Bistro Sfeer

Teunisbloemplein 2555 Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Bistro Sfeer

Culinair genieten nabij het strand

Na een dag uitwaaien op het strand toe aan een heerlijke maaltijd? Kom naar Sfeer Eten & Drinken, nog geen 500 meter van het strand! Persoonlijke aandacht, betrouwbaarheid, passie en gastvrijheid staan hier hoog in het vaandel. Net als natuurlijk de ultieme smaakbeleving. Elk gerecht van de uitgebreide menukaart is hier even lekker!

Meer informatie over restaurant Bistro Sfeer

Bus 26 HTM stopt voor de deur. Randstadrail 3 op 150 meter

Dagelijks 17:00 - 22:00

7,1
Voordelig
R. V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hadden gereserveerd maar een andere groep bleef wat langer zitten na betaald te hebben waardoor onze tafel nog niet vrij was. Geen probleem, dan even wat drinken aan de bar. Toen het langer dan een half uur duurde (het was inmiddels 20:00) hebben we gevraagd hoe het met onze tafel zat. Ze waren nog steeds aan het wachten op de gasten die bleven zitten. Wij vonden dat ze aan die groep best hadden kunnen zeggen om nog een drankje aan de bar te komen doen zodat de volgende reservering kon gaan zitten.
Vreemd genoeg was er ook een tafel voor vier personen waar twee personen aan zaten. Ze hadden die tafels makkelijk uit elkaar kunnen halen.
15 min. daarna konden we aan tafel en kregen we ons voorgerecht meteen geserveerd. We hoefden ook niet lang te wachten op het hoofdgerecht. Het eten was heel lekker. Ik zou het fijn vinden als er iets meer groente bij zou zitten.
DG-12 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
E.e. K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten, hadden stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter en tapenades, rundercarpaccio, spareribs, terriyaki en een dame blanche. Inrichting is een beetje oudbollig. Komen zeker nog een keer terug.
T.j.sinoo .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was weer een gezellige avond, zijn al diverse keren wezen eten en zijn zeker van plan om hier nog vaak terug te komen.
Jokedijkshoorn .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We hebben er heerlijk gegeten, de wijn was heel erg lekker en het eten was voortreffelijk en veel! Voor herhaling vatbaar!!
Damsuma .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker gegeten. Alles van de kaart kon gekozen worden voor een vast bedrag. Ruime keus in voor-, hoofd en nagerecht. Vriendelijke bediening.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Bistro Sfeer is niet zo makkelijk te vinden: het ligt aan een doorgaande weg, maar om er te komen, moet je in de woonwijk er achter zijn. Parkeren kan gratis voor de deur, dat is makkelijk. In de eerste instantie dachten we: waar zijn we beland? (ziet er wat gedateerd uit aan de buitenkant), maar binnen werden we vriendelijk ontvangen. We waren hier i.h.k.v. de AH-actie en mochten gewoon uit de hele kaart kiezen. De gerechten waren heerlijk, mooi opgemaakt en werden geserveerd in een prima tempo en in een prima hoeveelheid. We begrepen dat dat in het weekend wel wat langer duurt tussen de gangen. Er werden geen amuses of brood geserveerd, dat misten we wel een beetje. Maar voor € 34,50 hebben we heerlijk gegeten!
Tip: werk bij de entree nog wat dingen als schoonmaakmiddelen achter een kastdeur weg. Dan ziet het er gastvrijer uit.
Wietske K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Vriendelijk ontvangst Door personeel en. Het is een gezellig en knus restaurant waar ik zeker nog een keer maar toe ga. Het eten was heerlijk en zeker niet duur.
jdendulk-pronk .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We hebben lekker gegeten met vriendinnen. Dit was de tweede keer , dat we hier aten.
Het eten was prima. Minpuntje was vrij lang wachten op ons voorgerecht. Verder ging het goed
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Een simpele keuken. Sfeervol, knus restaurant
Melanie R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Super service, konden ondanks dat wij vrij laat waren nog gewoon terecht en werden totaal niet gehaast. Eten was echt top, netjes opnieuw elke keer bestek, wijn werd bij geschonken en meer als genoeg op je bord. Lekkerste huisgemaakte kruidenboter die ik ooit op heb!
Lennart K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Van buiten lijkt het wat oud en gammel allemaal... Als je binnenkomt is het een soort restaurant cafe qua looks. De gambaspiezen als voorgerecht waren prima. Niet bijzonder. De flame grilled chicken salade en de black angus carpaccio werden beter ontvangen aan onze tafel. Wel beetje vervelend dat de carpaccio's 5 minuten eerder kwamen dan de 2 andere voorgerechten. Als hoofdgerecht had ik de black angus rare in portsaus en een vriendin had hetzelfde medium besteld. Beide precies zoals die moet zijn. Hulde aan de chef! De bavet in champignonsaus en de ossehaaspuntjes in terriyaki vielen ook goed in de smaak. Prima toetje. Qua smaak njet bijzonder maar zag er leuk uit.
Simone_dB .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Eten was lekker. Goede prijs-kwaliteit-verhouding. Leuke bediening. We zaten op het terras, daar heb je weinig last van de drukte weg. De sfeer (!) binnen is niet bijzonder, maar het eten maakt veel goed.
Schnitzelclub .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Afgelopen maandag met mijn vrouw gegeten en deze keer geen schnitzels. We namen allebei de Angus steak en die was heerlijk mals en zalig. Daarvoor hadden we de kip pil a pil, waarvan de eigenaresse vertelde dat ze deze had ontdekt in Spanje, een echte aanrader. Zoals gewoonlijk zijn wij weer uitstekend geholpen.
Jorinde96 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Het ziet er in eerste instantie een beetje oudbollig uit, maar wat hebben wij fantastisch gegeten met de AH bon. Je kon kiezen van de kaart. Het eten was verrukkelijk en de bediening uitstekend. We gaan zeker terug als we weer in Den Haag zijn.
Smikkel8 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was opzich prima, maar simpel. Qua service zou dit wat verbeterd kunnen worden. Met een klacht wordt niets gedaan, de ontvangst mag hartelijker en qua decor is er nog ruimte voor verbetering. Al met al was het voor 1 keer prima maar komen wij geen tweede keer.
Franshertje .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk eten met Ah bon héél veel keuze, mooi opgediend.
Alleen neem de tijd want het driegangenmenu heeft drie uur geduurd.
WtFRhoon .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Kwaliteit eten was goed. Service kan beter. Borden niet voorverwarmd waardoor groente niet warm was. Diverse producten van de kaart niet aanwezig. Andere likeur bij Spaanse koffie kiezen omdat de juiste er niet meer was, was niet mogelijk (stel desnoods bijbetaling voor). Bediening was niet erg bekend met wat er uitgeserveerd werd. Omdat kwaliteit van het eten goed was, kan je makkelijk over het mindere heenstappen.
Annie_the .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Bij reservering via Iens had ik door moeten geven dat het om de AHactie ging. Niet gedaan, werd ook niet gevraagd en heb het ook niet gezien, derhalve moesten wij € 5,00 bijbetalen.
Voorgerecht heel smakelijk, hoofdgerecht goed, de gebakken aardappels beetje droog.
Nagerecht een beetje standaard. Geen aparte toetjes.
Al met al succesvol.
Ivtwout .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Goed eten. Alles heerlijk op het gemak. Ook goede uitleg over de kaart. Alles is mogelijk. Echt Top. En wij gingen met de ah-actie, echt heel veel keus. Zeker nog een keer terug.