Lieve Vrouwestraat 11 3811 BP Amersfoort Nederland Kaart

Maandag en Dinsdag vanaf 12:00
Woensdag t/m Zondag vanaf 10:00

I O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Vriendelijk personeel, eten ronduit slecht, smakeloos, liefdeloos toebereid, sphagetti was droog , vis - zalm was droog ; ander hoofdgerecht : rumpsteak : nauwelijks gekruid, rode wijnsaus - kok zou eens moet leren hoe je dit maakt, tomatensla was verzopen in smakeloze dressing; dessert was redelijk; anders gemis is dat er wijnkaart is, klein kaartje mer vermelding wat 1 glas kost; kortom voor zeer veel verbetering vatbaar
Sombreros K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Na een dagje winkelen hier neergestreken op t terras. We kozen allebei het menu B, als ik het goed heb. Het voorgerecht was een geitenkaas loempia, een mooi opgemaakt bord, een lekker gerecht. Het hoofdgerecht was snoekbaars, een gokje we hadden het allebei nog nooit gegeten, een goede gok, want hij was heerlijk! Het sausje kwam in een sausschaaltje, ook altijd heel fijn, kunje zelf de keuze maken of je het er al dan niet bij wilt eten. De vis lag op een bedje van gestoomde groente, ook erg smakelijk. Verder werden er frieten en een salade bijgeserverd. Niks mis mee. We kozen het toetje uit het andere menu: tartatin. Deze versie bevatte ananas. We hebben beiden zitten smullen! Al met al een uitstekende kwaliteit prijs verhouden.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
met een vriendin hier vanavond gegeten, twee vegetarische gerechten. Viel helaas tegen, prijs/kwaliteit verhouding onvoldoende wat ons betreft. Verder hebben we fijn bij kunnen praten :-)
Bgde .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Highwine gehad,waarbij de ober eigenlijk weinig tot geen wijnkennis had. Daarbij wist diegene ook niet wat voor hapjes en tapenade erbij geserveerd werd. Uiteindelijk kregen we dit wel uitgelegd.
3e ronde wijn kregen een aantal personen de verkeerde wijn geserveerd en werd er door de ober geïrriteerd gereageerd.we kregen wel de goede wijn hierna.

Arrangementen wel leuk, na de highwine en rondvaart en daarna een 3 gangen diner.
Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Goed om te horen dat het arrangement u is bevallen. Jammer dat wij u niet de service hebben geboden die u had mogen verwachten bij de high wine. We gaan hiermee aan de slag. We hopen u binnenkort weer te treffen in onze bistro.

Marie-José R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Bij een bezoek met mijn oudste zoon aan Amersfoort kwamen we op een gezellig plein terecht met allemaal grote terrassen. Hier zijn we neergestreken voor een lekker weizen Grolsch tapbier en een La Chouffe op fles. De bediening is heel aardig maar wel wat opdringerig, want we wilden eerst gezellig wat drinken. Bij de bestelling van het bier werd gevraagd of we ook wilden eten en 1 minuut later stond er al brood met aioli op tafel en zo gauw er nog een bodem bier in het glas stond werd er al gevraagd of we nog wat wilden drinken. Iets te!
We bestelden 2 verschillende menu's. Het B-menu was kerriesoep, biefstuk met garnituur en frambozen pannacotta. En ik had het 4-gangen menu Kannetje: pastrami van Valleivarken, soep van de dag, 2 Medaillons in rode wijnsaus en citroen parfait. Het glas huiswijn, dat bij het menu hoort, heb ik niet aangeboden gekregen en ook werd er niet gevraagd hoe we onze biefstuk wilden. We hebben wel smakelijk gegeten en het is een no-nonsens restaurant. Een prima afsluiting na een winkeldag met mijn zoon.
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. We gaan aan de slag met uw feedback.

Dick M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Locatie is leuk maar de ossenhaas was schoenzoolwaardig! De bediening haastig, rommelig (eten op tafel maar van bestek geen sprake), kortom.....weinig gevoel voor gastvrijheid en service en voor mij waarschijnlijk een éénmalig "avontuur!" Jammer....

Vanwege het mooie weer kon er buiten worden gegeten, het enige pluspunt!
Beste Dick,

Bedankt voor uw recensie. Helaas hebben wij u niet de service kunnen bieden, die u van ons mag verwachten. Kunnen wij met u in contact komen? Wilt u uw gegevens mailen naar reservering@hetkannetje.nl?

