Over het restaurant Bistro Sophie

Vlakbij de Witte Dame

Vlakbij het centrale PSV stadion en de Witte Dame in Eindhoven ligt het stijlvolle restaurant Bistro Sophie. Ze koken mediterraan, met een knipoog naar de wereldkeuken. De ligging van het restaurant zorgt voor een erg exclusief gevoel. Naast de fijne Frans-mediterrane keuken staat Bistro Sophie ook bekend om de verrassende collectie wijnen, dus vraag hier zeker naar!

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Bistro Sophie

Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Sfeer is hier heel ontspannen zelfs in de open keuken, Menu: top , bij verschillende keuzes met 4en.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wederom een top avond! Lekker gegeten, lekker gedronken en fijn bediening die op tijd signaleert als je glas leeg is om bij te schenken. Een aanrader!
Gijs B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Lekker gegeten in een leuke ambiance
Lisa T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk! Super leuke avond gehad.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heel erg goed bevallen! Ondanks de goede verhalen die ik hoorde, dacht ik dat ik niet te hoge verwachtingen moest hebben van de kwaliteit (gezien de schappelijke prijzen). Maar de gerechten waren echt boven verwachting lekker en supermooi opgemaakt! Kortom: heel goed gegeten, leuke sfeer, prima bediening. Wel een erg hoog tempo, maar dat vonden we voor deze keer niet zo erg omdat we er op een doordeweekse avond waren en niet te laat thuis wilden zijn. Anders hadden we het ter plekke wel aangegeven rustiger aan te willen doen. Conclusie: zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader!
B. K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Leuk en gezellig restaurant. Goede service en heerlijke gerechten. Zeker een aanrader!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Erg lekker gegeten. Goede bijpassende wijnen bij de gerechten en prima bediening. Absolute aanrader !
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten was prima maar voorgerecht en hoofdgerecht vonden wij erg snel opgediend, binnen een uur klaar. Het dessert duurde gelukkig wel wat langer.
De aankleding van het restaurant is erg sfeervol. Echter hadden wij een stoel en een zitplaats op de bank. De bank is echt niet praktisch om te eten en je gaat met rugklachten weg.
roosmarijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
echt een topper op een rustig pleintje in eindhoven, met vrienden op zaterdagavond elk het 3 gangen menu a la carte genomen, veel verschillende mooi uitziende gerechten gezien, ieder van ons was uitermate geflateerd door de bediening, lekkere wijn, heerlijk eten, leuke inrichting en absoluut prijs/kwaliteit echt heel goed, een aanrader, wel op voorhand reserveren, was zaterdag ook een gezellige drukte !
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijke gegeten bij Bistro Sophie. 4 gangen chef's menu. Alle gerechten waar zeer smaakvol en mooi gepresenteerd. Zou het zeker aanraden.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten, sfeervolle inrichting en goede service. Een aanrader!
Debbie W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Sophie is fantastisch! Heerlijk gegeten, stijlvol maar gezellig ingericht en de service was top! Wij komen snel terug!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Elk gerecht overtrof wat ik verwachtte. Verrassend lekker, dat vonden we allemaal. Fijne, alerte bediening.
Prettige ambiance.
Sebastiaan P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Bistro Sophie! Het was gezellig druk toen we arriveerden maar de bediening en keuken deden geen concessies aan kwaliteit. We hebben gekozen voor het 4-gangen chefs menu. Heerlijk! Komen zeker een keer terug.
rooshenrichs .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Erg kleine porties eten (we hadden de Chef's menu 4 gangen), vrij hoge prijs voor wat je krijgt. Weinig aandacht van het bedienend personeel. Wijnarrangement was prima.
Rosalie U.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijk gegeten voor het kerstdiner van ons bedrijf. Erg goede, vriendelijke en prettige service en heerlijke en mooi uitziende gerechten.
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Zo gezellig! En fijn dat je zo'n persoonlijke aandacht krijgt! Ik eet suikervrij en daar werd echt op alle mogelijke manieren rekening mee gehouden en dat is nogal bijzonder!
evi V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
voor de tweede x zalig gegeten!tof,gezellig restaurant met zeer vriendelyke bediening
Louis M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Prima gegeten in een gezellige sfeer. Prima huiswijnen. Een aanrader
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het heerlijk, en sfeervol.