Bistro 't Gerecht

Oude Boteringestraat 43 9712 GD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 't Gerecht

Bistro ‘t Gerecht is een van de klassiekers onder de restaurants in Groningen. Al 18 jaar wordt hier op hoog niveau gekookt.
Sinds 2009 heeft de Michelin ons restaurant bekroond met een Bib Gourmand. Een onderscheiding die staat voor een uitstekende verhouding van prijs en kwaliteit. De Gault Millau een, inmiddels ook in Nederland belangrijk, onafhankelijke hotel en restaurantgids heeft ons 13 punten toegekend.
Onze eigentijdse keuken, onder leiding van Henrice Dijks, kent sterke seizoensinvloeden en legt de nadruk op eerlijke producten, verse vis, alleen het beste vlees en onze klassieker; tartaar van rund.
Wij ontvangen u graag in Bistro ’t Gerecht

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro 't Gerecht

Openbaar vervoer is op loopafstand.
  • : Valet parking gratis voor gasten.

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Valet parking , Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,3

Jouw recensie over het restaurant Bistro 't Gerecht

Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Wat een heerlijke avond! Echt verwend met prachtige gerechten en mooie wijnen. Het restaurant doet veel chiquer aan dan ik verwacht had maar het hele plaatje klopt.
kdrkdr .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Prima eten. Prettige sfeer. Muziek gelukkig heel zacht (mag van ons uit!). Vriendelijke bediening. Kortom: we komen weer terug.
Jan Reinder H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Altijd een feestje om te eten bij bistro ‘t Gerecht. Een 5 gangen verrassingsmenu is een aanrader. Heerlijke gerechten prachtig opgemaakt en met een grote verscheidenheid, waardoor er echt telkens sprake is van een verrassing. Erg prettige, vriendelijke bediening met mensen die plezier in hun werk hebben.
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Terug gekomen naar de succesvolle kennismaking in voorjaar 2018. En terecht : de service, oprechte belangstelling, passend wijnadvies en mooi opgemaakt drie gangen menu dat uitstekend smaakte : opnieuw meer dan geslaagd. Ga zo door.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten en een verademing wanneer je een glutenallergie hebt. Een aanrader!
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Geweldige avond gehad met heerlijk eten. Complimenten aan de chef en zijn team!
Bediening was zeer vriendelijk, veel uitleg over de gerechten en de bijbehorende wijnen. Een absolute aanrader!
Hanneke T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk eten, prima service. Een topavond! Gezellig eerst even bij de haard gezeten en daarna aan tafel. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren alledrie een schot in de roos! Wij komen zeker terug.
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Goed bereide gerechten, interessante wijnkaart: wij dronken o.m. een Hongaarse Traminer. Prettige bediening. Ik kom hier vaker en het is altijd goed.
Fong-Chi W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Eten is lekker. Smaken zijn mooi in balans. Wordt mooi opgediend. Personeel is heel vriendelijk en geeft je een comfortabel gevoel. Inrichting is goed verlicht en sfeervol. Overall leuk restaurant voor een avondje uit.
Dirk-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Met twee man genoten van een prachtige avond. Zoals het hoort en daar nog wat bovenop. Hier ga ik zeker naartoe terug.
W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Was heerlijk, als we nog eens in Groningen zijn komen we zeker terug!
Lekkere amuse, tartaar was top, genoten van het geporceerde ei en verrast door extra kreeft bij de tong.
Rianne W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
we hebben met drie collega's uitstekend gegeten. Bevelen uw restaurant ook in onze leefomgeving aan. We hebben geen opbouwende kritiek kunnen bedenken, omdat het prima eten is.
Hilda D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
De 5 gangen waren super! We hebben heerlijk gegeten in een prettige omgeving
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Lekker eten. Ongezellige inrichting; de ruimte klinkt hol. Kil personeel.
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Uitstekend eten, de bediening was wat sumier in de uitleg over de gerechten en wijn bij het door ons gekozen menu van de chef. Iets meer uitleg had veel meer beleving gegeven, beetje gemiste kans.
Aaldrik P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
In het kort: niet echt bib gourmand waardig. Het eten was goed maar niet meer dan dat. De bediening was wel zeer aardig en vrolijk. We hadden alle 4 het 5 gangen menu van de chef en ik had bijpassende wijnen. Moet zeggen dat de wijnen uitstekend bij het eten passen en er zaten ook wel prima gerechtjes tussen maar over het geheel genomen vond ik het gemideld en niet uitstekend.
John D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, goede service
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Fantastisch eten en vriendelijk personeel. Ik wilde de kok knuffelen, zo lekker vond ik de vegetarische gerechten (maar dat zou ongepast zijn ????)
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Terechte Bib. Een soort restaurant dat er te weinig is: goed, prettig en niet te duur. Wijnkaart goed doordacht met wat vondsten, zoals de riesling van Tesch
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018