We hopen op uw reactie.

Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Op het terras geluncht. Het had 's ochtends flink geregend en ze hadden de drukte daardoor niet verwacht. Heel snel is er extra personeel opgetrommeld. Bediening liep hierdoor zeer goed.
Brood met 2 kroketten gegeten. Eindelijk weer eens normale sneetjes brood i.p.v. de dikke hompen die op dit moment erg in de mode zijn, maar waar je niet doorheen komt. Goede kroketten. Gewoon lekker gezeten en gegeten.
Bedankt voor dit leuke bericht!
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Na even rond te hebben gekeken op het plein toch gekozen om bij 't kannetje te gaan eten. Toen was de keus snel gemaakt we gingen voor menu 't kannetje. En wat hebben mijn moeder en ik daar van gesmuld!!! Echt alles was lekker en perfect! Lekkere en bijzondere combinaties en een goed gevulde soep. Een best stuk vlees met heerlijke knapperige patatjes en een lekkere salade. Nou het toetje en dat zag er ook weer schitterend en smakelijk uit en dat was het ook. Wij wilde na de soep even rusten en dat vragen aan de ober maar hij was ons voor en vroeg of we even een pauze wilde. Graag. Kortom super eten en super bediening, wat zorgde voor een geslaagde avond! Bedankt
Bedankt voor deze mooie recensie!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Gisteren was het een mooie zonnige dag en hebben we heerlijk buiten op het terras gegeten met uitzicht op de Onze lieve vrouwentoren die ook wel de lange Jan genoemd wordt. Toen ik wilde gaan zitten zag ik nog net op tijd dat er een vogel op de rugleuning had gepoept. Op de grond lag nog een oud servetje, dus dat kwam mooi van pas. Eigenlijk geen beste start natuurlijk, maar ik vond dat verder geen bezwaar. Het was vooral een heerlijke plek om daar te kunnen zitten met dit weer. De bediening was vlot en vriendelijk en dat bleef ook zo de rest van de avond. We begonnen met een portje en waren eigenlijk niet direct van plan om hier ook echt te gaan eten, maar we waren wel geïnteresseerd in de menukaart. Geen heel bijzondere kaart en ook ietsje duurder dan gemiddeld. Al is er wel héél veel keuze van zowel vis als vlees. Ongeveer één á twee euro duurder dan wat je bij vele andere restaurants ook voor een vergelijkbaar gerecht betaalt. Deze bistro heeft echter een geweldige troef op de kaart. Menu kannetje voor 23.50 inclusief een glas wijn. En dat is dus ongeveer net zoveel geld als wat je voor een gemiddeld hoofdgerecht kwijt bent als je er ook een glaasje wijn bij drinkt. Alleen krijg je er dan nu nog drie extra gangen bij. Op papier ziet het er ook nog allemaal lekker uit. Pastrami van Gelders Vallei varken in de de houtoven gegaard met bleekselderij-appelsalade en honing-mosterdmayonaise. Gevolgd door een romige kerriesoep. Het hoofdgerecht bestaat uit Gegrilde medaillons van Ierse diamanthaas met rode wijnsaus en het toetje is dan een Parfait van citroen met een compote van kumquats. Dat belooft dus heel wat en dan moet je toch maar afwachten of het dan ook wat is voor dat geld. Maar ik moet zeggen dat het mijn stoutste verwachtingen ruimschoots overtroffen heeft. Het was stuk voor stuk heel erg lekker, van erg goede kwaliteit en ook nog eens ruime porties. Het vlees was zelfs erg veel. Kortom een heel erg goede prijs kwaliteit verhouding. Ik heb gesmuld. Bij de prima espresso zaten ook nog eens twee bonbons. Kortom, dit is een restaurant om vaker terug te komen, als we nog eens in Amersfoort komen.
Wat een fijn bericht, bedankt!
Hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Ik kom hier zelf vaak om te lunchen en met lekker weer zit ik hier op het terras. Het eten is hier erg lekker en het wordt snel geserveerd, ook is de bediening is erg vriendelijk.
SophieEH .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Op een zaterdagavond gegeten met zijn drieën buiten op het terras. Erg lekker gegeten maar de service was helaas slecht, waarschijnlijk door onderbezetting.
Na ontvangen van ons hoofdgerecht moesten we tweemaal vragen waar onze bijgerechten (friet +sla) bleven aangezien het eten al bijna op was inmiddels en deze er nog steeds niet waren. Uiteindelijk van beide 1 portie gekregen wat erg weinig is voor 3 personen (extra bijbesteld). 3 water en 1 wijn besteld en vervolgens een water te weinig gekregen, na opmerking hierover alleen uitleg hoe het mogelijk fout gegaan kon zijn met invoeren maar niet alsnog een extra water gebracht. Verder, na vragen om dessert-kaart ook hierop lang moeten wachten.

