Bistro Sophie

Wilhelminaplein 14 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Bistro Sophie

Vlakbij de Witte Dame

Vlakbij het centrale PSV stadion en de Witte Dame in Eindhoven ligt het stijlvolle restaurant Bistro Sophie. Ze koken mediterraan, met een knipoog naar de wereldkeuken. De ligging van het restaurant zorgt voor een erg exclusief gevoel. Naast de fijne Frans-mediterrane keuken staat Bistro Sophie ook bekend om de verrassende collectie wijnen, dus vraag hier zeker naar!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bistro Sophie

Maandag t/m vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag 15:00 - 22:00
Zondag gesloten

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Adriaan L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
De inrichting en sfeer heeft een pretentie die helemaal wordt waargemaakt. Heel erg lekker gegeten!
Ine B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten. Allergie of vegetarisch het is vanzelfsprekend dat de gerechten hierop zijn afgestemd. Top restaurant, een aanbeveling!
Francois V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Geweldig !!!!
Sandro L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening is goed, maar gaat wat "rommeliger" dan bij 1910 aan de overzijde van het plein. Ook mag het moment om het gerecht en de wijn (bij een wijnarrangement) beter gepakt worden om dit te vertellen. Ik was met een iets grotere groep, dus dan zal je hier iets meer moeite voor moeten doen. Omdat dit niet helder wordt gepakt, is deze beleving wat weggevallen (verbeterpuntje).
Berry V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was heerlijk. Heel verrastent
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wat een smaaksensatie!
Met 8 personen het verrassingsmenu besteld, echt een aanrader. Prijs / kwaliteit goed in balans.
Joris A.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Her eten was van top niveau! Echt hoogstaande gerechten. Bediening was zeer attend en ze zorgde voor een ware beleving. Zeker een aanrader!!
Karlijn S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Zeer mooi en sfeervol ingericht, personeel erg vriendelijk en het eten was heerlijk.
Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Sophie, voor de derde keer alweer. Elke keer een verassing. Ik kom zeker weer terug. Mooie zaak, goede bediening, attent personeel.
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vond de gerechten wat aan de kleine kant.
Yvette89 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Uitstekend diner! heerlijk gegeten voor een goede prijs, prachtig decor and vriendelijke (voornamelijk) service alleen duurde het erg lang het leek dat de keuken door 2/3 man draaiende werd gehouden voor een vol restaurant. erg knap maar enigste min puntje van de avond.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, mooie gerechtjes en leuke inrichting. Wij zaten voorin, daar vonden wij het wat stil. Een volgende keer zitten we liever achterin maar dat is persoonlijk. De bediening was oké maar vonden wij niet opvallend beter dan in andere restaurants. Maar zeker een restaurant waar we nog eens heen willen gaan.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij hadden een 5-gangen menu gekozen met bijpassend wijnarrangement.
Het eten was erg goed. Zeker de eerste en vierde gang. Alleen de bediening was niet erg kundig. De vierde gang was hertenbiefstuk met een saus van specerijen...... het gerecht zag er goed uit en smaakte heerlijk, maar de bediening moet wel weten wat er op het bord ligt. Het bijpassende wijnarrangement was 30 euro, en de wijnen waren niet uitgesproken. Daar zou ik zeker meer van verwachten. Als de wijn en bediening iets zou verbeteren, dan zou ik zeker weer een keer langs gaan.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een wat norse ontvangst. Daar waar een amuse van het huis vaak wordt geserveerd, kon je een amuse kiezen vanaf €9,00!
Ook wordt er vaak brood geserveerd voorafgaand aan het diner. Hier kwam het brood pas bij het eerste gerecht. De soep werd geserveerd in een wijd diep bord. Dit zorgde ervoor dat de soep snel afgekoeld was! Heel jammer. Bij het hoofdgerecht werd een klein bijgerecht ( een soort frites) geserveerd. Slap en smakeloos! Nee volgende keer gaan wij niet naar Sophie!
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten, authentieke gerechten op de kaart en absoluut een aanrader! We hadden moeite te kiezen uit voor-, hoofd-en nagerechten omdat ze allemaal lekker klonken. Ook de bijpassende wijnen waren perfect. Wij komen hier zeker terug!
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Leuke en ruime inrichting, klein beetje afwijken van de standaard was geen probleem. Het eten was goed, niet verrassend, gewoon goed. De bediening was ok, had wat scherper gekund.
Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prachtig restaurant, aan mooi plein in Eindhoven met nette gedekte tafels (echte servetten, mooi glaswerk). De prijs-kwaliteitsverhouding van de gerechten is dik in orde: er wordt heel goed gekookt. Mooie klassiekers - het heet niet voor niets een bistro - maar ook op Azië geïnspireerde gerechten. Je kunt kiezen uit een simpele menukaart in een heldere propositie: vaste prijs voor een 3-gangen menu met een extra toeslag voor enkele duurdere gerechten. Opvallend is dat je voor kaas geen toeslag hoeft te betalen (in meeste restaurants wel). Heel kleine aanbeveling is de aandacht vanuit de bediening. Ik vond ze lief en aardig, maar ze hadden iets meer kunnen/mogen vertellen over de wijn en de gerechten op 't moment dat ze werden uitgeserveerd. Ik ga er vanuit dat ze dat normaal doen en dat 't de drukte was. Alles bij elkaar opgeteld ben ik overigens nog steeds positief! Aanrader!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Naar aanleiding van de recensies besloten om bij Bistro Sophie te gaan eten. We werden niet teleurgesteld! Heerlijk eten, goede wijnen, fijne sfeer. Hoort zeker bij de top van Eindhoven. Voor herhaling vatbaar.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Wij hebben genoten en waren bij ieder bord weer verrast.
Wij vragen ons alleen af als het eten alleen een hoofdgerecht zou zijn het toch te weinig is.

Tot graag een volgende keer!
Lotte F.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Superleuk zaakje in Eindhoven! Helemaal van deze tijd en zeer sfeervol! Het eten is heel smaakvol en de borden worden creatief opgemaakt!Erg leuk!