Bistro 't Keershuys

Lepelstraat 45 5211 DP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 't Keershuys

Brabantse gastvrijheid in Den Bosch

In een historisch pandje in hartje Den Bosch vind je deze informele, knusse zaak. Het menu is gevuld met bekende gerechten uit de klassieke keuken. Sla ook zeker de wijnkaart niet over, het visitekaartje van deze heerlijke zaak!

Meer informatie over restaurant Bistro 't Keershuys

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Jan T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima gegeten in een prettige omgeving
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima gegeten, maar the devil is in the details. Oude chocola bij de koffie, veel te veel dressing over de salade en in te rap tempo werd het eten uitgeserveerd. Voelde wat jachtig allemaal.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wat te snel met de gerechten daardoor het gevoel snel wegwezen
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Leuke ontvangst. Snelle en vriendelijke bediening. Aanrader is de verwennerij als voorgerecht. Super heerlijke ossenhaaspuntjes gegeten. Gewoon fantastisch.
Hennie H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gelunched tijdens een gezellige dag Den Bosch. Wij hadden arrangement via Spoordeel en de lunch was bovenverwachting. Keuze uit 2 soorten soep, diverse broodjes. Leuke lokatie en leuk personeel.
W. A.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een voorgerecht met 4 overheerlijke gerechtjes, het hoofdgerecht met verrassende combi van lamsrack en asperges en het andere catch of the day: kabeljauw met schelvis en pasta met kokkels. Heerlijk. Het nagerecht was eveneens out of the box gedacht: scropinio (of zo) bestaande uit limoenijs, limoncello en wodka en nog iets in een glas met een rietje: mmmm...; en een appeltaartgerechtje eveneens heel lekker met kaneelijs en kaneel.
Sacha D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk eten voor een goede prijs alleen brood met wat kruidendokter en twee dipjes voor zeven euro wel wat aan de prijs net zoals een glas wijn voor 4,25.. maar alles was echt heerlijk! Aardige bediening, zeer attent, hielden alles goed in de gaten en onze avond was top! Zeker een keer doen!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, meer dan voldoende. Relaxed gezeten in een leuke entourage.
Helaas waren er geen Hollandse garnalen, maar voor de rest was alles goed verzorgd.
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Super gezellige sfeer, leuke bediening en leuke kaart (kunt het goedkoop houden of duurder maken als je wilt, voor ieder wat wils)
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Het prachtige oude gebouw brengt je in een bourgondische sfeer, de bediening en het eten zijn van goede kwaliteit en sluiten daar prima bij aan. Lekker genieten dus.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prettige sfeer, vlotte bediening. Heerlijk brood vooraf. De ossenhaas(puntjes) met gorgonzolasaus smaakte heerlijk. Voortreffelijke cheesecake! Goede suggestie van de serveerster.
lhuiskes .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prima restaurant. Lekker gegeten, service was prima. Ambiance is echt gezellig. We konden alle tijd nemen, hebben heerlijk nagetafeld.
webertjes .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goed restaurant, gezellig sfeer, vriendelijk personeel en overheerlijke gerechten. Niet te vergeten het prachtige pand waar ze in huizen. Aanrader en last but not least er zit hoort ook een hotel bij. Midden in de binnenstad van 's-Hertogenbosch
I. H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg vriendelijk personeel. Met allergieën goed rekening gehouden en het kwam tijdens het bestellen nog even ter spraken vanuit de bediening. Een gezellig knus en warm sfeertje.
Walther V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Om een lang verhaal kort te maken het was gewoon af , alles was goed verzorgd en de lunch was voor ons als 70 + een inkoppertje . Wij hebben gebruik gemaakt van de A - H kaart maar voor ons een openbaring , Sjapoo !!!!!
susan V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Mijn moeder wilde terug nadat we eerder bij deze gelegenheid een lunch hadden genoten.
Mijn moeder was zo onder de indruk van de tomatensoep .
Nadat we melden dat we vanwege de heerlijke soep terug waren gekeerd heeft ze van de kok het recept meegekregen.
Dat is nou service.
En onze gastvrouw was TOP.
Gerda A.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten ,Flinke porties .Vriendelijke bediening .Met ah restaurant aktie,mooie kaart, volop keuze Garnalen pilpil,met heerlijk brood erbij.Tournedo met keuze uit 5 sausjes lekkere groente erbij.en toetje dame blanche.Enig minpunt choculade saus was niet warm maar koud Maar verder TOP
John V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Leuk restaurant, niet al te groot waardoor leuke sfeer
Mooi pand. Goede bediening.
Keuken is goed, portiegrootte voldoende
Een fles kraanwater wordt als service (gratis) gewoon op tafel gezet. Compliment!
iensine .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer klantvriendelijk personeel ondanks de drukte. Gezellige ruimte. Goed klaargemaakt. Uitstekende prijs-kwaliteit. lekkere wijn die goed in balans is.
jopielemmens .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten, lekker wijntje. De eend is een aanrader. De tournedos perfect done.komen graag terug. Enigste minnetje is wanneer de deur opengaat,. de koude windstroom