Bistro 't Gerecht

Oude Boteringestraat 43 9712 GD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 't Gerecht

Bistro ‘t Gerecht is een van de klassiekers onder de restaurants in Groningen. Al 17 jaar wordt hier op hoog niveau gekookt.

Sinds 2009 heeft de Michelin ons restaurant bekroond met een Bib Gourmand. Een onderscheiding die staat voor een uitstekende verhouding van prijs en kwaliteit. De Gault Millau een, inmiddels ook in Nederland belangrijk, onafhankelijke hotel en restaurantgids heeft ons 13 punten toegekend.

Onze eigentijdse keuken, onder leiding van Henrice Dijks, kent sterke seizoensinvloeden en legt de nadruk op eerlijke producten, verse vis, alleen het beste vlees en onze klassieker; kreeften uit het eigen homarium.

Wij ontvangen u graag in Bistro ’t Gerecht

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro 't Gerecht

Openbaar vervoer is op loopafstand.
  • : Valet parking gratis voor gasten.

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Valet parking , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Bistro 't Gerecht

karenenmarcel .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
1 van de beste restaurants van Groningen. Geweldige keuken, bediening, inrichting. Buitengewoon goed voor een deze prijsklasse.Verfijnd, spannend eten in een zeer gastvrije, fijne zaak. 1 van onze favorieten.
gerjan C.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
6 gangen met wijn arrangement gedaan ( we hadden er zin in). Niet uitmuntend, maar gewoon goed. Eten mag iets spannender en lichter. Wijn mag iets zwaarder voor de liefhebber. Bediening zeer relaxed en attent.
Marten R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Nice!
Arianne D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Geweldig gegeten, fantastische ervaring!!
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende amuses en een zeer vriendelijke bediening.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Wel vreemd Jammer dat er alleen met de gehele hele tafel voor een menu kan worden gekozen. Wij waren met ons drieëen en het was niet mogelijk om 2x een menu te nemen en 1x à la carte.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten.
Annelieke R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Fantastisch gegeten! Goede timing, goede bediening, heerlijke sfeer!
Jaap O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Gekozen voor het volledige pakket, dus 6 gangen met bijpassend wijnarrangement. Heerlijke balans van gerechten gedurende de avond. De chef kwam zelf met regelmaat serveren en gaf prettige uitleg bij zijn gangen. Absolute aanrader.
Hugo W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prachtige gerechten en heerlijke bijpassende wijnen. Vooral de kabeljouw met paddestoelen was verrukkelijk. Ook het vegetarisch menu was fantastisch.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
beste prijs/kwaliteit in stad Groningen; fijne gerechten, goede en originele keuzes v.w.b. de arrangementswijnen, prettige bediening - kortom, prima (meer dan) adres
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Erg leuke sfeer, gezellige bediening en heerlijk eten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Begane chef kok die verstand van zaken heeft. Goede wijnkaart. Zeker een aanrader!
Duncan D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
heerlijk eten en subliem toetje!!
zeker komen we hier terug!
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het eten ziet er top uit en smaakt ook nog eens heerlijk!
De heer die daar werkte was ook top heel vriendelijk en open.
Ik kom zelf uit Amsterdam maar als ik in Groningen had gewoond was ik hier zeker vaker naartoe gegaan! Prijs/Kwaliteit helemaal goed!
Didi H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Genoten van het verrassings menu. Wat n feestje!, prachtig opgemaakte borden, en geweldige smaken. Mooie balans tussen vlees en vis gerechten! Super bediening.
Sylvia P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Bijzondere smaakcombinaties. Erg lekker en zag er ook mooi uit.
J.F.C. G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Geweldig eten, speciale smaak sensaties . Elk gerecht met een hele goede bijpassende wijn.
goede attente bediening. Kan op gaan voor Michelin ster
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heel bijzonder was dat als je een menu wilt kiezen dat dan de gehele tafel dat menu MOET kiezen. Als er één wat anders wil, dan kan het menu niet doorgaan. Daarin waren ze heel inflexibel.. Rare regels..
De ober was erg geprikkeld toen ik zei dat ik dit niet snapte.. En dat ik best wilde bijbetalen voor andere gerechten dan het standaard menu, maar dat ik de overige 4 tafelgenoten niet hun keuze wilde laten wijzigen, omdat ik een ander gerecht wilde dan het menu..
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Fijn diner in een prettige sfeer! Gerechten goed tot zeer goed! Mooie zuren! Wijn/ spijs combinatie vooral bij het desert niet erg geslaagd!
alya S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten in de tuin van het restaurant. Bij de reservering had ik aangegeven buiten te willen eten en hoewel bij binnenkomst gerekend werd op binnen, was het staf zo flexibel om voor ons buiten in te dekken, alwaar we heerlijk een soort van private dining hebben gehad. Heerlijke gerechten, mooie wijnen erbij en goed tempo. Kortom een aanrader en wij komen zeker terug!