Bistro St. Sjaak

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Bistro St. Sjaak

Eten waar je je lekker van voelt

In deze gezellige bistro zwaait Sjaak met passie de scepter in de keuken. Hij weet wat lekker is en zet je smaakvolle gerechten voor zonder franjes en te veel poespas. Onvervalst comfort food. Laat je door het vriendelijke personeel een goed glas wijn inschenken en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Bistro St. Sjaak

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro St. Sjaak

Kay S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Rustig restaurant. Vriendelijk bediening. Zoals gebruikelijk in NED erg jong (studenten vermoedelijk). Prijs/kwaliteit in orde. Prima biefstuk! Beperkte kaart, maar voor ieder wat van zijn gading. Beperkte wijnkeuze. Studenten moeten nog een beetje leren hoe proeven n inschenken hoort. ????
wil V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Lekker gegeten
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prima gegeten!
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het was nogal tochtig op het plekje waar bij zaten
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten (hazenpeper & speenvarken) bij Bistro St. Sjaak. De gerechten zijn zoals ze moeten zijn. Goed bereid met daarbij een heerlijk passend wijntje. Wij hebben genoten! Ook de bediening is zeer vriendelijk en ondanks dat het rustig was, kregen we onze gerechten op een rustig en goed tempo. Wij komen zeker nog eens terug!
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Sympathieke bediening. Gestart met erg lekkere oesters. Daarna de veg pasta en de hazenpeper, beide heerlijk. Als toetje de speculaascake en chocoladecakeje, de laatste was goddelijk!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Lekker eten, mooi geserveerd en aanpassing was mogelijk.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed eten! Goeie prijs kwaliteit verhouding. Lactose intolerant geen probleem.
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Een prima gelegenheid als je even in de stad bent voor een concert bij 013
Ineke C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ons hoofdgerecht kwam door een misverstand later als verwacht maar werd gecompenseerd met een heerlijke espresso. Goed opgelost en we gaan zeker nog eens terug.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer en goede service aan tafel. De Steak tartare is echt een aanrader.

Alleen het koffie apparaat maakt nogal herrie, wanneer je er naast zit dan kan je elkaar soms lastig verstaan. En ik had bij mijn reservering aangegeven een intolerantie te hebben, daar is niets van gezegd. Gelukkig stond er voldoende op de kaart om van te genieten dus was het totaal geen probleem!
wil V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De menu/keuze kaart was uitgebreid. Het eten was Fantastisch. De bediening vriendelijk en correct. Al met al een restaurant dat aanbeveling verdiend !
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prima en gezellige bistro. Wij komen hier regelmatig vanaf de opening en zijn erg tevreden. Prima stoelen en de tafeltjes staan niet te dicht op elkaar.
Bitchy1255 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een verrassend goed restaurant! Onverwacht heerlijk gegeten. Voor het eten echt een aanrader, alleen het personeel mag wat losser.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben goed gegeten. De eigenaar is een prima gastheer.
nicole B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Erg lekker ( kermis) menu!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Vanavond voor het eerst gegeten bij Bistro St Sjaak, ter gelegenheid van onze trouwdag! Uitstekend bereide gerechten van prima kwaliteit. Vooraf carpaccio, heerlijk van smaak, zonder poespas! Als hoofdgerecht zeebaars met saffraanrisotto, ook al heerlijk van smaak. Mijn vrouw is niet zo van de risotto, maar daar werd direct prima op geanticipeerd met een voorstel voor een mix van aardappel en tomaat bij de zeebaars. De uit Italië afkomstige Chardonnay was heerlijk bij de zeebaars. Als nagerecht warme chocoladetaart! Kortom, vanavond echt heel goed gegeten bij deze bistro. Leuke bediening ook. Voor herhaling vatbaar!
Wout J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima gegeten met 6 man. Mosselen zijn echt een aanrader! Prijs kwaliteit = zeker heel goed in orde. Een geslaagde avond
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Voor en hoofdgerecht prima
Crème brulee kan beter
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Alles is goed. 3 gangen menu was erg lekker met steak tartaar, eendenborst en chocoladetaart. Erg vriendelijke mensen met goede wijnen voor een betaalbare prijs. De inrichting en het zonnescherm buiten kunnen nog worden verbeterd