Over het restaurant Bistro 't Keershuys

Brabantse gastvrijheid in Den Bosch

In een historisch pandje in hartje Den Bosch vind je deze informele, knusse zaak. Het menu is gevuld met bekende gerechten uit de klassieke keuken. Sla ook zeker de wijnkaart niet over, het visitekaartje van deze heerlijke zaak!

Meer informatie over restaurant Bistro 't Keershuys

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bistro 't Keershuys

Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
We waren iets eerder dan gepland ipv 18 uur tegen 17:40 uur maar het was nog rustig en konden vrij een plaatsje uitzoeken. We werden dus al snel geholpen en het was dan ook niet lang wachten op ons voorgerecht. Er was een uitgebreide keuze en was heerlijk. het duurde ook niet heel lang toen het hoofdgerecht al werd opgediend. Dit was wel heel snel erna. Ook deze smaakte heel goed en toe liep het restaurant al heel snel vol op de dinsdagavond dus dat zegt wel iets. niet snel na het hoofdgerecht werd al meteen gevraagd naar het dessert, dit was echter wel heel kort erna dus gevraagd om even te wachten en na een seintje zouden ze dit opdienen. echt na een seintje duurde het wel heel lang en gezien de drukte kan ik het mij wel voorstellen. Echter na excuses dat het vergeten was smaakte deze ook goed. dus zeker de moeite waard en voor een gunstige prijs is het eten zeer goed.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Alle randvoorwaarden goed ingevoerd maar t gaat om t eten.. Dat was niet beter dan thuis, integer.. Droog vlees, saaie sla en ook ongeïnspireerd opgemaakt.. Friet was prima.
Verder leuke ambiance en vriendelijk personeel. Vlotte service. Redelijke wijn. Goede prijs.
Ans C.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heel goed bediend! Eten lekker, borden goed warm.Prima!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Zeer vriendelijke bediening op een mooie locatie in hartje stad.
Kaart met voldoende keuzemogelijkheden, en met als extra de dagschotel etc.
Lekker gegeten!
Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
prima high tea
Zsazsa S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
De kwaliteit van gerechten (en wijn) is prima.
De bediening is professioneel en vriendelijk.
Het concept van goed "gastheerschap" "gastvrouwschap" is begrepen.
Wij voelden ons "thuis".
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Bij binnenkomst was de tafel al netjes gedekt en ondanks dat ik eerder was kreeg ik toch alvast thee, wat onderdeel was van de high tea. We kregen daarna helaas geen uitleg wat we konden verwachten, mochten nog wel kiezen uit prosecco of jus en kregen daarna al een warm soepje. Het was erg rumoerig en er werd niet gecontroleerd of we nog thee hadden en/of alles naar wens was. Ook waren er maar 6 soorten thee aanwezig bij de high tea. Als je 2,5 - 3 uur zit te leuten, is het wel lekker om wat meer verschillende soorten tot je beschikking te hebben. Verder was het erg koud in de zaak en zagen we ook andere gasten sjaals en/of jassen aantrekken.
Karima A.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Erg prettige service. Ik kom zeker terug.
Anne-Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Een lekker lunch , met zorg bereid, zeer smakelijk en erg vriendelijk personeel
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
heerlijk gegeten in een heerlijke kerst sfeer, de bediening was vriendelijke en alles was goed geregeld.Wij gaan hier zeker terug komen !
Ronnie T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Lekker gegeten.
Personeel is vriendelijke en werkt hard om er een leuke avond voor de gast van te maken
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Gezellige high tea gedaan met een vriendin, prima service, toiletten ook schoon, heel gezellig pand, goede producten, een aanrader
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Leuke en goede high tea. Het theewater mocht alleen wat vaker gecontroleerd worden. We moesten een paar keer vragen om nieuw water.
Gertrud L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het was een heerlijke sfeer. Voelde als vakantie. Samen met mijn zoon er echt van genoten. Een klein puntje van verbetering. De frietjes voor 2 personen was wat weinig. Zou eerlijk gezegd geen geld vragen voor een extra portie friet, verder was het eten heerlijk.
J.W. A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We kregen de ronde tafel, wat ik altijd erg leuk vind als we met 6 personen eten. Een gezellig restaurant en we hebben heerlijk gegeten. We gaan hier zeker nog eens naar toe.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We kwamen om 1830u binnen en hadden om 1900u, na het voorgerecht, het hoofdgerecht voor ons. Mede hierdoor niet alles opgegeten. Eten was goed van smaak. Voor een bistro prima.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Aanbevolen door ons binnen onze kennissen/ vriendenkring.Ook vanwege de gunstige ligging van het station.
De menukaart is overzichtelijk en ook de keuzemogelijkheden.
Liza S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Sfeervol ingericht, lekkere gerechten en veel keus in voor- en hoofdgerecht. Nagerechten waren een beetje standaard maar smaakvol. Helaas geen lekkernijen voor bij de koffie op dat moment. We hebben genoten van de avond.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hadden een broodje humus Was lekker maar wel een karig formaat voor 7 euro
Had wel royaler gekund.
Grotere broodjes en iets royaler belegd dan is her prima
Arthur G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Sfeervol restaurant om met je familie een avond door te brengen.