Bistro 't Gerecht

Oude Boteringestraat 43 9712 GD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 't Gerecht

Bistro ‘t Gerecht is een van de klassiekers onder de restaurants in Groningen. Al 18 jaar wordt hier op hoog niveau gekookt.
Sinds 2009 heeft de Michelin ons restaurant bekroond met een Bib Gourmand. Een onderscheiding die staat voor een uitstekende verhouding van prijs en kwaliteit. De Gault Millau een, inmiddels ook in Nederland belangrijk, onafhankelijke hotel en restaurantgids heeft ons 13 punten toegekend.
Onze eigentijdse keuken, onder leiding van Henrice Dijks, kent sterke seizoensinvloeden en legt de nadruk op eerlijke producten, verse vis, alleen het beste vlees en onze klassieker; tartaar van rund.
Wij ontvangen u graag in Bistro ’t Gerecht

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro 't Gerecht

Openbaar vervoer is op loopafstand.
  • : Valet parking gratis voor gasten.

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Valet parking , Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,3

Jouw recensie over het restaurant Bistro 't Gerecht

Judith D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Fantastisch eten en vriendelijk personeel. Ik wilde de kok knuffelen, zo lekker vond ik de vegetarische gerechten (maar dat zou ongepast zijn ????)
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Terechte Bib. Een soort restaurant dat er te weinig is: goed, prettig en niet te duur. Wijnkaart goed doordacht met wat vondsten, zoals de riesling van Tesch
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wederom uitstekend!
Marjan M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk eten, prettige bediening. Eigenlijk altijd goed!
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Mooie gerechten, heerlijk van smaak. De bediening was uitermate verzorgd en prettig. Beslist een aanrader.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Prettig restaurant met goede kwaliteit van eten en drinken, mooie wijn, en buitengewoon vriendelijke bediening.
Vond alleen de koffie niet op het goede niveau van de andere delen van de maaltijd
Melanie P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten met zeer prettige bediening, echt een aanrader!
R.A. V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijke gerechten, goede combinatie met de bijbehorende wijnen. Vriendelijk en kundige bediening.
Marian C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Was echt een surpise en super goed
Lammert H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
goed ontvangen, eten weet goed uitlegt, duidelijke wijn uitleg, misschien vertellen welke gang men bezig is, kaasplankje te bescheiden als gang
Arjen P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Goede sfeer, aten in de binnentuin. Bediening vrolijk, vriendelijk en professioneel. Gerechten waren uitstekend, vers, mooie gerechten, oog voor detail. Prijs/kwaliteit is prima. Parkeren is vlakbij en je zit echt lekker in de binnenstad te eten. Kortom, aanrader!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
fantastisch lekker gegeten. We hebben ons laten verrassen met het 6 gangen verrassingsmenu, incl bijpassende wijnen. Hele mooie combinaties. Wij hebben een top avond gehad.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en hadden een fantastische avond. Het personeel is vriendelijk en attent. De wijn die ons werd geadviseerd (specifiek uitgezocht per gerecht) was voortreffelijk. Ik kom zeker terug!
Jaap O.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten op de binnenplaats van het NH hotel! Vriendelijke zorgzame bediening! 6 gangen met heerlijke bijpassende wijnen. Ons jaarlijkse feestje in Groningen. Er gaat sowieso niets boven Groningen!
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
We hebben een ontspannen avond gehad met heerlijke gerechten en een prettige bediening
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Super gegeten in een relaxte omgeving met sympathieke professionele bedoening.

We startten met een aperitief in de lounge van het aangrenzende hotel. Helaas geen alcoholvrije cocktails, wel alcoholvrij bier. We werden naar onze tafel geleid en hebben gekozen voor het 5 gangen verassingsmenu. Tempo was goed, conversatie met het personeel ook. Eten was prachtig opgemaakt en goed bereid. Ik vond de kabeljauw het lekkerst, maar het dessert mocht er ook wel zijn. En we waren met 2 personen en een half glas wijnmenu zo'n 130 euro kwijt. Zeer goede prijs - kwaliteitverhouding dus.
Drik H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Uitstekend avond met vrienden/familie in de binnentuin. prettige ambiance, uiterst prettige ontspannen bediening en service. Heerlijke wijnen ook het bob-arrangement was ruim voldoende om de smaak van de wijn te genieten. de aandacht van de chef zelf aan de tafel was bijzonder. prima prijs/kwaliteit verhouding.
Gerard .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Ongedwongen sfeer. Zeer prettige en voorkomende bediening. Uitstekend eten en drinken.
Margo S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Zeer goed en gezellig ,mooie mix tussen modern en klassiek .

Klein minpuntje iets te lang wachten tussen de gerechten .

Maar service was perfect.
Mooie stola kregen we toen het wat fris werd.

Echt een aanrader
Margreet P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Hebben de vijf gangen proeverij genomen en mijn man het wijnarrangement. Alles was heerlijk en de gerechtjes zagen er prachtig uit. Personeel was erg aardig . Sommelier gaf goede uitleg bij de wijnen. Zaten buiten , toen het koud werd kregen we een dekentje. Al met al een aanrader .