Bistro 't Keershuys

Lepelstraat 45 5211 DP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 't Keershuys

Brabantse gastvrijheid in Den Bosch

In een historisch pandje in hartje Den Bosch vind je deze informele, knusse zaak. Het menu is gevuld met bekende gerechten uit de klassieke keuken. Sla ook zeker de wijnkaart niet over, het visitekaartje van deze heerlijke zaak!

Meer informatie over restaurant Bistro 't Keershuys

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistro 't Keershuys

Eva J.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Het personeel was bijzonder vriendelijk.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Prettig en relaxed. We werden gehoord en dat is juist oke. We zaten buiten en de stoel was minder dan de bank, maar dat kan niet veel anders.
Anne-Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Restaurant al vaker bezocht nu met yums 25 euro korting gekregen, leuke menukaart, heb lekker paella gegeten en mijn vriendin spare ribs. Lekker warm broodje als voorgerecht met 3 smakelijke smeersels.
Vanwege het mooie weer plaatsje op terras gekregen, kortom een echte aanrader en ik ga hier zeker vaker eten
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Schitterend weer en na overleg toch nog buiten kunnen eten. Mooie kaart met ook halve porties.
Maarten G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
prima gelegenheid om zakelijk te dineren..
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Personeel vaak in de stress, erg warrig, niet erg vrolijk ook. Wellicht niet uitgeslapen. We moesten hen telkens om iets vragen wat ze vergeten waren. Ik kreeg bijvoorbeeld een ander broodje dan besteld en geen lepel bij de soep. Mijn vriendin had nog een halfvol glas frisdrank, maar kreeg er zomaar nog een van hetzelfde voorgezet. De lunch was redelijk, maar de soep echt superzout. Al met al niet voor herhaling vatbaar.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Zowel voor- als hoofdgerecht erg goed. Heel gezellig binnen.
Ivo H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Genoten van heerlijke spareribs!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Wat een heerlijk restaurant op een geweldige locatie. De bediening is super vriendelijk, de porties zijn zeker groot genoeg en het eten is voortreffelijk!
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten, lekker buiten op het terras gezeten. Aardige bediening. Voor ieder wat wils op de kaart voor een leuke prijs. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Echt een aanrader!!
Natalie C.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Lekker gegeten in gezellig kader voor schappelijke prijs. Vlotte en vriendelijke bediening. Aanrader om even héérlijk te ontspannen en genieten bij een lekker glaasje bubbels.
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prijs kwaliteit verhouding is goed. De borden waren netjes opgemaakt. Vlees en gambas waren prima van smaak. Schoteltje salade vond ik niet zoveel aandacht aan besteed en de frietjes te slap. Maar de algehele smaak beleving was toch goed. Zeker een aanrader.
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Leuk restaurant, goede kaart, we hadden een heerlijke rose (niet de huiswijn). Service was uitstekend. We hadden een gemengd bittergarnituur besteld en erbij vermeld dat we geen bami of nasi hapjes wilden. Toen we die toch erbij hadden gekregen, hebben we nog wat extra gekregen. De zalm sashimi was goed, de tonijn iets te donker en minder zacht. De Thaise viscurry vond ik niet zo Thais, maar was wel lekkerr.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekkere en gezellige high tea voor twee personen. Mooie inrichting. Op hoge stoelen 1,5 uur lekker gezeten.
Rose-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
De kikkerbillen waren aan de droge kant en niet super mals. Bediening was correct. Had graag wat royaler saus gehad me tmeer klnoflooksmaak.
B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wederom lekker gegeten, voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk en de bediening is vriendelijk, vlot en correct. Het nagerecht was de vorige keer lekkerder om dat toen een warme Brownie was, maar desondanks dit keer ook heel lekker.
Estelle T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Vriendelijke bediening en lekker eten (lunch) voor herhaling vatbaar, de high tea zag er ook lekker uit...
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gerechten vielen een beetje tegen, de vis was te gaar gebakken.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
We waren iets eerder dan gepland ipv 18 uur tegen 17:40 uur maar het was nog rustig en konden vrij een plaatsje uitzoeken. We werden dus al snel geholpen en het was dan ook niet lang wachten op ons voorgerecht. Er was een uitgebreide keuze en was heerlijk. het duurde ook niet heel lang toen het hoofdgerecht al werd opgediend. Dit was wel heel snel erna. Ook deze smaakte heel goed en toe liep het restaurant al heel snel vol op de dinsdagavond dus dat zegt wel iets. niet snel na het hoofdgerecht werd al meteen gevraagd naar het dessert, dit was echter wel heel kort erna dus gevraagd om even te wachten en na een seintje zouden ze dit opdienen. echt na een seintje duurde het wel heel lang en gezien de drukte kan ik het mij wel voorstellen. Echter na excuses dat het vergeten was smaakte deze ook goed. dus zeker de moeite waard en voor een gunstige prijs is het eten zeer goed.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Alle randvoorwaarden goed ingevoerd maar t gaat om t eten.. Dat was niet beter dan thuis, integer.. Droog vlees, saaie sla en ook ongeïnspireerd opgemaakt.. Friet was prima.
Verder leuke ambiance en vriendelijk personeel. Vlotte service. Redelijke wijn. Goede prijs.