Bistro St. Sjaak

Heuvelring 118 5038 CL Tilburg Nederland Kaart

Over restaurant Bistro St. Sjaak

Eten waar je je lekker van voelt

In deze gezellige bistro zwaait Sjaak met passie de scepter in de keuken. Hij weet wat lekker is en zet je smaakvolle gerechten voor zonder franjes en te veel poespas. Onvervalst comfort food. Laat je door het vriendelijke personeel een goed glas wijn inschenken en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Bistro St. Sjaak

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Nico M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Meike R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben erg lekker gegeten bij St. Sjaak. Het is aan de prijs, maar de kwaliteit van de gerechten is dan ook goed. Voornamelijk de hoofdbestanddelen van de gerechten (vlees/vis) waren erg goed bereid. De garnituren zijn simpel, maar prima. Verder zijn de porties groot. We hadden drie gangen in gedachte, maar na het hoofdgerecht zaten we helemaal vol.
De service is goed. Het personeel is vriendelijk en alert.
Cremebruleetje .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Ondanks dat het halfvol was duurde het lang voordat we een kaart en wat brood kregen. Eten was prima, zelf had ik heerlijke mosselen met venkel en blauwe kaas. Jammer dat we met 4 personen 1 bakje friet en sla moesten delen. Ik ken betere restaurants in deze prijsklasse.
Pien29 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Goede keurige bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding.
De lam was heerlijk en de mosselen ook heel apart en fijn van smaak.
de zaak ziet er heel mooi uit een beetje industrieel maar toch gezellig.
de keuken is open dus je kunt met de kok praten over je eten als je dat wilt natuurlijk.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Vrij onverwacht op maandag avond even een hapje eten. Vanwege de recensies naar St. Sjaak gegaan. We waren meteen verrast door het decor, met de vele (voor ons bekende) schilderijen. Ook door de prijs, 3 gangen voor 29,50. Heerlijk gegeten, gezellige, ontspannen sfeer. Echt een aanrader. We komen hier nog wel een keer terug!
Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Lekker gegeten in deze Bistro. Niet te ingewikkeld, gewoon goed klaargemaakt en erg smaakvol. Uiterst vriendelijke bediening. Wat meer groenten (naast de salade) zou een goede aanvulling zijn. (maar dat is eigenlijk overal het geval...) We komen graag terug!
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Zoals altijd was het eten weer heerlijk bij St. Sjaak. Fantastische bediening en een fijne en ontspannen ambiance. Ook het advies voor de wijn was perfect. Bedankt.
Peterz24 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Erg leuke avond gehad, kwaliteit van het eten was goed en de bijpassende wijnsuggesties maken het geheel af. Daarbovenop deed de, in ons geval eenkopige bediening, perfect haar werk!
Conclusie; echt een aanrader als je een avond goed verzorgd wil eten!
Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wij zaten aan de ronde tafel bij binnenkomst. Goed gegeten en goede bediening. Eigenaar/kok staat waarschijnlijk in de keuken. Vooraan bij onze tafels is de bar. Na het voorgerecht kwamen er figuren binnen die aan de bar gaan zitten en zichzelf bedienen van drank. Het volume en heen en weer geloop om te roken werd gedurende avond erg irritant. De volgende keer wel, maar niet meer voorin. Prijs/kwaliteit is goed.
Heidiencorne .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Het eten was erg lekker. Bediening zeer vriendelijk. De ruimte was op zich ook gezellig maar wij vonden de muziek te hard en had ook iets rustigere muziek mogen zijn. Daardoor was het behoorlijk luidruchtig. Jammer eigenlijk want voor de rest is het een fijn restaurant.
Brenda En Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Gisteren een heerlijke avond hier gehad. Op maandag blijkbaar altijd voor 3 tientjes 3 gangen, leuke verrassing! Prettige bediening met verstand van zaken. De tong was heerlijk! Fijne sfeer en de appel peer crumble.. Hmmmm
VanZijl11 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ons bezoek aan Bistro St. Sjaak was erg geslaagd. Een prima service van de dames. We hebben erg lekker gegeten. De diversiteit op de kaart is ook super geslaagd. Wij zeggen.... tot de volgende keer. We komen zeker terug.
Mariaberkelmans .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het eten was heerlijk bediening vriendelijk Alleen jammer dat je voor een fles tafel water 5 euro moet betalen .Zeker als je een wijntje drinkt.
Fleur-M .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Fijne sfeer, ongedwongen en toch een echt restaurantgevoel. De bediening wist goede suggesties mbt wijnen te geven. Er had iets meer uitleg gegeven mogen worden bij het uitserveren van de borden. Maar buit dat helemaal prima en zeker voor herhaling vatbaar!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Bistro St. Sjaak biedt wat je verwacht naar aanleiding van de eigen site: liefde voor de Franse keuken, dus prima eten en lekkere wijntjes.
De prijzen van de gerechten liggen naar mijn idee nét iets te hoog in vergelijking tot restaurants die dezelfde kwaliteit bieden. Maar dat neemt niet weg dat je in dit restaurant prima aan je trekken komt. Dat komt mede door de vriendelijke bediening die graag met je meedenkt. Onze serveerster kwam met leuke en goede wijnsuggesties en dat geeft een de avond meerwaarde. Ze liet mijn vriendin en mij verschillende wijnen voorproeven om tot de juiste keuze te komen. Leuk!
De gerechten waren, zoals eerder gezegd, prima. Al vond ik dat geen van de gerechten een echte uitschieter naar boven was.
Als tips zou ik mee willen geven: probeer te excelleren met wat hoofdgerechten of zet de huidige gerechten voor een iets lagere prijs op de kaart. Daarnaast was het prettig geweest als de temperatuur in de bistro net wat hoger was (hebben ze overigens wel wat aan geprobeerd te doen).
Samengevat: Bistro St. Sjaak is een bistro met potentie en zeker een plek om naar terug te keren!
M.J.V. D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Het was een gezellig avondje uit. De aankleding was sober en smaakvol. De gerechten, zowel het menu van de chef als de gerechten van de kaart zijn goed. Leuk geserveerd en smakelijk. De bediening is vriendelijk en zorgt dat je niets tekort komt. Een ander leuk detail: de keuken is open en je ziet de kok aan het werk, niets geen gestress.
Mariannelouis .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Met vriendin heerlijk 3 gangen menu gegeten.
Voor 29.50 mocht je het menu zelf samenstellen, t eten was echt heerlijk, de bediening zeker top!!!
Kortom een aanrader!!!!
Degrootjwm .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Team bistro St. Sjaak,

