Bistro Sophie

Wilhelminaplein 14 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Sophie

Vlakbij de Witte Dame

Vlakbij het centrale PSV stadion en de Witte Dame in Eindhoven ligt het stijlvolle restaurant Bistro Sophie. Ze koken mediterraan, met een knipoog naar de wereldkeuken. De ligging van het restaurant zorgt voor een erg exclusief gevoel. Naast de fijne Frans-mediterrane keuken staat Bistro Sophie ook bekend om de verrassende collectie wijnen, dus vraag hier zeker naar!

Glas champagne

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ruud L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Eten was enorm lekker! Echter de bediening was minder, wel vriendelijk maar er miste enthousiasme, gastvrijheid en positieve uitstraling.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Chef's menu was smakelijk, aanbevolen wijn was goed! Pittig qua prijs. Prima plek voor een romantisch diner. Leuk die combinatie van stoelen en banken in de ruimte.
230861 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Hier op zaterdag 10 Juni jl. gegeten met een groep van 39 gasten totaal voorafgaand aan het concert van Guus vanwege de verjaardag van mijn vrouw. Van te voren afgesproken met hen over het menu en de wijnen. Grote complimenten over zowel de bediening als de prestatie van de witte brigade, zeer smakelijke en prachtig uitziende gerechten, warm en een lust voor het oog ! De tartaar van zeebaars was echt ster waardig !
Dank voor jullie zeer goede zorgen namens ons gezin !

Piet van den Bosch
Fauve C.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Veel geld voor wijn bij de 5 gangen
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Top gegeten, jammer dat de bediening de koffie op de rekening zet ipv het inbegrepen dessert ....
Jan Willem N.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Uitstekend gedineerd! Zeker niet goedkoop, maar heerlijke gerechten en passende wijnen. De prijstoeslag op één enkele coquille was wat overdreven, maar de schol daarentegen was verbluffend. Bediening was vriendelijk, attent en vlot. Al met al een heerlijk adresje!
vincent C.
het was top.
goede wachttijden vanaf de apero tot aan het dessert.
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Echt heerlijk smaakvol gegeten en ook buiten, het was TOP, de witte wijn van de kaart hebben we genomen en die was verrukkelijk. Je betaalt er uiteruit voor maar dat vinden wij niet erg! Zeker een aanrader. We komen binnenkort terug mte mijn zus en haar man om hen te bedanken????????????
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Zeer lekker eten, en vriendelijke bediening.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hebben op Hemelvaartsdag bij Bistro Sophie gegeten en het was echt heerlijk! We konden lekker in de zon zitten buiten, de wijn en het eten waren goed. De bediening was vriendelijk en niet te vaak en niet te weinig aan tafel. Als we weer eens Eindhoven zijn, komen we zeker terug. We raden het iedereen aan!
Joannes V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Erg lekker gegeten en gedronken. Mooi opgemaakte borden. Fijne wijnen.
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
erg leuke gemoedelijke sfeer, top gerechten en super service, iets meer uitleg bij het eten zou wel fijn zijn. een echte aanrader voor zakelijk of romantisch diner
Nathali D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten en relaxte sfeer
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Super leuk, heerlijk gegeten. Klopt gewoon. Tot een volgende keer.
Els J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten in deze gezellige bistro. Op de menukaart staan niet teveel gerechten, maar die klinken per stuk zo goed dat het toch moeilijk is om te kiezen. We namen vooraf een Bisque ( kreeft ), gerookte pompoen en gebakken eendenlever. De hoofdgerechten: scholfilet met wilde gamba's, kalfslende met kalfswang en lamsfilet. Een verrassend nagerecht was framboos met rabarber en kaneel.
Alles was even lekker en er werd een prima huiswijn bij geschonken.
Ook niet onbelangrijk, de tafels zijn ruim genoeg en staan niet te dicht op elkaar!
Dit is echt een restaurant om te onthouden, we komen zeker nog eens terug.
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten met goede bijpassende wijnen. We hadden gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu, en alle gerechten afzonderlijk waren heerlijk, echter na elkaar waren het iets te veel dezelfde smaken (en kleuren) om echt verrast te zijn. Dit was jammer. Het toetje was wel weer een goede verrassing!
Danny H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Leuke ambiance, heerlijk genoten van mooie gerechten. Menu van de chef inclusief lekkere passende wijnen! We gaan hier zeker vaker naartoe!
Joris G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Erg lekker gegeten en goede, vriendelijke service. enige verbeterpunt: de witte wijn werd open gemaakt om te proeven, terwijl we nog aan de prosecco zaten. Daar had nog wel even mee gewacht mogen worden.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een warm aangeklede omgeving met leuke en aardige bediening. Hier gaan we zeker nog een keer naar terug.
Rachel M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk verrassings menu gegeten. Lekkere smaken, goed op elkaar afgestemd. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel en een mooie zaak.