Bistro Scheveningen Bontje

Service8,2/10
Decor7,2/10
Marami . Fijnproever (5 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hebben gister met een Groupon erg lekker gegeten bij bistro Bontje. De black angus spies was heerlijk mals en goed gekruid. De knoflooksaus was ook erg lekker van smaak, fijn om je frietjes en brood in te dippen. Mooie locatie, direct naast het Circus Theater.
Angela J. 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Spare ribs zijn de allerlekkerste hierzo, van heel Nederland. Ook na 20 jaar geldt dit nog steeds. Bediening was wat onderbezet, maar deden ontzettend hun best! Weer heerlijk gegeten!
Vasterman . Fijnproever (5 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We hebben vanavond bij Bistro Bontje gegeten met Groupon. We hebben allebei de Black angus spies genomen. Werkelijk zalig. De frietjes waren heerlijk knapperig en de sauzen en salades lekker zacht van smaak. Het warme stokbrood met verse knoflookboter vooraf was overheerlijk.
De bediening was vriendelijk en super snel. Bedankt voor de heerlijke avond. We komen zeer zeker snel terug.
Brent M. Gastronoom (26 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Onlangs gegeten bij Bontje met Groupon. Prima restaurant, af en toe is de bediening wat lomp in het restaurant aan het rondlopen maar service is prima. Op het oog zouden wij niet naar binnen zijn gegaan, maar het eten loog er niet om. Heerlijke tonijn, en mijn buurman was erg te spreken over de spies. Al met al, een gezellig restaurant voor een goede 'Hap'
Connie14 V. Gastronoom (78 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Zondag 24 april via groupon gegeten bij Bistro Bontje in Scheveningen.
Bontje ligt praktisch tegen het circustheater aan, een goede gelegenheid om te eten voor een theaterbezoek.
Je kan er trouwens ook de hele avond blijven.
Vooraf kregen we brood met zoute boter, zout apart geserveerd..
We hadden vleesspiezen besteld, uitstekend, mals en precies zoals we hadden gevraagd, medium / rare. Toe hadden we Dame Blanche nu eens niet enorm groot, maar precies een lekkere afsluiting.
Het was prima bij Bistro Bontje.
Aadkila . Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Lekker gegeten bij bontje met een groupon voucher je krijgt er eten wat er vooraf gemeld was super bediening en eten was lekker bereid op de houtskool niks anders dan lof wij komen er zeker terug. Wij hadden de agnus spies met vooraf warm stokbrood, dus zeker een aanrader.
Margjevandermeer . Bourgondiër (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Afgelopen dinsdag avond gegeten bij bontje. Wij komen hier vaker. Lekker eten voor een leuke prijs. Het meeste ideale is dat als je een avond het circus theater bezoekt je hier in korte tijd met snelle service prima in 1 1/2 uur tijd nog een 3 gangen diner kan nuttigen.
Minpuntje de stoeltjes, deze zitten niet heel comfortabel en weinig ruimte op tafel als je met zijn vieren bent. Maar zoals al genoemd goed eten voor een leuke prijs en prima bediening. Aanrader, broodje kruidenboter!
Corrie M. Bourgondiër (2 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Vrijdagavond 11 April heerlijk gegeten was super een aanrader waart, vergeet niet te reserveren het is altijd druk en betaalbaar, vriendelijk personeel , wij blijven vaste klanten.
Wil A. Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
We hebben vanavond heel gezellig en lekker met een Groupon bon bij Bontje gegeten. Tonijn filet en een een black-angus spies. Goed klaargemaakt en met salade en lekkere frietjes meer dan voldoende. Warm stokbrood met kruidenboter vooraf. Lekker wijntje en koud pilsje. Hierbij bedanken wij de kok en de bediening. Wij komen terug!
Raphael D. 1e beoordeling (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Knus restaurantje naast het AFAS theater. De bediening is vriendelijk en snel. Mixed grill besteld, spare ribs waren zeer taai helaas. De andere vleesjes (varkenshaas, biefstuk, lamskotelet) waren wel erg lekker. Weinig frietjes voor 3 mensen samen. Als ik uit eten ga dan wil ik graag dat alles lekker is, en dat was nu niet zo.
Group0nfreak . Gastronoom (50 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Met een groupon 'ala cart' gegeten. Uiteraard kan voor de prijs van 9,25 niet alles uit de kaart gekozen worden maar er is keuze uit veel verschillende hoofdgerechten, naar ieders smaak wel iets. We kozen beide voor de special: een spies van angus beef. Heerlijk mals en perfect gegrild. Ook alle bijgerechten waren vers en goed. De bediening is prima: toegankelijk en direct maar vooral kundig en snel.
Sylvia V. Gastronoom (27 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Vanavond met een groupon hier gaan eten. De bistro toont wat ouderwets maar dit is absoluut onbelangrijk wanneer je een 9 voor het eten krijgt. Vooraf overheerlijke kruidenboter met ovenvers stokbrood. Mijn man en ik besluiten vanavond maar weer eens te delen. We kiezen voor de varkenshaas en de "aanrader": de black angus spies. Beiden een toppertje. De keuze van de pepersaus was niet nodig geweest omdat de smaak van het vlees heeeeeerlijk gegrild was. Komen zeker terug. Bediening snel en vriendelijk.
Vincent V. Gastronoom (33 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Een eetcafe zonder pretenties gelegen tegenover het Circustheater. Al oogt menukaart wat kantine-achtig, de inhoud doet niet onder voor menig grandcafé, brasserie, of bistro. Veel (gegrild) vlees of vis aanwezig en uiteindelijk voor de spare ribs gegaan. Deze vielen niet tegen - uitstekend gekruid - en een goed portie, alleen misschien iets te lang op de grill gelegen.

