Bistro 't Keershuys

Lepelstraat 45 5211 DP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 't Keershuys

Brabantse gastvrijheid in Den Bosch

In een historisch pandje in hartje Den Bosch vind je deze informele, knusse zaak. Het menu is gevuld met bekende gerechten uit de klassieke keuken. Sla ook zeker de wijnkaart niet over, het visitekaartje van deze heerlijke zaak!

Meer informatie over restaurant Bistro 't Keershuys

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

jopielemmens .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten, lekker wijntje. De eend is een aanrader. De tournedos perfect done.komen graag terug. Enigste minnetje is wanneer de deur opengaat,. de koude windstroom
Luan V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Erg gezellig restaurant, aangename sfeer, goede ontvangst/bediening en keuken. We waren met een stel vrienden, maar is ook een aanrader voor gezellig met 2.
Annelies O.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke omgeving voor weinig geld. Wanneer wij weer in de buurt zijn komen wij zeker weer terug. Een aanrader!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten . Alle gerechten werden mooi opgediend en waren erg lekker. De bediening was prima .
Werkelijk een aanrader !
Jammer dat ( gelukkig aan het eind van het diner) een groep van ongeveer 15 personen teveel decibellen produceerde om nog normaal te kunnen praten .
Martin
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met ah actie gegeten. Kregen een aangepaste menukaart met 3 keuzes voor elke gang.
Prima porties( niet aangepast), alles was lekker. Ook de wijnen waren goed en mooi geprijsd. Komen zeker nog een keer terug.
Eric.
Ammerzoden04 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het keuzemenu voor de AH actie was heel goed. Voor ieder wat wils. Vriendelijke bediening. Gaan zeker nog 'n keer terug.
gldewit .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Ontvangen door zeer vriendelijk personeel ondanks dat we een uur vroeger waren dan gereseveerd
Een heerlijke kop uiensoep met 2 lekkere broodjes gegeten met de AHkaart Echt een aanrader
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
High tea, prima verzorgd, heerlijke lekkernijen, zowel hartig als zoet.
Heel klein minpuntje was dat het theewater in de pot niet echt heet was.
Tjanne V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Erg lekker eten! Niet een hele bijzondere kaart maar wel brede keuze.
02marianne .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Lekker gelunched met AH actiebonnen. Hiervoor werd ons een aparte lunchtip aangeboden. Een kop soep (keuze uit tomaten of uiensoep) een kroket en helaas maar een keuze uit een viertal belegde broodjes . Dat had wel wat uitgebreider mogen zijn. De kwaliteit was prima en ook de wijn per glas was goed.
Birgit G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Was er op een AH-bon, samen met mijn man. Vonden het wat tegenvallen, vooral in vergelijking met anders. Wij komen er wel vaker en hebben het altijd goed gevonden maar nu zat er heel veel vet aan de spareribs, waren ze ook minder goed doorgebakken en ook de carpaccio smaakte een beetje laf. Jammer want zij kunnen veel beter!
A K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Goed gegeten en bediening was vriendelijk. Wij hadden gereserveerd via AH restaurantactie/Iens, maar toen bij afrekenen wij de AH restaurantactie bon gaven. Werd er gemeld dat wij niet via AH restaurant hadden geboekt en konden de volledige rekening betalen.ook werd er gemeld dat als u via deze actie had geboekt, u ook een andere menu kaart had gekregen. En dat er maar 2actie per avond mochten. Dat kunnen wij natuurlijk niet zien. Al met al was onze gezellige dag in Den Bosch na deze situatie een domper geworden.hier zullen we zeker niet meer naar toe gaan.ik bedoel deze restaurant, bistro't Keershuis.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het lunchaanbod, waar het over gaat behelst een kop prima uiensoep of tomatensoep (serveren in een broodbol is er niet meer bij) een kroket en een belegd broodje naar keuze. Dan is de 11 euro, waarvoor het op de kaart staat al een heel redelijke prijs, dus 2 van deze lunches met de AH actie voor 11 euro !!! Waar praat je dan nog over?
Dorus D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We worden ontvangen door een vriendelijke bediening, in een gezellige sfeer Mooie locatie. Goede prijs kwalititeit verhouding.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Zeer vriendelijk oplossing gericht echt gezellig zeker om terug te keren ook als je met ze tweeen bent zeer gezellig.
de keuken zeer goed we hebben geluncht op de ah bon .
meer als genoeg wat eten betreft en de keuze was ook prima.
top
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een lunch met een Albert Heijn actie. De uiensoep was bovengemiddeld, perfect van smaak en samenstelling. Een prima kroket met brood en een broodje filet americain. Mooi verzorgd en gegarneerd. Een aanrader.
Britt C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gisteren geluncht met de AH restaurantactie. We kregen een lunch waarbij we mochten kiezen tussen tomaat- of uiensoep. Met een broodje naar keuze en een rundvleeskroketje. De bediening was heel vriendelijk, het eten was lekker en voldoende en het restaurant heeft een gezellig sfeertje! Aanrader
Marloes K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
De locatie is rustiek en gezellig in een historisch pand. Niet te groot, niet te klein. De bediening is vriendelijk en het eten prima.
Christ_Marike .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Verrassend was de tomatensoep die geserveerd werd in een broodbol. De tournedos was heerlijk mals en goed bereid. Scroppino een heerlijk verfrissende afsluiter. Absoluut de moeite waard om nog eens terug te gaan om de gerechten te proberen die niet op de AH actie kaart staan.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Had kortingskaart niet bij me, maar eigenaar liet me gebruik maken vaan de actie.hij deelde me mede dat ik de kortingskaart op mocht sturen. Dit noem ik nou eens echte klantvriendelijkheid. Super!!!!!!