Lieve Vrouwestraat 11 3811 BP Amersfoort Nederland Kaart

Jouw recensie over het restaurant Bistro 't Kannetje

Peter P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Bistro 't kannetje

Afgelopen weekend met stichting de Zonnebloem Amersfoort bezocht. Leuke middag gehad! Rond de klok van half 7 was de groep rijp voor wat lekkers. Eerst een klein biertje gedronken op het terras, en daarna met zn allen verkast naarbinnen. Het voorgerecht was naar mijn mening een flauwe hap, het was de dun gesneden ossenhaas. Jullie hebben dit dubbel en dwars goedgemaakt met het hoofdgerecht. De T-bone steak was waanzinnig bereid. De bediening was voldoende, doch lief. Het desertje was als een fluwele engel die over mijn tong heen rolde fladderend met zijn vleugels. Een echt smaaksensatie voor de tong. De wc was echter vies, goor ronduit onsmakelijk. Toch gelachen en een gezellige avond gehad.

Groet,

Groet,
P. Plasbeer
John M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
een mooie zaterdagavond. Groot terras, erg druk maar gezellig. Jonge dame komt bestelling opnemen na een lange tijd. Ja we wilden ook wat drinken, dus graag de wijnkaart. Na 15 minuten maar eens gevraagd waar die bleef. De door ons bestelde wijn bleek een andere te zijn, maar goed we hadden al lang gewacht dus laat maar zo.
Het wel lekkere knapperige brood werd duurde ook weer 15 minuten.
Het vispannetje was lekker, de bijgeleverde aardappelschijfjes in folie waren een zompige massa, niet te eten.
De slibtongen waren goed gegaard, de wortels op het bord hard. Zeer attent zei de bedienster dat ze nog even een bord ging halen voor de graten. Nooit weer gezien. Na één vis te hebben verorberd gevraagd of er nog iets bij het gerecht hoorde en ja hoor, er hoorde nog friet bij, helemaal vergeten.
Na afgeruimd te hebben vroeg een andere dame of we nog een nagerecht wilden. Ja hoor, laat de kaart maar even zien. ook deze dame nooit weer gezien.
Er worden hier veel fouten gemaakt in de bediening. Allemaal heel aardige mensen maar ze worden niet aangestuurd. Hebben soms geen idee waar de borden naar toe moeten dus lopen weer terug naar de keuken.
Met wat meer leiding zouden ze heel wat minder meters hoeven te lopen.
Bramsche66 E.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Vanavond strijken we in dit restaurant neer voor een snelle hap. Het duurt even voordat de bediening ons in de gaten heeft, maar dan gaat het snel. Zo snel dat de varkenshaas van binnen nog rauw is. De varkenshaas wordt weer meegenomen en vervangen door een ander. Ook die blijkt van binnen rauw. We eten van de rand van het vlees. De zalm is lekker klaargemaakt, de saus erbij lijkt op verwarmde mayonaise.
Als toetje nemen we de cheesecake van boerenyoghurt. De cake is echter een compacte, harde massa. Niet lekker.
We besluiten snel te betalen en te vertrekken. Geen aanrader.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Onverzorgd terras. Vieze tafels, vieze kussens in de stoelen, dode plantjes op tafel. Eten viel ook tegen: vettige fabriekshamburger (de beschrijving beloofde veel goeds), geen dressing op de salade/rauwkost, smakeloos wit broodje. Zeer karig met de champignons. .De uien worden niet gebakken maar in grote rauwe ringen toegevoegd. Jammer we zaten aan het verkeerde plein. Aan het grotere plein is het veel beter toeven, bleek later...Bediening was wel aardig maar had geen oog voor de details.
keljane_1 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
veel te lang gewacht voor dat er iemand aan tafel kwam om de drankjes op te nemen .
koffie over de randen van de kopjes heen. het ene kopje overvol het andere kopje 3 kwart vol. als brood op de kaart keuze uit Italiaanse bol boeren bruin of Turks brood. maar op bord liggen 2 sneetjes casinobrood na ruim 30 minuten wachten .
echt een beetje jammer .
niet tevrede.
piet J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben op Zondag 14 Mei 2017 (moederdag) met z'n drieen bij Bistro het Kannetje een hapje gegeten. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Het serviceniveau/bediening valt op alle fronten tegen. Te lang gewacht om te bestellen, de bestelling wordt niet goed opgenomen en het eten voldoet niet aan de verwachtingen. We hebben een tournedos met eendenlever, Ribeye en Entecote besteld: Bediening wacht te lang om te bestellen (ruim 30 min) Ik had een tournedos met eendenlever die 3 keer vergeten was. Entrecote was rauw in plaats van medium en ribeye was doorbakken, een typisch voorbeeld hoe het niet moet. (lack aan kwaliteit) Decor ouderwetselijk en niet meer van deze tijd. We zijn daardoor buiten gaan zitten. Ik denk persoonlijk dat het management niet de touwtjes in handen heeft. Nooit meer naar dit restaurant in Amersfoort. (Amersfoort heeft veel meer te bieden)
daisy J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Om te beginnen wil ik vermelden dat we er heerlijk hebben gegeten.
We waren met een grote groep van 13 mensen en kregen een keuzemenu waar vele heerlijke keuzes gemaakt konden worden maar …

