Bistro 't Keershuys

Lepelstraat 45 5211 DP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 't Keershuys

Brabantse gastvrijheid in Den Bosch

In een historisch pandje in hartje Den Bosch vind je deze informele, knusse zaak. Het menu is gevuld met bekende gerechten uit de klassieke keuken. Sla ook zeker de wijnkaart niet over, het visitekaartje van deze heerlijke zaak!

Meer informatie over restaurant Bistro 't Keershuys

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Bistro 't Keershuys

Gertrud L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het was een heerlijke sfeer. Voelde als vakantie. Samen met mijn zoon er echt van genoten. Een klein puntje van verbetering. De frietjes voor 2 personen was wat weinig. Zou eerlijk gezegd geen geld vragen voor een extra portie friet, verder was het eten heerlijk.
J.W. A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We kregen de ronde tafel, wat ik altijd erg leuk vind als we met 6 personen eten. Een gezellig restaurant en we hebben heerlijk gegeten. We gaan hier zeker nog eens naar toe.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We kwamen om 1830u binnen en hadden om 1900u, na het voorgerecht, het hoofdgerecht voor ons. Mede hierdoor niet alles opgegeten. Eten was goed van smaak. Voor een bistro prima.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Aanbevolen door ons binnen onze kennissen/ vriendenkring.Ook vanwege de gunstige ligging van het station.
De menukaart is overzichtelijk en ook de keuzemogelijkheden.
Liza S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Sfeervol ingericht, lekkere gerechten en veel keus in voor- en hoofdgerecht. Nagerechten waren een beetje standaard maar smaakvol. Helaas geen lekkernijen voor bij de koffie op dat moment. We hebben genoten van de avond.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hadden een broodje humus Was lekker maar wel een karig formaat voor 7 euro
Had wel royaler gekund.
Grotere broodjes en iets royaler belegd dan is her prima
Arthur G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Sfeervol restaurant om met je familie een avond door te brengen.
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten viel al onze 5 gasten op punten tegen.
Het brood vooraf was veel te zout. Het aangeprezen menu was door overmatig gebruik van citroengras veel te oveheersend in smaak waardoor dit het enige was wat je proefde. De platte pizza was ook te zout zodat de smaak van de overige ingredienten weg viel. De spareribs had te vet vlees.
De toetjes waren goed. De bediening is ook zeer goed en attent!
marleenhermans H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Waarschijnlijk nieuw meisje in de bediening, waardoor onze bestelling niet was doorgekomen; keurig opgelost met drankje. Niet gevraagd hoe de biefstuk gewenst was.. daardoor te ver gebakken.
Maureen K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het eten was de prijs waard, de bediening deed zijn werk goed en het restaurant heeft een gezellige sfeer. De tijd tussen de gangen was wel aan de langwr
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Sfeervolle locatie. Vriendelijke ontvangst en bediening! Prima eten, vooral het voorgerecht met diverse gerechtjes is een aanrader! Gunstige prijs/kwaliteit verhouding.
jackvdg V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding!
sylvie D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gezellige sfeer in de oude binnenstad. Eten fantastisch. Bediening zeer vriendelijk. Verwarmd terras aan restaurantzije. We komen nog een terug!
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Keurige benadering en bediening, lekkere gerechten, mooie sfeer maar dat vonden we uberhaupt van Den Bosch, heerlijk om een weekend uit te gaan!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We werden netjes ontvangen en mochten een plaatsje uitkiezen.
Vervolgens werd de kaart uitgedeeld en gevraagd wat we wilden drinken. De bestelling geplaatst en netjes ons drinken gekregen. Even gewacht en niet al te lang daarna werd ons eten gebracht. Tot dan toe alles prima.

Tijdens het eten werd er vrijwel direct achter elkaar door 2 medewerkers grvraagd of alles naar wens was, net terwijl we een hap hadden genomen, niet echt handig, maar alles was goed.
Vervolgens is er niet meer naar ons omgekeken, wel om te vragen of we nog een ronde spareribs wouden, maar de lege glazen gingen aan diverse medewerkers aan het oog voorbij. Het personeel had totaal geen aandacht meer voor ons en uiteindelijk zijn we zelf bij de bar gaan betalen.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prettige ambiance, wij waren hier vrijdagavond met 15 collega’s wezen dineren en zaten in een aparte ruimte waar nog twee andere tafeltjes stonden. Prettige en kundige bediening die goed in de gaten hielden dat de gasten niets te kort kwamen.

Als voorgerecht had ik een geitenkaas salade, erg lekker toebereid maar iets minder salade had gemogen. Het hoofdgerecht bestond uit een tournedos medium rare gebakken met als bijlage frietjes en een salade. De groenten die op het bord lag mag geen naam hebben .
Het vlees was heerlijk, altijd prettig als de bediening weet waar je het over hebt en dit ook over kan brengen naar de keuken.
Als toetje de Cheesecake met een lekker kopje koffie na, ook hier viel niets op aan te merken.

Al met al een prettige omgeving met kundig personeel, goed eten tegen hele redelijke prijzen, het zal niet de laatste keer zijn geweest dat wij hier hebben gedineerd.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima gegeten in een prettige omgeving
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima gegeten, maar the devil is in the details. Oude chocola bij de koffie, veel te veel dressing over de salade en in te rap tempo werd het eten uitgeserveerd. Voelde wat jachtig allemaal.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wat te snel met de gerechten daardoor het gevoel snel wegwezen
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Leuke ontvangst. Snelle en vriendelijke bediening. Aanrader is de verwennerij als voorgerecht. Super heerlijke ossenhaaspuntjes gegeten. Gewoon fantastisch.