Bistro 't Gerecht

Oude Boteringestraat 43 9712 GD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 't Gerecht

Bistro ‘t Gerecht is een van de klassiekers onder de restaurants in Groningen. Al 17 jaar wordt hier op hoog niveau gekookt.

Sinds 2009 heeft de Michelin ons restaurant bekroond met een Bib Gourmand. Een onderscheiding die staat voor een uitstekende verhouding van prijs en kwaliteit. De Gault Millau een, inmiddels ook in Nederland belangrijk, onafhankelijke hotel en restaurantgids heeft ons 13 punten toegekend.

Onze eigentijdse keuken, onder leiding van Henrice Dijks, kent sterke seizoensinvloeden en legt de nadruk op eerlijke producten, verse vis, alleen het beste vlees en onze klassieker; kreeften uit het eigen homarium.

Wij ontvangen u graag in Bistro ’t Gerecht

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro 't Gerecht

Openbaar vervoer is op loopafstand.
  • : Valet parking gratis voor gasten.

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Valet parking , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bistro 't Gerecht

ids W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Karina Z.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Goed voor elkaar, na 2x zonder reservering binnengelopen in een volle tent, nu met reservering eindelijk aan tafel. Heerlijk gezeten, gegeten en genoten!
Corine G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Super avond gehad!!
H. S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten: verrassingsmenu is aanrader. Fijne sfeer met zeer vriendelijke bediening.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij namen het 6 gangen seizoens gerecht waarbij alles een verrassing is, en zoals gewoonlijk zijn wij niet teleurgesteld. Samen met de goede en vrolijke bediening een geslaagde avond.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Weer erg lekker. Smaken iets minder in balans dan de vorige keer. Soms iets aan de zure kant. Hoewel de het voorgerecht van harder met zure dressing juist weer erg passend was. Maar blijf een vd beste restaurants in Groningen.
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellige bistro, leuke bar maar wel jammer dat er geen kaart is voor de drank en we dus een whisky van euro 12,70 ! kregen.... Eten heelijk en mooie wijnkaart. Vriendelijke bediening. Onze tafel was recht onder de luidspreker dus wel erg nadrukkelijke muziek. Kortom een geslaagde avond maar geen koopje, met 3 personen 235 euro, wel inclusief en fles wijn van 60 euro.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
In de goede traditie van een 'bistro': héérlijk gegeten, aardige en deskundige bediening, ontspannen sfeer, een aanrader!
B. K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Tartaar voorgerecht heerlijk mals, kabeljauw met paddestoelen en truffel meesterlijk en verrassende en subtiele kazen met perfect passende wijnen bij een enthousiaste en vriendelijke bediening. Aandachtspunten? interieur is na 20 jaar wel eens toe aan een opfrisser.
Lamers M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Duidelijke focus met de kleine menukaart, goede kwaliteit eten, goede bediening, en goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik kom zeker terug!
kdrkdr .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Voor het eerst in dit restaurant gegeten. We wonen 2,5 jaar in Groningen en gaan steeds naar een ander restaurant om te ontdekken wat we in de buurt allemaal kunnen eten. Wat ons betreft is dit het beste wat we in de stad zijn tegengekomen. Het eten is (bijna?) een ster waardig. Heel terecht dat er een Bib Gourmande in de Micheling gids staat!
Amber H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Super verjaardag hier kunnen vieren.
Een avond waar alles super is geregeld. Heerlijk gegeten.
Vriendelijk personeel die echt de tijd voor je nemen.
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goede gerechten met uitstekend wijnarrangement. Prettige bediening en prima service in lobby toen wij na diner nog even uitzakten: de chef kwam nog wat friandises brengen. Al met al een aanrader.
Age R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Samen met mijn partner op vrijdagavond gegeten. Het 5 gangen menu met bijpassende wijnen was echt top! alle gerechten waren zeer smaakvol en perfect aangepast op het herfstachtige weer. Bediening was zeer vriendelijk en attent. We hebben echt genoten van deze avond!
karenenmarcel .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
1 van de beste restaurants van Groningen. Geweldige keuken, bediening, inrichting. Buitengewoon goed voor een deze prijsklasse.Verfijnd, spannend eten in een zeer gastvrije, fijne zaak. 1 van onze favorieten.
gerjan C.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
6 gangen met wijn arrangement gedaan ( we hadden er zin in). Niet uitmuntend, maar gewoon goed. Eten mag iets spannender en lichter. Wijn mag iets zwaarder voor de liefhebber. Bediening zeer relaxed en attent.
Marten R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Nice!
Arianne D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Geweldig gegeten, fantastische ervaring!!
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende amuses en een zeer vriendelijke bediening.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Wel vreemd Jammer dat er alleen met de gehele hele tafel voor een menu kan worden gekozen. Wij waren met ons drieëen en het was niet mogelijk om 2x een menu te nemen en 1x à la carte.