We liepen op de trap naar boven en tot mijn verbazing stond er op iedere trede een kaarsje te branden.
Een langere sjaal zou niet ongeschonden blijven. Eenmaal aan tafel werd er op een rustige manier vertelt dat mijn haar in de brand stond.
Jawel, mijn haar stond gewoon in de brand!!
Haar plukken lagen op de tafel en de stank was niet al te prettig.
De serveerster zag het, zei dat dit nogal onhandig was en verwijderde het kaarsje.
Daar mocht ik het mee doen. Geen excuses, niks.
Toen heb ik haar zelf maar even aangesproken en vertelt dat ik enorm verbaasd ben over de hoeveelheid brandende kaarsjes in het restaurant.
Ze vertelde mij dat ze hier niet eerder problemen mee had gehad dus ook verbaasd was.
Daar kon ik het weer mee doen.
Je denk dat je dan alles hebt gehad maar dan kom je boven op de wc en wat zie je daar.
Jawel, brandende waxinelichtjes zonder houder in een hout antieke kastje.
En dan met de weet dat er maar 1 nooduitgang is en die is, jawel … beneden!

Onbegrijpelijk!!
PaulCuisionair .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Bij binnenkomst was ik verrast door de drukte in het restaurant. Tot de laatste tafel gevuld. Dit gaf vertrouwen in de keuken. Waarom zou het er anders zo druk zijn?
De teleurstellingen kwamen echter al snel. Het was binnen bijzonder warm, je zit rug aan rug. Dat is gezellig en grappig maar toch een beetje te. De waterkan die op tafel werd gezet was stuk. De de medewerker vroeg ons verder in te schikken, hij moest er wel door kunnen. Uiteraard hebben we hier gehoor aan gegeven.
Het eten is vooral lomp veel. Niets bijzonder van smaak. Een beetje jaren 80.
De lamsrack was nog gewoon rauw. De wedeweker prikte deze vervolgens op een vork en liep er zo mee naar de keuken:-) hilarisch! Toe de lamsrack weer op tafel kwam ( dit keer wel op het bord) was deze volledig opengesneden. De structuur was wel weg. De bediening vondn we niet aardig. Beetje kortaf maar vooral ongeinteresseerd. Bij het afrekenen heb ik geen fooi gegeven. We zijn vervolgens ook niet meer aangekeken.
Al met al een teleurstellend etentje. We hebben overigens wel veel gelachen.
Marrieke V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Als vegetarisch gerecht hebben ze een bord roerbakgroenten met een paar nootjes. En dat durven ze als een hoofdgerecht te serveren. Kok heeft totaal geen moeite gedaan om nog een eitje of iets met kaas toe te voegen.
Tony M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Om de verjaardag van mijn dochter en schoonzoon te vieren zijn we hier neergestreken. We hebben heerlijk gegeten maar vooral een pluim voor de bediening. Attent. Vlot. Vriendelijk. Gewoon top! Een aanrader watons (zessen) betreft!
cwindt .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Levendige bistro; personeel gastvrij; eten ver ondermaats.
Ierse ossehaaspuntjes was absoluut geen ossehaas. Hooguit kogelbiefstuk.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Op 10 september j.l. zijn wij met een vrijgezellenfeest gestart op het terras van Bistro 't Kannetje. Als snel ontbrak het ons niet aan lekkernijen en er was een mooie plek voor ons gereserveerd op het terras. Bij de reservering hadden wij aangegeven dat er 2 personen een allergie hebben. Dit was geen probleem en er zijn speciale glutenvrije cakejes voor ons besteld! Erg fijn en een top service. Voor ons was terras van 't Kannetje de perfecte plek om te starten met het vrijgezellenfeest.
I O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Vriendelijk personeel, eten ronduit slecht, smakeloos, liefdeloos toebereid, sphagetti was droog , vis - zalm was droog ; ander hoofdgerecht : rumpsteak : nauwelijks gekruid, rode wijnsaus - kok zou eens moet leren hoe je dit maakt, tomatensla was verzopen in smakeloze dressing; dessert was redelijk; anders gemis is dat er wijnkaart is, klein kaartje mer vermelding wat 1 glas kost; kortom voor zeer veel verbetering vatbaar
