Bistro Schell

Kwartelenmarkt 12 5911 HZ Venlo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bistro Schell

Midstan .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lekker op vakantie in het mooie Limburg . Wandelen door de stad Venlo en wezen eten bij de Bistro . Heerlijk gegeten en een zeer vlotte en vriendelijke bediening . Top !!
Nicolle V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Niet tevreden. Bief van de Haas... smaakte droog. Eigenaresse vond onze mening niet belangrijk... drankjes 4 stuks hoefden niet betaald te worden..
Tgodden .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Met 8 personen gegeten bij Bistro Schell, heerlijke voorgerechten, waarbij de Scampi's in Aoli een regelrechte aanrader zijn.
De hoofdgerechten ook allemaal even heerlijk , waarbij meer dan voldoende frietjes, gebakken aardappeltjes, warme groente en gemengde salade word geserveerd..
Voldoende keus in de nagerechten, alleen mag de ijskeuze iets meer gevariëerd zijn. ( alleen vanille ijs)
Bediening is zeer vriendelijk en attent.
Een echte aanrader in Venlo, waarbij, indien het weer het toelaat, heerlijk van het grote terras genoten kan worden.
Natali B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
ik heb hier gegeten, en vond t ronduit slecht. ik kreeg spinazie gewoon hoppa in een bakje, t leek wel direct uit de magnetron, en dan gebakken aardappelen die eerder verbrand waren en ook hoppa gewoon in een schaaltje niks spannends. en dan zee tong wat was die gewoon taai. dan waren er frites die gewoon uit een patat zaak leken te komen. en nog een bakje met krieltjes ook gewoon hoppa wat bieslook erover en klaar, klontje boter was zeker te duur. ik ga hier nooit meer eten. super ongezellig tentje. ze mogen echt wel wat aan de presentatie en smaak doen wat t eten betreft.
MarjanBrucke .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Het was onze eerste keer bij Schell en we vonden het geweldig! We werden vriendelijk ontvangen en mochten een rood wijntje drinken bij de open haard. Leuk dat de serveerster telkens goed uitlegde wat voor wijnen we kregen bij het wijnarrangement! We vonden het zeer verrassend dat we een witte wijn kregen bij het voorgerecht, carpaccio. Je verwacht immers een rode wijn te krijgen bij vlees gerechten. Het eten was voortreffelijk, een echte aanrader. Wij komen zeker weer!
Eef122 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Heerlijk gegeten bij Schell en supervriendelijke bediening! Echt een aanrader!
We hadden slibtongetjes en de echte Limburgse asperges met ham. Alle bijgerechten en vooral de krieltjes smaakten heerlijk.
Paula8619 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Wij komen hier met enige regelmaat en t is altijd even lekker.
Lekker stukje vlees met genoeg garnituur en frietjes en aardappeltjes.
Bediening is zeer vriendelijk.
Een gezellige bistro om een lekker hapje te eten.
Marijke60 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Wat een gastvrijheid en heerlijk eten bij Schell. We waren met 5 personen, hadden allemaal wat anders en waren zeer tevreden. Alles vers gemaakt en grote porties maar vooral heerlijk mals vlees. De bediening is helemaal top, erg vriendelijk en attent.
Ook de wijn was heel zacht en lekker. Absolute aanrader!!