Bistro 't Eethuys Didam

Hoofdstraat 2 6942 AT Didam Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro 't Eethuys Didam

Een gezellige bar-bistro met een Frans-geïnspireerde keuken. Er wordt veel met dagverse ingrediënten gewerkt en er zijn wisselende seizoensgerechten. Het interieur is modern, maar geeft toch een welkom huiskamergevoel. De verschillende groepsarrangementen en menu's, plus de uitgebreide kaart, zorgen dat er voor iedereen wat te kiezen is.

Meer informatie over restaurant Bistro 't Eethuys Didam

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro 't Eethuys Didam

Rop D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden, het is even kiezen uit de verschillende menu opties, maar toen 'de reis door de keuken' eenmal op tafel stond bleek dat een uitstekende keuze. Veel kleine gerechtjes, heerlijke smaken en een ontzettende leuke, lieve en attente bediening! Een aanrader! (Tip : het interieur kan wel een update gebruiken)
Nina G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was heerlijk en het personeel erg vriendelijk.
Alleen de wachttijd voor het eten is erg lang, wat wel zonde was.
ans J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten was erg lekker en we werden goed geholpen door de bediening. Het is zeker een aanrader.
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Lekker eten
sandrakrekel .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk tapasgerechten met veel keuzemogelijkheden! Jonge, maar attente bediening. Weinig bier van de tap. Wijnen vond ik niet bijzonder.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Leuke en zeer vriendelijke ontvangst.
Gezellige sfeer en zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als ook nagerecht waren lekker.
Wij kwamen voor de stroganoffsaus . Dit is dan ook het enige minpuntje voor ons.
Terwijl er voldoende van alles was, lagen er van de saus alleen hier en daar wat kliekjes om het vlees
heen. Heel jammer. Voor de rest is er niets negatiefs aan te merken. Wij hebben dit bij het afrekenen aan de gastvrouwen doorgegeven en zij zouden dit op hun beurt weer aan de keuken doorgeven.
Al met al een leuke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
De ontvangst was goed. De plaats was top. Er was rekening gehouden met de wens qua tafel en opstelling van de stoelen( een op de kopse kant ivm rugklachten) .
Bediening was goed. Goede uitleg over de mogelijkheden. Goede alternatieven toen bleek dat een gerecht van de Wikdkaart niet meer mogelijk was.
We hebben heerlijk gegeten en genoten mede dank zij de prettige bediening.
Een aanrader!
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was echt lekker eten de tapas haden we en voor het geld krijg je veel tapas en ik en me vrouw vonden het echt lekker dus wij gaan zeker vaker daar eten gr Wouter
Nietgeldig1 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
De sfeer in 't Eethuys is goed, mooi aangekleed. Helaas was de timing slecht. Gekozen voor het onbeperkt tapas diner, we waren om 7 uur in het restaurant en om kwart over 8 kwam het eerste tapas gerecht. Vervolgens zat er tussen iedere ronde ongeveer een uur (twee gerechten per ronde maximaal), het onbeperkt gaat hierdoor verloren aangezien de keuken om 10 uur sluit. In totaal 3 rondes kunnen bestellen. De kwaliteit van de bereiding van het eten was erg wisselend, waarbij bij de een het vlees lekker mals en goed bereid was, was het bij de ander te gaar. Daarnaast komen de gerechten op de tapaskaart voor 80% overeen met de reguliere kaart, dus je zou denken dat dit niet veel moeilijker moet zijn om te bereiden. De verhoudingen tussen de gerechten kwam ook niet overeen, de hoeveelheid voor dezelfde gerechten voor de ene persoon of de ander was erg verschillend. Een deel van de groep ging met een onvoldaan gevoel naar huis.

Al met al een leuke avond gehad. Het eten was niet heel slecht, maar wel erg onregelmatig, zowel in bereiding als in hoeveelheid. Weer een ervaring rijker, alleen kies ik volgende keer toch een ander restaurant om te gaan uiteten.