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Na een dagje winkelen hier neergestreken op t terras. We kozen allebei het menu B, als ik het goed heb. Het voorgerecht was een geitenkaas loempia, een mooi opgemaakt bord, een lekker gerecht. Het hoofdgerecht was snoekbaars, een gokje we hadden het allebei nog nooit gegeten, een goede gok, want hij was heerlijk! Het sausje kwam in een sausschaaltje, ook altijd heel fijn, kunje zelf de keuze maken of je het er al dan niet bij wilt eten. De vis lag op een bedje van gestoomde groente, ook erg smakelijk. Verder werden er frieten en een salade bijgeserverd. Niks mis mee. We kozen het toetje uit het andere menu: tartatin. Deze versie bevatte ananas. We hebben beiden zitten smullen! Al met al een uitstekende kwaliteit prijs verhouden.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
met een vriendin hier vanavond gegeten, twee vegetarische gerechten. Viel helaas tegen, prijs/kwaliteit verhouding onvoldoende wat ons betreft. Verder hebben we fijn bij kunnen praten :-)
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Op 10 september zijn wij met een vrijgezellenfeest gestart op het terras van 't Kannetje. Er was een mooie plek voor ons gereserveerd en ook aan lekkernijen ontbrak het niet. Erg fijn was dat wij bij de reservering hadden aangegeven dat we 2 personen in de groep hadden met een allergie. Dit was geen enkel probleem en er zijn speciaal glutenvrije cakejes besteld! Echt een top service! Een bezoek aan 't Kannetje was voor ons de perfecte start van een vrijgezellenfeest!
Harold J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Tot nog toe altijd lekker gegeten bij 't Kannetje. Het personeel is vriendelijk en het eten komt vrij snel. Recentelijk alleen een voorafje gekozen welke niet geheel voldeed aan de verwachting (een cocktail). Van het terras naar binnen verhuizen is geen probleem. Er is een ruime keuze op de menukaart wat betreft voorgerechten en hoofdgerechten. Heb het idee dat de maaltijden iets kleiner geworden zijn dan een jaar of wat geleden.
Bgde .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Highwine gehad,waarbij de ober eigenlijk weinig tot geen wijnkennis had. Daarbij wist diegene ook niet wat voor hapjes en tapenade erbij geserveerd werd. Uiteindelijk kregen we dit wel uitgelegd.
3e ronde wijn kregen een aantal personen de verkeerde wijn geserveerd en werd er door de ober geïrriteerd gereageerd.we kregen wel de goede wijn hierna.

Arrangementen wel leuk, na de highwine en rondvaart en daarna een 3 gangen diner.
Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Goed om te horen dat het arrangement u is bevallen. Jammer dat wij u niet de service hebben geboden die u had mogen verwachten bij de high wine. We gaan hiermee aan de slag. We hopen u binnenkort weer te treffen in onze bistro.

Een gastvrije groet,

Laura Kan-Bommezijn
MJ R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Bij een bezoek met mijn oudste zoon aan Amersfoort kwamen we op een gezellig plein terecht met allemaal grote terrassen. Hier zijn we neergestreken voor een lekker weizen Grolsch tapbier en een La Chouffe op fles. De bediening is heel aardig maar wel wat opdringerig, want we wilden eerst gezellig wat drinken. Bij de bestelling van het bier werd gevraagd of we ook wilden eten en 1 minuut later stond er al brood met aioli op tafel en zo gauw er nog een bodem bier in het glas stond werd er al gevraagd of we nog wat wilden drinken. Iets te!
We bestelden 2 verschillende menu's. Het B-menu was kerriesoep, biefstuk met garnituur en frambozen pannacotta. En ik had het 4-gangen menu Kannetje: pastrami van Valleivarken, soep van de dag, 2 Medaillons in rode wijnsaus en citroen parfait. Het glas huiswijn, dat bij het menu hoort, heb ik niet aangeboden gekregen en ook werd er niet gevraagd hoe we onze biefstuk wilden. We hebben wel smakelijk gegeten en het is een no-nonsens restaurant. Een prima afsluiting na een winkeldag met mijn zoon.
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. We gaan aan de slag met uw feedback.

Een gastvrije groet,

Laura Kan-Bommezijn