Bistro 't Keershuys

Lepelstraat 45 5211 DP Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Bistro 't Keershuys

Brabantse gastvrijheid in Den Bosch

In een historisch pandje in hartje Den Bosch vind je deze informele, knusse zaak. Het menu is gevuld met bekende gerechten uit de klassieke keuken. Sla ook zeker de wijnkaart niet over, het visitekaartje van deze heerlijke zaak!

Meer informatie over restaurant Bistro 't Keershuys

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Voordelig
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Britt C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gisteren geluncht met de AH restaurantactie. We kregen een lunch waarbij we mochten kiezen tussen tomaat- of uiensoep. Met een broodje naar keuze en een rundvleeskroketje. De bediening was heel vriendelijk, het eten was lekker en voldoende en het restaurant heeft een gezellig sfeertje! Aanrader
Marloes K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
De locatie is rustiek en gezellig in een historisch pand. Niet te groot, niet te klein. De bediening is vriendelijk en het eten prima.
Christ_Marike .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Verrassend was de tomatensoep die geserveerd werd in een broodbol. De tournedos was heerlijk mals en goed bereid. Scroppino een heerlijk verfrissende afsluiter. Absoluut de moeite waard om nog eens terug te gaan om de gerechten te proberen die niet op de AH actie kaart staan.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Had kortingskaart niet bij me, maar eigenaar liet me gebruik maken vaan de actie.hij deelde me mede dat ik de kortingskaart op mocht sturen. Dit noem ik nou eens echte klantvriendelijkheid. Super!!!!!!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Met AH korting bij 't Keershuys gegeten. Ruime, gevarieerde keuze uit het 3 gangen menu. Royale portie scampi's in knoflook vooraf, een prima tournedos als hoofdgerecht en heerlijke scroppino als nagerecht. Bij de fles wijn werd een gratis fles water aangeboden. Al met al een geslaagde avond.
Anvesch .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Goede ontvangst, tafeltje was gereed. Goede aanbevelingen met het menu en heerlijk gegeten, aardige bediening
Zeker voor herhaling vatbaar
Bisssc211 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voor de eerste keer geluncht met de AH-kaart . Je kunt er beneden en boven eten. Wij zaten boven. Prima tafel met z'n tweeën. Ik heb heerlijke uiensoep gegeten en mijn vrouw heerlijke tomatensoep. Daarna prima broodje kroket en broodje carpaccio. Rustige sfeer. Gezellig druk. Toiletten goed op orde. Hier gaan we zeker nog een keer terug als we in Den Bosch zijn.
HHendriks .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Echte aanrader.heerlijk geluncht voor een zeer goede prijs. Ontvangst was geweldig en zo ook de bediening. Wij gaan zeker terug.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Fgezellig,vriendelijk,duidelijk en lekker. Wij hebben geluncht en kregen een goed gevulde kippensoep, half bolletje met kroket en een half bolletje belegdnaar keuze. Helemaal goed.
Henny W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten via de AH-spaaractie. We kregen een keuze-menu waar voor iedereen wel wat lekkers op stond. Het personeel was vriendelijk en dacht mee met een lactose-allergie klant. Wij komen zeker nog een keertje terug.
Niikkii .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
ah 2de gangenlunch gratis,kon kiezen uit tomatensoep of uiensoep-bruinbolletje met kroket op ene helft en andere helft had je de keuze uit carpaccio,gezond,eiersalade of filet american.dus hartstikke veel en goed en lekkere latte hadden we erbij genomen!
Mara P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Goed restaurant, lekker eten, heel vriendelijke bediening !
Met de AH actie, 2e diner gratis, was er veel keus in de gerechten.
Berry D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Een zeer gezellig restaurant met een zeer goede keuken, met lekkere gerechten in een leuke ambiance, tegen een betaalbare prijs.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten. De sfeer was goed en we zijn vriendelijk geholpen door het personeel. Eten was super bij zowel voor- hoofd- en nagerecht.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het is op alle fronten top! Wij gingen met de Albert Heijnbonnen .Het was daardoor niet zo duur.
11 euro voor een lunch is redelijk geprijsd maar het was erg smakelijk, goede bediening en vriendelijk.
We gaan er vast nog een keer heen en proberen het diner
Wilma211 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten! De pekingeend als voorgerecht was super, evenals de vriendelijke en attente bediening. Compliment voor de sjieke wijze waarop het personeel met een storende gast omging. Leuke plek om weer terug te komen!
F.w.n.dolmans .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Alles is erg positief. Vandaar de scores. Er was echter één ding waar wij ons over verbaasd hebben. Op een bepaald moment werd er een schaaltje met snoepjes gebracht met de mededeling dat dit schaaltje weer zou worden opgehaald als we wat snoepjes zouden hebben op gegeten. Wij dachten dat dat een grapje was, maar het bleek waar te zijn. Terwijl er nog enkele snoepjes op het schaaltje lagen werd het meegenomen. Wellicht is dit te veranderen.
Sarajaneendaphne .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH restaurant actie. Het was erg lekker en was zeker niet minder dan de gerechten van de 'gewone' kaart.
Vooraf de lekkerste pekingeend en sashimi ooit gegeten. Als hoofdgerecht spare-ribs en tournedos en als nagerecht cheesecake en dame blanche.
Bediening erg vriendelijk en de sfeer ook erg leuk. Wel een wat kleine ruimte waardoor de grote groep van 8 personen erg luid en duidelijk aanwezig waren.

Kortom erg lekker eten, goede sfeer en vriendelijke bediening!
15651 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten was super! Kaart bood voldoende keuze. Bediening was top! En decor was mooi. Zeer zeker een aanrader en we gaan terug.