Bistro St. Sjaak

Heuvelring 118 5038 CL Tilburg Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Bistro St. Sjaak

Eten waar je je lekker van voelt

In deze gezellige bistro zwaait Sjaak met passie de scepter in de keuken. Hij weet wat lekker is en zet je smaakvolle gerechten voor zonder franjes en te veel poespas. Onvervalst comfort food. Laat je door het vriendelijke personeel een goed glas wijn inschenken en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Bistro St. Sjaak

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Bistro St. Sjaak

Joan V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Een prima gelegenheid als je even in de stad bent voor een concert bij 013
Ineke C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ons hoofdgerecht kwam door een misverstand later als verwacht maar werd gecompenseerd met een heerlijke espresso. Goed opgelost en we gaan zeker nog eens terug.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer en goede service aan tafel. De Steak tartare is echt een aanrader.

Alleen het koffie apparaat maakt nogal herrie, wanneer je er naast zit dan kan je elkaar soms lastig verstaan. En ik had bij mijn reservering aangegeven een intolerantie te hebben, daar is niets van gezegd. Gelukkig stond er voldoende op de kaart om van te genieten dus was het totaal geen probleem!
wil V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De menu/keuze kaart was uitgebreid. Het eten was Fantastisch. De bediening vriendelijk en correct. Al met al een restaurant dat aanbeveling verdiend !
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prima en gezellige bistro. Wij komen hier regelmatig vanaf de opening en zijn erg tevreden. Prima stoelen en de tafeltjes staan niet te dicht op elkaar.
Bitchy1255 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een verrassend goed restaurant! Onverwacht heerlijk gegeten. Voor het eten echt een aanrader, alleen het personeel mag wat losser.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben goed gegeten. De eigenaar is een prima gastheer.
nicole B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Erg lekker ( kermis) menu!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Vanavond voor het eerst gegeten bij Bistro St Sjaak, ter gelegenheid van onze trouwdag! Uitstekend bereide gerechten van prima kwaliteit. Vooraf carpaccio, heerlijk van smaak, zonder poespas! Als hoofdgerecht zeebaars met saffraanrisotto, ook al heerlijk van smaak. Mijn vrouw is niet zo van de risotto, maar daar werd direct prima op geanticipeerd met een voorstel voor een mix van aardappel en tomaat bij de zeebaars. De uit Italië afkomstige Chardonnay was heerlijk bij de zeebaars. Als nagerecht warme chocoladetaart! Kortom, vanavond echt heel goed gegeten bij deze bistro. Leuke bediening ook. Voor herhaling vatbaar!
Wout J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima gegeten met 6 man. Mosselen zijn echt een aanrader! Prijs kwaliteit = zeker heel goed in orde. Een geslaagde avond
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Voor en hoofdgerecht prima
Crème brulee kan beter
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Alles is goed. 3 gangen menu was erg lekker met steak tartaar, eendenborst en chocoladetaart. Erg vriendelijke mensen met goede wijnen voor een betaalbare prijs. De inrichting en het zonnescherm buiten kunnen nog worden verbeterd
Jmejme E.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. Verrast! Absoluut sfeervol restaurant. Heel aangenaam: tafels op goede afstand van elkaar. Mooie kaart, prettige bediening. Goed bereide gerechten, prima opgemaakte borden. Frisse salade en écht lekkere frietjes erbij. Ik kan niet anders dan enthousiast zijn.
Kom zeker nog eens terug.
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Prima gegeten voor een mooie prijs van het 3 gangen menu. Ik had tartaar als voorgerecht en zeeduivel met zwezerik als hoofdgerecht. Beide waren erg lekker. Bediening was erg netjes
Lars B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Met mijn vrouw gegeten het was een zeer voortreffelijke avond keuken zeer goed en de bedieningsmedewerker zeer gastvrij ... 1 woord Top!
Lars B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Echt top restaurant heb heerlijk op niveau gegeten . Prijs kwaliteitsverhouding echt heel goed . Gezellige bediening en heerlijk eten .
Kelly Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten met mijn man vanavond. Eten was uitmuntend, vooral de eendenlever en steak tartaar zijn favoriet! Bediening ook erg gastvrij en verstand van zaken. Al met al. Geweldig!!
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Helaas stonden wij niet op de lijst, ofwel de reservering was niet door gekomen of ze zijn ons vergeten op de lijst te zetten. Gelukkig was er nog wel een tafel vrij.
Wij vonden de gerechten veel te klein, ook voor een 5 gangen diner. Na 45 minuten wachten kregen we de spoom ipv het tussen gerecht, dat waren ze vergeten. Wij vonden het ook erg rommelig gaan.
We hadden een wijn arrangement genomen, maar er werd niks bij verteld, alleen maar ingeschonken.
De bediening vond ik erg kortaf en niet vriendelijk.
Prijs kwaliteit was slecht, veel te duur voor wat we hebben gekregen.
Al met al veel geld kwijt voor een teleurstellende avond, jammer!!
m W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Is geen restaurant maar een afgekapt eetcafé. Je betaald veel te veel voor het eten waar naar mijn mening geen smaak aan zat. Kleine portie, lang wachten. Werd ook niks mee gedaan met onze klacht dat de biefstuk niet in orde was.
Marita V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
heerlijk gegeten, fijne porties, vriendelijke bediening, ik was verbaasd dat het niet drukker was