Bistro St. Sjaak

Heuvelring 118 5038 CL Tilburg Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Bistro St. Sjaak

Eten waar je je lekker van voelt

In deze gezellige bistro zwaait Sjaak met passie de scepter in de keuken. Hij weet wat lekker is en zet je smaakvolle gerechten voor zonder franjes en te veel poespas. Onvervalst comfort food. Laat je door het vriendelijke personeel een goed glas wijn inschenken en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Bistro St. Sjaak

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro St. Sjaak

Joris D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Goed gegeten, bijzondere gerechten en vriendelijk personeel. Er werd uitstekend rekening gehouden met mijn allergie. Wij komen zeker een keer terug.
Machiel B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Weer heerlijk genoten! Die steak tartaar.... ????????
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Wij vonden het eten goed maar echt te duur. En jammer dat je naast je drankjes niet gewoon kraanwater kan bestellen. 4,50 euro voor een fles water vinden we echt to much. We waren 200 euro kwijt met vieren met voorgerecht, hoofdgerecht en koffie. Wel gezellig ingericht en vriendelijke bediening.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Evt iets meer keuze s in het menu zou fijn zijn.
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
lekker eten en een heerlijk wijntje of biertje erbij. Mooi geserveerd en een leuke bediening.
Flowerpower01 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Kwaliteit van het eten was prima. We geluid om ons heen ( terwijl het restaurant op de maandagavond niet eens helemaal vol zat) vonden we wel erg aanwezig en dat voelde niet altijd even prettig.
Voor de rest een prima restaurant aan de Heuvelring in Tilburg.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige rustige sfeer. Gerechten met smaak bereid en voldoende tijd tussen de gangen om rustig te eten. Komen zeker een keer terug!
José T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten, porties waren precies goed. Goede wijnen. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Al met al top avond gehad!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Ik mis soep op de kaart. Vissoep, tomatensoep of zo. Het licht in de toilet deed het niet dus was even klungelen met het lampje op de telefoon. Verder prima.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Erg lang wachten op het eten.
Afzuiging keuken erg matig waardoor in het restaurant een onaangename geur hing.
Bediening kon het allemaal maar amper bijhouden.
Gerechten waren goed, behalve de mosselen die waren erg zout.
Volgens de ober lag dat aan de mossel zelf !!!!, nooit van gehoord.
T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Heerlijk eten en voortreffelijk vriendelijke bediening! We hebben genoten in een fijne rustige setting met z'n vieren. We komen zeker weer eens terug als we in Tilburg zijn!
Ralph L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
De houten stoelen waren erg oncomfortabel. De ruimte-temperatuur was voor mij te laag, toen ik wegging had ik het gewoon koud, jammer. Qua aankleding kan het restaurant meer gebruiken, ik vond het een beetje kaal. Het eten was daarentegen heel goed en de bediening ook.
Claudia-Nico G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het eten bij de bistro was wederom erg goed. Iets meer sla en frietjes bij het hoofdgerecht zou fijn geweest zijn. Ook omdat het personeel zo druk was dat het niet lukte om bij te bestellen.
Jasper E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het eten is altijd voortreffelijk, gastvrij en vrolijk personeel, we komen er graag!
luuktouw .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ons bezoek gisteren aan Bistro St. Sjaak was onze eerste ervaring met deze zaak. De sfeer is gemoedelijk en de bediening zeer vriendelijk. Het eten was lekker, voorgerecht carpaccio met eendelever krullen, hoofdgerecht biefstuk, deze was heerlijk mals en als nagerecht karamel cheesecake met bastogne (aanrader). Prijs/kwaliteit prima in balans. Komen hier zeker nog een keer terug!
Felicity S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Bijzondere kaart met originele gerechten
Heel lekker klaar gemaakt
Aanrader
Ferenc H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wijn en voorgerecht waren goed, dus onze verwachtingen waren hoog. Men was echter ons hoofdgerecht stomweg vergeten. Nadat we er na ruim 1 uur om vroegen werd het snel in elkaar geflanst. Goedkoop gehakt dat voor tartaar door moest gaan met ketchup en mosterd,frites en beetje groenvoer erbij, beetje friettent achtige
kwaliteit. De ober gaf de keuken de schuld, dat vond ik zeer laf,hij had ook kunnen zien dat wij al lang zaten te wachten, daarbij komen we voor de totaal beleving. Ik heb hem hier ook op aangesproken, pas toen werd een kopje koffie ter compensatie aangeboden. Ook het nagerecht was maar matig (crème brulee en kaasplankje) Wij komen niet meer terug, zoiets is absoluut geen reclame.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Gezellig, sfeervol, en lekker eten.
Maureen D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heel lekker en gezellig gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.
Onze dochter is vegetarisch en daar was ook voldoende keuze ook met aanpassingen
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Mooie kaart, leuke inrichting en mooi terras, enige wat iets beter kan is tijd tussen voor- en hoofdgerecht, duurde iets te lang, verder een aanrader.