteld. Wat een leuke ambiance. De bediening is vlot en erg vriendelijk. De voorgerechten bestaande uit ree-paté, 2 maal portobello en slakken waren voortreffelijk. Gevolgd door een heerlijke ribeye. Een lekkere fles droge witte wijn maakte de maaltijd kompleet. Al met al wederom een zeer geslaagde avond. Bravo en tot ziens.
JF H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Een verrassend leuk restaurant met leuke bediening. De sfeer straalde bistro uit en we voelde ons op ons gemak en welkom geheten. Uit de dagkaart hebben we als voorgerecht gekozen voor, kalfsentrecote met appel. Erg lekker. Als hoofdgerecht een primerib en mixed grill. Prima van smaak en bereiding. De huiswijn was lekker maar naar mijn mening iets te duur per glas. Al met al een aanrader voor een genoeglijke avond.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Op een druilerige donderdagavond hier gegeten in Oud-Rijswijk.
Klein sfeervol restaurant met gastvrije bediening.
Heerlijk gegeten met vooraf een uiensoep en als hoofdgerecht de eendenborstfilet met gepofte aardappel. Opvallend was dat de eendenborstfilet al snel uitverkocht was.
Huiswijn was wat aan de warme kant.
Parkeren is op korte loopafstand bij de Schoolstraat gratis.
Reserveren is aan te raden, wij waren vroeg, want het was al vlug helemaal vol met gasten.
Prijs/kwaliteit prima en een leuke kaart.
Het is hier goed toeven en zeker een aanrader om langs te gaan.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Prima gegeten hier in oud Rijswijk. Gelukkig hadden we gereserveerd, want het kleine zaakje zat helemaal vol op deze druilerige woensdagavond. Dat is een goed teken! Prijs/kwaliteit prima en een leuke kaart met, naast de 'gewone eetcafe gerechten' ook eens wat andere keuzes, dat is leuk. We gingen voor de eend en de mixed fish met appeltaart en stroopwafeltoetje na. Allemaal prima, ruime porties en goed bereid. De gerechten van onze buren zagen er ook goed uit. De bediening is vriendelijk, maar omdat ze alleen stond, duurde het soms wat langer voordat we geholpen werden. Qua interieur is het een leuk klein zaakje. Vind wel dat ze de wc's boven wat leuker/mooier kunnen aankleden en ik vond dat het boven vanuit de keuken echt heel erg stonk naar (oud) frituurvet. Dit moet echt beter kunnen, gelukkig rook je het in de eetzaal niet.
Bogaards .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Super bistrootje en echt lekker gegeten; aspergesoep, spareribs, crème brûllée met peersorbetijs en het verrassingsmenu met rosbiefsalade en blsue kaasdressing, gebakken Heek en vanilleijs met sinaasappelsaus! Knusse ambiance en vlotte en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!!
Hartelijke groet,
Peter en Lucia Bogaards
linsey-98 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Het eten was heerlijk, we hoeften er niet lang op te wachten. Personeel was erg vriendelijk. Verder is het een klein maar knus restaurantje. Zeker voor herhaling vatbaar!