Bistro St. Sjaak

Heuvelring 118 5038 CL Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro St. Sjaak

Eten waar je je lekker van voelt

In deze gezellige bistro zwaait Sjaak met passie de scepter in de keuken. Hij weet wat lekker is en zet je smaakvolle gerechten voor zonder franjes en te veel poespas. Onvervalst comfort food. Laat je door het vriendelijke personeel een goed glas wijn inschenken en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Bistro St. Sjaak

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Monique T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Helaas stonden wij niet op de lijst, ofwel de reservering was niet door gekomen of ze zijn ons vergeten op de lijst te zetten. Gelukkig was er nog wel een tafel vrij.
Wij vonden de gerechten veel te klein, ook voor een 5 gangen diner. Na 45 minuten wachten kregen we de spoom ipv het tussen gerecht, dat waren ze vergeten. Wij vonden het ook erg rommelig gaan.
We hadden een wijn arrangement genomen, maar er werd niks bij verteld, alleen maar ingeschonken.
De bediening vond ik erg kortaf en niet vriendelijk.
Prijs kwaliteit was slecht, veel te duur voor wat we hebben gekregen.
Al met al veel geld kwijt voor een teleurstellende avond, jammer!!
m W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Is geen restaurant maar een afgekapt eetcafé. Je betaald veel te veel voor het eten waar naar mijn mening geen smaak aan zat. Kleine portie, lang wachten. Werd ook niks mee gedaan met onze klacht dat de biefstuk niet in orde was.
Marita V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
heerlijk gegeten, fijne porties, vriendelijke bediening, ik was verbaasd dat het niet drukker was
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijke gerechten en superbediening met tijd voor persoonlijk gesprekje.
Mooi gepresenteerd maar de hoeveelheid mag nét wat meer
Aandachtspuntje: binnentemperatuur mag een graadje warmer zijn
Fijnproef R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Erg lekker gegeten! Ouders meegenomen om een hapje te gaan eten in eigen stad. Absoluut een aanrader, vooral de kikkerbillen! Zeer smaakvolle saus met gruyère. Service was ook goed. Uitermate gastvrij en behulpzaam. Akoestiek kan wel wat beter. Af en toe wat rumoerig door de drukte. Al met al een top ervaring en zeker voor herhaling vatbaar voor de ouwe lui.
Xander M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Lekker gegeten. Picanha was erg lekker alleen de rest van het gerecht niet erg lekker. de paprikasalsa erg sterk van smaak.
peterz24 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben een mooie avond beleefd met de familie bij St. Sjaak. Prijs/kwaliteit verhouding is goed en het smaakt allemaal erg lekker. Aanrader!
Meike R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben erg lekker gegeten bij St. Sjaak. Het is aan de prijs, maar de kwaliteit van de gerechten is dan ook goed. Voornamelijk de hoofdbestanddelen van de gerechten (vlees/vis) waren erg goed bereid. De garnituren zijn simpel, maar prima. Verder zijn de porties groot. We hadden drie gangen in gedachte, maar na het hoofdgerecht zaten we helemaal vol.
De service is goed. Het personeel is vriendelijk en alert.
cremebruleetje .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Ondanks dat het halfvol was duurde het lang voordat we een kaart en wat brood kregen. Eten was prima, zelf had ik heerlijke mosselen met venkel en blauwe kaas. Jammer dat we met 4 personen 1 bakje friet en sla moesten delen. Ik ken betere restaurants in deze prijsklasse.
pien29 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Goede keurige bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding.
De lam was heerlijk en de mosselen ook heel apart en fijn van smaak.
de zaak ziet er heel mooi uit een beetje industrieel maar toch gezellig.
de keuken is open dus je kunt met de kok praten over je eten als je dat wilt natuurlijk.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Vrij onverwacht op maandag avond even een hapje eten. Vanwege de recensies naar St. Sjaak gegaan. We waren meteen verrast door het decor, met de vele (voor ons bekende) schilderijen. Ook door de prijs, 3 gangen voor 29,50. Heerlijk gegeten, gezellige, ontspannen sfeer. Echt een aanrader. We komen hier nog wel een keer terug!
Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Lekker gegeten in deze Bistro. Niet te ingewikkeld, gewoon goed klaargemaakt en erg smaakvol. Uiterst vriendelijke bediening. Wat meer groenten (naast de salade) zou een goede aanvulling zijn. (maar dat is eigenlijk overal het geval...) We komen graag terug!
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Zoals altijd was het eten weer heerlijk bij St. Sjaak. Fantastische bediening en een fijne en ontspannen ambiance. Ook het advies voor de wijn was perfect. Bedankt.
peterz24 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Erg leuke avond gehad, kwaliteit van het eten was goed en de bijpassende wijnsuggesties maken het geheel af. Daarbovenop deed de, in ons geval eenkopige bediening, perfect haar werk!
Conclusie; echt een aanrader als je een avond goed verzorgd wil eten!
Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wij zaten aan de ronde tafel bij binnenkomst. Goed gegeten en goede bediening. Eigenaar/kok staat waarschijnlijk in de keuken. Vooraan bij onze tafels is de bar. Na het voorgerecht kwamen er figuren binnen die aan de bar gaan zitten en zichzelf bedienen van drank. Het volume en heen en weer geloop om te roken werd gedurende avond erg irritant. De volgende keer wel, maar niet meer voorin. Prijs/kwaliteit is goed.
heidiencorne .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Het eten was erg lekker. Bediening zeer vriendelijk. De ruimte was op zich ook gezellig maar wij vonden de muziek te hard en had ook iets rustigere muziek mogen zijn. Daardoor was het behoorlijk luidruchtig. Jammer eigenlijk want voor de rest is het een fijn restaurant.
Brenda en Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Gisteren een heerlijke avond hier gehad. Op maandag blijkbaar altijd voor 3 tientjes 3 gangen, leuke verrassing! Prettige bediening met verstand van zaken. De tong was heerlijk! Fijne sfeer en de appel peer crumble.. Hmmmm
VanZijl11 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ons bezoek aan Bistro St. Sjaak was erg geslaagd. Een prima service van de dames. We hebben erg lekker gegeten. De diversiteit op de kaart is ook super geslaagd. Wij zeggen.... tot de volgende keer. We komen zeker terug.
mariaberkelmans .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het eten was heerlijk bediening vriendelijk Alleen jammer dat je voor een fles tafel water 5 euro moet betalen .Zeker als je een wijntje drinkt.
Fleur-M .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Fijne sfeer, ongedwongen en toch een echt restaurantgevoel. De bediening wist goede suggesties mbt wijnen te geven. Er had iets meer uitleg gegeven mogen worden bij het uitserveren van de borden. Maar buit dat helemaal prima en zeker voor herhaling vatbaar!