Bistro SnowWorld Landgraaf

Witte Wereld 1 6372 VG Landgraaf Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro SnowWorld Landgraaf

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Brunch 11:30 - 14:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,3
6,8
7,1
Lynn65 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Eten was te duur voor dat beetje wat je kreeg. Ik had tagetelli maar die was grijs/ zwart, het zag uit als zwarte elastiekjes en bij ieder hapje dacht ik ook daaraan. Het was dus niks voor het oog. Smaken deed het wel maar het zag er niet uit!
Personeel deed hun best maar werkte totaal niet samen en daardoor gebeurden er fouten. Erg jammer. Zou ik daar nog eens eten? Denk het niet.
Claudiascf .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heel jammer dat wanneer je ruim op tijd een arrangement boekt, je bij het inchecken van het hotel te horen krijgt dat je voor 16.00 uur of na 21.00 uur aan tafel kunt voor het diner. Vervolgens nog 50 minuten wachten (21.50 uur) voordat er iets op tafel komt, betekent: trek! Gelukkig werd dit 'leed' verzacht door een fles wijn van de zaak.
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Nadat hier een groep is wezen skieën, aan geschoven om te barbequeën. De aanbieding skie en bbq is goed geprijsd. Echter enjel bbq is te duur. Het vlees (hamburger, varkenslapje ...) is droog smaakloos. De salades te grof gesneden kortom zeer slecht.