Bistro 't Keershuys

Lepelstraat 45 5211 DP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 't Keershuys

Brabantse gastvrijheid in Den Bosch

In een historisch pandje in hartje Den Bosch vind je deze informele, knusse zaak. Het menu is gevuld met bekende gerechten uit de klassieke keuken. Sla ook zeker de wijnkaart niet over, het visitekaartje van deze heerlijke zaak!

Meer informatie over restaurant Bistro 't Keershuys

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Eric V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Het prachtige oude gebouw brengt je in een bourgondische sfeer, de bediening en het eten zijn van goede kwaliteit en sluiten daar prima bij aan. Lekker genieten dus.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prettige sfeer, vlotte bediening. Heerlijk brood vooraf. De ossenhaas(puntjes) met gorgonzolasaus smaakte heerlijk. Voortreffelijke cheesecake! Goede suggestie van de serveerster.
lhuiskes .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prima restaurant. Lekker gegeten, service was prima. Ambiance is echt gezellig. We konden alle tijd nemen, hebben heerlijk nagetafeld.
webertjes .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goed restaurant, gezellig sfeer, vriendelijk personeel en overheerlijke gerechten. Niet te vergeten het prachtige pand waar ze in huizen. Aanrader en last but not least er zit hoort ook een hotel bij. Midden in de binnenstad van 's-Hertogenbosch
I. H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg vriendelijk personeel. Met allergieën goed rekening gehouden en het kwam tijdens het bestellen nog even ter spraken vanuit de bediening. Een gezellig knus en warm sfeertje.
Walther V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Om een lang verhaal kort te maken het was gewoon af , alles was goed verzorgd en de lunch was voor ons als 70 + een inkoppertje . Wij hebben gebruik gemaakt van de A - H kaart maar voor ons een openbaring , Sjapoo !!!!!
susan V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Mijn moeder wilde terug nadat we eerder bij deze gelegenheid een lunch hadden genoten.
Mijn moeder was zo onder de indruk van de tomatensoep .
Nadat we melden dat we vanwege de heerlijke soep terug waren gekeerd heeft ze van de kok het recept meegekregen.
Dat is nou service.
En onze gastvrouw was TOP.
Gerda A.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten ,Flinke porties .Vriendelijke bediening .Met ah restaurant aktie,mooie kaart, volop keuze Garnalen pilpil,met heerlijk brood erbij.Tournedo met keuze uit 5 sausjes lekkere groente erbij.en toetje dame blanche.Enig minpunt choculade saus was niet warm maar koud Maar verder TOP
John V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Leuk restaurant, niet al te groot waardoor leuke sfeer
Mooi pand. Goede bediening.
Keuken is goed, portiegrootte voldoende
Een fles kraanwater wordt als service (gratis) gewoon op tafel gezet. Compliment!
iensine .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer klantvriendelijk personeel ondanks de drukte. Gezellige ruimte. Goed klaargemaakt. Uitstekende prijs-kwaliteit. lekkere wijn die goed in balans is.
jopielemmens .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten, lekker wijntje. De eend is een aanrader. De tournedos perfect done.komen graag terug. Enigste minnetje is wanneer de deur opengaat,. de koude windstroom
Luan V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Erg gezellig restaurant, aangename sfeer, goede ontvangst/bediening en keuken. We waren met een stel vrienden, maar is ook een aanrader voor gezellig met 2.
Annelies O.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke omgeving voor weinig geld. Wanneer wij weer in de buurt zijn komen wij zeker weer terug. Een aanrader!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten . Alle gerechten werden mooi opgediend en waren erg lekker. De bediening was prima .
Werkelijk een aanrader !
Jammer dat ( gelukkig aan het eind van het diner) een groep van ongeveer 15 personen teveel decibellen produceerde om nog normaal te kunnen praten .
Martin
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met ah actie gegeten. Kregen een aangepaste menukaart met 3 keuzes voor elke gang.
Prima porties( niet aangepast), alles was lekker. Ook de wijnen waren goed en mooi geprijsd. Komen zeker nog een keer terug.
Eric.
Ammerzoden04 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het keuzemenu voor de AH actie was heel goed. Voor ieder wat wils. Vriendelijke bediening. Gaan zeker nog 'n keer terug.
gldewit .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Ontvangen door zeer vriendelijk personeel ondanks dat we een uur vroeger waren dan gereseveerd
Een heerlijke kop uiensoep met 2 lekkere broodjes gegeten met de AHkaart Echt een aanrader
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
High tea, prima verzorgd, heerlijke lekkernijen, zowel hartig als zoet.
Heel klein minpuntje was dat het theewater in de pot niet echt heet was.
Tjanne V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Erg lekker eten! Niet een hele bijzondere kaart maar wel brede keuze.
02marianne .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Lekker gelunched met AH actiebonnen. Hiervoor werd ons een aparte lunchtip aangeboden. Een kop soep (keuze uit tomaten of uiensoep) een kroket en helaas maar een keuze uit een viertal belegde broodjes . Dat had wel wat uitgebreider mogen zijn. De kwaliteit was prima en ook de wijn per glas was goed.