Bistro SnowWorld Zoetermeer

Buytenparklaan 30 2717 AX Zoetermeer Nederland Kaart
31-793202202

Meer informatie over restaurant Bistro SnowWorld Zoetermeer

- Brunch 11:00 - 14:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,6
7,2
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Groep, 15 personen. Menu 3gangen, alle gangen zeer veel keus. Een 8 in combinatie met 24,50 . Leuk opgediend. Bediening attent en vriendelijk. Stoelen doen na paar uur pijn aan je billen. Bij stoel aanschuiven hand in kauwgom van voorganger. Dat was jammer. Voor groepen/groepjes prima lokatie. Wijn,water, koffie ook goed!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Ik heb maandag hiergegeten en dat viel vies tegen de sla bij de snitzel was volgens mij dagen oud een kleine schnitzel met een sausje uit een zakje of potje was ook smakeloos en dat voor 17.50 mag ik toch iets beters verwachten
Dennie B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Vandaag zijn we gezellig dagje vrij.
En als beroeps kok wilde ik ook een keer gezellig uit eten op me vrije dag.
We wilde na aantal jaren weer eens naar Snowworld, op website gekeken en we wilde wel schnitzel eten en pasta. Verwachte geen culinaire hap maar lekker Oostenrijks eten.
Op de website staat schnitzel € 14,95 en pasta € 8,95. Sorry dat ik het zeg en ik ben totaal geen fan van recensie plaatsen maar wat slecht ervaring.
we kregen schnitzel c.a 150 gram totaal niet lekker en ipv € 14,95 staat hier op borden € 17,50.
Voor dit bedrag moet je echt beter serveren.
En dan de pasta daar kan je toch niks aan verzieken ? Toch ? De spaghetti was smaakloos je krijg best wel veel, echter de saus die je bij krijg is zo weinig dat je bijna drooge spaghetti zit te eten maar dan de 6 gehakt ballen. Zal dat dan smullen worden ?? Helaas niet de gehakt ballen zaten er zeker al heel lang in de saus. Mag niet over oordelen maar vraag me af of dar wel van vandaag was.
Voor 35,00 mag je toch echt iets beters verwachten. Sorry Snowworld maar jullie kunnen beter.
Thecla2222 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Heerlijk gegeten in de Bistro. Wilden fonduen, maar uiteindelijk gekozen voor het 3-gangen menu vanwege de aantrekkelijke prijs. Bediening prima in orde, en wij komen er graag omdat het er altijd zo gezellig is.
Freb .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Het meeste eten komt uit de magnetron. Een heerlijk uitziende apfelstrüdel is niet te eten. Poffertjes en pannenkoeken komen uit de magnetron. Patat wordt opnieuw opgewarmd in oud vet.
Niks smaakt, niks is vers, niks komt uit eigen keuken, wat voor "kok" werkt daar?
Kom hier iedere twee weken om te skiën, maar ik drink alleen nog koffie. Heb liever honger en ga dan thuis eten.
Onbegrijpelijk dat zo'n leuke locatie, deze geweldige kans laat liggen om goed eten te verkopen.
Denk dat de eigenaar Koos Hendriks het management is flink moet aanpakken of sluit het restaurant en zet een paar automaten neer.