Kortom, we hebben erg lekker gegeten, zowel hoofdgerecht als dessert, en waarschijnlijk hebben we het net slecht getroffen maar de service was helaas niet goed.
Mogelijk een volgende keer medewerkers instrueren van te voren aan te geven bij klanten dat dingen mogelijk langer kunnen duren zodat je weet dat ook zij zelf zich ervan bewust zijn en het vervelend vinden voor hun klanten.
Atelier H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Met een groep van 8 personen a la carte gegeten. Veel variatie. Keuze is groot. Gerechten goed bereid, verzorgd geserveerd en ruim voldoende. Vriendelijk personeel. Wat rommelig em onduidelijkheden qua opdienen. Leuke bistro om met een groep te eten.
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie recensie. Fijn dat u een leuke avond heeft gehad. We zullen nagaan wat er qua onduidelijkheden waren qua opdienen, zodat dit de volgende keer ook strak verloopt. Bedankt voor uw tip!

Vriendelijke groet,

Ab Kan
Eigenaar Bistro 't Kannetje
Burcu F.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Snelle service en vriendelijk personeel. Je kan lekker genieten op het terras. Ik kom hier vaker om te lunchen en kies zelf meestal voor broodje carpaccio. Het heeft een fijne ligging, midden in het centrum.
Obmarlin .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Hier op het terras gezeten toen het lekker weer was. Bediening was erg snel en het eten nog sneller. KReeg voldoende aandacht van de bediening voor drankjes etc. Zeker de moeite waard.
Dank voor uw leuke bericht!
Andrea236 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Heerlijke kaasstengels op het terras gegeten.
Fijn dat ze je zelf de saus mocht kiezen die je er bij wilde.
Snelle service. Vriendelijk personeel
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Op zaterdagmiddag hier geluncht. Het was erg druk, mede door het weer. Wij hadden een van de laatste tafeltjes en kregen vrij snel ons bestelden drankjes. Op ons eten moesten we vrij lang wachten, ook al was het druk. Personeel liep als een razende rond, voor mijn gevoel liep niet alles even efficiënt. De salade met pepermakreel smaakte goed, lekkere zongedroogde tomaatjes en dressing. Ook zat er goed brood bij. Had alleen wel iets meer sla mogen bevatten, salade was gewoon niet zo groot. De kroketten op brood waren zoals je ze verwacht, geserveerd op lekker boerenbrood.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Op zaterdag erg druk echter de snelheid van de keuken super. Kwaliteit van het eten goed. Bediening wat rommelig komen 3 maal vragen of we al bestelt hebben? Prijs redelijk.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten met familie. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Het is niet zo duur en het eten is prima.
Ik had gekozen voor menu t kannetje bestaande uit vier gangen. Pastrami, mosterdsoep, diamanthaas en citroenparfait. Alle gerechten waren prima, maar nergens extreem bijzonder. Een tafelgenoot had een menu met rivierkreeftencocktail en varkenshaasreepjes met truffel. Ook deze waren prima te eten.
De porties zijn vrij groot, die kunnen wel iets kleiner. Bediening was prima, 1 klein minpuntje. 1 dessert werd veel eerder op tafel gezet, op een gegeven moment hebben we gevraagd waar de overige desserts bleven.
Al met al een prima avondje.
Hans Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Na een schitterende wandeling door historisch Amersfoort voor het diner neergestreken bij Bistro
't Kannetje. Gezellige -te donkere- ambiance, aardig personeel en een verzorgd menu tegen een redelijke prijs.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Hoi wij waren vanavond bij het kannetje 1 van ons was veganist de ander vegetarisch we hadden dat bij reservering gemeld nou ze verdienen echt een 10 plus het was super voor de veganist was een 3 gangen menu gemaakt met eigen inzicht van de koks kon niet beter een echte aanrader voor veganist en en vegetarisch we hadden ook 2 grote vleeseters mee die hebben ook super gegeten het personeel was top kan menig restaurant van leren echt een super avond gehad Dank jullie wel en tot snel