Wat ik persoonlijk heel prettig vond, was de afwezigheid van een hijgerige bediening. De serveerders waren relaxed, ongedwongen, en stonden niet om de vijf minuten aan tafel om te vragen of we nog wat wilden drinken. Een ware verademing!
Celine B. Gastronoom (26 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Bistro Bontje is een prima eetgelegenheid; een eetcafe zonder pretenties.
Het gegrilde vlees is goed en voldoende. Prijs-kwaliteitverhouding prima!
Decor is gezellig, oubollig en donker, maar dat hoeft niet negatief te zijn.
Service is ongedwongen en recht voor zijn raap.
Voor de sauzen moet extra betaald worden.
Leuk restaurant in scheveningen om een hapje te eten!
Mverbrug84 . Bourgondiër (2 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Vanavond gegeten bij Bistro Bontje. Heerlijk warm broodje vooraf met kruidenboter. Als hoofdgerecht spareribs. Erg lekker!
Service prima. Decor wat ouder maar wel gezellig. Stoeltjes en tafels wel wat klein.
Pauline_Olthof . Bourgondiër (4 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Heerlijk gegeten, top service een van de weinige restaurants waar als je gamba's besteld een aparte schaal wordt geleverd zodat je bord gewoon netjes blijft om van te eten en een verfrissingsdoekje voor de handen. En bij dessert wordt ook echt vers fruit gebruikt de mango sorbet is echt geweldig. Dit was ons 2e bezoek en wederom voortreffelijk en zeker een aanrader
Patty Z. Gastronoom (18 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Onlangs gegeten bij deze Bistro. Wij waren er op een vrijdagavond rond 18.30 uur en het was rustig in de zaak. Restaurant is wat donker maar doet gezellig aan met houten tafels en zitjes waar je rustig kunt zitten. Bediening was heel snel en vriendelijk. Spareribs besteld met frites en mixed vis met gepofte aardappel. Gerechten waren goed op smaak en de porties zijn ruim. Maar omdat ze geserveerd worden op een grote plastic plank lijken de porties klein. Het eten blijft op deze planken ook minder goed warm. Ik was verrast door het grote glas spa rood wat ik kreeg, in de meeste restaurants moet je het doen met een klein flesje maar dit glas was heel ruim (formaat groot bierglas).
Jammer is wel dat bij het krijgen van de rekening blijkt dat je apart moet betalen voor de zure room (was ons wel gevraagd maar we dachten dat het bij de prijs inzat), de mayonaise en de nootjes (die al op tafel stonden). Maak alle gerechten één euro duurder dan voorkom je geklaag en narigheid achteraf denk ik dan. Daarom krijgt de service van mij een 7 en geen 9. We hebben geen nagerecht besteld omdat we op tijd in de bioscoop moesten zijn.
Wij hebben er prima gegeten en komen vast nog eens terug.
Simone R. Bourgondiër (2 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
2e kerstdag hier gegeten. Het lijkt qua kaart en inrichting of je in de zeventiger jaren bent teruggestapt. Een gezellige tent, zonder enige poespas inderdaad. Spareribs, zalmmoot,gepofte aardappel, waren prima, porties ruim, de patat was wat vettig, maar de bediening zeer snel en attent. Met als afsluiter een nostalgische sorbet met priklimonade en vers fruit. De prijzen zijn vriendelijk. Hier komen wij nog eens terug.
Group0nfreak . Gastronoom (50 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
We hebben hier met een groupon gegeten, stokbroodje kruidenboter vooraf en een hoofdgerecht naar keuze.

Het stokbrood is heerlijk vers gebakken en de kruidenboter is zelfgemaakt en lekker. Het hoofdgerecht is van de grill, de varkenshaas was heerlijk gekruid en perfect gegrilled, heerlijk mals en sappig. Hier komen we terug!
Michael K. Gastronoom (43 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Met een groupon hier gegeten. Stokbrood en de varkenshaas waren goed. Lekker grill smaak aan de varkenshaas. Als voorgerecht wilden we even de spareribs proeven. Smaken ook goed.

Witte wijn niet echt om over naar huis te schrijven. Smakeloos. Dat kan makkelijk beter, zonder dat het duurder hoeft te zijn.

Ik vind het zelf een beetje jammer dat je voor de mayonaise moet betalen. Niet nodig.