Wij hebben gisteren genoten van een hartelijk ontvangst, heerlijke gerechten en een gezellige omgeving. Een klein minpuntje , we hadden n plaats midden in t restaurant( achter ons lag de gang naar de keuken) daar was t wel n beetje fris verder leuk om in de keuken te mogen kijken. Succes en we komen zeker een keertje terug.
Birgittrienekens .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Lekker klassiek eten, mooi restaurant en fijne sfeer. Coquilles waren boterzacht, risotto bitterballen goed van smaak en de crème brûlée een van de lekkerste die ik ooit heb geproefd!
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
lange tijd geleden dat we zo slecht gegeten hebben. Duidelijk een chef kok zonder inspiratie en creativiteit. Was onze eerste en tevens laatste keer. Bij binnenkomst worden onze jassen niet aangenomen en ook niet medegedeeld dat er een garderobe was dus hingen onze natte jassen over onze stoelen. We besluiten het menu te nemen voor € 29,50. Het voorgerecht : bitterbal van risotto was wel smakelijk maar het oog wil ook wat. Leg dit balletjes op een klein beetje sla of zoiets maar niet 3 balletjes in een soepbord en dat is het. Hoofdgerecht : kabeljauw met een puree van ????? met tempura cherrytomaatjes. Zo zonder smaak en laf en de puree was ronduit niet lekker en dan die tomaatjes!!!. Zelfs een thuiskok zoals ik kan dit beter. Ronduit slecht voor een restaurant. Kleed het bord wat aan en probeer eens een sausje en wat kleur op een bord te brengen. Chef er is nog heel wat te halen en te leren. Jeetje. Het dessert was een chocolade taartje en ja die moet je uit de verpakking halen en in de oven zetten en dan is het de bedoeling dat de choco eruit loopt. En?????? dus niet.... met een bolletje ijs met 1 aardbei. Ja is ook moeilijk natuurlijk.
De andere persoon had de risotto met dorade. Een vette massa van rijst met een overkill van truffel en olijfolie.
Afijn nu € 85,00 lichter en heel erg teleurgesteld en nooit meer terug.
Beste Henny,

Om te beginnen erg spijtig dat u bij ons de avond zo heeft moeten ervaren. Ik (Sjaak) schrik van zo'n recensie. Hier doen wij het niet voor. Ikzelf was als eigenaar niet aanwezig dus na het lezen van uw verhaal ben ik meteen op onderzoek uitgegaan. Na contact hebben gehad met chef en bediening, waaronder de jongeman die u geholpen heeft deze avond, kwamen zij tot de volgende conclusie. Uw ergernissen zijn niet door u kenbaar gemaakt deze avond. Zodoende hebben mijn collega's niet kunnen anticiperen op uw punten. Als er wat fóut gaat of een gerecht is totaal niet naar wens dan willen wij dit meteen oplossen. Als er bij de rekening nog steeds niet kenbaar gemaakt wordt wat er eventueel speelt is dit erg jammer en kunnen we aan de hand van uw recensie alleen maar gaan gissen of zaken aannemen. Zoals u ook zaken aanneemt dat onze chef (ik) niet creatief kan zijn of een taartje uit een pakje komt... Dit is niet netjes en is simpelweg niet waar. Wij maken alles zelf in de keuken!
U moet weten dat een recensie zoals u hem schrijft keihard aankomt bij ons team. En kan ons boos maken. Niet omdat wij het beter weten maar omdat we er nu niets meer aan kunnen doen!
U zegt dat u niet meer komt maar graag gaan wij in de herkansing. U bent van harte welkom een volgende keer.

Met vriendelijke groet
Bistro St sjaak