Bistro Sophie

Wilhelminaplein 14 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bistro Sophie

Vlakbij de Witte Dame

Vlakbij het centrale PSV stadion en de Witte Dame in Eindhoven ligt het stijlvolle restaurant Bistro Sophie. Ze koken mediterraan, met een knipoog naar de wereldkeuken. De ligging van het restaurant zorgt voor een erg exclusief gevoel. Naast de fijne Frans-mediterrane keuken staat Bistro Sophie ook bekend om de verrassende collectie wijnen, dus vraag hier zeker naar!

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Bistro Sophie

Annelie V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Wij hadden een 5 gangen keuze menu. De gerechten waren goed op smaak en leuke combinaties. Wel hadden de mannen er tekort aan. De bediening was vriendelijk en gastvrij.
Ina J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Heerlijk gegeten en genoten van het verrassings 3 gangen menu! Zeer goede smaak en mooi opgemaakte borden!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Fijne tent om lekker te eten. Indien vol kun je altijd nog naar Vintage aan de kerkstraat. dit is een zusterrestaurant, ook een aanrader
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Verrassend fijne zaak. Wordt goed gekookt. Prima ambiance. Prettige bediening.
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten en smaken in het verrassingsmenu. Goed op smaak, goede porties en doet niet onder voor een gemiddeld michelinster restaurant. Het tempo van het serveren van gerechten was erg snel, had iets langzamer gekund, zeker in het begin. Verder niets dan lof
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het is altijd een feest om bij bistro Sophie te zijn. Mooie gerechten, prettige bediening en mooie ambiance. Een echte aanrader voor een avond culinair genieten.
Dorette B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Fantastisch gegeten, zoals altijd zeer goede kwaliteit, mooi gepresenteerd. Met een zeer gastvrije bediening, tot de volgende keer
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Een update van mn bezoekjes aan dit restaurant in juli 2016. ‘s Avonds hoeven we niet echt meer een drie of meergangen menu. We slapen er niet goed op en daarom vind ik het goed dat je ook kunt kiezen voor alleen hoofdgerecht. Mooie gerechten, vis en hert, maar helaas iets aan de zoute kant. Gemiddelde prijs zit niet op de genoemde €45 maar eerder €35, wie zich door de prijsindicatie laat afremmen.... niet nodig en zeker de moeite waard.
Bernadette S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten, 4-gangen verrassingsmenu. Elk bordje was een zeer smaakvol schilderijtje. Hadden aangegeven (al bij reservering en bij binnenkomst nogmaals) dat 2 personen koolhydraatarm aten.
Kennelijk waren ze dit bij het nagerecht vergeten: we kregen een bordje vol zoete lekkernijen, waaronder een chocolade-bramenijsje! De mevrouw zei: ik dacht dat dit wel kon met de bramen erbij ????
Vind ik echt een misser dat ze kennelijk niet begrijpt dat koolhydraten suikers zijn......
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk verrassingsmenu gegeten, gezellige sfeer! Bediening was zeer vriendelijk, maar had wat vaker de drankjes mogen aanvullen.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Menu kaart is vrij beperkt, zeker voor vegetariërs. Stoelen leiden tot zweterig zitvlak. Verder lekker gegeten en goede service.
Sanneke V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten en helemaal aangepast op mijn lactose allergie
Ronaldh86 H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hebben met een gezelschap van 6 personen een hele leuke avond gehad bij Bistro Sophie. Het is een mooie, sfeervolle zaak, op een mooi stukje Eindhoven. We kozen voor een 4-gangen verrassingsmenu. De gerechten zagen er stuk voor stuk erg mooi opgemaakt uit. Goede, pure smaken. Er wordt gewerkt met goede kwaliteit producten. Echter weinig smaaksensatie. Ben niet erg verrast door de gerechten die voorgezet werden. De drankprijzen vind ik erg hoog voor een restaurant in dit segment (zowel de wijnen, als het water, bier etc.). Dan zou ik ook meer waarde verwachten op dit gebied (bijzondere wijnen / smaken, complementair aan de gerechten, meer uitleg etc.). Al met al een prima concept.
Ilona L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijke gerechten met verrukkelijke smaakcombinaties.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Top restaurant. Ambiance, bediening, gerechten uitstekend.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Prettige ambiance. Vriendelijke bediening. Het eten is heerlijk, stimuleert de smaakpapillen! Mooi opgediend.
Margo A.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Lekker gegeten, wel wat rumoerig. Hele lieve bediening.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Mooie hapjes, verrassend. En creatief voor de vegatarier onder ons